DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

Efter at have snust rundt har inde i et par måneder vil jeg også have gang i min egen planlægningstråd, men skal jeg dog starte....

... Jo jeg kunne starte med at fortælle lidt om mig selv og min H2B

Jeg hedder Ditte, er 25 år og kommer fra Randers. Jeg er uddannet kontorassistent og arbejder lige nu hos Atea i Århus, som kontraktkoordinator.

H2B hedder Troels, er også 25 år og kommer fra Hobro. Troels er desværre arbejdsløs for øjeblikket efter han blev færdiguddannet multimediedesigner sidste år. Han er dog hos Arden Hallerne i job med løntilskud/aktivering, hvor han tager sig af deres hjemmeside og andre design/grafiske opgave, samt andre ad hoc opgaver.

Det hele startede for lidt over 7 år siden. Jeg gik på handelsskole og Troels på gymnasiet lige overfor :)

Vi var 3 tøser der gik meget sammen (Cat, Sofie og mig) og de var 3 gutter der gik meget sammen (Simon, Jesper og Troels)

Cat besluttede sig en dag for at lege Kirsten Giftekniv 17.gif

Hun vil fixe Sofie og Troels sammen og Jesper og mig sammen. Sådan skulle det dog ikke gå. Efter en filmhygge aften hjemme ved Troels, spurgte Troels Cat om han måtte få mit telefonnr. Vi begyndte at snakket meget sammen og var hjemme ved hinanden, og inden ret længe blev vi kærester :heart:

På knæ :loveshower:

Så for lidt over 1½ år siden en fredag jeg kom hjem fra arbejde, tog Troels mig med ud på en lille kørertur til Bramslev Bakker, hvor der er rigtig smukt med udsigt ud over fjorden.

Solen skinnede og han tog mig med ned af en afsides sti med udsigt over fjorden, da han vender sig mod mig, går på knæ med en lille æske i hånden og "Vil du gifte dig med mig" lød det :a1221:

... Det ville jeg selvfølgelig.

Og jeg er sikker på at der var flag på busserne, fordi vi blev forlovet (.. og ikke fordi det var dronningens fødselsdag :fløjt: )