DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

Hold nu op hvor ser det bare lækkert ud :loveshower:

Hawaii er virkelig også på min liste over steder i verden, der bare SKAL opleves (når jeg engang vinder i Lotto :blush:).

Og det er en meget god stil I lægger for dagen - den første alene-rejse er til Hawaii. Hvad skal det næste så ikke blive? :biggrin::kiss:

Ja det ser bare helt vildt lækkert ud, det er bare sådan et sted man drømmer om at komme hen.

Hehe ja det er da også kun fordi vi fin nogle penge i bryllupsgave af Troels' forældre at vi har penge til at tage der over, ellers måtte det også vente til vi vandt i lotto :)

Jeg tror nu heller ikke vi kan holde standarten for alene rejser på det niveau fremover, men tror måske at den næste rejse vil gå til Dubai.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sneak peak - Locationsbilleder

Rebild Bakker

Det regnede jo desværre hele dagen d. 14/7, så vi udsatte lige photoshotet i Rebild Bakker til den 4/8, hvor der til gengæld var rigtig dejlig vejr.

Vi fik alle de redgierede billeder igår, så her får i lige et bar sneak peaks og ellers lover jeg jer at der bliver billedspam i min beretning, når jeg kommer så langt i den :biggrin:

post-55165-0-43332200-1347906827.jpg

post-55165-0-13382700-1347906859.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vildt flotte billeder. Er enig med Miss Lena, det med træerne er helt specielt, meget eventyragtigt :-)

Hvor er i bare smukke og ja det med træerne har en helt specielt stemning over sig.

Ihh tusind tak tøser. Jeg er også bare helt vild med det billede... Jeg er vild med alle vores billeder, så når jeg når så lang i min beretning til locationsbillederne, så er det billedspam, for jeg kan ikke vælge ud :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

SUPER gode billeder, og hvor er naturen dog flot! :loveshower: (ignorer lige min signatur, som jeg ikke rigtigt kan få styr på)

Tusind tak søde Gry. Der er rigtig smukt i Rebild Bakker og jeg glæder mig til at vise meget mere i min beretning :)

... Oki jeg ser bort fra din signatur :wink:

0

Del dette indlæg

Super flotte billeder :thumbsupsmileyanim:

Har helt dårlig samvittighed over, at jeg ikke har fået skrevet til dig om Hawaii… Hiv mig lige i ørene :wink:

Mange mange tak :)

Hehe du sjæl da ikke have dårlig samvittighed, du har tid endnu, der er 7,5 uge til vi skal afsted :wink: men jeg har da vist heller ikke fået svaret på de spørgsmål du stillede mig "flov smily"

0

Del dette indlæg

SUPER gode billeder, og hvor er naturen dog flot! :loveshower: (ignorer lige min signatur, som jeg ikke rigtigt kan få styr på)

Tusind tak søde Gry. Der er rigtig smukt i Rebild Bakker og jeg glæder mig til at vise meget mere i min beretning :)

... Oki jeg ser bort fra din signatur :wink:

He he, den er blevet nogenlunde nu, signaturen. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev jeg vist færdig med min beretning om Hawaii. Chuck celler er værd at besøge. Vi fik den bedste betjening og maden var suuuuper. Ligesom p¨The Cheesecake Factory. Der er det dog en god ide at bestille et bord. Der var propfyldt hver dag og aften mens vi var der. Hard Rock er også godt. Det eneste jeg ikke kan anbefale er italiensk :td: Det er de virkelig ikke gode til. Og så HUSK en masse penge, for det koster at være der.

Få jeres hotel til at booke en shuttle til jer, samt billetterne til Pearl H. Vi var derude i MANGE timer og så det hele. Det var så stort og meget rørende.

Og hvis i har lyst til sådan noget, så tag med til polynesisk-halløj. Det var spændende at opleve. Og maden man fik var fantastisk :smiley-eatdrink026:

Ellers kan i ligge på stranden og fede den og så shoppe. Der er også surfing undervisning. Det gjorde Henrik og det tog ham altså ikke ret længe før han lærte det. HUSK solfaktor 30-50 HVER DAG!! Det er heldigvis billigt at købe i ABC (ligger på hvert hjørne)

Undskyld det tog mig så lang tid og at beretningen "halter" lidt, men jeg har bare haft mega travlt.

Håber i får en fantastisk ferie. Nyd Waikiki beach - så lækker en strand :thumbsupsmileyanim: Og en meget speciel oplevelse at stranden ligger i en STORBY...

0

Del dette indlæg

Så blev jeg vist færdig med min beretning om Hawaii. Chuck celler er værd at besøge. Vi fik den bedste betjening og maden var suuuuper. Ligesom p¨The Cheesecake Factory. Der er det dog en god ide at bestille et bord. Der var propfyldt hver dag og aften mens vi var der. Hard Rock er også godt. Det eneste jeg ikke kan anbefale er italiensk :td: Det er de virkelig ikke gode til. Og så HUSK en masse penge, for det koster at være der.

Få jeres hotel til at booke en shuttle til jer, samt billetterne til Pearl H. Vi var derude i MANGE timer og så det hele. Det var så stort og meget rørende.

Og hvis i har lyst til sådan noget, så tag med til polynesisk-halløj. Det var spændende at opleve. Og maden man fik var fantastisk :smiley-eatdrink026:

Ellers kan i ligge på stranden og fede den og så shoppe. Der er også surfing undervisning. Det gjorde Henrik og det tog ham altså ikke ret længe før han lærte det. HUSK solfaktor 30-50 HVER DAG!! Det er heldigvis billigt at købe i ABC (ligger på hvert hjørne)

Undskyld det tog mig så lang tid og at beretningen "halter" lidt, men jeg har bare haft mega travlt.

Håber i får en fantastisk ferie. Nyd Waikiki beach - så lækker en strand :thumbsupsmileyanim: Og en meget speciel oplevelse at stranden ligger i en STORBY...

Tusind tak Laika :)

Kufferterne er næsten pakket og vi glæder os helt vildt og er meget spændte.

Det er hermed skrevet bag øret, at vi går uden om italiensk :wink: og vi må da prøve chuck celler og the cheesecake factory.

Vi har bestilt en tur til Pearl Harbor, samt vi skal til luau en aften. Vi skal også på hiking i regnskoven, samt ud at kører i Hummer på en film og tv tur. Jeg håber også på at komme til at svømme med delfiner, men nu må vi se hvad der sker...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer