Jvkm

Helt ny!

17 posts in this topic

Hej skønne mennesker ;)

Har læst med herinde i en uges tid nu, er helt afhængig allerede :)

Vi skal giftes til August 2012 <3

Er godt igang med planlægningen allerede ;)

Kan i anbefale nogle gode steder i Aalborg må også gerne være lidt udenfor Aalborg, hvor det bare er helt kanont at holde sin fest? og man ikke mindst spiser godt og alle bliver mætte af portionerne?

0

Annonce ♥

Jeg kan desvaerre ikke hjaelpe med et sted i Aalborg, men jeg vil da sige velkommen til dette fantastiske forum og tillykke med det forestaaende bryllup! :cheerleader3:

0

Kender heller ikke så meget til Aalborg og omegn (bortset fra Dronninglund Slot hvor I selv skal sørge for mad m.v.) men med hensyn til det her med at blive mæt så kan jeg tale med. :rolleyes: Lige bortset fra visse franske restaurationer så er der næppe nogle som går sultne fra bordet. I givet fald plejer det at være deres egen fejl. Portionsanretning oplever man ellers kun v/forret og dessert. Hovedretten serveres enten af flere omgange eller også vil det være buffet. Dvs. der er det op til folk selv at afgøre hvor meget de spiser.

0

Velkommen til :-) håber nogen fra Ålborg kan hjælpe dig ;-) glæder mig til at følge din planlægning :-)

0

Annonce ♥

Velkommen herfra også balloons.gif

Jeg er vist alt for meget københavnersnude til at kunne sige noget om Aalborg, men lur mig om ikke der er nogle herinde fra de kanter....

0

Jeg bor i Aalborg men kender ikke det vilde til de forskellige steder. Vi holdt vores fest i et fælleshus, hvor vi fik maden lavet af en kok. Det var økonomisk super, da vi fik super kvalitet for pengene.

0

Hvis du siger lidt om hvad du kunne tænke dig, for en type fest, kan jeg godt komme med nogle anbefalinger. Skal det være slot/restaurant/kro/festlokale hvor I selv står for mad?

Hvor skal vielsen foregå? Skal det være tæt herpå? :loveshower:

0

Hvor er i søde ;) tusind tak et stort tillykke til alle jer også :loveboard:

Vi er til det hele - hehe. Vi har haft alt oppe og vende efterhånden. Hoteller snakkede vi lidt om i starten bla. Hotel hvide hus, men det er vi kommet lidt fra igen, vi vil gerne ud hvor der er idylisk og romantisk og der ikke konstant er trafik rundt om stedet, hvis i kan følge mig ;)

Vi har kigget på flere forskellige slotte og kroer, og har faktisk fundet en rigtig hyggelig og romantisk kro som vi er blevet noget pjattet med ;)

Vi skal giftes i Vejgaard kirke <3 receptionen bliver holdt ikke så langt derfra.

I der kender til Aalborg, hvor syntes i der er nogle perfekte steder henne til at blive fotograferet?

0

Annonce ♥

At blive fotograferet ville jeg synes at østre anlæg er rigtig smukt, eller hvis I gerne vil ha' noget lidt mere rådt så nede på havnen et sted:)

Edited by tiggi
0

Kender heller ikke så meget til Aalborg og omegn (bortset fra Dronninglund Slot hvor I selv skal sørge for mad m.v.) men med hensyn til det her med at blive mæt så kan jeg tale med. :rolleyes: Lige bortset fra visse franske restaurationer så er der næppe nogle som går sultne fra bordet. I givet fald plejer det at være deres egen fejl. Portionsanretning oplever man ellers kun v/forret og dessert. Hovedretten serveres enten af flere omgange eller også vil det være buffet. Dvs. der er det op til folk selv at afgøre hvor meget de spiser.

Man skal ikke selv sørge for mad på Dronninglund :)

DEt er derimod et meget fint sted med fadservering

0

Velkommen til! :balloons:

Vi holdt bryllup på Sohngaardsholm Slot og det kan SÅ meget anbefales! :thumbsupsmileyanim: Og som ekstra bonus så ligger der jo en smuk park ved siden af hvor man kan få taget billeder ;)

Edited by Meggers
0

Med hensyn til fotografering, så kan jeg rigtig godt lide området omkring Lindholm Brygge, så kan i få græs, træer, buske, vand, havnemiljø osv.

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Og :bestwishes:

0

Annonce ♥

Man skal ikke selv sørge for mad på Dronninglund :)

DEt er derimod et meget fint sted med fadservering

Så er det godt nok lavet om siden jeg var der men det er også en del år siden

0

meggers: vi har også overvejet sohngårdsholm slot, vi kan se derop herfra hvor vi bor... så smukt! og går tur i parken hver dag ;)

Vi har bare hørt at folk ikke bliver mætte og går sultne derfra? er det rigtigt?

og må jeg have lov at spørge hvad i fik at spise og lidt om priserne osv.

0

Velkommen til denne skønne hjemmeside, som du allerede har erfaret, er mega vanedannende :) man kan få virkelig mange timer til at gå

0

1000 tak ;) JA mine aftenener går så super hurtigt når de bliver brugt her ;)

Overvejer om jeg skal igang med at få lavet en planlægnings tråd ;)

0

Annonce ♥

Hej og tillykke med det kommende bryllup :) Vi skal selv giftes i Aalborg næste år, vi skal holde festen på Scheelsminde, der er rigtig smukt og idyllisk ude og de laver vildt lækkert mad og er nemme at snakke med om at få lavet et helaftensarrangement som passer til ens behov og økonomi :) - Vi vælger også at få taget vores billeder ude i deres dejlige have. Ellers har jeg også hørt godt om Sohngårdsholm slot og store Restrup hovedgård/herregård:) Papegøjehaven, Hotel det hvide hus og hotel Phønix mener jeg, der skal musikken slutte kl. 02, det er lige værd at tænke over. Held og lykke med jagten ;)

Edited by minnie83
0