tiggi

Henrik & Sarah

50 indlæg i dette emne

Velkommen til

:)

Her vil jeg skrive mine ideer til planlægningen

:), og håber på at folk vil kommentere aktivt så jeg kan få endnu bedre ideer.

Om os

Som overskriften siger hedder vi Henrik & Sarah. Vi har været kærester i omkring 3½ år officielt, og har boet sammen i lidt over 2 år, men det føles som om at vi har kendt hinanden altid. Jeg er 21 og læser HA på 5. semester på Aalborg Universitet, og Henrik læser medialogi ligeledes på Aalborg Universitet. Henrik har en drøm om at blive level designer i spilverdenen, hvilket vil sige at han gerne vil lave hvordan banerne og omgivelserne ser ud:). Jeg ved endnu ikke hvad jeg vil med min uddannelse, men jeg har altid drømt om at komme ind i bankverdenen på en eller anden led. Men meget kan ændre sig endnu

:)

post-47455-0-28296500-1316975941.jpg

Vi har også vores kat Bella med i vores lille familie, men hende har vi dog kun haft i nogle måneder:) men hun er nu dejlig. Henrik arbejder i Randers og har han arbejde i weekenden bliver han normalt og overnatter dernede, og så er det dejligt at have Bella musen.

post-47455-0-62751600-1316975989.jpg

Vi har endnu ikke noget helt planlagt men taler om sommeren 2013, i Sdr. Tranders Kirke, som er en rigtig sød lille traditionel kirke. Henrik har ikke været på knæ endnu, men han insistere på at ville på knæ og fri for mig.

Indhold

Kirken - Sdr. Tranders Kirke

Stilen/farvetema

Planlægning:

Mangler - Rødt

I gang: blåt

Grønt: Klaret

Hurtigst muligt

- Vælg dato - Sommeren 2013

- Festlokale - Fælleshus nork

- Kirke - Sdr. Tranders Kirke

- Gæsteliste - Udkast lavet

- Budget - Omkring 30.000 kr.

- Fotograf - Evt. Appelpark.

- Bryllupsmenu

- vælg brudepiger

- vælg forlover

ca. ½ år før

- Lav indbydelser, takkekrot, bordkort og menukort

- Bag test bryllupskage

- Serveringspersonale

- Transport til/fra kirke

- brudekjole

- bestil ægteskabserklæring

- Bestemme gavekoordinator

- ønskeseddel

- vælg toastmaster

- Mulighed for overnatning af gæster?

- bryllupsrejse - evt. Italien( Henriks opgave)

ca. 3 måneder før

- brudebuket, borddekorationer mm.

- Tale til hinanden/løfter

- øve brudevals

- Musik(playlist)

- brudehår, make-up og negle

- Jakkesæt henrik

ca. 1½ måned før

- bordplan - Hvem kommer?

- Samtale med præst

- valg af salmer

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay, så kan jeg komme ind og se din tråd. Jeg glæder mig til at følge din planlægning, og så kan det være jeg måske også skulle få lavet en selv inden for nærmeste fremtid?

Anyway, dejligt med din tråd :cheerleader3:

P.s. Med alle de underlige ting der er med os to, vil jeg da lige tilføje en mere: Min kærestes eks hedder også Sarah :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey og velkommen til

glæd dig til at blive total afhængig af dette forum, masser af inspiration og søde piger. Alt sammen giver masser af timer på denne side

glæder mig til at følge dig

og stort tillykke med det kommende bryllup loveshower.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower::balloons:

Min H2B læser også HA på Uni i Aalborg - og vi skal giftes i Nr. Tranders kirke... :):cowsleep:

Håber du får en masse dejlige timer ud af Bryllupsklar :ilovebryllupsklar: Og ikke mindst - en MASSE dejlige ideer....! :bestwishes:

Jo tak :)

Lyder da lidt tilfældigt :) Hvad semester er han på?

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg

Yay, så kan jeg komme ind og se din tråd. Jeg glæder mig til at følge din planlægning, og så kan det være jeg måske også skulle få lavet en selv inden for nærmeste fremtid?

P.s. Med alle de underlige ting der er med os to, vil jeg da lige tilføje en mere: Min kærestes eks hedder også Sarah :blink:

Hehe er lidt spooky med os to :)

Og ja synes da også at du skal oprette en tråd så vi kan følges helt ad :) især når vi taler om at der er ca. lige langt til begge vores vielser:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey og velkommen til

glæd dig til at blive total afhængig af dette forum, masser af inspiration og søde piger. Alt sammen giver masser af timer på denne side

glæder mig til at følge dig

og stort tillykke med det kommende bryllup loveshower.gif

jo tak :)

Er allerede meget afhængig :) og fået en masse ideer :) Men der skal nok komme mere :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til og kæmpe stort tillykke :cheerleader3:

Håber du får en masse dejlige timer og en masse inspiration ud af BK, men pas på, det er virkelig vanedannende.

Synes godt nok allerede du har styr på meget, du får mig jo helt til at føle jeg er bagud.. :loveflag:

jo tak :)

Hehe du behøver ikke føle dig bagud:) Jeg kan bare godt li' at ha' styr på tingene :)

Hvornår skal i giftes?

0

Del dette indlæg

Inspiration til ringe :)

Her er vores inspiration til ringe :)

Henrik har endnu ikke været på knæ, men han siger at han vil og med en ring:) og vi har aftalt at bruge de samme forlovelsesring og vielsesringe :)

Så håber da at han vælger nogle flotte:)

Men her er vores inspiration til ringe som vi har talt om :)

post-47455-0-33469600-1317027181.jpg

Jeg har altid troet at jeg gerne ville have en hvidguldsring, men er nu begyndt at overveje om det skal være en blanding af hvid- og rødguld. Men er bare bange for om man ville blive træt af den når man skal bære den i så mange år frem.

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg

Kirken

Vi har i vores sogn kun 2 kirker, så valgmulighederne er ikke ligefrem så store.

Men den ene ligner en bunker fra 2. verdenskrig og den anden er en sød lille landsbykirke.

post-47455-0-52303500-1317027811.jpgpost-47455-0-56645400-1317027819.jpg

Derfor har vi talt om at vælge Sdr. Tranders Kirke som er rigtig nuttet. Udfra den smule jeg har talt med dem virker det også ret fleksible, så det er jo dejligt :)

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og ja synes da også at du skal oprette en tråd så vi kan følges helt ad :) især når vi taler om at der er ca. lige langt til begge vores vielser:)

Det kan være jeg gør det senere i dag, når jeg ikke sidder til foredrag om informations- og ytringsfrihed :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Det kan være jeg gør det senere i dag, når jeg ikke sidder til foredrag om informations- og ytringsfrihed :rolleyes:

Jeg sidder og leger med det netop fordi jeg sidder til forelæsning:) men vores forelæser siger heller ikke rigtig noget nyt...

0

Del dette indlæg

Vi blev jo viet i Sdr Tranders Kirke. De har ingen problemer med ris etc. Men de vil vist ikke have fotografering under selve vielsen (kun præ- og postludium). Men de er meget søde og det er en dejlig kirke (bor jo 200 meter fra den)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev jo viet i Sdr Tranders Kirke. De har ingen problemer med ris etc. Men de vil vist ikke have fotografering under selve vielsen (kun præ- og postludium). Men de er meget søde og det er en dejlig kirke (bor jo 200 meter fra den)

De virker også flinke og den er så sød kirken. :) Sdr. Tranders er en så hyggelig lille by :)

Det jeg fik fra dem lød det som om at man bare aftalte med dem hvordan man gjorde med billeder, men at de dog gerne ville at man lavede en aftale så det ikke blev forstyrrende:)

Hvor fik i taget Location billeder?

0

Del dette indlæg

Vores bryllup var vinter og vi prioriterede at bruge tiden efter kirken med gæsterne. Så da vi havde en time til location billeder var det bare på Novi - inden for. Ikke helt optimalt, men det var et valg vi tog bevidst. Men der er jo mange steder...

Natur: Parken i Sdr Tranders, Skoven i Gistrup, Måske ved bondens lade i bygaden,

Anderledes: Der havde jeg overvejet P hus ved Susu eller ved Novi

Vil i køre lidt er der jo de gamle industribygninger ved havnen (KMD)

0

Del dette indlæg

Vores bryllup var vinter og vi prioriterede at bruge tiden efter kirken med gæsterne. Så da vi havde en time til location billeder var det bare på Novi - inden for. Ikke helt optimalt, men det var et valg vi tog bevidst. Men der er jo mange steder...

Natur: Parken i Sdr Tranders, Skoven i Gistrup, Måske ved bondens lade i bygaden,

Anderledes: Der havde jeg overvejet P hus ved Susu eller ved Novi

Vil i køre lidt er der jo de gamle industribygninger ved havnen (KMD)

Kan egentlig godt se at det er trappen inde i NOVI på jeres billeder:) Hvad arbejder din mand med på NOVI? min kæreste læser derinde.

Overvejede også lidt parken hvor vi bor.... ved ikke lige hvad den hedder men der hvor Mejerupstien går ned igennem, lige bag ved universitets boulevarden.

Men må vi lige se:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer