Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Synes det er hver dag der sker noget nyt på bryllupsfronten.....men det er jo også lige OM LIDT....... :a1221: Jeg får simpelthen mavepine bare ved tanken.......py ha...... :blink: I dag har H2B fået lavet bryllupspapire og visum papire til vores USA tur.....så i morgen skal han på kommunen så er den klaret.... :thumbsupsmileyanim: Jeg har været i gang med Bordplan her til aften.....H2B havde sprøjte lakeret rammen og så kunne jeg klippe klistre her til aften.... :) I får også lige vores Mette Holm tilbehør til vores fotovæg.....ingen grund til at købe det på ebay når MH har noget man kan hente..... :cheerleader3: Weeeee har helt glemt at fortælle at jeg snakkede med et renseri i dag....og tænk engang han køber 7 creme duge hjem i str. 230 x 230 - det vil sige vi ikke får en fold midt på bordet.....så det kun er en dug vi skal have på.....det var sq da sødt af ham..... :loveshower:

På bordplanene mangler vi sf at sætte navne på.......

post-51437-0-09913700-1331585654.jpg

post-51437-0-47172400-1331585679.jpg

De her kage pinde ved jeg ikke om vi bruger....men nu har jeg lavet dem......

post-51437-0-24281500-1331585730.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- "jeg feder først i morgen" genialt...

Og fin bordplan... er det overdrevet at lave bordplan når man kun bliver 24, og der kun er 3 borde??? For det overvejer jeg lige nu :rolleyes:

Elsker Mette Holms rekvisitter, men der satte H2B foden i, og sagde at jeg altså ikke fik en fotovæg, det var lige i overkanten mente han :o

0

Del dette indlæg

-HAHA- "jeg feder først i morgen" genialt...

Og fin bordplan... er det overdrevet at lave bordplan når man kun bliver 24, og der kun er 3 borde??? For det overvejer jeg lige nu :rolleyes:

Elsker Mette Holms rekvisitter, men der satte H2B foden i, og sagde at jeg altså ikke fik en fotovæg, det var lige i overkanten mente han :o

Jeg synes da sagtens man kan lave bordplan selvom der kommer 24 mennekser :loveshower: Vi havde først heller ikke tænkt fotovæg....men så endte vi med det alligevel - vi kan se de sjove billeder der kommer ud af det..... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhh ja... man skal også have lavet den bordplan :blink: Ihh stress! :lol:

Jeres bliver super fin! :cheerleader3:

Dejligt at I kan få duge, så der ikke er folder på midten. Hvor er det sødt af ham :loveshower:

Fine rekvisitter :thumbsupsmileyanim:

Ja man behøver jo ikke....men jeg synes det er rart folk ikke skal alle borde igennem for at finde ud af hvor man skal sidde..... :loveshower: Ja det er vildt sødt af ham duge manden.......glæder mig til at skulle ud og snakke med ham :cheerleader3:

Ja MH ting er fine.....og nemme at gå til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej det var da en sød dug mand hvor er det henne og hvad koster det? Jeg havde egentlig bestemt mig for de tykke papirsduge fra duni men er altså ikke helt tilfreds med det

Skal i have runde borge eller aflange ?? Det er et renseri i Frederkshavn......øhh sjovt navn..... :) Husker ikke havd det hedder...... :wink:

0

Del dette indlæg

Øhh ja... man skal også have lavet den bordplan :blink: Ihh stress! :lol:

Jeres bliver super fin! :cheerleader3:

Dejligt at I kan få duge, så der ikke er folder på midten. Hvor er det sødt af ham :loveshower:

Fine rekvisitter :thumbsupsmileyanim:

Ja man behøver jo ikke....men jeg synes det er rart folk ikke skal alle borde igennem for at finde ud af hvor man skal sidde..... :loveshower: Ja det er vildt sødt af ham duge manden.......glæder mig til at skulle ud og snakke med ham :cheerleader3:

Ja MH ting er fine.....og nemme at gå til :thumbsupsmileyanim:

Nej, man behøver ikke... men faktisk en af de ting, som står på min liste. Havde bare lykkeligt glemt det igen :rolleyes: Men tror vi starter med at få styr på bordhæfter/bordkort i aften - designet i hvert fald! Det må være en start :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj dén make-up ville jeg ikke betale penge for at få lagt - sorry, for du er gudesmuk, men make-uppen gør intet for dine fine træk og dine smukke øjne :td:

Hvor er det nu i landet du skal giftes ??

Skønt at blive bekræftet i af det ikke passer til mig og ikke er gjort godt nok......jeg mangler nemlig glød og noget på vipperne :wink: Vi skal giftes i Nordjylland / Frederikshavn.......og der er bare ikke særlig meget at vælge imellem...... :fløjt: Der er bare en anden standard her oppe......og jeg blev så skuffet i dag.....øv bøv..... :(

PÅ torsdag skal jeg så ud og have sat hår......så må vi se hvordan det ender ud....... :huh: Men heldigvis skal vi ikke sætte det op - det skal hænge og så skal jeg have mit smukke hårsmykke fra JB i...... :loveshower: Så forhåbentlig kan ikke meget gå galt...... :cheerleader3:

Altså jeg har fundet hende her i Skive og hun tager ud og sætter hår + make-up for 2.000,- og hende skal jeg bruge...tror hun er vildt dygtig, men har selvfølgelig ikke fået en prøve endnu :rolleyes:

SUper fin hjemmeside og hun ser dygtig ud med de billeder der er........men Skive.....der står Århus....??? :) Men det er en god pris og tror hun kan sit kram....men ja få hende til at prøve først...... :cheerleader3:

Jeps men hun bor i Skive og køre ud derfra og jeg skal til prøve hos hende selv i Skive :)

0

Del dette indlæg

Aj dén make-up ville jeg ikke betale penge for at få lagt - sorry, for du er gudesmuk, men make-uppen gør intet for dine fine træk og dine smukke øjne :td:

Skønt at blive bekræftet i af det ikke passer til mig og ikke er gjort godt nok......jeg mangler nemlig glød og noget på vipperne :wink: Vi skal giftes i Nordjylland / Frederikshavn.......og der er bare ikke særlig meget at vælge imellem...... :fløjt: Der er bare en anden standard her oppe......og jeg blev så skuffet i dag.....øv bøv..... :(

PÅ torsdag skal jeg så ud og have sat hår......så må vi se hvordan det ender ud....... :huh: Men heldigvis skal vi ikke sætte det op - det skal hænge og så skal jeg have mit smukke hårsmykke fra JB i...... :loveshower: Så forhåbentlig kan ikke meget gå galt...... :cheerleader3:

Altså jeg har fundet hende her i Skive og hun tager ud og sætter hår + make-up for 2.000,- og hende skal jeg bruge...tror hun er vildt dygtig, men har selvfølgelig ikke fået en prøve endnu :rolleyes:

SUper fin hjemmeside og hun ser dygtig ud med de billeder der er........men Skive.....der står Århus....??? :) Men det er en god pris og tror hun kan sit kram....men ja få hende til at prøve først...... :cheerleader3:

Jeps men hun bor i Skive og køre ud derfra og jeg skal til prøve hos hende selv i Skive :)

Oki.....jeg tror jeg holder mig til noget lokalt....eller det vil sige det nok bliver veninderne...... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Oki.....jeg tror jeg holder mig til noget lokalt....eller det vil sige det nok bliver veninderne...... :loveshower:

Kan også sagtens blive et hit - de kender dig jo. Jeg er bare en ånd med børste og pensel, så jeg skal have fundet mig en proff :lol: Så må vi saftsusme håber at hun er mere proff end "din" :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Kan også sagtens blive et hit - de kender dig jo. Jeg er bare en ånd med børste og pensel, så jeg skal have fundet mig en proff :lol: Så må vi saftsusme håber at hun er mere proff end "din" :rolleyes:

Ja py ha det må vi håbe......og tænk engang hun ringede i dag...jeg stod i Fakta så sagde jeg ikke kunne snakke.....men jeg skal da have ringet til hende og sagt hun ikke skal gøre mere ved mig...... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine tanker begyner mere og mere at kredse om hvad jeg egentlig skal finde på til H2B.......skal der holdes tale......skal der synges......osv osv osv...... :a1221:Må man spørge alle jer skønne Zillaer hvad i tænker at gøre til jeres mænd......??? :) Bare tanken om at skulle holde tale......jeg hyler før jeg får banket i glasset.....og så er det svært ikke at lave sådan en tale pladder romantisk.....og gider folk høre på det..... -HAHA- Jeg er lige nu i gang med at snakke med nogle der kan spille guitar og synge for os i kirken - uden han ved det......men jeg er bare så meget i tvivl....... :a1221: HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP !!!!!!!

0

Del dette indlæg

UUUHHHH fed dyt :cheerleader3:

Kan varmt anbefalde de mac damer i Salling, fik kanon go vejl. derinde. Dog synes jeg ikke deres øjnskygge holder særlig godt, selvom de putter noget holde-halløj under. Men der har jeg valgt at bruge Dennis Knudsen Ink i stedet for..

Ja den er da fed......nu må vi se om vejret tillader det..... :biggrin:

Dejligt du også have en god oplevelse med Salling....og ja man kan jo altid bytte øjenskyggen ud med en anden hvis det er....det kan kun blive bedre end det jeg lige har oplevet......så skal du selv lægge makeup ??? :)

Ja jeg lægger den selv. Overvejede godt nok at få mac til at lægge den, men det kan jeg ikke lige overskue at skulle derind og sidde i en halv time efter to timer ved frisør. Skal hjem og ha gjort unger færdig også. Og så svært er det heller ikke lige "at klaske lidt grat" i hovedet ;-)

Virkelig snyd med foto væg, ville jeg virkelig gerne ha men så langt rækker mine evner ikke;-)

0

Del dette indlæg

Jeg skal holde en tale, selvom jeg ikke har prøvet det før :)

Hvis du ikke er taler typen behøver du jo egentlig ikke lave noget, det gjorde Metteholm ikke og der er jo ikke tradition for at bruden skal holde tale. Men ellers er der jo sang som du selv siger, et diasshow måske. Du kunne også skrive et sødt brev som han kan få sammen med morgengaven, så får du sagt alle de ting du gerne vil sige, uden at være nervøs og stå med tårer i øjnene foran hele selskabet.

0

Del dette indlæg

Mine tanker begyner mere og mere at kredse om hvad jeg egentlig skal finde på til H2B.......skal der holdes tale......skal der synges......osv osv osv...... :a1221:Må man spørge alle jer skønne Zillaer hvad i tænker at gøre til jeres mænd......??? :) Bare tanken om at skulle holde tale......jeg hyler før jeg får banket i glasset.....og så er det svært ikke at lave sådan en tale pladder romantisk.....og gider folk høre på det..... -HAHA- Jeg er lige nu i gang med at snakke med nogle der kan spille guitar og synge for os i kirken - uden han ved det......men jeg er bare så meget i tvivl....... :a1221: HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP !!!!!!!

Godt at høre at jeg ikke er den eneste, som begynder at hyle inden man får banket i glasset :blush: Jeg tror jeg skriver et romantisk brev til ham med mine inderste følelser, som jeg giver til ham sammen med boudoir billederne i morgengave. Og har helt ærligt ikke lyst til at fortælle om mine følelser for ham i en tale foran hele selvskabet, og slet ikke når jeg er en værre tude-marie :boohoo: De ville jo alligevel ikke kunne forstå hvert andet ord pga mit hyleri -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner stærkt med at holde tale. Gjorde det til min mors bryllup, som jeg stadig hører godt om, når jeg møder folk her næsten et år efter. Så et eller andet må jeg have gjort rigtigt, og det forsøger jeg at gøre endnu engang.

0

Del dette indlæg

Godt at høre at jeg ikke er den eneste, som begynder at hyle inden man får banket i glasset :blush: Jeg tror jeg skriver et romantisk brev til ham med mine inderste følelser, som jeg giver til ham sammen med boudoir billederne i morgengave. Og har helt ærligt ikke lyst til at fortælle om mine følelser for ham i en tale foran hele selvskabet, og slet ikke når jeg er en værre tude-marie :boohoo: De ville jo alligevel ikke kunne forstå hvert andet ord pga mit hyleri -HAHA-

Jeg er heller ikke den store taler og jeg ved at der ikke kommer det samme ud af budskabet, når jeg står der og siger " øhh øhh og øhh" Gad virkelig godt, at jeg kunne finde 5000kr. til en eventyrfortæller, men jeg spiller ikke LOTTO -HAHA-

Wauw, hvis bare jeg så turde få taget boudior billeder, for så ville jeg gøre sådan også :thumbsupsmileyanim: Lækre billeder + et kærligt brev. Kan det næsten blive mere intimt og personligt :a1221:

0

Del dette indlæg

Ej det var da en sød dug mand �� hvor er det henne og hvad koster det? Jeg havde egentlig bestemt mig for de tykke papirsduge fra duni men er altså ikke helt tilfreds med det ��

Skal i have runde borge eller aflange ?? Det er et renseri i Frederkshavn......øhh sjovt navn..... :) Husker ikke havd det hedder...... :wink:

Ja vi skal også have runde borde der er 180 i diameter Skal holde det oppe i Tolne skovpavillion. Jeg er bare så dårlig til at finde ud af hvor man kan leje sådan noget henne. Så kommer du i tanke om navnet, vil jeg meget gerne høre det. Altså hvis du vil af med det 👀

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt en "amatør"sanger herindefra til at synge i kirken som en overraskelse og så holder jeg også tale for ham. Jeg har forsøgt ikke at lave den for pladder-romantisk - specielt for at jeg ikke selv skal falde i Tude-Marie-fælden :wink: For mig er det bare enormt vigtigt at jeg får sagt alle de ting til ham, som jeg synes han fortjener at høre og så er jeg egentlig fløjtende ligeglad med hvad gæsterne synes. :wink: Det er ikke en tale til dem, det er en tale til den fantastiske mand, der har valgt at dele resten af sit liv med mig! :heart:

Du skal gøre det du føler for! Hvis du er bange for at falde i tude-fælden, så find frem til den løsning der fungerer for dig. Men som sagt, er det jo ikke et MUST at holde tale, det kan man jo reelt sagt gøre som man vil :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens forstå de, der gerne vil holde tale for deres mand, eller får én til at synge for ham. Men jeg har altså valgt at gøre ingenting! Jeg har rig mulighed, for at fortælle ham på stranden i Thailand, hvad jeg føler for ham, uden enhver skal høre hvad jeg siger til ham :biggrin: Jeg er ikke den store taler, men værst af alt: slet ikke den store tale-skriver! Så det er udelukket. Derudover har jeg mulighed for at få én til at synge i kirken, men det er bare slet ikke min kæreste, at "få" en sang... så det er helt simpelt for mig: han får ingenting :biggrin: Det gør det egentlig også meget lettere for mig - og sparer mig i hvert fald for en masse bekymringer :)

Men hvis du er hooked på, at du i hvert fald skal gøre et eller andet, så er der jo også muligheden for, at inddrage gæsterne i din tale. Her kan du læse Henriette1980's tale til sin mand, hvor hun får gæsterne til at sige noget for sig... det er slet ikke sikkert, det er noget du synes er sjovt. Men det er da en mulighed :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer