DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kjole nr. 1:

Som du selv siger underdelen er sød med de lag, ellers er der ikke så mere at sige til den. Kan godt lide det lange slæb.

Kjole nr. 2:

Bryder jeg mig slet ikke om, hverken kjolen i sig selv, eller på dig – den gør dig bred.

Kjole nr. 3:

Pæn overdel, som fremhæver din barm flot. Tror hvis der kom et stort skørt under, vil det hjælpe på kjolens underdel, men som det hele bare falder ned, synes jeg ikke om.

Kjole nr. 4:

Synes en hjerteform passer godt til din barm. Men ellers sker der for lidt efter min mening, kan godt lide overdelen, men tror sagtens du kan bære lidt mere puf for neden.

Kjole nr. 5:

Der sad hjerte formen bedre på dig på kjole nr. 4 end 5, og kan bedre lide overdelen på kjole nr. 4 end 5. Kan godt lide underdelen, men synes fx at selve havfruemodellen skal starte længere op på dine hofter – tror bestemt du kan bære en havfruemodel. Det kan selv jeg og jeg er 165 cm.

Synes kjolen er rigtig smuk bagfra.

Kjole nr. 6:

Ved ikke helt hvad jeg skal sige, synes ikke så meget om den, kan slet ikke lide båndet – men det er jo smag og behag. I så fald ville jeg vælge et hvidt bånd eller et sort.

Kjole nr. 7:

Denne kan jeg tusind gange bedre lide end kjole nr. 6, selvom modellen er meget den sammen, men synes din barm er pænere og stoffet er pænere – kjolen sidder generelt meget bedre på dig end kjole nr. 6

Dette er selvfølgelig kun min mening, og andre kan have det stik modsatte, men håber du kunne bruge mine små kommentare :)

Drømmekjolen er RIGTIG sød, tror bestemt den ville have været kanon flot til dig. Men trist de ikke havde den - er der ikke en anden butik der har den?

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Det er rart at høre din mening også :) og fedt du gad at give dig tid til at komme med din mening om hver enkel kjole :thumbsupsmileyanim:

men det er jo helt sikkert en smagssag hvilken kjole man er til

.. tager så bare med kyshånd imod de menninger og kommentar der er enige med mig :wink: og repektere dem der er modsat :biggrin:

Jeg skal faktiskt til at have ringet til nogle forskellige butikker der forhandler Sincerity (som Drømmekjolen er fra), i håb om de har modellen hjemme.

Jeg krydser alt hvad jeg har for at bare en af dem har den hjemme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klart kjole 6 - den udskæring er VIRKELIG fin til dig og blonde ser dyr og lækker ud

Kjole 6 eller 7! Så smukke kjoler!! ;) :)

Stemmer i det store kor - kjole 7 er bare UNDERSKØN!!! :loveshower: Den sidder virkelig flot på dig - trods det ikke helt er størrelsen.. Men lækker lækker blonde og fin model til din krop... Uha den er smuk... :heart:

Tak :loveshower:

Det er så dejligt at høre jeres mening og når det så også er mine farvoritter i kan lide er det jo bare :super:

0

Del dette indlæg

Jeg har brug for hjælp

:help:

Jeg kan ikke få drømmekjolen ud af hovedet. Jeg bliver nødt til at prøve den

2137679728_3664_268.jpg

Jeg har forsøgt at finde ud af hvor de forhandler Sincerity og har fundet:

Kennedys, Sabro (har ikke modellen)

Skott, Rold (har ikke modellen)

Esta La Milla, Henne Strand ( ca. 2,5 timers kørsel til dem :blink: Har skrevet og spurgt om de har modellen)

Askepot & Valentino, Tønder ( ca. 2,5 timers kørsel til dem :blink: Har skrevet og spurgt om de har modellen)

Glamour Brudekjoler, Odense ( ca. 1,5 timers kørsel til dem. Har skrevet og spurgt om de har modellen)

Hvis de har modellen et af de 3 steder, så må jeg lave en tur ud af det, så håber jeg mest på Odense :rolleyes:

Kender i måske andre steder de forhandler Sincerity??

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Nej ved det desværre ikke, MEN jeg ved at de har virkelig mange kjoler her i glamour i odense, så tror ikke det er en forgæves tur, hvis det er... Var selv i en blonde/tylkjole derinde, fra sincerity... Den eneste kjole der stadig er lidt i mine tanker... ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ved det desværre ikke, MEN jeg ved at de har virkelig mange kjoler her i glamour i odense, så tror ikke det er en forgæves tur, hvis det er... Var selv i en blonde/tylkjole derinde, fra sincerity... Den eneste kjole der stadig er lidt i mine tanker... ;-)

Ok, tak

Håber at få svar fra dem senere i dag, sendte billede med så de kunne se hvilken jeg mener.

Det ser også ud til at det er en stor butik.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er der ikke en herinde der sælger den brugt? :help:

Det tror jeg ikke, det er en 2012 model. :)

Årh okay :blush:

Var denne her jeg havde set: http://www.bryllupsklar.dk/forum/71631/fantastisk-blondebrudekjole-str3638.html

Nåå den er også smuk, men kommer ikke lige til København i nærmeste fremtid.

0

Del dette indlæg

Den er virkelig også smuk, også en af mine forhåndsfavoritter, men som du selv skriver, så har de den desværre ikke i Kennedys, hvor jeg prøvede kjoler (og fandt min kjole :loveshower: ). Håber det lykkedes for dig at finde den :)

0

Del dette indlæg

Nu har jeg også lige været igennem din tråd, og uh, hvor har du prøvet mange flotte kjoler! Ligesom mange af de andre, hælder mest til kjole seks og syv :) De giver dig begge en rigtig flot talje, og så er jeg også bare helt vild med blonder.

Drømmekjolen som du har kig på, skal du da helt klart ud og se om du kan finde! Jeg kan sagtens følge dig i, at du ikke kan få den ud af hovedet, og den ser virkelig også flot ud. Så jeg krydser fingre for, at den er i Odense, så du ikke skal køre så langt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg også lige været igennem din tråd, og uh, hvor har du prøvet mange flotte kjoler! Ligesom mange af de andre, hælder mest til kjole seks og syv :) De giver dig begge en rigtig flot talje, og så er jeg også bare helt vild med blonder.

Drømmekjolen som du har kig på, skal du da helt klart ud og se om du kan finde! Jeg kan sagtens følge dig i, at du ikke kan få den ud af hovedet, og den ser virkelig også flot ud. Så jeg krydser fingre for, at den er i Odense, så du ikke skal køre så langt :)

Tak Camils...

Ja jeg er brevet helt vild med blonder og især efter jeg har prøvet kjoler og fundet ud af at blonder også klæder mig :)

Jeg krydser virkelig også fingre for at de har den i Odense, jeg har fået svar på at den er i Tønder. Men det kunne være dejligt hvis jeg kunne spare 1 times kørsel hver vej :) og hvis der nu skal laves en tur ud af det, vil jeg også heller på tur til Odense end Tønder.

0

Del dette indlæg

JA du bliver da nød til at prøve drømmekjolen når du ikke kan få den ud af hovedet og især hvis der ikke er nogen af de andre du har prøvet, som har fået dig til at gleme alt om andre kjoler, hvis du forstår hvad jeg mener :wink:

Jeg krydser fingre for at de har den i Odense, det er også sådan en hyggelig by, og det er jo ikke dårligt når man laver en "tur ud af det" :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes nr. 7 er flot, men ingen af dem er "lige i skabet" i mine øjne - jeg synes den fra Skott er LANGT, LANGT smukkere på dig :c166:

Din drømmekjole synes jeg du skal gå efter at prøve - jeg tror den er skåret bedre til dig og så tror jeg også det er pænere til dig med en mere "lige kant" foroven (som den også er på Skott-kjolen :wink: ).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nr. 7 er flot, men ingen af dem er "lige i skabet" i mine øjne - jeg synes den fra Skott er LANGT, LANGT smukkere på dig :c166:

Din drømmekjole synes jeg du skal gå efter at prøve - jeg tror den er skåret bedre til dig og så tror jeg også det er pænere til dig med en mere "lige kant" foroven (som den også er på Skott-kjolen :wink: ).

Tak, jeg tror og drømmekjolen er god med den udskæring den har og jeg SKAL bare prøve den :)

0

Del dette indlæg

Tak Camils...

Ja jeg er brevet helt vild med blonder og især efter jeg har prøvet kjoler og fundet ud af at blonder også klæder mig :)

Jeg krydser virkelig også fingre for at de har den i Odense, jeg har fået svar på at den er i Tønder. Men det kunne være dejligt hvis jeg kunne spare 1 times kørsel hver vej :) og hvis der nu skal laves en tur ud af det, vil jeg også heller på tur til Odense end Tønder.

Jeg vil sige at de er fantastiske i tønder - jeg har kørt 3,5 time hver vej til dem - endda 2 gange for at få den tilrettet, og skal igen når jeg skal hente dem - men lad os håbe de har den i odense

Hilsen en anden blonde-brud :-D

Redigeret af IloveU - jubii
0

Del dette indlæg

Tak Camils...

Jeg vil sige at de er fantastiske i tønder - jeg har kørt 3,5 time hver vej til dem - endda 2 gange for at få den tilrettet, og skal igen når jeg skal hente dem - men lad os håbe de har den i odense

Hilsen en anden blonde-brud :-D

Dejligt at vide at det er værd at kører til Tønder :)

Jeg har desværre stadig ikke hørt noget fra Glamour i Odense :( men prøver lige at ringe til dem i morgen, så kan jeg også få aftalt en til i Tønder hvis de ikke har den i Odense

0

Del dette indlæg

Så fik jeg fat i en rigtig flink mand fra Glamour, men de havde desværre ikke kjolen .... :(

Så jeg skal et smut til Tønder en dag, skal bare lige have aftalt en tid med dem.. glæder mig allerede :cheerleader3:

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer