Bm2012

Vores bryllup august 2012 - Gift i 3 uger i dag

361 indlæg i dette emne

Og vielsesring

Vielsesringene er jeg helt afklaret med skal være i guld (håber H2B er enig :fløjt: ) og så skal der selvfølgelig (helst) være diamanter på :loveshower:

post-53968-0-60502400-1320235330.jpg

post-53968-0-31668500-1320235362.jpg

post-53968-0-43006100-1320235346.jpg

post-53968-0-31524000-1320235369.jpg

post-53968-0-25508600-1320235337.jpg

Er vild med din ring-inspiration... :) jeg har selv bestilt ring nr. 4 også i guld

Den er også bare så SMUK den ring! :heart: Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt tre rækker med diamanter er for meget og om den med to er for lidt.. hehe..

Har du erfaring med at bestille prøvepakke? synes jeg har hørt tale om det herinde et sted.

Ja jeg elsker den :loveshower: kan slet ikke vente til jeg får den hjem!!

Okay men ellers så prøv og mål på din finger, hvor bred ringen er (ringbredde står inde på chantis hjemmeside.. Jeg synes den med to rækker er for smal, men det er jo smag og behag - også om du er vant til at gå med ring eller ej :)

Nej det har jeg ikke, det kan man heller ikke på den ring, da det ikke er en typisk vielsesring. Jeg gik ned i en guldsmed dagen inden jeg bestile den og fik målt min ringstr. endnu engang så jeg var sikker på at bestille den rigtig str.

Ahh okay, havde så ikke lige forstået at det kun var vielsesringene man kunne bestille i prøvepakke :wink:

Men der skal også tænkes en del endnu, og ud og kigges i nogle smykkebutikker :loveshower:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :balloons: her har jeg vist ikke været forbi før.

Super flotte kjoler du har været i, bliver spændende at se den rigtige kjole engang :wink: Sløret er virkelig smukt er helt vild med kanten.

Sjovt med de sko, dem har jeg også kigget på mange gange, de er rigtig Vegas-agtig, så det ville være helt forkert, hvis du ikke havde dem :lol:

Jeg er vild med ørering nummer 3, fordi jeg synes de har noget ekstra, men uden at blive for overvældende, men nummer 2 er også rigtig flotte. Jeg er vild med ring nummer et, synes den er vildt flot :)

Har du forresten prøvet at kigge øreringe på denne hjemme side: http://www.etsy.com/shop/designbykara Synes der er mange der minder lidt om dem du har kigget på og jeg er selv helt vild med mange af dem :loveshower:

Det er godt at høre at der er andre end mig der kan forstå, at de sko bare hører til :lol: og ja ring nummer 1 er også virkelig smuk, og minder for mig om det der forbindes med en vielsesring :loveshower: Tak for linket! Det er meget i den stil jeg leder efter, og er MEGET billigere :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :balloons: her har jeg vist ikke været forbi før.

Super flotte kjoler du har været i, bliver spændende at se den rigtige kjole engang :wink: Sløret er virkelig smukt er helt vild med kanten.

Sjovt med de sko, dem har jeg også kigget på mange gange, de er rigtig Vegas-agtig, så det ville være helt forkert, hvis du ikke havde dem :lol:

Jeg er vild med ørering nummer 3, fordi jeg synes de har noget ekstra, men uden at blive for overvældende, men nummer 2 er også rigtig flotte. Jeg er vild med ring nummer et, synes den er vildt flot :)

Har du forresten prøvet at kigge øreringe på denne hjemme side: http://www.etsy.com/shop/designbykara Synes der er mange der minder lidt om dem du har kigget på og jeg er selv helt vild med mange af dem :loveshower:

Det er godt at høre at der er andre end mig der kan forstå, at de sko bare hører til :lol: og ja ring nummer 1 er også virkelig smuk, og minder for mig om det der forbindes med en vielsesring :loveshower: Tak for linket! Det er meget i den stil jeg leder efter, og er MEGET billigere :ilovebryllupsklar:

Ja, det er nemlig prisklasser man har råd til og kan måske endda købe to par hjem, som man kan gå og overveje :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Og vielsesring

Vielsesringene er jeg helt afklaret med skal være i guld (håber H2B er enig :fløjt: ) og så skal der selvfølgelig (helst) være diamanter på :loveshower:

post-53968-0-60502400-1320235330.jpg

post-53968-0-31668500-1320235362.jpg

post-53968-0-43006100-1320235346.jpg

post-53968-0-31524000-1320235369.jpg

post-53968-0-25508600-1320235337.jpg

Er vild med din ring-inspiration... :) jeg har selv bestilt ring nr. 4 også i guld

Den er også bare så SMUK den ring! :heart: Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt tre rækker med diamanter er for meget og om den med to er for lidt.. hehe..

Har du erfaring med at bestille prøvepakke? synes jeg har hørt tale om det herinde et sted.

Ja jeg elsker den :loveshower: kan slet ikke vente til jeg får den hjem!!

Okay men ellers så prøv og mål på din finger, hvor bred ringen er (ringbredde står inde på chantis hjemmeside.. Jeg synes den med to rækker er for smal, men det er jo smag og behag - også om du er vant til at gå med ring eller ej :)

Nej det har jeg ikke, det kan man heller ikke på den ring, da det ikke er en typisk vielsesring. Jeg gik ned i en guldsmed dagen inden jeg bestile den og fik målt min ringstr. endnu engang så jeg var sikker på at bestille den rigtig str.

Ahh okay, havde så ikke lige forstået at det kun var vielsesringene man kunne bestille i prøvepakke :wink:

Men der skal også tænkes en del endnu, og ud og kigges i nogle smykkebutikker :loveshower:

det sagde hende jeg mailede med ! ja I skal da helt sikkert ud at prøve lidt - det er også så hyggeligt! jeg prøvede en der mindede utrolig meget om nr 3 ring i fields, men den kostede bare 15.000 kr så der er en del at spare hos chanti.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ih jeg er så glad i dag :cheerleader3:

Trods bryllupsplanlægningen er gået lidt i stå pga muligvis ændringer...

..men først: Efter skole i dag, havde jeg lige tid til en tur gennem gågaden i Odense for at kigge lidt efter kageudstyr. Jeg var forbi både Panduro, Imerco, og Inspiration, men da jeg så kommer til Kop og Kande finder jeg endelig hvad jeg leder efter! De har en lille afdeling med de dejligste ting. De fører bl.a. Wilton (som jeg fik anbefalet) og diverse fondant udstikkere og ja bare ALT hvad jeg lige mangler. Så nu ved jeg da hvad jeg ønsker mig i julegave :biggrin: Undrer mig lidt over deres lille udvalg i Panduro :blink:

Nå, men nu er den store kagebagning i gang herhjemme. I går fik jeg bagt en del bunde og i dag står den på mousse og kagestabling, og så tror jeg lige jeg venter med at overtrække kagen til i morgen (jeg har fri) når jeg har rigtig GOD tid til det :thumbsupsmileyanim:

Mht. til ændringer i planerne... De ældre i familien, dem der kender til vores planer om at smutte til Vegas og gifte os, de er bare ikke helt tilfredse. Især min gamle gamle oldemor, har sagt siden min konfirmation, at hun skulle være i live til at se mig blive gift - og nu har min H2B også givet udtryk for at han gerne vil giftes i kirke :blink: så jeg har været lidt forvirret, og spekuleret på hvordan jeg lige ordner den. Så mit første forslag var at vi kunne tage til Vegas, gifte os, tage hjem og få en kirkelig velsignelse og så holde en lille fest.. men H2B synes vi skal gøre det omvendt og gifte os her og tage på bryllupsrejse til Vegas. Så nu er der bare en hel masse ting at tænke på :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih jeg er så glad i dag :cheerleader3:

Trods bryllupsplanlægningen er gået lidt i stå pga muligvis ændringer...

Mht. til ændringer i planerne... De ældre i familien, dem der kender til vores planer om at smutte til Vegas og gifte os, de er bare ikke helt tilfredse. Især min gamle gamle oldemor, har sagt siden min konfirmation, at hun skulle være i live til at se mig blive gift - og nu har min H2B også givet udtryk for at han gerne vil giftes i kirke :blink: så jeg har været lidt forvirret, og spekuleret på hvordan jeg lige ordner den. Så mit første forslag var at vi kunne tage til Vegas, gifte os, tage hjem og få en kirkelig velsignelse og så holde en lille fest.. men H2B synes vi skal gøre det omvendt og gifte os her og tage på bryllupsrejse til Vegas. Så nu er der bare en hel masse ting at tænke på :unsure:

Det var også noget af et forslag - der er stor forskel på at blive gift i Vegas, og være på bryllupsrejse der :unsure:

0

Del dette indlæg

Ja, det er godt nok en stor beslutning, som I nok skal være to til at tage..

Ang kagen, så blev min første heller ikke en succes med fondanten - fik den al al al al for tyk, og så havde den hjerter på - også i fondant - alt for sødt, faktisk tæt på klam.., :( og havde brugt lang tid på den.

Men vil prøve en gang mere og bare rulle meget tyndere :)

(jeg bruger også det fra specielkøbmanden :) )

0

Del dette indlæg

Ja der er stor forskel, så om jeg synes om idéen det er svært at sige. For et eller andet sted, der har jeg jo også drømmen om et kirkebryllup. Nu var jeg bare blevet helt hooked på idéen om et Vegas bryllup - og idéen om at stikke af og gifte sig laaangt væk :wink: men samtidig vil jeg jo også gerne dele det med familien.

Det skal der nok bare lige spekuleres lidt over. Overvejer selv H2B forslag, med tilføjelse af et Vegas bryllup på bryllupsrejsen (det må næsten kunne lade sig gøre) - selvom det selvfølgelig stadig ikke bliver det helt samme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er godt nok en stor beslutning, som I nok skal være to til at tage..

Ang kagen, så blev min første heller ikke en succes med fondanten - fik den al al al al for tyk, og så havde den hjerter på - også i fondant - alt for sødt, faktisk tæt på klam.., :( og havde brugt lang tid på den.

Men vil prøve en gang mere og bare rulle meget tyndere :)

(jeg bruger også det fra specielkøbmanden :) )

Ja det kan jo let gå hen og bliver lidt for vammelt :( Da jeg rullede fondanten ud sidst havde jeg selv en fornemmelse af at den var tynd, men der havde jeg jo selvfølgelig heller ikke prøvet det før. Så nu får det lige en chance til og så må jeg også prøve at rulle den endnu mere meget tyndere :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kage 2

Så blev jeg færdig med min anden kage, og det gik jo meget bedre end med den første :biggrin:

Fondanten har jeg selv lavet, for det projekt var jeg allerede begyndt på inden jeg opdagede produkterne hos Kop og Kande. Så har jeg denne gang også selv lavet lagkagebundene, det gik okay - de smagte i hvert fald godt. De blev lidt skæve, men mon ikke jeg nok skal nå at lære den kunst også :wink:

Nå men med tip og inspiration fra alle jer bridezilla'er herinde :BKSTREET: så fik jeg dette resultat

post-53968-0-28951800-1320958627.jpg

post-53968-0-94817700-1320958636.jpg

post-53968-0-94212300-1320958645.jpg

post-53968-0-35065900-1320958654.jpg

post-53968-0-08153600-1320958670.jpg

Roserne fik mig og min datter lige lidt tid til at gå med, mens vi flittigt fulgte en youtube video :biggrin:

Fondanten var stadig lige tyk nok, men ellers rigtig god kage og med bedre smag end sidst :wink:

Redigeret af Bm2012
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at have fundet de ting du skulle bruge til at lave kage og hvor blev den bare fin og ser super lækker ud :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er godt nok noget af en ændring i planerne ligepludselig, kan godt forstå det er noget af et valg at tage, kan i godt have råd til begge dele? Synes da det kunne være fantastisk for dig, at få det bedste af begge verdener, selvom Vegas brylluppet selvfølgelig ikke ville bliver helt det samme, men det ville da stadigvæk blive specielt og en stor oplevelse? :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mums, hvor bliver man dog bare lækkersulten :respekt:

Jeg bager også alle mine kager selv til diverse arrangementer, men har fået forbud fra H2B om at lave vores egen bryllupskage, da den skal være til 100-125 personer, og som han siger, så har vi nok at se til de sidste dage, så kage er der ikke tid til. Har så meget respekt for dem, som selv kan overskue at lave deres kage... gid jeg kunne!

0

Del dette indlæg

Mums, nu blev jeg helt lækkersulten... Og hvor er din fondant blevet flot lagt på kagen... Har jeg haft besvær med før... Men min fondant er ogå hjemmelavet... Så tænker om den mon er ligeså glat som købe-fondant! Din er i hvert fald godt lagt på! :metteholm

0

Del dette indlæg

Mums! Hvilken opskrift har du brugt?

Jeg har hapset lidt opskrifter rundt omkring :)

Fondanten er fra kagemor.blogspot.com

Mousserne er de samme som Mette holms

og bundene er fra annetteskager.com, som jeg har fået anbefalet. Rigtig god side!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer