DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,744 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har overvejet hvor længe en hvid løber - i en dansk sommer - forbliver HVID? :rolleyes::wink:

Hehe nu satser vi på der er godt vejr på dagen og så skal den også kun holde sig hvid i den tid vielsen vare... Så det regner jeg med kan lykkes ;)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps det bliver godt vejr, hele sommeren, så det kommer da til at se super smukt ud, jeg håber virkelig det lykkedes dig at skaffe den :thumbsupsmileyanim:

Jeps... 2012 bliver et fantastisk år med en dejlig sommer :wink:

- og det skal nok lykkes ig at skaffe en, det er jeg sikker på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK - bare I så ikke bryder sammen dagen før bryllupet hvis det står ned i stænger.

Romantiker er godt....med 10% realisme :wink::hug:

Nej nej skal nok lade vær med at bryde sammen :)

Det er jo selvfølgelig en risiko at tage med det danske vejr at skulle vies i naturen under åben himmel, men håber da vejrguderne er med os i de 5 min. vielsen står på og så lige ca. en time til fotografering :wink:

0

Del dette indlæg

Det lykkes om ca. 3 uger

:cheerleader3:

Yes Yes... Jeg fik en dejlig mail i dag fra www.gag.dk

- om ca. 3 uger får de den hvide løber på lager igen :balloon: så skal jeg bare huske at få den bestilt inden den er udsolgt igen.

Dejlig dejlig at kunne bestille den fra en dansk leverandør, det giver lidt mere ro i sindet end hvis jeg skulle forsøge mig med at bestille fra en sælger på Ebay eller andre fra DET STORE UDLAND :blush: (det sker nok en dag)

0

Del dette indlæg

Jeg glemte lige...

Hovsa, jeg glemte da lige at fortælle at jeg nu også har fået en tid til kjoleprøvning hos Kennedys lørdag d. 21/1 :cheerleader3:

Jeg så lige at du har udsalg fra d. 14 til 28 januar, så blev da bare nødt til at få bestilt tid. De har så mange flotte kjoler og det ville da ikke være dårligt hvis man fandt sin kjole hos dem på tilbud :biggrin: Selv deres 2012 modeller er der 10% på - og hvad der er sparret er tjent, som man siger

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det bliver spændende... Det er jo allerede imorgen jeg skal prøve kjoler hos Skott i Rold og Caza Blanca i Vilsund :) og der kommer billeder med det samme jeg får tid i morgen :)

Så sidder jeg klar i aften :wink: Held og lykke med kjolerprøvning, jeg håber at du finder KJOLEN :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

God fornøjelse med brudekjoleprøvningen i dag! :)

Tak.. det var noget af en oplevelse :a1221:

Fik prøvet rigtig mange fine kjole hos Skott og det var helt fantastisk og sjov. og Torgerd som hjalp mig var rigtig sød og godt til at finde kjoler, så vi hurtigt fandt ud af hvad der fungerede og hvad der bare slet ikke fungerede.

det var så desværre ikke helt den samme oplevelse hos Caza Blanca :( De havde ikke et ret stor udvalg af kjoler, plus at... ja jeg ved ikke ... kemien eller hvad man nu skal kalde det, var der bare ikke mellem ekspedienten og mig (det var ikke den søde Rikke jeg havde talt med inden, der hjalp mig, kunne være det havde ændre på oplevelse)

Ja det bliver spændende... Det er jo allerede imorgen jeg skal prøve kjoler hos Skott i Rold og Caza Blanca i Vilsund :) og der kommer billeder med det samme jeg får tid i morgen :)

Så sidder jeg klar i aften :wink: Held og lykke med kjolerprøvning, jeg håber at du finder KJOLEN :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg ville også rigtig gerne ligge billeder op, men men min mor og min søster har ind i mellem været lidt nogle skøvl til at tage billeder :blink: (hehe, ja sorry mor og Kitte, men det var I) og jeg var bare opslugt at at prøve alle disse fantastiske kjoler at jeg ikke var OBS på at de fik taget nogle ordenlige billeder hvor man kan se kjolerne.

Men imorgen skal jeg til familiefødselsdag, hvor jeg har bedt min mor om at tage hendes kamera med så jeg kan se de billeder der blev taget med hendes.... Krydser så fingre for at billederne fra mit kamera og min mors kamera kan supplere hinanden, så jeg kan vise jer alle billeder af alle de fine og mindre fine kjoler jeg prøvede.

Beklager forsinkelsen :blush: - håber den er til at leve med (ved jo selv hvor utålmodig jeg kan blive :fløjt:)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er glad for du, på trods af dårlig oplevelse det ene sted, fik prøvet en masse pæne kjoler. Og har fundet ud af hvad der klæder dig. Vil du afsløre, hvilket snit og materiale du går efter? :wink: Så har vi da lidt at klamre os til!!! :tunge: Mens vi venter i spænding.

Elsker skoen. Blonder er lige mig. Hvor har du fundet dem henne?

God weekend :hug:

0

Del dette indlæg

Er glad for du, på trods af dårlig oplevelse det ene sted, fik prøvet en masse pæne kjoler. Og har fundet ud af hvad der klæder dig. Vil du afsløre, hvilket snit og materiale du går efter? :wink: Så har vi da lidt at klamre os til!!! :tunge: Mens vi venter i spænding.

Elsker skoen. Blonder er lige mig. Hvor har du fundet dem henne?

God weekend :hug:

Der kommer billedespam lige om lidt fra kjoleprøvningen :loveshower:

Ja det er bare så fede de sko, bare surt for mig at de er så høje :( men jeg fandt dem på Brandos

0

Del dette indlæg

AAHHHRRR IIH :angry::help:

Jeg bliver sindsyg...

Jeg forstår simpelhen ikke HVORFOR jeg ikke kan kopier billeder fra en mappe på computeren :blink: HVAD GØR JEG FORKERT.... :help: jeg forstår det ikke

Nogen der ved hvordan det skal gøres???

- Har jo mange billeder fra kjolerøvningen igår jeg gerne vil vise jer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen hvordan gør du nu? Så er det måske nemmere at forklare hvordan du skal gøre, hvis man ved hvad du gør forkert nu... :wink:

Lige nu er det bare copy - paste metoden jeg har prøvet... den virker når jeg vil ligge billeder ind fra div. hjemmesider, men ikke fra en mappe på computeren :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer