DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

uha, jeg kunne godt drømme om et par orange sko, men de er bare slet ikke til at opdrive, synes jeg:(

Jeg mener forresten at Miss Lena engang linkede til en blog, hvor bruden havde orange sko på og gommen orange slips - jeg prøver lige at lede efter det!

Og forresten - velkommen til Aalborg (selvom der er lidt tid til endnu:)) Jeg er og bliver Aalborggenser, så jeg er jo kun varm fortaler for at man flytter hertil:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke lige noget billede liggende, men det er da helt klart en lækker detalje, hvis der er noget, der går igen farvemæssigt i brudens og gommens tøj/sko. Hvor er det fedt, at I har fundet et godt sted, men jeg kan godt se, at det kan give lidt grå hår med datoerne. Håber I finder en løsning. Om ikke andet så en midlertidig mulighed, selvom det selvfølgelig er sjovest hvis I kan flytte direkte til den nye lejlighed :)

Det var en skam :) jeg skulle bare have gemt det billed jeg så en gang, for min google-ever rækker ikke til at finde det igen, eller noget tilsvarende :(

Det er så dejligt at have fundet et sted at bo ... Skal bare lige vænne os til tanken om at vi ikke har så meget plads i den nye :) men får jo ikke helt de samme kvm for pengene i Aalborg, som man gør i Hobro.

Håber virkelig også vi finder en god løsning, for det er ellers noget af et logistisk puslespil, men det går nok :) (det skal det)

Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange m2 man nok får i Aalborg sammenlignet med her København....hvis det kan være en trøst :wink:

Hehe nej det er der nok noget om :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ej men altså hvor er de sidste sko for skønne :a1221: De er faktisk rigtig fine allesammen, men jeg kunne virkelig virkelig godt tænke mig at få et link til de sidste og andet sidste billede :blush: Det kunne være så fedt med matchende slips, DET MÅ HAN DA KUNNE FORSTÅ :thumbsupsmileyanim:

Er det dem her du gerne vil have link til?

1470513-p-DETAILED.jpgFY39901YL-1.jpg

Ja det er dem, jeg synes de er vildt skønne :thumbsupsmileyanim:

Da H2B fik arbejde hos Telenor i Aalborg, besluttede vi os for at vi ville flytte der op, også fordi at jeg jo desværre fik en opsigelse fra mit arbejde i Århus i november måned :( Vi tog chancen og opsagde vores nuværende lejlighed uden at have fundet noget i Aalborg, for ikke at skulle sidde med dobbelt husleje mere end højst nødvendigt. Vi havde fået afvide at vi sagtens vil kunne nå at finde noget i opsigelsesperioden.

Nu har vi så fundet en :) eneste minus er at den først er til overtagelse 1/5 og vi skal være ude 15/4 :( men udlejeren er ved at undersøge om det kan lade sig gøre at vi kan overtage lejligheden før... Så det krydser vi fingre for. Ellers må vi prøver at snakke med udlejeren af vores nuværende lejlighed eller sove på mor og fars sofa i et par uger :) (hope not!) men i hvert fald fra 1/5 bliver vores postnr. 9000 :)

Glæder mig

Hvor skønt at i har fundet en lejlighed og jeg krydser fingre for at i kan finde en løsning, så i om ikke andet har taget over hovedet fra den 15/4 til 1/5 :thumbsupsmileyanim:

Ja mon ikke vi finder en løsning, så vi ikke skal bor i en papkasse :tunge: og det er da heldigvis også kun for en lille perioden

Super, de er nemlig rigtig skønne... overvejer om jeg skal købe de blomstrede, selvom jeg har købt mine brudesko... Hov! Det har jeg da glemt at fortælle hvilke det blev til :o Det kommer lige i at andet indlæg

Billederne er link

Det blomstrede har jeg bare linket til en tilfældig str.

FY39901YL-1.jpg

shoes_iaec1245873.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uha, jeg kunne godt drømme om et par orange sko, men de er bare slet ikke til at opdrive, synes jeg:(

Jeg mener forresten at Miss Lena engang linkede til en blog, hvor bruden havde orange sko på og gommen orange slips - jeg prøver lige at lede efter det!

Og forresten - velkommen til Aalborg (selvom der er lidt tid til endnu:)) Jeg er og bliver Aalborggenser, så jeg er jo kun varm fortaler for at man flytter hertil:)

Nej det er ikke det nemmeste at finde. Har ikke set nogen i butikkerne, så de få par jeg fandt var på nettet (Ebay el. shoes.com)

Jeg er helt vild med denne model, så fået i mange farver

shoes_iaec1315360.jpg

men når det er orange er de i ruskind og jeg ved ikke lige hvordan de så vil se ud i virkeligheden, så dem tør jeg ikke lige købe, når de kommer helt fra US (hvis de nu bare kunne købes hos Brandos, var det jo ikke noget problem) :pokey:

Mener du i hendes 100km lang tråd :blink: nå men jeg må ind og lure, for han skal overtales

Jo tak, jeg glæder mig også til at flytte, trænger sådan til at der skal ske noget nyt. Så det passer jo fint med at H2B har fået arbejde der oppe og jeg har sidste arbejdsdag på onsdag :)

0

Del dette indlæg

"Fotovæg"

Herinde blev jeg jo så bekendt med fenomenet Fotovæg og tænkte, at det kunne da være rigtig sjovt, hvis gæsterne er med på ideen om at lege lidt og tage nogle sjove/gode og lidt anderledes billeder

men jeg synes ikke jeg gider at bruge hverken tid eller penge på at lave en fin fotovæg lige som Mette Holm, hvordan kan man så gøre??

Jo, vi har jo denne fine scene på festestedet, den skal da bruges

:tunge:

post-55165-0-20768300-1340914138.jpg

Så nu bliver scenen vores "fotovæg" hvor alle bare kan slå sig lås med mit kamera (det kommer jeg jo alligevel ikke til at bruge til noget den dag)

der vil være diverse rekvisitter til at lave sjov med, som f.eks. sjove briller, skæg, hatte, parykker, plastik smykker, pistoler og gummi sværd

:griner:- Ting vi får fra "udklædningskassen" fra da H2B og hans søskende var børn eller noget vi lige hurtig og nemt kan lave af karton/pap, ligesom Mette Holm

Udover alle disse udklædningstig, har jeg også skaffet en fin ramme, som folk også kan lege med. og den fik jeg til den helt fantastiske pris af ........... tha da 0 kr.

:cheerleader3:

Min skønne faster og onkel (i daglig tale Faster og Jensen

:lol:) er kræmmere med stort K, de har huset fyldt med "lopper" som de kalder det :lol:, så hvis der er noget vi mangler af gamle fine kagedåser, porcelæn, glas, lamper osv. så spørger vi bare dem :super:

og de havde da lige denne fine ramme vi måtte få

post-55165-0-90851100-1340914434.jpg

0

Del dette indlæg

Fed ide at bruge scenen... Det bliver squ godt!!!

Ja jeg glæder mig allerede til at se de billeder der kommer ud af det :lol:

Så håber jeg bare at gæsterne er med på ideen

Men jeg fik slet ikke brug for at låne dine søde unger til at charme sig ekstra ind på sælger :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin ramme og rigtig god idé at bruge scenen :cheerleader3:

Tak :biggrin:

Super fed ide......og ja fedt med en klæd ud kasse....kan lige se gæster i kamp med sværd...... :thumbsupsmileyanim:

Tak :biggrin:

Ja det kunne jeg også lige se for mig, men H2B tror desværre ikke at nogen af deres sværd har det godt længere :td: ØV.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en genial idé at bruge scenen. Det er også en super flot ramme, eeeeelsker antik :loveshower:

Hvor er det dejligt at I bare synes at vores ide er god :cheerleader3:

Ja den er rigtig fin, er også rigtig glad for at vi måtte få den.

0

Del dette indlæg

Men jeg fik slet ikke brug for at låne dine søde unger til at charme sig ekstra ind på sælger :griner:-

Hehe nej du klarede det bedre end mig.. 0 kr. Er squ billigt!!!

Vi andre glæder os også til at se de billeder der kommer ud af det

0

Del dette indlæg

Hehe nej du klarede det bedre end mig.. 0 kr. Er squ billigt!!!

Vi andre glæder os også til at se de billeder der kommer ud af det

Hehe ja det er super at have et par Kræmmere i familien :)

Hvis jeg skulle have købt en ramme havde jeg ikke klaret det så godt som dig... Det der med at prutte om prisen er bestemt ikke noget jeg egner mig særlig godt til.

0

Del dette indlæg

Så vare det ikke længe så går turen til Århus og på shoppetur hos SpecialKøbmanden :) Håber de har nogle gode tilbud, som kan bruges til fremstilling af vores bryllupskage :)

Men inden står den lige på zumba sammen med min mor og min moster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg hjemme efter en hyggelig dag sammen med min mor.

Først en omgang zumba, som desværre ikke kunne frembringe den helt vilde puls :( men jeg fik da rørt mig og det var da også hyggeligt nok at være til zumba sammen med min mor :)

Der efter kørte vi til SpecialKøbmanden i Århus, hvor vi mødtes med min søster. Jeg fik da købt lidt, så jeg rigtig kan lege og øve mig i at bage og dekorere de fineste kager :)

Jeg købte 2 store pakker fondant, 6-pak hjerte udstikker, brun pastafarve, udglatter og 1 pakke butteriching.

(der kommer billede, når engang jeg kan komme til computeren :) )

0

Del dette indlæg

halløj, det var da meget heldigt med sådan en scene - den er da lige så godt som en hjemmelavet fotovæg, bare for at få noget spil men alligevel ens baggrund på billeder :super:

Ja det er fedt, det bliver SÅ godt :)

0

Del dette indlæg

Kageindkøb

Her er så hvad jeg har købt i dag

:biggrin:

Masser af fondant

En pakke hjerteudstikker som jeg også kan bruge til at lave Kalla blomster til vores bryllupskage

En pakke buttercreme icing som jeg vil prøve at farve og lave græs af med tulle

En udglatter

Brun pastafarve

Så nu kan jeg bare begynde at lege :balloon:

Jeg har også booket mig på et bryllupskage kursus i april hos SpecialKøbmanden sammen med min veninde og min mor :17: Glæder mig og håber jeg bliver SUPER GOD og lære en hel masse :biggrin:

409412_10150582179527045_733922044_9281045_1803955588_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det bliver spændende at se nogle øvere så :biggrin:

Jeg glæder mig også til at komme igang med at øve mig.

Min mor synes vi skulle have en Store Bagedag hvor vi så laver en masse kager (måske bare en stor bradepande og så udstikker en masse små af den) som vi så øver opsmøring og pyntning på dem.... :)

Og her efter onsdag har jeg også masser af tid til at bage, hvor jeg jo desværre bliver arbejdsløs :(

0

Del dette indlæg

Borgerlig vielse - Rebild Bakker

Min H2B er ikke troende og vil derfor absolut ikke vies i kirke. Jeg er heller ikke troende, men ville godt vies i kirke, da jeg synes der er noget særligt over det.

Og da ingen af os ville vies på et rådhus, var en vielse i det fri et naturligt valg for os.

Så var det bare med at finde en kommune der ville vie of i naturen. Desværre skal det foregå på Rådhuset i Mariagerfjord Kommune, ville ellers rigtig gerne vies i Bramslev Bakker hvor H2B friede til mig.

Men Rebild Kommune vil gerne vie folk i naturen, hvilket også er perfekt, da Rebild Bakker er rigtig smuk (desværre ikke med udsigt over vand, som i Bramslev Bakker)

Så nu håber vi bare på godt vejr d. 14/7-2012 kl. 14.00 :fløjt:

1611_1_resizeImage_280x210_8.jpg

Aiiii, der er bare så smukt i Rebild bakker.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Perfekt sted til et bryllup.... :)

0

Del dette indlæg

Borgerlig vielse - Rebild Bakker

Min H2B er ikke troende og vil derfor absolut ikke vies i kirke. Jeg er heller ikke troende, men ville godt vies i kirke, da jeg synes der er noget særligt over det.

Og da ingen af os ville vies på et rådhus, var en vielse i det fri et naturligt valg for os.

Så var det bare med at finde en kommune der ville vie of i naturen. Desværre skal det foregå på Rådhuset i Mariagerfjord Kommune, ville ellers rigtig gerne vies i Bramslev Bakker hvor H2B friede til mig.

Men Rebild Kommune vil gerne vie folk i naturen, hvilket også er perfekt, da Rebild Bakker er rigtig smuk (desværre ikke med udsigt over vand, som i Bramslev Bakker)

Så nu håber vi bare på godt vejr d. 14/7-2012 kl. 14.00 :fløjt:

1611_1_resizeImage_280x210_8.jpg

Aiiii, der er bare så smukt i Rebild bakker.... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Perfekt sted til et bryllup.... :)

Jaa der er skønt der ude, er også bare så glad for at vi kan blive viet der. :)

0

Del dette indlæg

Sikken en flot kage, trods dine problemer, bare mega trist at I sådan gik hen og fik madforgiftining, så I ikke ku spise ret meget af kagen. Og sikke en masse fine ting du har købt til kommende kager. Hvornår skal du på kursus, i april skal min søster og jeg nemlig også. Ku være sjovt hvis det var samme dato. Vi skal den 12 april kl 12.

Ang sko, så syntes jeg klart det skal være farvede og selvf skal h2b's slips matche :thumbsupsmileyanim: Hvis man har en hvid kjole, må man helst ikke have ivory sko, eller h2b må helst heller ikke ha ivory på, da den hvide kjole kan få ivory til at se ud som snavset hvid.

Og tillykke med jeres nye hjem, jeg håber tingene flasker sig, så I slipper for sofaen hæhæ.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer