Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Dejlig opdatering, Conni :cheerleader3: (trods svigerforældrene og fotografen :blink: )

Det lyder til at der er ved at være styr på det hele. Kan godt huske alle de små løse ender, vi manglede. Men lige pludselig var der styr på det hele. Det hjælper at komme til Samsø, hvor det hele ligesom skal foregå!

Håber at jeres dag må blive lige så fantastisk, som vores var. Kun 8 dage igen :loveshower:()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig opdatering, Conni :cheerleader3: (trods svigerforældrene og fotografen :blink: )

Det lyder til at der er ved at være styr på det hele. Kan godt huske alle de små løse ender, vi manglede. Men lige pludselig var der styr på det hele. Det hjælper at komme til Samsø, hvor det hele ligesom skal foregå!

Håber at jeres dag må blive lige så fantastisk, som vores var. Kun 8 dage igen :loveshower:()()

Tak søde .- ja kun 8 dage. Sys godt nok det er en rutschebanetur, så er der noget der går godt, så er der noget der galt, altså altså! :)

0

Del dette indlæg

uh, så er det snart. Irriterende med fotografen. Det er desværre nok en risiko, man løber med amatørfotografer. Ærgerligt også med svigerforældrene, men I kan da have ro i maven over, at I har inviteret dem...pøj pøj med de sidste småting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh, så er det snart. Irriterende med fotografen. Det er desværre nok en risiko, man løber med amatørfotografer. Ærgerligt også med svigerforældrene, men I kan da have ro i maven over, at I har inviteret dem...pøj pøj med de sidste småting :cheerleader3:

Ja heldigvis har vi jo en mere prof fotograf, som vi stadig har en aftale med og som der er god kontakt - så vi er ikke afhængig af ham den unge, det er bare underligt når han selv spørger om han må komme og være med.

Og tak, det er lige med at få styr på dem!

Sikke en opdatering - dejlige ting - og knapt så dejlige ting! Håber det falder på plads med fotografen!

Alt det bedste i den sidste tid inden jeres store dag :)

Hehe ja det er en blandet opdatering. Har stadig intet hørt fra fotografen, så han er nu nok dømt ude, godt jeg stadig har min primære som jeg selv har booket.

Og tusind tak :)

0

Del dette indlæg

44 timer

... det går stærkt

:help:

Om ca en halv time kommer mine 4 skønne brudepiger med deres kærester - jeg er altså ked af at jeg ikke har haft tid til at ligge nogle som helst billeder ind, men de skal nok komme efter brylluppet! :fløjt:

Der er styr på alle tingene trods panikken idag da graveren ringede og sagde at hun var blevet afskediget og hun vidste ikke om der var styr på vores vielse på lørdag (rigtig stort af hende og ringe) Så jeg måtte have fat i kirkekontoret og høre hvad jeg så gjorde, men der er nye aftaler i hus.

Jeg har fået 1 afbud pga lungebetændelse - det er et rigtigt ærgeligt afbud, men man kan ikke stå tilbage for sygdom. :td:

Jeg er blevet enig med mig selv om at tale skal der til og den er skrevet, jeg ved dog ikke om den kommer herind, jeg sys på en måde den er meget personlig!

Ellers er jeg vist bare begyndt at glæde mig - i morgen skal vi pynte forsamlingshus og kirke og om aftenen skal vi ordne negle og kjole - vejret bliver vist ikke for godt, men det kan ikke rigtigt ødelægge min dag må jeg ærligt indrømme! :a1221:

Jeg når nok ikke forbi, men vi ses på den anden side når jeg er en gift frue!!!! :)

(Tak fordi I læser med :loveboard: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuu så er det dagen før dagen :loveshower::toot::cheerleader3::denmarkflag:

I morgen bliver du frue!!!! ()()

Ja, det lidt noget rod med graveren (fik lige hele historien af min faster, som jo nu skal være jeres graver på dagen :thumbsupsmileyanim: ).

Jeg ved ikke, om jeg husker at kigge ind fordi igen inden i morgen (pga bachelorlæsning), men I må have en helt fantastisk og vidunderlig dag :loveshower: (...og ja, der skal mere end lidt regn til at ødelægge ens bryllupsdag!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind Tusind tak for alle jeres hilsner - er lige et smut på mobilen inden jeg lukker mine øjne.

jeg er spændt og glad og rigtig nysgerrig for hvad der skal ske i morgen!

sov godt derude og endnu engang tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min ticker siger: today is the day! - shit man :)

jeg sidder lige et øjeblik og slapper af, vi har lige været 19 til morgenmad med super god stemning.

om en time ca skal jeg til frisør, jeg er rolig, men der er masser af sommerfugle i maven. Vejret Er rigtig fint alt taget i betragtning- lige nu skinner solen, så det er skønt.

endnu engang tak for jeres hilsner, de varmer rigtig meget!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer