Bm2012

Vores bryllup august 2012 - Gift i 3 uger i dag

361 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du skal selvfølgelig prøve at få gennemtrumfet din vilje men det er faktisk ikke en "regel" at fotografen er med helt frem til brudevalsen. Forstået på den måde at der holdes rigtig mange bryllupsfester hvor fotografen kun lige med er indtil gæsternes ankomst til feststedet. Jeg kender da også fotografer som ikke er meget for disse heldagsfotograferinger.

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan jo altid prøve.. og du har helt ret i det ikke er en regel, det er bare mig der er alt for bekymret for ikke at få gode billeder fra hele dagen :wink: Familien synes også jeg er tosset. De fleste mener det er vanvittigt at bruge så mange penge på en fotograf, og er villige til selv at tage billederne for mig. Men ja nu må vi se hvad det ender med. Havde nok heller ikke fået idéen om heldagsfotografering hvis det ikke var for dette forum :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har oplevet fotografer hvor de havde svært ved at se hvor de skulle gøre af sig selv under middagen ligesom der kan være gæster som ikke bryder sig om at blive fotograferet mens de spiser. Når det så er sagt så har de gode fotografer en særlig evne til at gøre sig usynlige og til ikke at være paparazzi fotografer. Fotograf om aftenen eller ej så bliver der taget mange billeder af gæsterne hvad man også kan se ud af flere bryllupsberetninger.

0

Del dette indlæg

Kan helt bestemt sætte mig ind i at det kan være ubehageligt at blive fotograferet når man spiser og ja hm.. hvor placerer man egetnlig lige fotografen under middagen :blink: Der er meget at tænke over og det er altid rart at have andres meninger med i baghovedet :wink:

0

Del dette indlæg

Farvetema..

Vi har indtil videre ikke haft fundet et farvetema, selvom vi jo allerede har sendt vores STD ud. Nu hvor det snart er ved at være tid til at gå i gang med vores invitationer (og da de gerne må afspejle temaet bare en lille smule) er det ved at være tid til at beslutte sig. Min H2B har givet mig frie tøjler - så længe det ikke har noget at gøre med lyserød eller pink.

Vores datter på snart 3½ år, har længe haft besluttet sig for at hendes brudepige kjole SKAL være rød.

Jeg har selv været temmelig idéforladt såå.. hvorfor ikke bare vælge farvetema ud fra hendes kjole

:thumbsupsmileyanim:

post-53968-0-22777100-1329559733.png

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke selv så glad for rød, men det er jo en smagssag (og min mand er farveblind, så vi har pink tema :biggrin: ), og rød er da meget passende til en dag i kærlighedens tegn... bare I ikke kammer over med valentineshjerter :lol:

0

Del dette indlæg

Rigtig flot farvetema :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt forstå du gerne vil have fotograf med hele dagen, så man har gode billeder og minder fra det hele, men ellers så kender du ikke en som godt kan lide at tage billeder, som du måske billigere kan få til at tage billeder af klargørelsen og festen? Det har jeg nemlig overvejet :wink:

0

Del dette indlæg

Her har jeg ikke været forbi - tilllykke med det forestående bryllup

Og fantastisk farvetema (det er det samme som mit, dog har jeg tilføjet guld som farve også).

Glæder mig til at følge lidt med herinde :)

Velkommen til :biggrin:

Har jo været forbi din tråd før, men har lige brugt en times tid på at læse det heeele igennem. Rigtig god tråd du har dig, og dejligt med samme farvetema så suger jeg nok en del inspiration til mig :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke selv så glad for rød, men det er jo en smagssag (og min mand er farveblind, så vi har pink tema :biggrin: ), og rød er da meget passende til en dag i kærlighedens tegn... bare I ikke kammer over med valentineshjerter :lol:

Kan faktisk godt følge dig i at det røde kan blive for meget. Satser på at holde det meste i hvid/creme farver og så med et lille touch af rød - så jeg vil forsøge ikke at lade det tage overhånd med at smække røde hjerter op alle vegne :lol:

0

Del dette indlæg

Rigtig flot farvetema :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt forstå du gerne vil have fotograf med hele dagen, så man har gode billeder og minder fra det hele, men ellers så kender du ikke en som godt kan lide at tage billeder, som du måske billigere kan få til at tage billeder af klargørelsen og festen? Det har jeg nemlig overvejet :wink:

Jeg kender desværre ikke rigtig nogle der har evner inden for fotografering, men jeg vil i hvert fald overveje at se om jeg kan finde en amatørfotograf der kunne gøre det billigt eller evt. gratis :wink: Men håber stadig på den professionelle.... eller begge dele :lol:

0

Del dette indlæg

Hvis nogen kan hjælpe..

Så er jeg gået i gang med invitationer, og mangler noget swirl til hjørnet. Jeg har i første omgang forsøgt mig med denne:

post-53968-0-33333000-1329654273.jpg

Jeg har selv gjort den sort (det eneste jeg kan finde ud af), men synes ikke den er så flot når jeg printer den..

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at finde en swirl i rød gerne med noget sommerfugle halløj. Lignende denne:

post-53968-0-54881700-1329654457.gif

Jeg er ikke så god til selv at finde nogle, så hvis nogen ligger inde med noget lignende eller er gode til at søge ville jeg blive glad for et link :biggrin:

0

Del dette indlæg

Åh jeg ved, at der ligger en tråd herinde et el andet sted FYLDT med de der ..... bum ... prøver lige at se, om jeg kan finde dem og smider så et link til dig :)

Her:) http://www.bryllupsk...usseduller.html

Ellers mere her:

ist2_2621328_spring_in_pink.jpg

Link her :

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været forbi - tilllykke med det forestående bryllup

Og fantastisk farvetema (det er det samme som mit, dog har jeg tilføjet guld som farve også).

Glæder mig til at følge lidt med herinde :)

Velkommen til :biggrin:

Har jo været forbi din tråd før, men har lige brugt en times tid på at læse det heeele igennem. Rigtig god tråd du har dig, og dejligt med samme farvetema så suger jeg nok en del inspiration til mig :wink:

Hold da op, ja det er noget af et arbejde at komme igennem, men kun dejligt hvis vi kan inspirere hinanden lidt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sker der lidt igen

Jeg har på det sidste ikke brugt så meget tid på bryllup, synes ikke rigtig jeg har haft overskud. Jeg har så svært ved at beslutte mig for hvad jeg vil have og ikke vil have, og så har det været nemmere bare at ligge det hele til side :wink: Men lidt er der jo sket, så nu vil jeg lige opdatere lidt.

Invitationerne

Jeg har besluttet mig for at lave lommeinvitaioner - som så mange andre :wink: Jeg synes de er rigtig smarte, fordi jeg på den måde har plads til alle mine informationer.

Jeg har fået lavet to udkast

post-53968-0-37206900-1331642683.jpg post-53968-0-38006600-1331642692.jpg

post-53968-0-21475800-1331642703.jpg

og andet udkast

post-53968-0-22821800-1331642711.jpg post-53968-0-95869200-1331642718.jpg

og forsiden (på dem begge)

post-53968-0-75900400-1331642799.jpg

Jeg har valgt at lave den første, fordi jeg synes de andre blev lidt for kedelige med det sorte og hvide.. og så har jeg droppet helt at få noget rødt med indover.. og så har jeg valgt at det i stedet bliver en lilla farve. Jeg er rigtig ærgerlig over at invitaionerne ikke vil matche mine STD overhovedet, men sådan er det bare :tunge:

0

Del dette indlæg

Kjole tilretning

I dag skulle jeg til kjole tilretning sammen med en veninde, der samtidig skulle have lagt sin kjole op. Den som hun skal have på til brylluppet. Det var en rigtig hyggelig tur og det var bare så dejligt at prøve kjolen igen (desværre ingen billeder :wink: ) og så endte det med at være en rigtig billig fornøjelse! For da jeg kom i kjolen, sad den fuldstændig perfekt! :7himmel: Der var absolut intet der skulle laves om :) Den skulle ellers have været lagt op, men de sko jeg havde købt var åbenbart høje nok til at det ikke blev nødvendigt.

I anledning af besøget hos skrædderen, har jeg ellers faret rundt på det sidste for både at finde undertøj og sko.

Undertøjet fandt jeg i Tryde Andrés, og er nok mere praktisk og behageligt end flot :biggrin: Så jeg ender nok med at se om jeg ikke kan finde en pæn natkjole jeg kan skifte til når aftenen slutter. I får da lige et billede

post-53968-0-63922500-1331643907.jpg

og skoene har været et kæmpe dilemma. Har intet kunne finde! Så i går i sidste øjeblik, måtte jeg i Lilly og simpelthen bare vælge dem jeg bedst kunne lide og det blev så disse

post-53968-0-02572600-1331644111.jpg

Jeg er rigtig glad for dem jeg har valgt. Men i virkeligheden drømte jeg om noget lignende dem her:

post-53968-0-91618500-1331644265.jpg :loveboard:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

De er rigtigt fine i lilla... synes egentlig også at de sorte er rigtigt fine - men vil give dig ret i din betragtning om, at de måske er lidt kedelige. Desuden er der jo også rød i lilla... :)

Tak :wink: Ja de er nemlig også fine, bare lidt "kolde".

Ja hvis man ser på det på den måde, så har jeg da lidt rød med :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg synes også de første invitationer er de flotteste, de er blevet rigtig fine og pyt med at de ikke passer til jeres STD kort :) Hvorfor kan du ikke få de sko du allerhelst vil have, er de for dyre? :( Skønt at kjolen bare passede perfekt, det er nogle dejlige penge at spare :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer