Guest Fiona

Spray Tan??

22 indlæg i dette emne

Hej Alle Smukke brude :biggrin:

Er der nogen herinde der har nogle erfaringer med Spray Tan?? Tænker mere på om det smitter af på brudekjolen. Jeg har valgt at få bestlt en tid her inden længe, inden bryllupet, for at teste om det smitter af. Man kommer naturligvis også til at svede sådan en dag eller blive lidt fugtig, inden man skal op af kirkegulvet. Er der nogen herinde, som overvejer at snyde lidt med kuløren?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg har også overvejet det - men jeg tror simpelthen ikke jeg tør! Både hvis det smitter af, eller hvis jeg får en underlig farve, eller mærkelige pletter!

Så hellere bare være bleg haha :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet det. Og ikke bare hvor jeg selv gjorde det, men ved en som gøre meget i det.

Og det blev rigtig fint. Men man skal smøre sig meget ind i creme for at det ikke skal blive grimt og det er ikke ngoet jeg eller gør i ret meget så jeg sveder som en hest når jeg bruger creme. Også smitter det altså meget af. Altså når man sveder. Så det er helt sikkert IKKE den nemme løsning jeg tager når jeg skal giftes til næste år. Så hellere være bleg..

Mvh Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er forskelligt hvor meget man smitter af.

Jeg regner med at gøre det, et par dage før brylluppet. Men jeg har heller ikke planer om at sælge min kjole igen da det er en gave fra min mor :loveboard:

Det vil bare betyde rigtigt meget for mig at se smuk og brun ud på billederne, men jeg skal IKKE i solarium og have ødelagt min hud for en enkelt dag.

Men lidt kommer det til at smitte af

0

Del dette indlæg

Jeg fik en spray tan-behandling inden mit bryllup. Jeg synes, resultatet blev fint. Jeg testede det en måneds tid før, og da jeg fik et godt resultat med det der, gjorde jeg det igen to dage før brylluppet. Det så flot og jævnt ud, men det smittede altså lidt af på kjolen i kanten ved brystet.

Det skal så siges at jeg prøvede det igen for et par uger siden, da jeg skulle til at andet bryllup, og der blev resultatet ikke så godt. Det var ret skjoldet på fødder, ben og hænder især. Jeg tog måske tøj på lidt for hurtigt efter behandlingen.

Inden for 4-5 dage begynder farven at gå af og det er ikke nødvendigvis noget der sker på en særlig jævn måde.

Konklusionen må nok blive, at der helt klart er nogle fordele ved det. Det er en nem, sund og forholdsvis billig måde at blive brun på, men det kan altså variere lidt i kvaliteten fra gang til gang. Jeg tror, det er vigtigt at få renset huden godt af og sørge for at man ikke er for tør...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men jeg tænker at hvis man skal sælge kjolen, så skal den vel alligevel til rens, tror i ikke at rens kan tage den evt. brune farve som er smittet af på kjolen????

Altsaa den brune farve burde godt kunne komme af. Alle dem der tanner siger i hvert fald at farven gaar af i vask?

Men jeg taenker ikke saa meget paa kjolen efter, men mere imens jeg har den paa. Jeg har ikke lyst til at have en brun streg i kanten, og taenk hvis den kom med paa mine billeder!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det har du selvfølgelig ret i.. Jeg snakkede med en som lavede spraytan, og hun fortalte at hvis man fik det lavet torsdagen inden, så vil det meste af det overskydende farve være faldet af, og skjolderne burdte ikke være begyndt endnu, så det regner jeg stærkt med at gøre...

MEn det kan være at det er meget forskelligt hvordan det er fra person til person, for hvilken hudart man har???

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo lidt (meget) af en sminkedukke. Og har prøvet spraytan mange gange, udført af mange forskellige. Jeg vil IKKE anbefale det.

For det første er det pænest hvis du selv har en god grundkulør. Derudover skaller det pletvist af - Det kan du også risikere selvom du har brugt en god scrub inden. Det vil det især gøre under armene - Og ja, når man sveder KAN det smitte af - Også selvom du har været i bad siden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en creme løsning? Jeg ved ikke hvorhen det sælges i Danmark, men jeg elsker min Dove Summer Body Glow. Hver eneste gang jeg er tilbage i Irland, køber jeg et par ekstra stykker. Det gives en meget let farve og jeg ser ikke ud som applesin-farvede. Det kan jeg bedste lide er at det ikke smittes af på tojet.

Men både med en spray og creme løsning skal man altid huske at bruge bodyscrub inden og efter tanning.

0

Del dette indlæg

Jeg brugte suntan, aftenen inden mit bryllup. Den man selv sprayer på. Jeg svedte en del, men ingen afsmitning på kjolen.

Da min datter skulle konfirmeres, fik hun også en tur aftenen inden - heller ikke her var der nogen afsmitning på konfirmationskjolen.

0

Del dette indlæg

Hej Piger.

Min søster er lige blevet gift her den 20. august 2011, :loveshower: og hun fik spray tan inden brylluppet og det blev rigtig pænt! Hun fik det også gjort hos en professionel hos Stines Hudpleje i Herning, og der var ikke nogle grimme pletter eller noget. Dog kunne man godt se på kjolen, dagen efter brylluppet, at det havde smittet lidt af på kanten af corsagen på kjolen, men det var først dagen efter vi lagde mærke til det. Min søster var i hvert fald rigtig glad for at få det gjort, og hun kunne nøjes med en enkelt gang spray :) Jeg syntes det så godt ud på hende, til hendes hvide kjole :)

Så jeg har god erfaring med det :)

:thumbsupsmileyanim:

Thumbs up herfra :D

Mvh Beach Bride.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj - jeg fik også spraytan inden vores bryllup. Prøvede det et par gange inden for en sikkerheds skyld, og jeg var super glad for resultatet. Man skal sørge for at skrubbe kroppen godt inden behandlingen, i cirkulære bevægelser (jeg fik lidt "skæld ud" fordi jeg var kommet til at køre op og ned, det kan åbenbart ses...), og så skal man tørre godt inden man får tøjet på. Jeg har fået det gjort om eftermiddagen/tidlig aften, og så først været i bad dagen efter. Inden badet kan det smitte en del af. Når man så går i bad skal man huske ikke at tørre sig vildt med håndklædet, men nærmere duppe sig - så holder det meget pænt synes jeg. Men det er rigtigt nok at når farven ikke rigtig holder mere begynder det at gå af på en lidt ujævn måde, men jeg synes ikke det er så slemt - jeg fik det gjort torsdag inden brylluppet, så der var det stadig fint. Det smittede en lille bitte smule af på indersiden af min top i kjolen, men det er ikke slemt.. Så jeg vil anbefale det, er i hvert fald super glad for at jeg gjorde det :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer