ann83

Erfaringer med Helenekilde Badehotel

15 indlæg i dette emne

Hej alle brude

Dejligt at kunne lave mit foerste indlaeg herinde. Min kaereste og jeg har palnlagt at holde festen på Helenekilde Badehotel i Tisvilde Er der nogen som har nogle erfaringer med stedet . Vi har stadigvaek ikke besluttet os for hvilken kirke det skal vaere i men taenker på både Vejby og Tibirke som ligger i naerheden. Gode råd og erfaringer med kirkerne og praesterne er også meget velkomne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirkerne kan jeg ikke udtale mig om men Helenekilde kan jeg kun sige god for. Der var op til august måned lidt skriveri om Helenekilde herinde. Nogle syntes ikke de havde været så servicemindede i startfasen. Vi havde en mand deroppe og spille i august og såvel han som brudeparret sagde at servicen deroppe og arrangementet i det hele taget havde været helt i top. Det er også sjældent man får lov til at køre igennem til kl. 5 på sådan et feststed men det gjorde Lars.

0

Del dette indlæg

Det lyder godt. Må indroemme at vi også have en lidt dum start deroppe men heldigvis fik vi en anden kontakt person som simpelthen var så god og serviceminded. Vi har flere gange vaeret deroppe og spise og maden og servicen har vaeret i top. Så vi har booket stedet og har nu en rigtig god fornemmelse med det Tak for dit svar :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke været der, men i dette nummer af 'Skøn' (Det der gratismagasin fra Matas) er der en artikel om stedet, og der ser bare SÅ skønt ud! Gid vi skulle holde vores bryllup dér! :)

Ej hvor fint.Så må jeg lige i Matas i morgen og have fingrene i bladet. Tak for tippet :)

0

Del dette indlæg

Det lyder godt. Må indroemme at vi også have en lidt dum start deroppe men heldigvis fik vi en anden kontakt person som simpelthen var så god og serviceminded. Vi har flere gange vaeret deroppe og spise og maden og servicen har vaeret i top. Så vi har booket stedet og har nu en rigtig god fornemmelse med det Tak for dit svar :)

Må jeg spørge hvem jeres kontakt er - jeg har lige forhørt mig, så jeg vil da gerne vide hvem jeg skal holde mig fra - og hvem der er servicemindede.

Tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender selv Charlotte deroppe fra særdeles godt da hun er her fra byen og kan ikke tro andet end at hun også yder en kanon service. Jeg ved dog ikke præcist hvad hendes funktion er deroppe men hun har været med til flere fester jeg har spillet til lokalt - også inden hun startede deroppe - og hun har af samme grund også anbefalet os til flere kunder oppe på Helenekilde. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hejsa, vi holdt bryllup deroppe i september maaned, saa hvis du har nogle konkrete spoergsmaal siger du bare til. Vi havde den mest fantastiske dag ever og kunne ikke have oensket os et bedre sted, MEN i skal holde dem i ørene!! de havde skiftet restaurant chef liiige inden vi skulle giftes, dvs de havde ingen fordi den gamle sagde op,. og det fortalte de ikke, så at vores mails til hende ikke blev besvaret er klart. :shooter: Men jeg regner med de får styr på de småting når de får en ny restaurantchef.

Mht kirke, Tibirke tillader kun at blive gift hvis man har tilknytning. Vi blev gift i Vejby kirke og den er bare så fin!!! den passede bare perfekt og det var virklig smukt. Vi havde vores egen præst med, det kan man sagtens der :c166:

Men glæd dig, det er bare så så så dejligt, og ligemeget hvordan vejret er blir det fedt!!! Til vores prøvemiddag var himlen lila og torden og lyn, SÅ smukt, og til bryllupet skinnede solen, og vi kunne spise kage udenfor etc. :metteholm også bare helt perfekt!!!

kh

Emilia

0

Del dette indlæg

Hejsa, vi holdt bryllup deroppe i september maaned, saa hvis du har nogle konkrete spoergsmaal siger du bare til. Vi havde den mest fantastiske dag ever og kunne ikke have oensket os et bedre sted, MEN i skal holde dem i ørene!! de havde skiftet restaurant chef liiige inden vi skulle giftes, dvs de havde ingen fordi den gamle sagde op,. og det fortalte de ikke, så at vores mails til hende ikke blev besvaret er klart. :shooter: Men jeg regner med de får styr på de småting når de får en ny restaurantchef.

Mht kirke, Tibirke tillader kun at blive gift hvis man har tilknytning. Vi blev gift i Vejby kirke og den er bare så fin!!! den passede bare perfekt og det var virklig smukt. Vi havde vores egen præst med, det kan man sagtens der :c166:

Men glæd dig, det er bare så så så dejligt, og ligemeget hvordan vejret er blir det fedt!!! Til vores prøvemiddag var himlen lila og torden og lyn, SÅ smukt, og til bryllupet skinnede solen, og vi kunne spise kage udenfor etc. :metteholm også bare helt perfekt!!!

kh

Emilia

Hej Emilia.

Tak for din mail. Meget fint du lige siger det med at man skal holde dem lidt i oerene. De havde jeg også lidt på fornemmelsen og synes måske ikke altid de er super hugtige til at vende tilbage. Men det går. Vi har lige idag booket Vejby Kirke og fik også at vide at vi ikke kunne vaelge Tibirke. Men det er egentlig helt fint da jeg synes Vejby Kirke er rigtig hyggeligt og fin indeni. Tibirke er meget dyster og moerk.Fedt at I havde en anden praest. Kender slet ikke de 2 der er der nu men havde taenkt at tage en julegudstjeneste for at se om man kan lide dem. Men super god information. Man ved jo ikke om det bare er forbudt at sprge om :td: Vi har selv et sommerhus ved Vejby Strand så der taenker vi at vi kunne holde receptionen. Så lige et par spoegsmål til selve festen Hvor mange var I ?og valgte I standardpakken med 4 retter og fri bar?

0

Del dette indlæg

hejsa, ja, vi valgte velkomst drink, 4 retter, natmad, og fribar. vi havde kun valgt 2 timers fri bare og betalte saa efterfoelgende hvad folk havde drukket. fordi vi regnede lidt paa det og kom frem til det var billigere, det var det saa ogsaa. men det kommer jo an paa en masse.

Vi var 63 eller 64 ( kan ikke lige huske :o ) i alt til baade reception og middag og fest og folk overnattede ogsaa der, dvs vi lejede hele hotellet og om morgenen var der saa morgenmad.

Jeg synes ikke der skulle have vaeret mange flere fordi der var allerede ret "packed"..

Ja, de er lidt sloeve en gang i mellem.. :shooter::pokey: men maden var fantastisk og stedet findes ikke bedre. men det kan vaere frustrerende en gang i mellem at skulle ringe saa tit etc.

Mht maden kom vi med en masse input, vi ville gerne saette vores eget praeg med maden nemlig, og det var kokken helt ok med, dog skal det stadig ligne deres stil. men han var virklig soed at snakke med.

Men til tider var de ogsaa meget flexible, f.eks kunne jeg bare tage cranberry juice med saa de kunne lave vodka cranberry, fordi det var ikke del af pakken men jeg ville gerne have drinken som en del af det alligevel. Og at vi tog vores eget slik og chokolade med til kaffen var ogsaa helt fint. Og vi kunne snakke lidt om prisen omkring forskellige items...Men paa den anden side koster det ogsaa en bundegaard saa forventer jeg en vis flexibilitet.

jeg kunne ogsaa tage mine egne blomster med, de havde hvide roser, og jeg fik saa bestilt en anden blomst i som kom ved siden af, du kan se billeder i min beretning ( som ikke er faerdig endnu :badgirl: )

Du spoerger bare loes!! IHH GLAED dig..ville oenske jeg kunne giftes der igen med samme mand hehe :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa, ja, vi valgte velkomst drink, 4 retter, natmad, og fribar. vi havde kun valgt 2 timers fri bare og betalte saa efterfoelgende hvad folk havde drukket. fordi vi regnede lidt paa det og kom frem til det var billigere, det var det saa ogsaa. men det kommer jo an paa en masse.

Vi var 63 eller 64 ( kan ikke lige huske :o ) i alt til baade reception og middag og fest og folk overnattede ogsaa der, dvs vi lejede hele hotellet og om morgenen var der saa morgenmad.

Jeg synes ikke der skulle have vaeret mange flere fordi der var allerede ret "packed"..

Ja, de er lidt sloeve en gang i mellem.. :shooter::pokey: men maden var fantastisk og stedet findes ikke bedre. men det kan vaere frustrerende en gang i mellem at skulle ringe saa tit etc.

Mht maden kom vi med en masse input, vi ville gerne saette vores eget praeg med maden nemlig, og det var kokken helt ok med, dog skal det stadig ligne deres stil. men han var virklig soed at snakke med.

Men til tider var de ogsaa meget flexible, f.eks kunne jeg bare tage cranberry juice med saa de kunne lave vodka cranberry, fordi det var ikke del af pakken men jeg ville gerne have drinken som en del af det alligevel. Og at vi tog vores eget slik og chokolade med til kaffen var ogsaa helt fint. Og vi kunne snakke lidt om prisen omkring forskellige items...Men paa den anden side koster det ogsaa en bundegaard saa forventer jeg en vis flexibilitet.

jeg kunne ogsaa tage mine egne blomster med, de havde hvide roser, og jeg fik saa bestilt en anden blomst i som kom ved siden af, du kan se billeder i min beretning ( som ikke er faerdig endnu :badgirl: )

Du spoerger bare loes!! IHH GLAED dig..ville oenske jeg kunne giftes der igen med samme mand hehe :loveshower:

Hej hej.

Tak for en dejlig lang besked som jeg bare noed at laese :thanks: Det er nogle super gode input du kommer med. Jeg tror vi har meget samme smag i forskellige bryllupsvalg kage kjole sted etc.Meget sjovt.Taenkte på om I har lavet et budget og du vil vise det? Ellers måske sende det til mig.Det kunne vaere meget sjovt at se.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer