Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Søde Karina.. det er vist noget tid siden jeg har været stukket hovedet indenfor din tråd og truttet i Men jeg er her altså stadigvæk og du slipper ikke for mig :wink:

Hvor er bordnumrene bare blevet fine!! Jeg er glad for at du er tilfreeds og 2 mdr??!!!! :o Hva faen sker der lige der?? Jeg synes det er en uge siden at du skrev at der var 4 mdr til!! :huh: ... min logik... hvis tiden går hurtigt for dig... så gør den det jo også for mig :blink::o paniiiiiiiiiiiik :shooter:-HAHA- Du må være så edderspændt, smukke dig og jeg vil glæde mig helt vildt til at se dig i hele dit smukke outfit i kirken d. 26. maj, for du kan bande på at jeg skal til globryllup!! :wink::thumbsupsmileyanim: Du bliver altså så smuk :loveshower:

Jeg VIL da ikke slippe fra dig søde Lene.....elsker når du kigger forbi og er de flotte ting du har hjulpet med..... :cheerleader3: Ja de er så fine de bordnumre - vi elsker dem :thumbsupsmileyanim: Ja Lene.....2 mdr....NU:...jeg er lige ved at gå i koma......jeg føler ikke det snart er 1 år siden han friede til mig..... :a1221: KOMMER DU TIL GLOBRYLLUP.....jamen GUD......jeg er jo helt i chok når søde Zillaer siger de kommer og kigger....jeg har Asti på køl det er helt sikkert....... :loveshower: :loveshower:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde hilsner - jeg glæder mig og kan ikke vente til den store dag.....glæder mig så meget til at få pyntet mig op til at H2B skal se os i kirken :loveshower:

I dag gik der dog fuldstændig skår i glæden over at skulle giftes.....H2B bedste vens kone ringede for at fortælle at hun i dag ville meddele sin mand at hun ville skilles..... :( Hun ville sikre at H2B ville komme op til vennen med det samme og støtte ham....så afsted tog han..... :( Det er bare så trist når et godt vennepar vælger at bryde op.....2 børn - hus og et langt ægteskab har de bag sig.....og pludselig vælger de ikke at leve sammen...... :blush:

Jeg har jo selv været der - og jeg ved hvilken kamp det er når man har børn sammen.....det gør ondt og ja det kræver virkelig samarbejde..... :( Hun meddelte sf at hun jo ikke kommer til bryllupet og det er jo helt forståeligt.....vi kommer til at mangle hende.....og også hende venskab..... :(

Livet ved man aldrig hvad byder på.....og det gør sq ondt til tider.....håber de to snart ser lyset igen.... :heart:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er trist, når kærligheden bare ikke kan klare mere, så folk må gå fra hinanden :(

Godt at vennen har din H2B, som tager ud til ham... han er en god ven! :)

Men øv nej... det er ikke morsomt at vennepar bryder op - man har jo holdt af begge parter.

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor må det være hårdt! Og det er også hårdt at være udeforstående familie/venner, så vil bare lige sende en masse tanker og kram :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Tak for krammer....og ja det er svært at stå uden for....også fordi vi har set dem en del og vi har ikke tænkt den tanke.... :(

0

Del dette indlæg

Ja, det er trist, når kærligheden bare ikke kan klare mere, så folk må gå fra hinanden :(

Godt at vennen har din H2B, som tager ud til ham... han er en god ven! :)

Men øv nej... det er ikke morsomt at vennepar bryder op - man har jo holdt af begge parter.

Ja det er hårdt når kærligheden ikke er der mere..... :( Ja han er en god ven....han kørte næsten hjemme fra før hun havde fået det fortalt....for hun ville han skulle være der til at støtte ham med det samme.....så godt de har hinanden..... :) Men ja man er jo glad for begge to og som hun siger - jeg ved i er hans ven....og ikke mig men jeg kommer til at savne jer....åh den er hård...men det er jo sådan det er..... :wink:

0

Del dette indlæg

Vil lige ønske dig tillykke med milepælen, selvom den kommer lidt forsinket :kiss: Glæder mig sådan til at se hele dit outfit, dit skønne hår og smukke ansigt...er sikker på det bliver et drømmebryllup :loveshower:

Og mht jeres venner...ja suk det ER hårdt at stå på sidelinjen når den slags sker, man tænker tusind tanker og kan måske ikke helt forstå at det er gået så galt...Godt I kan være der for dem og hvis I føler jer tæt nok på dem, kunne I måske tage ungerne med ud på noget sjov så de får tankerne og alt det trælse på afstand.

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :loveshower:

En skilsmisse er altid hård, og du har ret i, at man virkelig skal huske at sætte pris på det man har!! :heart: og selvfølgelig huske at være gode ved hinanden og elske hinanden :loveshower:

Håber I husker at sætte pris på hinanden og glæde jer til jeres bryllup :bearhug:

0

Del dette indlæg

Synes faktisk det er rørende at hun tænker sådan på hans behov.. håber det er starten på den gode skilsmisse, og at de begge kan undgå at brænde sammen oven i hovedet og blive åndsvage..

Det synes jeg også helt sikkert det er Tine.......min H2B var der kort tid efter.....og han er der endnu....og måske natten over..... :( Jeg håber også det bliver en god skilsmisse...hvis sådan en kan være det...... :blush:

0

Del dette indlæg

Har lige stået i samme situation, med nogen tætte venner der ville skilles. Det er selvfølgelig rigtig hårdt at stå i et brud men også svært at dem på sidelinjen. Jeg kunne ofte føle mig som en lus mellem to negle. Det kan følelser helt virkelig at noget går fra hinanden når man selv planlægger drømme bryllup. Håber det ender ligeså lykkeligt for jeres venner som det gjorde for vores, de er nu sammen igen og er vildt forelsket<3 kæmpe kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige stået i samme situation, med nogen tætte venner der ville skilles. Det er selvfølgelig rigtig hårdt at stå i et brud men også svært at dem på sidelinjen. Jeg kunne ofte føle mig som en lus mellem to negle. Det kan følelser helt virkelig at noget går fra hinanden når man selv planlægger drømme bryllup. Håber det ender ligeså lykkeligt for jeres venner som det gjorde for vores, de er nu sammen igen og er vildt forelsket<3 kæmpe kram

Ja vi synes det er svært....også fordi min H2B har været bedste venner med dem begge to i mange år.....men nu hvor der er et brud er det jo manden der er hans ven....hvis du kan følge mig.... :blush: Det gør ondt at høre hun er så afklaret og færdig med ham....så ja jeg tror desværre ikke der er nogen farer for at de to finder sammen igen og bliver forelsket...... :( Men ja vi må det bedste ud af det..... :blush:

Dejligt at høre jeres venner er fundet sammen igen....håber de ender lykkeligt sammen til deres dages ende.... :loveshower:

0

Del dette indlæg

det var dog forfærdeligt:-( Jeg håber din H2B kan støtte ham rigtig godt og at I stadig kan ha det godt m hende osse. men hvor er det svært. Vi har været der osse m et af vores vennepar og det var lige så svært, da det var begge der er vores bedste venner. Men vi gjorde meget for ikke at vælge side og da de er sammen igen nu, har det lønnet sig med et helt unikt venskab hvor man kender både de bedste og værste side af hinanden. Gode venner er uvurderlige, og hvor må det være rart for ham at ha sådan en go ven, der bare stiller op, når man har brug for det:.)

1

Del dette indlæg

Det er svært men hvis man skal se det positive i det så er det når folk som går fra hinanden kan tale fornuftigt sammen og stadigvæk være fælles om at opdrage og give deres børn en god opvækst. Det er desværre ikke altid tilfældet. Vi har selv "overlevet" rigtig mange forliste ægteskaber i vennekredsen m.v. og det kan man vel ikke engang tale om for som regel så ryger den ene eller den anden par og nogle gange begge: Fordi man ikke selv som ægtepar har kunnet blive enige om "hvor man hørte til" når nu vennerne gik fra hinanden.

0

Del dette indlæg

EN sjov oplevelse kan altid gøre en i godt humør......i går blev jeg ringet op af en veninde som arbejder i en Vero Moda butik og de skulle gå modeshow her til aften - de manglede en og om det ikke lige var noget for mig----- (y) Jeg sagde JA:....en sjov oplevelse kan altid gøre en i godt humør....... :bunny_4: :bunny_4: Jeg er nu kommet træt hjem......py ha at gå ind på et podie med 180 mennekser....... :huh: Vi skulle vise 4 sæt tøj hver......og det var sq ret sjovt da vi kom igang....og ja 500 kr. til tøj er da også dejligt...... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuhae. Så kom jeg igennem din tråd. 81 sider :o men det er jo så også lige om lidt, så du er tilgivet :fløjt:

Waow for en kreativitet. og ikke nok med det, så er det jo bare de smukkeste resultater du har fået ud af det! :BKSTREET:

Smuk kjole! elsker bare gudnitz design! (elsker dog ikke prisen :cowsleep: ) men jaa. er ret sikker på din dag kommer til at gå op i en højere enhed, når nu det er SÅ gennemført det hele! :thumbsupsmileyanim:

Til slut, vil jeg da bare lige rose dine skønne, skønne børn. hvor ser de dog bare dejlige og glade ud på samtlige billeder! - kunne ske man skulle igang med det, hvis man kan ende med den slags resultater :rolleyes: om ikke andet, såmbare for øvelsens skyld :badgirl:-HAHA-

Kæmpe kram herfra!

0

Del dette indlæg

Puuuhae. Så kom jeg igennem din tråd. 81 sider :o men det er jo så også lige om lidt, så du er tilgivet :fløjt:

Waow for en kreativitet. og ikke nok med det, så er det jo bare de smukkeste resultater du har fået ud af det! :BKSTREET:

Smuk kjole! elsker bare gudnitz design! (elsker dog ikke prisen :cowsleep: ) men jaa. er ret sikker på din dag kommer til at gå op i en højere enhed, når nu det er SÅ gennemført det hele! :thumbsupsmileyanim:

Til slut, vil jeg da bare lige rose dine skønne, skønne børn. hvor ser de dog bare dejlige og glade ud på samtlige billeder! - kunne ske man skulle igang med det, hvis man kan ende med den slags resultater :rolleyes: om ikke andet, såmbare for øvelsens skyld :badgirl:-HAHA-

Kæmpe kram herfra!

Hold da op - har du været alle 81 sider igen......det var dog imponerende..... :huh:

Tjoooo jeg er da lidt kreativ.....og vi er også glade for de ting vi har fået lavet...... :loveshower:

Ja RG kjoler er dyre - men da jeg stod i den var den alle pengene værd......jeg glæder mig til den 26 maj hvor jeg skal have den på :c166: Tak for dine søde ord om vores børn....de er dejlige og nogle banditter og ja det bliver sjovt at se dem på den store dag i det fine stads tøj :) Ja I skulle da helt klart gå igang med at få sådan et par str......og ikke mindst for øvelsens skyld :a1093:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha totalt modellos Karina ;) fedt! Har også engang gået model for en tøjbutik ( dog 10 år siden efterhånden haha) men det er lidt vildt at gå foran mange mennesker :)

Ha ha ha ha modellos....lønnen var ikke helt på højde med de store :griner:- Jeg gik også som ung for en tøjbutik...men der kaster man sig bare mere ud i noget......mit hjerte sprang ned i maven da jeg så de 180 mennekser....men jeg vil sige jo flere ture jo nemmer var det -HAHA-

0

Del dette indlæg

:toot::balloon:Catwalk modellen Karina folder sig ud!! :c166::toot::balloon:

-HAHA- Hvor fedt med en sjov oplevelse! Det havde jeg godt nok ikke selvtillid nok til, men hvor cool at du tager udfordringen op og psringer ud i det! :thumbsupsmileyanim:

-HAHA- Catwalk modellen Karina.......det vil jeg nu ikke kalde mig....og nej jeg har sq egentlig heller ikke så meget selvtillid at jeg synes det var fedt.....men jeg gemte mig bag en brille butiks solbriller og briller - så kunne de ikke se mig..... -HAHA- Men det var mega sjovt.....og jeg tjente for 500 kr tøj og det var jo ret fedt...... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer