Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Hmm, kan godt forstå du var lidt nervøs igår....! Ærlig talt, du er så flot en pige - og det fangede make-up damen da ikke lige helt.. :unsure: Vil give dig ret i dine øjne ser trætte og tunge ud...!

Som en anden også har forslået, så hvis du alligevel skal til Aalborg, så aftalt tid med MAC til en session - det var det jeg gjorde og har ikke fortrudt det... Håber i alle fald du finder en løsning - for du skal da ligne mindst en million den dag og det er jeg sikker på du vil gøre :loveshower:

Har du også været en tur omkirng MAC - bestilte du en tid i forevejen ? eller var der tid til det da kom derud....? Så du skal ogs selv stå for makeup ?? :loveshower: Jeg må prøve det.....købe nogle fine produkter og håber det lykkes os.....man er bare så bange for det ikke holder lige så godt....og at man kommer til at gøre noget som ikke virker på billeder...... :wink:

Jeg bestilte tid i forvejen, de skulle lige sikre sig der var en make up artist ledig jo.... Jeg fik lagt en rigtig yndig make up, som jeg også selv skal lægge til vores bryllup - tro mig, har øvet mig som en gal det sidste år.... Jeg valgte at købe produkterne hos MAC - kan godt være jeg kunne få det billigere andre steder, men vil ikke tage chancen.. Har altid brugt MAC - altså når jeg endelig har haft sådan noget på.. Kan kun anbefale det...

Den flinke makeup artist der lagde min brudemakeup tegnede, fortalte og forklarede undervejs, således at jeg selv kunne gøre hende kunsten efter - og det er faktisk ikke så svært igen, tager lidt tid - men det er okay.. Inden jeg gik derfra, lagde hun makeup'en på et stykke papir med tegnet ansigt - altså så hun kunne gengive hvor hun havde lagt hvilke farver osv. det vil sige at makeup artisten skriver alt ned til dig, hvilken øjenskygger, rouge, pensler osv hun har brugt... Det er super godt og brugbart :) Har lidt billeder liggende i min planlægningstråd af min makeup... :)

Jamen det lyder jo ikke mindre end fantastisk - jeg er da helt i chok :cheerleader3: Jeg ringer til Salling en af de nærmeste dage.....for det er jo næsten for godt til at være sandt....... :) Der er da ikke meget der kan gå galt - med så grundig en vejledning :thumbsupsmileyanim:

Mange mange tak for dit indspark - der nu har gjort mig meget mere rolig...... :loveshower:

Håber i alle fald du får en god makeup oplevelse der... Jeg har i alle fald kun været rigtig glad for at få det gjort... Har prøvet det af to omgange, en gang fik jeg lavet de vildeste smokey eyes og anden gang min brude makeup... Håber at læse om din tur til Salling.. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor synd for dig. :unsure:

Kan godt forstå, du ikke var tilfreds med den make-up... Og så til 600 kr!

Der er bestemt intet smokey-eyes lign. over det der, som du ellers havde sagt, du godt kunne lide. Tror hun skulle have lagt farverne omvendt (mørkt tæt ind mod øjet og lysne det opad mod øjenbrynene)... Og det siger jeg helt uden at have forstand på den slags.

Og øjenvipperne har hun da helt spoleret..

Det må have været mere held end forstand, at hun har vundet 2. plads i DM....

Glæder mig til at se billeder fra venindernes forsøg - det bliver helt sikkert meget bedre.

Under alle omstændigheder, er jeg sikker på, du finder en meget bedre løsning.

:hug: Du skal nok blive smuk på den store dag! :loveshower:

Tak for din søde hilsen og ja jeg håber da jeg finder en bedre løsning og veninderne kan hjælpe mig..... :loveshower:

Ja jeg har heller ikke forstand på det....men jeg ville jo også sige omvendt.....mørk nedenfor og lys ovenfor..... :wink: Det faldt fuldstændig forkert ud og ja de 600 kr var så med makeup på selve dage også........og i går var det bare prøve og der betalte jeg ikke noget.....men tjaaa tænk hvis hun ringer og spørg hvornår vi skal lave tiden....så må jeg jo sige at jeg gør det selv..... :td:

Det er da bare dejligt at høre, du ikke har betalt noget for det!

Så har du evt. pengene til gode, hvis du vil gøre brug af en anden make-up artist. Eller alternativt kan du jo købe make-up for pengene!

Jeg synes faktisk ligeså godt, du kan give hende klar besked og sige, at du slet ikke var tilfreds med resultatet, og at du derfor takker nej.

Så får du da også ro i sindet.

Ja det synes jeg også......hun gav mig slet ikke en tid til den 26 maj.....og jeg tror godt hun fangede den - for jeg meldte faktsik ud at jeg synes mine øjenvippere ville se bedre ud med min billige mascare fra Rimmel og at mine øjene lignede noget der var løgn.....hun var lidt snerpet til sidst.......måske hun blev lidt gal over jeg ikke kunne lide det..... :wink: Men ja jeg vælger at tage til MAC i Salling og så bruger jeg pengene på makeup i stedet for...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er bilen / kørsel i hus.....vildt fedt..... :cheerleader3: Vi har en ældre dame til nabo og en dag holdt der den fedeste creme Cadillac uden for hendes hus.....jeg sagde til H2B at jeg blev stående til ejeren kom ud.... :griner:- Det viste sig så at være hendes søn....og jeg spurgte om han skulle noget den 26 maj......han sagde vi kunne vende tilbage..... :) I dag fik vi hans tlf. af vores nabo og hun sagde vi godt måtte ringe til ham.....og det har jeg netop gjort :) Han havde sat kryds i kalenderen den 26 maj og ville sf gerne køre os (hvis vejret tillader det) :thumbsupsmileyanim: Fandt lige et billede der ligner....der der vist røde læder sæder vi vores...... :loveflag:

post-51437-0-72105500-1331494408.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuuh hvor fedt naboen lige har en søn med lækker bil, wuhuu :bunny_4: :bunny_4:

Ja det er super fedt Mette.....for det er netop et af de steder hvor vi ikke gider bruger flere tusind kroner....men alligvel også gerne vil køre i en fed bil.....og den her er konge synes vi :)

0

Del dette indlæg

Så er bilen / kørsel i hus.....vildt fedt..... :cheerleader3: Vi har en ældre dame til nabo og en dag holdt der den fedeste creme Cadillac uden for hendes hus.....jeg sagde til H2B at jeg blev stående til ejeren kom ud.... :griner:- Det viste sig så at være hendes søn....og jeg spurgte om han skulle noget den 26 maj......han sagde vi kunne vende tilbage..... :) I dag fik vi hans tlf. af vores nabo og hun sagde vi godt måtte ringe til ham.....og det har jeg netop gjort :) Han havde sat kryds i kalenderen den 26 maj og ville sf gerne køre os (hvis vejret tillader det) :thumbsupsmileyanim: Fandt lige et billede der ligner....der der vist røde læder sæder vi vores...... :loveflag:

post-51437-0-72105500-1331494408.jpg

Den er da super fed!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er den bil bare fed. den gad jeg da også godt køre i :thumbsupsmileyanim: .

Kan godt forstå du er ked af den make up for den gør da ikke noget særlig godt for dig. Nu tror jeg ud fra dit feststed og kirke at vi bor meget tæt på hinanden, så må jeg spørge hvem der har lagt den make-up, vil da ikke bruge penge på det samme sted... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Nej hvor er den bil bare fed. den gad jeg da også godt køre i :thumbsupsmileyanim: .

Kan godt forstå du er ked af den make up for den gør da ikke noget særlig godt for dig. Nu tror jeg ud fra dit feststed og kirke at vi bor meget tæt på hinanden, så må jeg spørge hvem der har lagt den make-up, vil da ikke bruge penge på det samme sted... :fløjt:

Ja den er da meget flot.....glæder mig til at køre i den....håber vejret er med os..... :loveshower:

Det er i Frederikshavn......så bor du der skal du lige tænke dig om....... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj dén make-up ville jeg ikke betale penge for at få lagt - sorry, for du er gudesmuk, men make-uppen gør intet for dine fine træk og dine smukke øjne :td:

Hvor er det nu i landet du skal giftes ??

Skønt at blive bekræftet i af det ikke passer til mig og ikke er gjort godt nok......jeg mangler nemlig glød og noget på vipperne :wink: Vi skal giftes i Nordjylland / Frederikshavn.......og der er bare ikke særlig meget at vælge imellem...... :fløjt: Der er bare en anden standard her oppe......og jeg blev så skuffet i dag.....øv bøv..... :(

PÅ torsdag skal jeg så ud og have sat hår......så må vi se hvordan det ender ud....... :huh: Men heldigvis skal vi ikke sætte det op - det skal hænge og så skal jeg have mit smukke hårsmykke fra JB i...... :loveshower: Så forhåbentlig kan ikke meget gå galt...... :cheerleader3:

Altså jeg har fundet hende her i Skive og hun tager ud og sætter hår + make-up for 2.000,- og hende skal jeg bruge...tror hun er vildt dygtig, men har selvfølgelig ikke fået en prøve endnu :rolleyes:

0

Del dette indlæg

UUUHHHH fed dyt :cheerleader3:

Kan varmt anbefalde de mac damer i Salling, fik kanon go vejl. derinde. Dog synes jeg ikke deres øjnskygge holder særlig godt, selvom de putter noget holde-halløj under. Men der har jeg valgt at bruge Dennis Knudsen Ink i stedet for..

0

Del dette indlæg

Ja den er da meget flot.....glæder mig til at køre i den....håber vejret er med os..... :loveshower:

Det er i Frederikshavn......så bor du der skal du lige tænke dig om....... :wink:

Jeg er fra Strandby :wink: Så kan forstå jeg ikke skal gå efter det sted hvor der er en der er blevet nr 2 til DM. Puha synes bare det er så svært for vi har jo ikke særligt mange at vælge imellem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er fra Strandby :wink: Så kan forstå jeg ikke skal gå efter det sted hvor der er en der er blevet nr 2 til DM. Puha synes bare det er så svært for vi har jo ikke særligt mange at vælge imellem.

Det er nemlig lige det der er så frustrende på de her kanter.....det er en der hedder Skovbo i gågaden.....men jeg kan jo ikke sige om hun gør det godt på dig..... :wink: Det var bare ikke godt på mmig....... :huh: Men ja den syvende himmel skulle måske prøves...... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Fed slæde :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange tandstikker skal du bruge? Jeg kan prøve at skaffe nogen :)

Ja søde den er da meget fin ik.......men den kræver godt vejr.... :cheerleader3:

Jeg har ved vores kaffemand på job bestilt 1000 stk tandstikker......hi hi hi så skal du bruge nogle kan du sige til :cheerleader3: Men tak for dit søde tilbud...... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UUUHHHH fed dyt :cheerleader3:

Kan varmt anbefalde de mac damer i Salling, fik kanon go vejl. derinde. Dog synes jeg ikke deres øjnskygge holder særlig godt, selvom de putter noget holde-halløj under. Men der har jeg valgt at bruge Dennis Knudsen Ink i stedet for..

Ja den er da fed......nu må vi se om vejret tillader det..... :biggrin:

Dejligt du også have en god oplevelse med Salling....og ja man kan jo altid bytte øjenskyggen ud med en anden hvis det er....det kan kun blive bedre end det jeg lige har oplevet......så skal du selv lægge makeup ??? :)

0

Del dette indlæg

Ja søde den er da meget fin ik.......men den kræver godt vejr.... :cheerleader3:

Jeg har ved vores kaffemand på job bestilt 1000 stk tandstikker......hi hi hi så skal du bruge nogle kan du sige til :cheerleader3: Men tak for dit søde tilbud...... :thumbsupsmileyanim:

-HAHA- Er du sikker på at du har NOK??? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Aj dén make-up ville jeg ikke betale penge for at få lagt - sorry, for du er gudesmuk, men make-uppen gør intet for dine fine træk og dine smukke øjne :td:

Hvor er det nu i landet du skal giftes ??

Skønt at blive bekræftet i af det ikke passer til mig og ikke er gjort godt nok......jeg mangler nemlig glød og noget på vipperne :wink: Vi skal giftes i Nordjylland / Frederikshavn.......og der er bare ikke særlig meget at vælge imellem...... :fløjt: Der er bare en anden standard her oppe......og jeg blev så skuffet i dag.....øv bøv..... :(

PÅ torsdag skal jeg så ud og have sat hår......så må vi se hvordan det ender ud....... :huh: Men heldigvis skal vi ikke sætte det op - det skal hænge og så skal jeg have mit smukke hårsmykke fra JB i...... :loveshower: Så forhåbentlig kan ikke meget gå galt...... :cheerleader3:

Altså jeg har fundet hende her i Skive og hun tager ud og sætter hår + make-up for 2.000,- og hende skal jeg bruge...tror hun er vildt dygtig, men har selvfølgelig ikke fået en prøve endnu :rolleyes:

SUper fin hjemmeside og hun ser dygtig ud med de billeder der er........men Skive.....der står Århus....??? :) Men det er en god pris og tror hun kan sit kram....men ja få hende til at prøve først...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

-HAHA- Er du sikker på at du har NOK??? :biggrin:

NEJ Nej - men man køber jo rigeligt...... -HAHA-:biggrin: Når man køber ved sådan nogle steder......kan ikke købe mindre desværre...... :blink: Så du siger bare til...... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer