Bm2012

Vores bryllup august 2012 - Gift i 3 uger i dag

361 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det ser da fornuftigt ud men det er jo noget helt andet end det første. Det undrer mig at nogle har været ude for det samme på Hvide Hus for de plejer at have styr på tingene. Desværre er der nok rigtig mange andre steder hvor det fungerer på samme måde efter "først til mølle" princippet. Det er egentlig rimeligt nok men har man givet et brudepar en betænkningstid så bør man også overholde det. Selvom stederne måske kun kan bookes ud til et brudepar pr. aften så bør det være muligt. Det er blot et spørgsmål om at man opererer med kort betænkningstid eller retter henvendelse til parret og beder dem om at tage stilling, hvis der kommer andre ønsker om booking ind undervejs. Det princip har vi gennem mange år praktiseret uden problemer på de dage hvor der er ved at være fyldt op. Så kan feststederne vel også finde ud af det. I skal hele tiden huske på at feststederne er til for Jer og ikke omvendt; Stil krav til dem !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser da fornuftigt ud men det er jo noget helt andet end det første. Det undrer mig at nogle har været ude for det samme på Hvide Hus for de plejer at have styr på tingene. Desværre er der nok rigtig mange andre steder hvor det fungerer på samme måde efter "først til mølle" princippet. Det er egentlig rimeligt nok men har man givet et brudepar en betænkningstid så bør man også overholde det. Selvom stederne måske kun kan bookes ud til et brudepar pr. aften så bør det være muligt. Det er blot et spørgsmål om at man opererer med kort betænkningstid eller retter henvendelse til parret og beder dem om at tage stilling, hvis der kommer andre ønsker om booking ind undervejs. Det princip har vi gennem mange år praktiseret uden problemer på de dage hvor der er ved at være fyldt op. Så kan feststederne vel også finde ud af det. I skal hele tiden huske på at feststederne er til for Jer og ikke omvendt; Stil krav til dem !

Jeg er helt enig i, at "først til mølle" er den helt rigtige måde at gøre det på. Det er bare ærgerligt at feststederne er bekymrede (eller hvad de nu er) for ikke at kunne leje ud og derfor ikke siger tingene som de er.

Jeg tror nu heldigvis at hende der lejer stedet jeg har fundet denne gang, er sød :biggrin: Hun gjorde mig fra starten opmærksom på, at stedet kun var ledigt på nuværende tidspunkt. Derfor var det vigtigt at jeg bekræftede hurtigst muligt.

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Her er lokalet vi måske ender op med

post-53968-0-55541500-1325680448.jpg post-53968-0-80081400-1325680455.jpg

post-53968-0-15460800-1325680461.jpg post-53968-0-71432600-1325680467.jpg

post-53968-0-95832800-1325680529.jpg

Undskyld dårlig billedkvalitet, men billederne på hjemmesiden kunne ikke gemmes.. så jeg måtte lige være lidt kreativ :wink:

Som I kan se på billederne, minder stedet slet ikke om det andet vi havde fundet. Men hvis vi skal finde noget lignende skal vi ud i noget slot/herregård og det holder vores budget ikke til :td: og for at gøre det så billigt som muligt for os selv, skulle vi også gerne selv kunne medbringe mad + drikkelse. Forsamlingshus er selvfølgelig også en mulighed, men det skal helst være vores sidste udvej.. synes ikke rigtig jeg kan finde pæne forsamlingshuse her på Fyn.

Men nu krydser vi også fingrer for at det lykkedes denne gang! Jeg har nu hørt fra Susanne som udlejer lokalet, og vi skal mødes på tirsdag :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad forsamlingshuse angår syntes jeg egentlig I er rimeligt priviligerede over there:

Lad mig bare nævne ODD Fellow i Odense og Ellinge Forsamlingshus. Begge er dog steder hvor man køber maden der.

Et alternativ som minder mere om det I havde kig på. Ihvertfald når vi taler om overnatningsmuligheder er Skt. Knudsborg. Har godt nok ikke selv været der men ved vi har spillet der og at det derved også udlejes til fester m.v.

0

Del dette indlæg

Hvad forsamlingshuse angår syntes jeg egentlig I er rimeligt priviligerede over there:

Lad mig bare nævne ODD Fellow i Odense og Ellinge Forsamlingshus. Begge er dog steder hvor man køber maden der.

Et alternativ som minder mere om det I havde kig på. Ihvertfald når vi taler om overnatningsmuligheder er Skt. Knudsborg. Har godt nok ikke selv været der men ved vi har spillet der og at det derved også udlejes til fester m.v.

Tak for rådene, dem vil jeg da lige kigge på :) Ingen af de steder kender jeg. Jeg troede ellers jeg efterhånden havde været igennem alt hvad der var at finde :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk rigtig godt om det nye sted! :)

Krydser fingre for at det falder på plads!!

Synes det sted ser rigtig fint og hyggeligt ud. Der kan i sagtens få en god stemning og pænt pynt ind :)

Tak skal I have :bearhug: Det ville være rigtig dejligt hvis jeg kunne få festlokalet helt på plads. Så kan jeg også endelig komme videre med planlægningen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Sankt Hans Selskabslokaler

Jabadabaduuuuu :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Endelig ser det ud som om det hele er faldet på plads, så vi nu har fundet os fedstedet :cheerleader3:

Lokalet har plads til 80 personer, og ligger centralt i Odense.

Her kommer lige et par billeder jeg tog i går.

post-53968-0-42641800-1326288795.jpg post-53968-0-23170700-1326288811.jpg

post-53968-0-66109400-1326288830.jpg post-53968-0-76839000-1326288843.jpg

post-53968-0-51533100-1326288856.jpg post-53968-0-59002800-1326288866.jpg

Vi har besluttet ikke at holde reception, men inviterer alle til middagen. Vi bliver ca. 60-70 personer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ikke det var fordi du sagde at det var lokaler fremfor et egentligt feststed så kunne det godt ligne Restaurant Skovbakken Zoo som jeg husker det derovre.

Ja det har du egentlig ret i. Jeg kender godt Skovbakken Zoo, og ja det ligner da faktisk deres lokaler :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal, skal ikke?

Har fundet disse smarte chair covers gennem et link herinde et sted, og nu er jeg faldet ret meget for dem..

post-53968-0-23702000-1326486501.jpg

og de er billige :thumbsupsmileyanim: men det er fragten jo så ikke, da de skal transporteres helt over fra det store USA :biggrin: Fragten ligger på omkring 280 kr. MEN MEN MEN. Jeg kan jo ikke bare bestille 70 stykker uden at vide om de nu også passer stolene i vores lokaler, og jeg må indrømme jeg ikke helt forstår deres mål som står på deres side:

Approximate Measurements:

Top to Bottom: 38""

Chair Back: 17"" wide x 22"" tall

Chair Seat: 18"" wide x 19"" length

Chair Leg: 18"" tall from ground

Nogen der kan hjælpe med målene?

Men nu overvejer jeg så at bestille en enkelt hjem, for lige at tjekke kvaliteten og størelsen først. Og hvis jeg alligevel skal betale den dyre fragt, kan jeg jo lige så godt tjekke nogle af deres andre fine ting :biggrin: overvejer at bestille disse 4 med hjem

post-53968-0-65124900-1326486756.jpg post-53968-0-92567700-1326486763.jpg

post-53968-0-47913300-1326486773.jpg post-53968-0-86048000-1326486842.jpg

Vi har ikke bestemt noget farvetema endnu, men synes rød eller guld kunne være rigtig flot :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer