Bm2012

Vores bryllup august 2012 - Gift i 3 uger i dag

361 indlæg i dette emne

Velkommen til min planlægningstråd :loveshower:

Min kæreste friede til mig i juli for to år siden. Vi var på en ferie i Jylland og sad ved vores telt, da han valgte at frie til mig på en lidt anderledes måde. I stedet for at frie med en ring, friede han med et pengebundt biggrin.gif meningen var så at når vi kom hjem igen, skulle vi ud og finde vores ringe sammen og have dem klar til at tage på d. 24 august 2009 (vores 3 års dag) :iloveyou:

Vores bryllup skal stå d. 24 august 2012 på vores 6 års dag (ændret til d. 25 august 2012) altså først 3 år efter vores forlovelse. Grunden til det ikke rigtig er blevet sat en dato før nu, er at vi begge er studerende og samtidig har en datter på 3 år. Så et bryllup krævede lige nogle år hvor der skulle spares op.

Men nu skal det også være :loveshower: Planerne for vores bryllup er indtil videre et Las Vegas bryllup uden familie.

Planerne er ændret! - HER Vegas er skiftet ud med et kirkebryllup med familie og venner

Det praktiske

Fastsæt dato - 25.08.2012

Kirken - HER

Lokale for festen - HER - HER

Fotograf - Michael Nguyen

Menuen - HER

Ringe - HER

Kørsel - limousine

Kjoleprøvning - HER - HER

Brudesko - HER

Undertøjet - HER

Strømpebånd

Smykker - HER

Hårpynt - slør HER - Min Jannie Baltzer HER

Hår - prøve et HER - prøve to HER

Det nye - Kjolen

Det gamle - Lommetørklæde

Det blå

Det lånte

Buketten - Inspiration HER

DIY projekter

STD invitationer - HER

Invitationer - HER

Risposer - HER

Bryllupskagen

Kage 1 - HER

Kage 2 - HER

Kage 3 + 4 - HER

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores forlovelsesringe

Sådan ser vores forlovelsesringe ud:

post-53968-0-03728300-1314452122.jpg

Den gang vi valgte vores forlovelsesringe var meningen, at når vi så skulle giftes ville vi skiftes ringene ud med dem her:

post-53968-0-94969200-1314452354.jpg

Jeg tror egentlig jeg med tiden har besluttet mig for jeg hellere vil have noget mere simpelt og måske en mere smal ring. Men nu må vi vente og se hvad vi kan finde på :loveshower:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Første kjoleprøvning

Vores bryllupsplanlægning har på det sidste været gået lidt i stå sad.gif Vi har nu fået lagt et budget for selve rejsen og brylluppet i Las Vegas. MEN alligevel går jeg konstant og er bekymret for om vi nu også kan få råd til det hele. Jeg synes hele tiden der dukker nye udgifter op, som jeg ikke havde taget højde for sad.gif men jeg må jo bare tingene igennem igen, og se om jeg ikke snart kan få styr på det hele wink.gif

Og så synes jeg lige jeg vil dele billeder fra første kjoleprøvning med jer :cheerleader3: selvom det desværre ikke bliver min kjole.

post-53968-0-76948600-1315335178.jpg

post-53968-0-26635200-1315335170.jpg

post-53968-0-01943000-1315335188.jpg

Undskyld den sorte bh meeen det var lige en spontan tur ind forbi brudebutikken :thumbsupsmileyanim: Jeg ved ikke om det var fordi det var den første kjole jeg prøvede.. men jeg var helt vild med den! men når jeg kigger på billederne nu, kan jeg godt se den ikke egner sig til et bryllup i Vegas/kuffert. Og så var der jo lige det at den også kostede 19.000, som ligger laaangt over mit budget :td:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Woow et slæb!!! Super smuk kjole, men ja... nok ikke lige idéel til et Vagas bryllup. Men smuk :loveboard:

Ja slæbet var helt fantastisk :loveshower: egentlig også derfor jeg faldt for kjolen :blush: men ja, det slæb kræver en stor kirke.

Ja, desværre i dette tilfælde! Tror faktisk slæbet er så langt, at jeg ingengang ville kunne have det i vores kirke!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! :)

Spændende med Vegas bryllup - jeg tror dog du har ret, medmindre du skal have dit eget fly til kjolen - så blir den nok lidt svær at transportere! :griner:-

Hvad med noget "uformelt" og "let" - noget som kan pakkes ned, men stadig er "brudeagtig"?

Casual-Informal-Wedding-Dresses.jpg

1000 tak for dine flotte inspirationsbilleder :bearhug: Jeg er dog ikke til de korte brudekjoler, selvom det helt klart nok ville være det klogeste :blink: jeg har bare en idé om en laaang brudekjole. men du har helt ret i dit forslag om noget let. Jeg skal til lagersalg i Lilly d. 12 oktober, så jeg håber på at finde noget der :biggrin:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer