DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ÆV, hvor er det ærgerligt, at I har det så skidt - og hvor er det for dårligt, hvis det er en restaurant, der har budt på madforgiftning som dagens ret :pokey: Jeg håber, I har gjort opmærksom på det, så de kan få styr på deres køkken. GOD BEDRING :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÆV, hvor er det ærgerligt, at I har det så skidt - og hvor er det for dårligt, hvis det er en restaurant, der har budt på madforgiftning som dagens ret :pokey: Jeg håber, I har gjort opmærksom på det, så de kan få styr på deres køkken. GOD BEDRING :bearhug:

Det var noget catering, ved desværre ikke hvor min farbror fik maden fra.

Men er sikker på at min faster har sagt det til min farbror.

Og gad vide hvor mange af de andre gæster der også er blevet dårlige :/

Tak, det begynder da heldigvis at gå bedre, men hvor er man bare udmattet efter sådan en aften/nat.

0

Del dette indlæg

Det var noget catering, ved desværre ikke hvor min farbror fik maden fra.

Men er sikker på at min faster har sagt det til min farbror.

Og gad vide hvor mange af de andre gæster der også er blevet dårlige :/

Tak, det begynder da heldigvis at gå bedre, men hvor er man bare udmattet efter sådan en aften/nat.

Ja, man bliver helt drænet. Det er vigtigt at få noget væske ned, for man bliver totalt dehydreret. Hvor er det synd for jer. Også for jeres farbror (uanset om han er ramt eller ej). Det må være forfærdeligt at smide penge i noget catering med en forventning om, at det bliver super lækkert, og så får man givet madforgiftning til sine gæster. Og firmaet. De må altså også have meget røde ører....

0

Del dette indlæg

Cola og salt - peanuts, TUC kiks, franske kartofler osv... Det er godt nu når man har diarre og opkast... :)

Det er godt nok trist for jer - men i skulle tage og undersøge det med maden og fortælle dem at i er mange der er blevet syge.. Sådan noget er jo ikke iorden! :( Måske der skal tages nogle tiltag så andre ikke bliver syge fremover..

God bedring.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er rigtig synd for min farbror..

Og det er helt sikkert sagt til firmaet, min fars familie skal nok sige til hvis der er noget der ikke passer dem :) og når det så handler om madforgiftning.

Vi fik også bestilt junk food og 2 x cola igår med det samme der var mulighed for udbringning :)

Men vi har det meget bedre i dag, så imorgen tror jeg på vi begge kan komme afsted på arbejde igen.

Troels er bare så træt af det, for han er jo lige startet på sit arbejde her d. 1.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

5 måneder tilbage !!!

:cheerleader3:Så er der skisme kun 5 måneder tilbage til den store dag

Hold da op hvor tiden bare flyver afsted

Jeg da også glem at fortælle at jeg her i weekenden modtog vores hvide løber

:a1221: Det kommer bare til at se så fint ud i Rebild Bakker med hvid løber og blomster, så jeg skal bare havde fat i eller lavet sådan nogle jernstænger, som vi så kan sætte blomster på. Havde set et billed hvor der bare hang lanterne i disse jernstænger, men har desværre ikke fået det gemt, da jeg var på mobilen da jeg så de :( men har forsøgt at tegne, så i kan se hvad jeg mener -HAHA-

post-55165-0-52176400-1329229724.jpg

Her er et billed af vores fine hvide løber med tape bag på

post-55165-0-90366100-1329229918.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøvekage 2

Så nu når jeg har fået det bedre ville jeg lige smække min anden prøvekage sammen

:metteholm

Den består af chokolade mudcake, ferskenmousse og after eight mousse

Chokolade mudcaken... mums siger jeg bare. Den er bare god, den tror jeg vi bruger i den endelige kage sammen med en lys bund også.

Ferskenmoussen smagte godt, men der var desværre ikke meget smag i den sammen med chokoladekagen, så den tror jeg ikke skal i den endelige kage.

After eight moussen som jeg bare havde glædet mig til. Jeg prøvede at lave den ud fra en opskrift på hvid chokolade mousse, men det var desværre noget blød, selv efter 2 dage i køleskabet

:td: hvilket gjorde det noget svært at smører kage op. Det smagte heller ikke helt som jeg havde forventet, måske det var på grund af konsistensen, så enten jeg bare skulle prøve med after eight flødeskum, som Mighty har lavet det eller også skal der husblas i blandingen :huh:

Udseendet blev ikke så godt pga. problemer med at smører dem pænt op da after eight moussen flød ud. Plus at jeg ikke havde fondant nok, så det jeg havde er rullet så tyndt at jeg ikke rigtig kunne rykke på det efter jeg havde lagt det på kagen.

Men så er det jo godt at det bare er en prøvekage og denne tager vi så bare ud fra smagen og ikke udseendet

:lol:

418474_10150557942977045_733922044_9208389_189727704_n.jpg402124_10150557942657045_733922044_9208388_639617080_n.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er det de her billeder du mener? :)

Dem er vi nemlig også på!

Hvordan er det forresten med mudcake i bryllupskage... er det meget besværligt at lave?

Jaaa Stine, det var lige præcis dem jeg mente :) du er en skat, Tak.

Nu er det lidt nemmere at forklarer og vise H2B hvad jeg mener :)

Mudcake synes jeg er en super god chokoladekage. Den er dejlig blød og smager af chokolade og ikke kakaopulver som andre chokoladekager jeg har prøvet. Og vi skal bruge den i vores bryllupskage sammen med en lys bund for at det ikke bliver for tungt.

Jeg synes ikke at den var besværlig at lave.

0

Del dette indlæg

Hvordan er det forresten med mudcake i bryllupskage... er det meget besværligt at lave?

Mudcake synes jeg er en super god chokoladekage. Den er dejlig blød og smager af chokolade og ikke kakaopulver som andre chokoladekager jeg har prøvet. Og vi skal bruge den i vores bryllupskage sammen med en lys bund for at det ikke bliver for tungt.

Det var godt det var de rigtige! :)

Jamen det er forsi min svigerinde skal lave kagen. Jeg har forslået mudcake, men hun er ikke for meget for det for hun er vist bange for at de er for svære at "dele" til bunde?

Jeg har forresten også en anden (og noget billigere) version af de der metal dimmere. Du får også lige det... (det er billeder til højre jeg mener)

post-52936-0-72632300-1329248176.jpg

0

Del dette indlæg

Jamen det er forsi min svigerinde skal lave kagen. Jeg har forslået mudcake, men hun er ikke for meget for det for hun er vist bange for at de er for svære at "dele" til bunde?

Jeg har forresten også en anden (og noget billigere) version af de der metal dimmere. Du får også lige det... (det er billeder til højre jeg mener)

Tak :)

Jeg synes den var nem at dele .... At jeg så ikke kan finde ud af at skære lige første gang, er en anden side af sagen ;)

Synes da bare hun kan lave en prøve og se hvad hun selv synes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den var nem at dele .... At jeg så ikke kan finde ud af at skære lige første gang, er en anden side af sagen ;)

Okay.. Det vil jeg sige vide så :)

Tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg

Okay.. Det vil jeg sige vide så :)

Tak for hjælpen!

Velbekomme :)

Selv tak for hjælpen, så dejligt med billeder af ens ideer

0

Del dette indlæg

Jeg synes næsten, at den "billige version" af "blomsterpindene" er finest :cheerleader3:

Ja de er også rigtig fine og jeg tror faktisk også at det er dem der fungere bedst :)

må vise det til H2B og se hvad han synes.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer