DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

L¤@>< dag på L¤@>< dag

:angry:

Hmm... øv øv ovenpå en rigtig træls dag onsdag med en opsigelse fra min chef, fik H2B et ubehageligt opkald fra hans far torsdag aften.... :blink: med beskeden om at hans mor havde fået fjernet en kræftknude under armen :(

H2B blev naturligt meget bekymret, da han ikke fik meget mere afvide end det og at de nu ventede svar på nogle prøver.. Han ville bare meget gerne ud til dem med det samme, det var jo noget sent.. Han ringede hjem for at høre om vi måtte komme og fik fat i hans mor, der kunne berolige ham lidt med at hun trods omstændighederne havde det godt og hun var ved godt mod, der var jo heller ikke noget hun kunne gøre andet end at vente.

Hun er en hård banan hende svigermutti, men sikke en besked at få... og så ud af det blå.

ØV øv øv

Drikker sorgerne væk til firmajulefrokosten i aften :jul1:

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak alle sammen

Det er altid dejligt med varme tanker :)

Det var også noget af et chok med svigermor, så nu krydser vi bare alle fingre for positive svar på prøverne på mandag. XX

H2B tog hjem til dem igår, hvor de fik snakket godt og trods den trykket og triste stemning, da hans lille bror kom hjem og fik beskeden, endte de da heldigvis med en hyggelig dag :)

- og imellemtiden fik jeg snakket med mine dejlige kollegaer, og fik kram - de er gode til at hjælpe på humøret.

og ellers er det jo rigtig dejligt at komme her ind

Nanok@ din uge har nu da absolut heller ikke været den bedste... krydser fingre for dig og din lille søn og så får du :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen

Det er altid dejligt med varme tanker :)

Det var også noget af et chok med svigermor, så nu krydser vi bare alle fingre for positive svar på prøverne på mandag. XX

H2B tog hjem til dem igår, hvor de fik snakket godt og trods den trykket og triste stemning, da hans lille bror kom hjem og fik beskeden, endte de da heldigvis med en hyggelig dag :)

- og imellemtiden fik jeg snakket med mine dejlige kollegaer, og fik kram - de er gode til at hjælpe på humøret.

og ellers er det jo rigtig dejligt at komme her ind

Nanok@ din uge har nu da absolut heller ikke været den bedste... krydser fingre for dig og din lille søn og så får du :bearhug:

Tak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ringe

Nå nu skal der tænkes bryllup igen, denne gang på ringene :)

Planen er at jeg bare vil have flyttet min forlovelsesring over på den anden hånd. Er ikke så meget til smykker og der skulle da også noget tilvænding til at gå med min forlovelsesring. Så jeg har ikke behov for at skulle have en ny ring

Så skal der bare findes en ring til H2B. Han er facineret af den nordiske mytologi, så han vil gerne have en ring med mønster på inspireret af nordisk mytologi eller celtic.

Jeg har fundet disse hos www.cazzoo-smykker.dk til 210kr stk.:

SR925-1%20cazzoo%20jewellery.jpg

SR925-4%20cazzoo%20jewellery.jpg

Jeg har fundet denne hos www.somo-art.dk til 109kr stk.:

keltisk-ring-fingerring-til-maend-herre-staalring.jpg

Jeg har fundet disse hos www.trendhim.dk til 549kr stk.:

loke_tungsten_ring.jpg Denne er godt nok uden mønster, men den er opkalt efter Loke :fløjt: Jeg synes den er rigtig fedceltic_6mm.jpg

cetus_tungsten_herre_ring.png

Hvis jeg skulle vælge en med mønster, vil det nok blive enten ringen fra somo-art eller nr. 3 fra trendhim, men nu er det jo til H2B, så lader ham tage beslutningen. (men kan jo altid komme med min mening, som måske kan påvirke ham :fløjt: )

0

Del dette indlæg

Jeg er personligt mest til den ring med mørke grå uden mønster eller den ved siden af i lysere med mønster.. Sys de er rigtig maskuline på en fed og stilet måde :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Jeg er personligt mest til den ring med mørke grå uden mønster eller den ved siden af i lysere med mønster.. Sys de er rigtig maskuline på en fed og stilet måde :)

Ja den er jeg også mest til... kunne være jeg kunne påvirke ham lidt :wink: lige nu skal det være med mønster

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det jo bare at vælge den lidt lysere med mønster :)

Synes de øverste ringe ser til rollespils-billige ud. :unsure:

Du har helt ret vedr. de øverste, det er også dem jeg sidst ville vælge.

Syns Loke-ringen er super fin - er det titanium?

Vil gætte på, ud fra prisen, at de øvrige er sølvringe, så de kan hurtigt blive bøjede og mindre pæne..

Ringene fra trendhim er i noget der hedder tungsten, skulle vist være rimelig slidstærkt og god kvalitet.

men tak for info om sølvringe, er jo ikke lige en smykkepige og forstanden er derefter :huh:

Det er super dejligt med input

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW nogle flotte ringe fra Trendhim. Dem med den mørke farve i er bare super flotte. Men det keltisk agtige mønster i er også super flotte.

Ja de er nemlig rigtig flotte og så kan jeg også godt lide prisen, især hvis de holder "hele livet", som de skriver at sådan noget tungsten gør :)

Øv, - jeg kan ikke se billederne. Må ind på siderne når jeg får tid..

Hmm det er da ærgerligt, for det er jo nemmere at se det hele i tråden.

Hej Ditte.

Kan se i skal vises i området ved rebild bakker, det er bare så smukt det område. :7himmel:

Hvor skal du hen og prøve kjoler?

Ja der er rigtig smukt der ude, og synes det er så lækkert at Rebild Kommune gerne vil tage ud og vie folk hvor de gerne vil, istedet for at det skal foregå på rådhuset, som tit bare kan være så intetsigende.

Jeg har jo luret lidt på kjoler på nettet i lang tid nu og jeg tror jeg vil bestille tid hos Kennedys i Sabro og hos Belmondo i Århus. Belmondo forhandler det mærke min drømmekjole er fra, men der er en noget ældre model jeg har forelsket mig i, så der er spændende om det er noget de har eller vil/kan bestille hjem. Ellers ved jeg at Hald Brudekjoler i Ålborg også forhandler det mærke. Ellers synes jeg også La Novia i Gistrup ved Ålborg har nogle flotte kjoler, så det kunne da også være jeg bestiller tid der :biggrin:

Håber jeg får tid i aften til at ligge billeder op af drømmen og andre jeg synes om.

Men hold op hvor jeg bare glæder mig til der skal prøves kjoler :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoledrømme

For nogle år siden skulle min daværende kollega giftes og en dag sad vi og lurede brudekjoler på nettet...

og der faldt jeg over en kjole hvor jeg med det samme tænkte jeg "Den vil jeg bare have på til mit bryllup"

Jeg vil rigtig gerne have en kjole uden stropper/ærmer, et lille slæb, skal ikke fylde helt vildt meget, blonder (masser af blonder) og gerne et slags bælte/bånd under brystet.

Her er da lige nogle billeder af de typer kjoler jeg har forelsket mig lidt i

Starter med drømmekjolen fra Forever Yours:

49110.jpg

Denne tror jeg er min nr. 2 fra Sincerity

3664_001.jpg

Ellers kan jeg også lide disse fra Sweetheart

sweetheart_5975_a3.jpg20111230231157.jpg

og så lige den sidste fra White One

427B.jpg427C.jpg

Der er godt nok ikke nemt at så dem på de lyse baggrunde

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer