Bm2012

Vores bryllup august 2012 - Gift i 3 uger i dag

361 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukke STD :biggrin:

Ja, det løber hurtigt op, når man fremstiller selv... herhjemme sagde manden igår til sin mor, som synes, at vi var igang med et KÆMPE stykke arbejde ved at lave invitationer selv: "Jamen godt nok tager det tid, men vi sparer også mange penge sådan her....!" Mmmmmm... jeg blinkede til svigermor, som heldigvis ikke sagde mere. Tror vi har brugt for tusinder af kroner mere, end hvis vi havde fået dem printet andetsteds.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare blevet super smukke og ja, jeg synes også det er overrakende hvor dyrt det er at lave kort selv, men de bliver bare det mere perfekte, når man laver dem selv og de er noget helt særlige og passer til parret, glæder mig til at se hvordan de endelige indbydelser kommer til at se ud :bunny_4::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak, hvor er I søde :ilovebryllupsklar: De kunne til sidst kende mig henne i Panduro - jeg var forbi og købe nyt pap utallige gange fordi jeg blev ved med at lave så mange fejl at jeg skulle bruge mere og mere :wink: men jeg ser allerede frem til at kaste mig ud i de rigtige invitationer, selvom det sikkert kommer til at koste mig en formue.. haha :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lokale drama

Mig og min H2B havde efter virkelig lang tids søgen på nettet, fundet vores drømme lokaler for festen. Vi havde til at starte med forelsket os i Allégaarden (http://ferie-fest.dk/), men da vi ringede og snakkede med udlejeren, Per Schack, fik vi at vide den var optaget frem til 2014 :td: MEN til gengæld havde han en anden gård, som endnu ikke var lagt op på hjemmesiden, og den var fri på vores dato :loveshower: Vi aftalte at mødes og se Enghavegaard en torsdag formiddag. Mig og min H2B kom i meget god tid og havde tid til at rigtig at gå og kigge os omkring, og allerede før vi havde fået den vist frem indeni var vi helt forelskede!!! og det betød også meget for mig, at jeg kunne se at H2B var så vild med stedet. Nå men vi blev vist rundt, og allerede bagefter, er vi klar til at bekræfte, at her vil vi holde vores fest. Vi aftaler at jeg sender en bekræftelse via mail, dagen efter.

(I weekenden sender mig og min H2B vores STD's ud. Vi vidste godt det var lidt risikabelt, når vi nu ikke have en bekræftelse fra ham Per - men vi har hele tiden været meget sikker på vores valg af dato var helt rigtig)

Jeg sender vores bekræftelses mail dagen efter som aftalt, og forsøger at vente tålmodigt på svar... da weekenden er gået er der stadig intet svar :shooter: Jeg tænker at det selvfølgelig også var weekend, og manden lige skal have en chance og giver ham lige mandagen til at svare... men stadig intet! Jeg ringer ham op tirsdag eftermiddag, og jeg når kun lige at sige mit navn og svaret jeg får er "Nu må du ikke slå mig ihjel!" Så havde manden squ lejet det ud til nogle andre!!! :shooter: og så bad han mig oveni købet om også at rykke mit bryllup, 14 dage frem så jeg kunne leje hans gård :angry:

Det kunne han da godt glemme alt om! Så der forsvandt vores drømme sted :( og jeg som allerede havde forestillet mig det hele, med fakler og alt ja :(

Nå, det blev en lang i opdatering. I får lige lidt billeder af DRØMMEN

post-53968-0-04543400-1325326402.jpg post-53968-0-31806200-1325326409.jpg

post-53968-0-24589800-1325326419.jpg post-53968-0-35212100-1325326425.jpg post-53968-0-53635700-1325326431.jpg

Nu har vi så gang i nogle andre lokaler (er ved at få lidt stress, vi er jo ikke i så god tid!), som vi også har bekræftet. Så nu må vi lige se om det lykkedes denne gang :wink: Det nye ligner bare på ingen måde det andet. øv øv :(

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Det var da irriterende. Ud over alle grænser.. Og når han siger du ikke må slå ham ihjel, såå ved han det jo godt. Kan godt forstå I ikke vil rykke frem for at leje noget af ham, man skal ikke støtte sådan en type - selvom det sikkert ikke kommer til at røre ham, for det lyder som om han ikke har problemer med at få lejet ud.. Træls :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke første gang vi hører om den slags vedrørende de sommerhuse/festgårde herinde og der er vel ikke så meget andet at sige til det end at det er gode steder men at man kunne have ønsket sig at bookingen blev varetaget mere professionelt hvor man respekterede at en aftale er en aftale. Det er jo oplevelser som dette der sammen med "afbrændninger" gør at folk får et mistroisk forhold til udbydere og leverandører. I har brugt tid pg ressourcer på at tage ud og se stedet, talt med vedkommende og aftalt at I vil vende tilbage hvad I har gjort hurtigt. Så er det uhørt at han udlejer det til anden side. Der burde han enten have meddelt jer at der var nogle andre som var i tænkeboks, hvis det havde været tilfældet eller meddelt de andre at I havde forhåndsret.

Hvad er de nye lokaler I har kik på for nogle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor var det bare urimeligt gjort, kan godt forstå at i vælger noget andet. Jeg er helt sikker på at noget andet også bliver rigtig godt og godt kan leve op til "drømmen" ;) I skal nok nå det hele, det er jeg sikker på :) men man kommer hurtigt til at stresse, hvis man havde forestillet sig at det havde været i orden :)

0

Del dette indlæg

Rigtig øv. Den oplevelse havde vi også med Hotel Hvide Hus i Køge. Og det er bare så surt. Specielt fordi I blev så vilde med stedet, men der er jo desværre intet andet for, end at tage ja-hatten på - og se det bedste i de lokaler i må komme ud og kigge på.

Held og lykke med jagten.

0

Del dette indlæg

Ja det er så ærgerligt! jeg tror heller ikke jeg nogensinde har været så skuffet før :boohoo: og så blev jeg endda så måløs, at jeg slet ikke fik skældt ham ud :td: Overvejede senere på dagen, at sætte mig ned og skrive en laaang mail om hvad jeg synes om ham... meeen det var måske nok alligevel lidt for zilla-agtigt, så jeg beherskede mig :lol:

0

Del dette indlæg

Det er ikke første gang vi hører om den slags vedrørende de sommerhuse/festgårde herinde og der er vel ikke så meget andet at sige til det end at det er gode steder men at man kunne have ønsket sig at bookingen blev varetaget mere professionelt hvor man respekterede at en aftale er en aftale. Det er jo oplevelser som dette der sammen med "afbrændninger" gør at folk får et mistroisk forhold til udbydere og leverandører. I har brugt tid pg ressourcer på at tage ud og se stedet, talt med vedkommende og aftalt at I vil vende tilbage hvad I har gjort hurtigt. Så er det uhørt at han udlejer det til anden side. Der burde han enten have meddelt jer at der var nogle andre som var i tænkeboks, hvis det havde været tilfældet eller meddelt de andre at I havde forhåndsret.

Hvad er de nye lokaler I har kik på for nogle

Ja.. som du siger så burde han da være professionel nok til lige at fortælle os, at andre var interesseret!

Nu har vi kig på noget helt andet, som er Sankt Hans Selskabslokaler her i Odense. Jeg har allerede bekræftet via mail i torsdags, men endnu en gang har jeg ikke hørt noget siden min bekræftelse :blink: og ingen tager telefonen.. men jeg må jo bare prøve igen i dag :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer