Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Overvejer stadig om vi skal have topfigur eller ej... men hvis er de hoppitimister bare for kære (og ville passe godt sammen med de 5 andre vi har til at stå herhjemme :blush: )

Ja vi har også overvejet det - men da jeg så de små Hoptimister og deres betydning så kunne jeg ikke lade være......og ja har man nogle i forevejen så ville de da passe fint ind.... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne hoptimister :biggrin: De er blevet rigtig flotte :thumbsupsmileyanim:

Jeg overvejer selv om det skal være hoptimister eller vores monogram som topfigur... bruder mig nemlig ikke om de traditionelle

Forstår godt dine overvejelser - jeg har heller ikke været så tosset med de traditionelle.....men ja hoptimisterne er skønne synes jeg.... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wuhuuuu 2 måneder - tillykke med milepælen :balloon:

Hvor er det snart, hva! :loveshower:

Ja 2 mdr....jeg er lige ved at dø Louise....FØJ det er tæt på .....og jeg får helt ondt i maven..... :a1221:

Haha... den fornemmelse kender jeg godt! Men vi skal nok nå det - og får den mest perfekte dag i vores liv :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Karina.. det er vist noget tid siden jeg har været stukket hovedet indenfor din tråd og truttet i :toot:-HAHA- Men jeg er her altså stadigvæk og du slipper ikke for mig :wink:

Hvor er bordnumrene bare blevet fine!! Jeg er glad for at du er tilfreeds og 2 mdr??!!!! :o:blink: Hva faen sker der lige der?? Jeg synes det er en uge siden at du skrev at der var 4 mdr til!! :huh: ... min logik... hvis tiden går hurtigt for dig... så gør den det jo også for mig :blink::o paniiiiiiiiiiiik :shooter:-HAHA- Du må være så edderspændt, smukke dig og jeg vil glæde mig helt vildt til at se dig i hele dit smukke outfit i kirken d. 26. maj, for du kan bande på at jeg skal til globryllup!! :wink::thumbsupsmileyanim: Du bliver altså så smuk :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer