Frk. Snefnug

Hvad bruden ikke ved...

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kunne tvisten måske denne gang være at brudeparrets forældre el. forlover/brudepige skulle planlægge brylluppet??

Jeg har tænkt det samme. Men man ved jo aldrig...:-)

Ku det meget vel være. En af tingene man skal svare på i tilmeldingen er om alle ens forældre lever så tror de skal ind og bestemme noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne tvisten måske denne gang være at brudeparrets forældre el. forlover/brudepige skulle planlægge brylluppet??

Ja.. Tror også det kunne være et familiemedlem eller tæt ven / veninde den her gang. Kunne være godt! Der kørte engang et amerikansk program der hed "for better or for worse" / parat start bryllup, og DET var et program for mig :blush: Hvert fald dengang.. Men ikke noget jeg ville turde være med i. Jeg tror jeg ville være meget utryg omkrig sådan et tv-kamera..

0

Del dette indlæg

Min kæreste er mildest talt distræt og har ingen sans for detaljer what so ever; skal jeg have en gave jeg bliver glad for, skal jeg aftale med hans datter at hun får ham til at købe den - hvis jeg er heldig - så jeg ville så en noget alternativ bryllypsdag på den måde :lol:

Det værste ville faktisk være at HAN med garanti ville blive skuffet.. Han ved nemlig nok hvordan han gerne vil have det - kan bare ikke omsætte det i handling :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg ikke I skal regne med :)

ej hvor spændende, det kunne da være lidt sjovt at have en BK brud med :)

Kan I nøjes med en "BK DJ" :biggrin: Nu kan jeg jo løfte sløret for at der er optagelse i morgen og forhåbentlig vil jeres gæster til bryllupsfesten i maj kunne sige "de var da med i den udsendelse der blev sendt i starten af februar". :lol:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

att. diskobil

jeg mener at der er en økonomisk forskel på at være gift eller sammenboende hvis du er på sociale ydelser. Kan ikke lige huske hvad, men husker et afsnit af luksusfælden, hvor de frarådede et par at blive gift med det samme, da de ville få færre penge - noget med hvilke(n) indkomst der regnes med, når ydelser (andre end løn) udregnes.

Jeg ville ikke have lyst til at være med et tv program og stresse rundt. Men jeg har også råd til at holde bryllup. Hvis man er en type der er ligeglad med at hele Danmark kigger med eller sidder i en økonomisk dårlig situation synes jeg er det er en rigtig fin mulighed for at holde en fest.

0

Del dette indlæg

Forskellen på at være samlevende/gift, er at du f.eks. ikke kan få kontanthjælp hvis du er gift, så har man forsøgerpligt, dvs. hvis du bliver arbejdsløs og ikke er medlem af en a-kasse, så kan du heller ikke få kontanthjælp hvis din mand er i arbejde. Dog kan han så udnytte dit personfradrag, som er på 42.900 kr. og dermed vil han få mere udbetalt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer