DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,744 indlæg i dette emne

Men jeg tror desværre kun den frie fragt er i UK!

Men hvis nu vi er flere der vælger derinde fra, så kan man jo altid slå sig sammen....

Nå ja det kan selvfølgelig godt være..

men nu ser jeg om de har noget interessant i butikkerne i morgen, ellers så tror jeg nu jeg bestiller dem fra shoes.com.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men jeg tror desværre kun den frie fragt er i UK!

Men hvis nu vi er flere der vælger derinde fra, så kan man jo altid slå sig sammen....

Nå ja det kan selvfølgelig godt være..

men nu ser jeg om de har noget interessant i butikkerne i morgen, ellers så tror jeg nu jeg bestiller dem fra shoes.com.

Jeg har bestilt et par sko derinde fra (som jo så var for store :pokey: ) men i skal regne et nogle hundrede kroner i forsendelse også en dansk afgift på omkring 400,-. Endte med at give i alt 1900,- for et par sko til lidt over 1200,- !!! :shooter:

Så helt sikkert bestille sammen, det er jeg ret sikker på kan betale sig.

0

Del dette indlæg

Sikke en øv søndag

HUUG

Meningen var at Troels og jeg skulle et smut til Randers og hygge, der skulle kigges på sko, spil og en vinterjakke til ham...

men, men, men

Troels finder så ud af her til morgen at den type kræft hans mor fik konstateret for lidt over 2 uger siden ikke kan helbredes :boohoo:

og på en noget træls og ubehagelig måde.. Det var nemlig via en statusopdatering fra hans storebror på facebook, hans kone var i aftenvagt og det var lige den måde han kunne komme ud med det på, når han ikke kunne snakke det igennem med konen.

Så nu er planen med shoppetur til Randers aflyst, kan godt forstå Troels ikke lige er i humør til det.

- så vi tager hjem til hans forældre og hygger med dem og jeg har lovet at lave aftensmad, så jeg håber det bliver en hyggelig dag alligevel.

Jo og så var min mor så lige en tur i grøften igår :o , bilen er ikke så pæn mere ved den ene baglygte og kofangeren, men hun har det da heldigvis godt.

Så nu må det godt snart blive d. 23 og 24 dec. så vi kan få hygget helt igennem med både Troels' familie og min familie :jul7: det synes jeg godt nok vi trænger til

0

Del dette indlæg

Sikke en øv søndag

HUUG

Meningen var at Troels og jeg skulle et smut til Randers og hygge, der skulle kigges på sko, spil og en vinterjakke til ham...

men, men, men

Troels finder så ud af her til morgen at den type kræft hans mor fik konstateret for lidt over 2 uger siden ikke kan helbredes :boohoo:

og på en noget træls og ubehagelig måde.. Det var nemlig via en statusopdatering fra hans storebror på facebook, hans kone var i aftenvagt og det var lige den måde han kunne komme ud med det på, når han ikke kunne snakke det igennem med konen.

Så nu er planen med shoppetur til Randers aflyst, kan godt forstå Troels ikke lige er i humør til det.

- så vi tager hjem til hans forældre og hygger med dem og jeg har lovet at lave aftensmad, så jeg håber det bliver en hyggelig dag alligevel.

Jo og så var min mor så lige en tur i grøften igår :o , bilen er ikke så pæn mere ved den ene baglygte og kofangeren, men hun har det da heldigvis godt.

Så nu må det godt snart blive d. 23 og 24 dec. så vi kan få hygget helt igennem med både Troels' familie og min familie :jul7: det synes jeg godt nok vi trænger til

Øv hvor forfærdeligt!!! :(

Du får lige en masse af dem her :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh tak alle i skønne skønne tøser.

Det er så dejligt at kunne komme her ind og få "læsset" af, om det så er godt eller skidt.

Alle jeres kram og varme tanker er guld værd, det varmer og løfter lige humøret lidt op i denne noget hårde juletid.

Det er bare sådan en træls og uhyggelig sygdom :boohoo:

Ja det var en noget uheldig og ubehagelig måde at finde ud af at svigermor desværre ikke kan blive helbredt. Troels' storbror fortrød og at han havde skrevet det på facebook, han kunne godt se det ikke lige var det smarteste men det var lige den måde han kunne komme ud med det på, på daværende tidspunkt

Jeg havde faktisk set han havde skrevet det lørdag, men sagde ikke noget til Troels i håb om at han snakkede med hans mor først, men øv det gjorde han ikke :( Ved ikke om det ville have været bedre hvis jeg havde sagt noget, men man kan jo altid være bagklog.

Men vi var så hjemme ved dem der søndag eftermiddag/aften og hyggede os rigtig.

Jeg lavede aftensmad til dem og de nød det rigtig. Så det var bare dejligt med hygge og at vi kunne gøre noget for dem, også selvom det bare var en lille ting som at stå for aftensmadden denne ene aften, så det bare kunne slappe af. Svigerfar blev også bedt om at gå ind i sofaen og sætte sig og slappe af, da han kom for at ville hjælpe med salaten :biggrin:

Så nu skal det bare blive d. 23 og 24, hvor det bare er hygge og samvær der er i focus med både svigerfamilie og min familie .... :jul3: Glæder mig :xmas:

0

Del dette indlæg

Sender dig mange tanker og :bearhug: det er en skrækkelig sygdom...jeg mistee for 6 år siden mit livs barndomsveninde....døde af kræft i en alder af 30 år......det værste jeg har gået igennem.....så ja kræft er den værste sygdom der findes......jeg håber dog at din svigermor kan leve med det i mange år.....selvom det ikke kan helbredes....kan det måske holdes hen......?? :blush:

Håber i får nogle dejlige juledage.....trods alt.... :xmas:

0

Del dette indlæg

Sender dig mange tanker og :bearhug: det er en skrækkelig sygdom...jeg mistee for 6 år siden mit livs barndomsveninde....døde af kræft i en alder af 30 år......det værste jeg har gået igennem.....så ja kræft er den værste sygdom der findes......jeg håber dog at din svigermor kan leve med det i mange år.....selvom det ikke kan helbredes....kan det måske holdes hen......?? :blush:

Håber i får nogle dejlige juledage.....trods alt.... :xmas:

Ja den er simpelhen forfærdelig den sygdom.

Puha det var da alt for tidligt din veninde blev taget fra dig :o

Min svigermor er blevet tilbudt behandling som vil kunne standse det og måske endda slå det tilbage. håber og krydser alt hvad vi har på at behandlingen er så effektiv at det slår kræften tilbage, så vil kan få rigtig mange år med hende endnu.

Sender dig en masse kram oven på en rigtig hård melding om din svigermor!

Jeg håber, at I får brugt en masse tid sammen i julen, får hygget og slappet af og nydt hinandens selskab

Mange tak Nanok

Og vi skal helt sikkert nok få hygget og nydt tiden sammen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det lige om lidt jeg bliver hentet af min søster og så står den på julehygge og julemad med familien hjemme hos min mormor, men vil lige ønske alle jer skønne tøser her på BK en rigtig glædelig jul :)

Vi ses imorgen

0

Del dette indlæg

Det var den jul..

Nå det var så den forlænget juleweekend kunne nu godt lige have brugt en juleferie :jul5: håber i alle har nydt julen

Vi fik da heldigvis brugt tiden rigtig godt.

D. 23 da jeg kom hjem fra arbejde, kørte vi ud til Troels' søster hvor vi skulle holde juleaften. Vi håbede jo alle sammen på at svigermor/mor kunne være med. Det kunne hun til alles glæde og hyggede sig rigtig meget, hvilket var det vigtigste

:biggrin:

men men men ... jeg ved ikke helt hvordan jeg havde forstillet mig det ville være og hvordan hun ville se ud (godt/skidt, slap/frisk) jeg må indrømme at jeg da fik et lille chok og en klump i halsen, da hun så kom. Hun så heldigvis frisk og meget bedre ud end da vi besøgte hende på sygehuset torsdag, men hun sad i kørestol

:blink: .. det havde jeg i hvert fald ikke regnet med.

D. 24 var jeg så sammen med min mors side af familien og Troels tog hjem til hans forældre. Da jeg kom hjem ude fra min mormor, kunne Troels så fortælle at hun stadig havde det godt nok og at hun selv havde tullert rund, godt nok langsomt, men hun havde selv tullert rundt. Det var simpelhen så rart at få afvide at hun ikke er lænket til den kørestol.

D. 25 stod den bare på hjemmehygge og d. 26 spiste vi hjemme ved mine forældre sammen med min søster og hendes kæreste.

Imorgen har Troels så fødselsdag

:denmarkflag:, så vi skal Hygge. Jeg skal godt nok arbejde, men det bliver hjemme :wink: og så tager vi hjem til hans søster til aftensmad og hygger med Bezzerwizzer+.

:cheerleader3:... og så til dagens bedste nyhed :cheerleader3:

Det faldt endelig på plads og jeg har nu fået tid til kjole-prøvning hos Skott i Rold og Caza Blanca fredag d. 6 januar... Jubiii hvor jeg altså bare glæder mig som et lille barn til juleaften

Så nu må tiden godt bare flyve afsted ... 1½ uge... men hold op hvor bliver det hele også bare mere virkelig.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Dejligt i har haft en dejlig jul.....og ja forstår godt du blev chokeret over at se din svigermor i kørestol...... :blush: Det er hårdt hvis man kan se en ændring.....men håber hun kommer i bedring..... :)

Forstår dælem godt at du glæder dig til at skulle prøve kjoler.....bliver rigtig spændende.... :loveshower: Spændende om du finder kjolen den dag..... :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt i har haft en dejlig jul.....og ja forstår godt du blev chokeret over at se din svigermor i kørestol...... :blush: Det er hårdt hvis man kan se en ændring.....men håber hun kommer i bedring..... :)

Forstår dælem godt at du glæder dig til at skulle prøve kjoler.....bliver rigtig spændende.... :loveshower: Spændende om du finder kjolen den dag..... :c166:

Sikke en blandet jul, sender de største kram :bearhug: håber I kan se lidt fremad!

Dejligt at kjoleprøvningen er i hus ;) :) :)

Godt at I har haft en dejlig jul, I trænger til alle de positive tider I kan få. Tillykke med kjoleprøvningen, glæder mig til billeder.

Tak tøser.. :)

Svigermor har fået sig en rollator som hun bruger hjemme i stedet for kørestolen, så hun får rørt sig og holder musklerne igang .... og så er der kommet fart over feltet, så det er bare :super:

Det er bare helt vildt dejligt at tænke på at der kun er ca. 1 uge til at jeg skal prøve kjoler... kun 1 uge og alligevel så lang tid til :tunge:

Det bliver så spændende og se hvad der klæder mig og om jeg ændre fuldstændig smag i forhold til hvad jeg har kigget efter på nettet.

0

Del dette indlæg

Hår, make-up og negle update

:)

Yes... så er der kommet styr på hvem der skal sætte mit hår, ligge min make-up og lave negle på mig til den store dag

:cheerleader3:

Min kære mor sige jo ja for nogle uger siden til at lave fine gelenegle på mig til brylluppet.

Planen var så jeg godt ville have min søsters veninde, der er frisør til at sætte min hår på dagen, men hun skal desværre arbejde den dag og vi kan ikke lige få det til at hænge sammen med at hun måske kunne sætte det inden hun skulle møde. og synes jo ikke hun skal tage fri for at kunne sætte mit hår. Så min løsning var så at jeg bare skulle igang med at øve mig, så jeg selv kunne sætte mit hår på en fix måde.

... men men min søster tilbød så at hun da gerne ville sætte mit hår

:cheerleader3: Hun er godt nok ikke uddannet frisør, men hun er nu heller ikke helt dårlig til det der med at sætte hår.

Så nu er det fastlagt at min søster skal sætte mit hår og ligge min make-up og min mor skal lave negle på mig

:biggrin:

Neglene bliver bare ganske simple og elegante franske negle.

Make-up bliver smokey eyes i brunlige/kobber/perlemor farver.

Dejligt at det er på plads, så skal jeg bare finde inspiration til håret... og det har jeg jo sørme også gjort :fløjt:

Så her kommer da lige nogle inspirationsbilleder

653999-10-1274973119010.jpg653999-10-1274973058615.jpg653999-10-1274972070776.jpg177715.jpg

Og så er min tanke at jeg skal have en af Miss Lena's skønne kreationer i håret, er helt vild med hendes Penelope og Penelope Large

il_570xN.286417274.jpgil_570xN.287473058.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Jubii, brudekjoleprøvning! :loveshower:

Kan godt forstå, du glæder dig... :)

Det er nok en meget god idé at have lidt ideer med hjemmefra, men samtidigt være åben for (andre) ideer. Jeg endte med en kjole, der var i nogenlunde det snit, jeg havde forestillet mig, men i en helt anden stil. Og det er jeg så glad for! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer