DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Øhh kommer de flydelys ikke snart.... Er da snart ved at blive lidt utålmodig :)

Jeg var også i IKEA i dag og købe MJOD glas, så nu mangler jeg bare lysene, så skal de testes :)

Jaa så kom de endelig, men kan ikke få dem udleveret af posthuset før på mandag :( de kræver jeg kvittere for dem og det kunne jeg åbenbart ikke gøre i dag... ØV øv øv :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv bæv, men så har du noget at glæde dig til.....men kan i øvrigt også få flydelys ikea - bare en anden slags end dem, du har købt. Jeg har vist en masse stående, som jeg ikke rigtigt har fået brugt. Måske jeg skulle tage nogle med til brylluppet? :)

0

Del dette indlæg

Æv bæv, men så har du noget at glæde dig til.....men kan i øvrigt også få flydelys ikea - bare en anden slags end dem, du har købt. Jeg har vist en masse stående, som jeg ikke rigtigt har fået brugt. Måske jeg skulle tage nogle med til brylluppet? :)

Ja det har jeg :) der er bare så laaaang tid til mandag efter arbejde, når jeg nu havde sat næsen op efter at afprøve dem idag :) Hehe men mere haster det heldigvis ikke..

Jeg så godt de flydelys de havde i IKEA da vi købte glasne..

Ja det er da en mulighed at bruge dem du har til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Blomsterdekorationer med flydelys

Så kunne jeg hente mine usynlige flydelys i dag

:cheerleader3:

Jeg har sådan glædet mig til at afprøve dem og se hvor fine de er i virkeligheden, så jeg købte da også lige blomster i dagens anledning ..... og jeg må bare sige: DE ER FANTASTISKE!!!

:a1221:

Det bliver bare så flot på bordene, dækket op til festmiddag, bloklys med bånd og hjerter om og så druknede Gerbera med spotlys på

:thumbsupsmileyanim:

Men hold nu op de er ikke nemme at tage et billed af (eller også er udstyret ikke så godt :fløjt: ), men sådan ser de ud og det er også disse orange gerbera der skal i til brylluppet, så skal vi bare lige finde nogle fine pyntesten til at komme i bunden.

402515_10150507633507045_733922044_9065389_326760966_n.jpg

Jeg skal så lige have bestilt nogle flere. Jeg blev "snydt" af at der stod der var til 500 timers brændetid, 10 timer pr. stk., så jeg troede der var 50 stk. i, men nej...

:blush:

der var 5 plastik dimser og så 50 væger

:huh: Øv for skal mindst bruge 8, gerne 12.

Redigeret af DitteSchouNielsen
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er simpelthen for længe siden jeg har været forbi her ! :pokey:

Sikke en masse smukke kjoler du har prøvet og sikke en dejlig service - det bliver spændende om det så bliver den kjole i stedet for.

De er virkelig fede de flydelys - tror det giver en rigtig god effekt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: H2B har fået job :cheerleader3:

Jubiiii... H2B var til jobsamtale i går hos Telenor og ville få svar fra dem idag...

Hold nu op hvor hang nerverne dog bare uden på tøjet lige ind til de ringede....

:blink: Det var bare så vigtig at han fik det job.

Han har gået ledig lige siden han blev færdig med hans uddannelse i 2010 og det begyndte at gå ham meget på og han tog det personligt når der lå afslag i mailboksen og det hjalp ikke sønderligt meget når jeg prøvede med at der nok skulle komme et job til ham også, at det ikke var ham der var noget i vejen med, men at der er meget svære tider for en nyuddannet uden erfaring at komme i betrægtning

... men nu skete det endelig

:toot::balloon:

Han skal starte hos Telenor d. 1/2

Så nu skal vi igang med at lede efter en lejlighed/rækkehus i Aalborg - så hvis der er nogen der har forbindelse

:wink: så sig endelig til

Det er bare en fantastisk dag... Svoger laver pandekager til os til aftensmad

:thumbsupsmileyanim: nam nam

(og tøser jeg skal nok komme med en opdatering af min test af de usynlige flydelys .... men nok først i morgen :fløjt:)

1

Del dette indlæg

Tillykke med jobbet!, hvor dejligt, så får man også meget mere indre ro :)

Ja det er så dejligt, så skal jeg også bare lige finde noget til efter jeg har sidste arbejdsdag d. 29/2 hos Atea :biggrin:

Jeg har lige luret i din tråd, og hvor ser du bare smækker lækker ud i din kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaah :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvor er det fedt ! Tillykke :toot: :toot:

Aalborg er skøn skøn skøn - siger den tilflyttede sjællænder ! :lol: Så se I at komme herop!

Tak Maria

Ja det er så fedt... Er også bare så glad på hans vegne :)

Håber også hurtigt vi kan finde noget ordenligt at bor i, med plads til evt. familie-forøgelse og som ikke ligger inde midt i centrum :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med jobbet. :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Har selv været til samtale i dag, men jeg skal vente helt til på fredag før jeg hører noget :)

Tak på H2B's vegne :)

Spændende, krydser fingre for at du får jobbet, men der er lige pludselig laaang tid til fredag :)

0

Del dette indlæg

Er ikke super kendt i selve Aalborg og omegn. Bor selv nær Aalborg kaserner i en af tjenesteboligerne, så det nærmest selve bygrænsen af Nørresundby :fløjt: så langt væk man kan komme :biggrin:

Men hvis du stadig arbejder syd på, så er det Svenstrup, Gistrup, Skalborg (aalborg syd) og Sønder Tranders i skal kigge efter hus i. Ellers må nogle af Aalborgs zillaer lige være mig behjælpelig. Vil I flytte inden brylluppet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE MED JOBBET! Fedt så mange her på BK, der får job for tiden :thumbsupsmileyanim:

Og ikke mindst: dine blomsterdekorationer er helt vildt flotte! Hold da op - det ser sindsygt godt ud med de flydelys :cheerleader3: Så også tillykke med dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer