NK81

Vores indbydelser... Prototype.

24 indlæg i dette emne

Så er prototypen på vøres indbydelser færdig.

Har været mange forskellige indbydelsesformer igennem... Har hele tiden vidst farvetemaet skulle være sort, hvid og var i tvivl om den sidste skulle være skrap pink eller rosa. Mit valg faldt på det sidste...

Har kigget på MetteHolsm virkelig flotte invitationer og besluttet at lave skabelonen efter... Var ude i noget mønster m sommerfugle i stedet for Damask som hun har på, men blev aldrig helt tilfreds.

Nå men er nået frem til dette (det er som skrevet en prototype, så det er lidt skævt, forsidens tekstkasse er ikke helt som den skal være og inde i invitationen skal jeg lige have lavet lommen lidt højere, og i stedet for "Bryllup" skal der stå navne på dem invitationene er til.Og skal evt have "praktiske oplysninger" og "dagens program" med sort kant, altså på et sort stk pap.

Men hvad synes i?

post-51756-0-60059200-1318853023.jpg

post-51756-0-29576400-1318853061.jpg

post-51756-0-75844100-1318853093.jpg

post-51756-0-56392600-1318853279.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er en god ide at bruge dobbelt klæbende tape frem for lim da det ikke bliver ujævnt i papiret.

Det er synd hvis det kommer det med det store arbejde du laver

Helt enig.. :) Var lige ved at skrive det selv, men så at det var nævnt.. Dobbeltklæbende tape er altså bare guds gave til Zilla'er :wink: hehe

Rigtig flot indbydelse! Den minder jo meget om vores, så jeg synes jo bare designet er skønt :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Ja, tusind tak! Jeg har faktisk dobbelklæbende liggende, men ville ikke "spilde" det på denne. For der var stadig nogle detaljer jeg ikke lige havde helt på plads, og har lavet den over tid... Men tak. Det skal jeg have frem når jeg skal rigtigt igang med det...

Ligenu venter jeg på noget bestemt glimmerpapir som jeg vil prøve at lave sommerfuglene i i stedet for det alm karton. Leger lidt m tanken om hvad jeg skal sætte på lommen, men tror faktisk det bare blvier en enkelt sommerfugl af dem som er på forsiden...

Skal nok vise frem igen når jeg er nået skridtet videre :)

Tak for indput!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sommerfuglene har jeg faktisk "selv lavet"... Havde oprindeligt klippet nogen ud, uden detaljer i. Men synes ikke det var helt som jeg ville have det. Så fandt jeg nogen på ebay man kunne bestille, og af "afveje" fandt jeg ud af hvordan de var lavet... Fand frem til forhandler på nettet der solgte dem i dk. Det er en PUNCH fra Martha Steward... Se den her

Ser sådan ud...:

Er HELT forelsket i dem...!!

post-51756-0-95053200-1319230204.jpg

0

Del dette indlæg

Rigtig fin - minder meget om det, jeg har gang i - og samme farvetema! Super flot :-) Tror også, jeg vil tage ideen med et eller andet pynt på lommen til mig - min er nemlig også helt sort ;-) Skal nok lægge billeder op, når jeg lige er kommet lidt længere.

Glæder mig til at se flere af dine projekter :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er alt for sent ude, men jeg har fundet en lille stavefejl i din invitation. På den højre side skriver du Praktisk Oplysninger, men det hedder Praktiske Oplysninger.

Måske er det bare min skærm/computer der er utydelig, men jeg kan ikke se "e'et".

0

Del dette indlæg

Jeg synes de er super fine...aner dog ikke lige hvad det er for en tingest...kan det trykkes ned i papir så man ikke selv skal skære eller efterlader den skabelonen? Har du så købt denne eller valgte du selv at skære? :)

Hej igen.

Det er en der selv skærer.Man stikker papiret ind i og trykker så ned på håndtaget og så skærer den sommerfuglen ud. Lidt lissom sådan en hulmaskine man laver huller i til at man kan sætte dem ind i et ringbind. Så er det bare en sommerfugl med alle detaljerne der kommer ud af det. Hmm. Kunne du forstå det? Så man kan helt selv vælge hvilket papir man vil lave det i.

se evt:

0

Del dette indlæg

Rigtig fin - minder meget om det, jeg har gang i - og samme farvetema! Super flot :-) Tror også, jeg vil tage ideen med et eller andet pynt på lommen til mig - min er nemlig også helt sort ;-) Skal nok lægge billeder op, når jeg lige er kommet lidt længere.

Glæder mig til at se flere af dine projekter :-D

Uhhh, spændende! Glæder mig til at se!! Elsker de farver. Har været lidt i tvivl om jeg skulle vælge en stærk pink. Jeg er jo mulat så kan godt tåle de stærke kontraster. Men synes det vaar lidt over the top og synes det er fantastisk romantoske farver! Jeg har besluttet mig for at sætte en sommerfugl på lommen også. Har været ude i at se på en masse sløjfer mm, men det bedste er at sætte en enkelt sommerfugl m sten på tror jeg.

Burde egentlig oprette en planlægningstråd så jeg kunne dele alle mine fine ideer... :) Men det er lige med at få det gjort.

Er lige inde i en periode hvor jeg holder pause fra alle mine DIY projekter. Det er det gode ved at være begyndt så lang tid i forvejen... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fine invitationer:)

Jeg vil gerne vide hvor du udskriver - bruger du bare en almindelig printer?

Har bare brugt min egen printer. Men der er nogle småting jeg ikke er tilfreds med, men det er ikke printerens skyld, men noget i photoshop jeg ikke lige har knækket koden til endnu. Mht at bevare skarphed og den helt sorte i det der står på forsiden... Men det kommer...

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om jeg er alt for sent ude, men jeg har fundet en lille stavefejl i din invitation. På den højre side skriver du Praktisk Oplysninger, men det hedder Praktiske Oplysninger.

Måske er det bare min skærm/computer der er utydelig, men jeg kan ikke se "e'et".

Hehe, du er skam ikke for sen ude. Det er jo som skrevet kun en prototype, altså me skæve sider og skriften der ikke står som den skal. Og havde ærligt talt ikke set den fejl i overskriften, så den kunne sikkert sagtens have risikeret at komme med, så tak!

Har ikke lavet særlig meget mere på dem siden, men skal til det snart igen. Så må jeg lige få rettet den fejl. :)

0

Del dette indlæg

Rigtig fine invitationer:)

Jeg vil gerne vide hvor du udskriver - bruger du bare en almindelig printer?

Har bare brugt min egen printer. Men der er nogle småting jeg ikke er tilfreds med, men det er ikke printerens skyld, men noget i photoshop jeg ikke lige har knækket koden til endnu. Mht at bevare skarphed og den helt sorte i det der står på forsiden... Men det kommer...

Hvis du mangler hjælp til noget i Photoshop kan jeg måske hjælpe? I hvertfald vil jeg da gerne prøve.

0

Del dette indlæg

årh det ville være super!

1. problem:

Jeg har lavet en "brush" ud af noget tekst. Det er den der er på forsiden hvor der står navn og dato. Så fordi jeg gerne ville kunne flytte rundt på den og sådan, så lavede jeg den til en brush. MEN problemet er bare at når jeg stiller på størrelsen i den, så er det som om dne bliver grå i det. Når jeg formindsker den... I stedet for at beholde samme sorte farve blvier den grå?

Forstår du hvad jeg mener?

2.problem:

Jeg har lavet et monogram, som det du måske kan se på indbydelsen i hakket v praktiske oplysninger og dagens program. Det består af et sort N og et sort A og et lyserødt &. Da jeg havde lavet det, lavede jeg det også til brush så jeg kunne flytte rundt på det. Men så snart jeg gjorde det, blev det sort hvid, m gråtoner. Dvs at & blev lysegråt og a og N lidt lysere sort. Kan man ikke have en brust i farver, altså 2 forskellige farver? For hvis jeg prøver at ændre farven farver det HELE monogrammet... Tror vist det var det...

:) Tak. Nat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og forresten har jeg også samme problem m de normale brushes. Og dem jeg hear hentet på brusheezes. At når man formindsker dem, så bliver de grå i det. Også selvom jeg prøver at ændre farven til sort.

0

Del dette indlæg

Fik lige fundet ud af at gemme dem under jpeg....

Kan du se hvad jeg mener m datolinjen? Og så har jeg som det sidste billede lavet en ekstra krummelure på for at du skal kunne se hvor utydeligt og lystgråt det bliver når jeg formindsker det...?

post-51756-0-28046000-1320403244.jpg

post-51756-0-07762700-1320403264.jpg

post-51756-0-33795000-1320403686.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer