Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Totalt skønne unger og fine billeder af dem med rekvisititter.

Uha kun 65 dage, det er da vildt! Blir da også dejligt at få hele udstyret på i weekenden. Du blir bare så smuk!!!

Tak for din søde hilsen.....og søde ord om mine banditter..... :lol:

Ja 65 dage er fuldstændig tosset.....py ha jeg synes det kommer tæt på..... :fløjt:

Håber det hele går op i en højer enhed.....og bliver fin.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er bilen / kørsel i hus.....vildt fedt..... :cheerleader3: Vi har en ældre dame til nabo og en dag holdt der den fedeste creme Cadillac uden for hendes hus.....jeg sagde til H2B at jeg blev stående til ejeren kom ud.... :griner:- Det viste sig så at være hendes søn....og jeg spurgte om han skulle noget den 26 maj......han sagde vi kunne vende tilbage..... :) I dag fik vi hans tlf. af vores nabo og hun sagde vi godt måtte ringe til ham.....og det har jeg netop gjort :) Han havde sat kryds i kalenderen den 26 maj og ville sf gerne køre os (hvis vejret tillader det) :thumbsupsmileyanim: Fandt lige et billede der ligner....der der vist røde læder sæder vi vores...... :loveflag:

post-51437-0-72105500-1331494408.jpg

Super fed bil og vejret er med jer den dag, for der skal vi osse giftes, så det MÅ ikke regne :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1332452454' post='1214052]

Så er bilen / kørsel i hus.....vildt fedt..... :cheerleader3: Vi har en ældre dame til nabo og en dag holdt der den fedeste creme Cadillac uden for hendes hus.....jeg sagde til H2B at jeg blev stående til ejeren kom ud.... :griner:- Det viste sig så at være hendes søn....og jeg spurgte om han skulle noget den 26 maj......han sagde vi kunne vende tilbage..... :) I dag fik vi hans tlf. af vores nabo og hun sagde vi godt måtte ringe til ham.....og det har jeg netop gjort :) Han havde sat kryds i kalenderen den 26 maj og ville sf gerne køre os (hvis vejret tillader det) :thumbsupsmileyanim: Fandt lige et billede der ligner....der der vist røde læder sæder vi vores...... :loveflag:

post-51437-0-72105500-1331494408.jpg

Super fed bil og vejret er med jer den dag, for der skal vi osse giftes, så det MÅ ikke regne :loveflag:

Der SKAL være godt vejr......men det er jeg sikker på der er..... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er dit JB bælte dog bare smukt!!! Jeg er vild med farvenuacerne :loveshower:

ha ha og hvor er dine børn bare søde - de ser super skønne ud med rekvisitterne :thumbsupsmileyanim:

Ja det er rigtig fint - hun er så dygtig den kære JB......og lige det min kjole manglede :loveshower:

Ja de synes det var så sjovt at prøve dem....og det ser jo super sjovt ud.....så håber vores gæster synes det samme...... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor er dit JB bælte dog bare smukt!!! Jeg er vild med farvenuacerne :loveshower:

ha ha og hvor er dine børn bare søde - de ser super skønne ud med rekvisitterne :thumbsupsmileyanim:

Ja det er rigtig fint - hun er så dygtig den kære JB......og lige det min kjole manglede :loveshower:

Ja de synes det var så sjovt at prøve dem....og det ser jo super sjovt ud.....så håber vores gæster synes det samme...... :thumbsupsmileyanim:

Du bliver bare så smuk og fin!

Ja det kunne jeg forestille mig - jeg tror det bliver super godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du bliver bare så smuk og fin!

Ja det kunne jeg forestille mig - jeg tror det bliver super godt :thumbsupsmileyanim:

Tak søde......håber det bliver fint sammen..... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så kom dagen hvor jeg måtte prøve alt mit brude udstyr sammen....min mor - og fars kone skulle hjælpe mig...... :loveflag: Vi fik hevet det hele frem......og jeg synes det hele passede så fint sammen.....hår og makeup gør (forhåbentlig) lige det sidste...... :loveshower: PÅ det ene billede ser det ud som om der kun hænger et silkebånd ned....men det er jo et bælte så der er to lange - som sf skal klippes af på selve dagen så de ikke er så lange...... :bunny_4: Min far kom også lige ned.....han synes jeg så flot ud....selvom han lige skulle sige " ja hvis ikke du sælger kjolen bagefter - så kan vi da sy køkken gardiner af den " :griner:- Min far er lidt en spasmager så vi skreg af grin..... :lol: Nåååå men i vil vel gerne se billeder...... :loveshower:

post-51437-0-45782400-1332601884.jpg

post-51437-0-39731600-1332601933.jpg

post-51437-0-70633100-1332601911.jpg

post-51437-0-27513700-1332602065.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WUUHUUUU Pift piiiifttt Hvor ser du lækker ud :cheerleader3::toot: Virkelig bedårende :loveshower:

TAK søde......jamen jeg følte mig også flot og sådan som jeg gerne vil se ud på dagen......det er jo det romantiske vi køre igennem.... :loveshower:

Jamen du ser altså også vild smuk ud - tror jeg blir nødt til at komme til glo bryllup :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget smuk! Hvor ser du fantastisk ud! Det må være dejligt at få prøvet det hele sammen! Rigtig fine øreringe. Rigtig flot make-up til og skønne nuancer i looket.Smuk smuk smuk!!

Tak for dine søde ord......og ja det var SUPER at få prøvet det hele sammen.....og mit ny ankomne bælte..... :loveshower: Hi hi hi makeuppen var bare det jeg tog på i morges....så det er der ikke gjort noget ved..... -HAHA- Men jeg håber da at hår og makeup lige gør det sidste..... :fløjt:

0

Del dette indlæg

WUUHUUUU Pift piiiifttt Hvor ser du lækker ud :cheerleader3::toot: Virkelig bedårende :loveshower:

TAK søde......jamen jeg følte mig også flot og sådan som jeg gerne vil se ud på dagen......det er jo det romantiske vi køre igennem.... :loveshower:

Jamen du ser altså også vild smuk ud - tror jeg blir nødt til at komme til glo bryllup :wink:

Tak søde.....følte også det hele gik op i en højere enhed i dag.....og du skal være så velkommen til globryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

wuhuu det skal edderdælme dusme nok blive en stang lækker brud det der :loveshower: :loveshower: :loveshower::biggrin: :biggrin: :biggrin:

Super fint bælte fra Jannia :):thumbsupsmileyanim:

Det håber jeg edderdælme dusme også Mette :loveshower: :loveshower:

Ja det er super fint det bælte Jannie har lavet...... :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer