DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Jeg skal da huske at fortælle svigermutti at i alle synes hende smykker er sååå fine :) Hun bliver så glad

Så er det fortalt til svigermutti at i elsker hendes smykker :)

Hun blev rigtig glad og svigerfatter forstod ikke luge hvad jeg snakkede om :) "Hvad er Bryllupsklar" kom det fra ham :) Han er nu så sød

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, det er virkelig nogle fine smykker - elsker at de er så enkle, og symbolikken er så sød :)

Tak

Elsker også at de er så enkle, er ikke lige til vildt overdådige smykker.

Synes også symbolikken er smuk, især med medaljonen, som er svigermuttis morgengave. Så blev hun også noget beæret over at jeg vil have et billede i af dem fra deres bryllupsdag :) Det er så dejligt at gøre hende glad med disse små ting.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordkort

Inden jeg stoppede hos Atea, skyndte H2B og jeg os at få skrevet ting til bordkort så jeg kunne nå at få det printet på arbejde

:biggrin:

Og nu er bordkortene færdige

:cheerleader3:

Billedspam

:biggrin:

post-55165-0-14660000-1340914975.jpg

post-55165-0-73416300-1340915077.jpg

Vi regner med at folk sagtens kan få snakken igang, men hvis det går i stå på et tidspunkt, håber vi at disse børnecitater kan hjælpe med at få den igang igen

:wink:

Vi synes de er så søde og sjove.

Redigeret af DitteSchouNielsen
1

Del dette indlæg

Det er bare nogle super kære bordkort, Ditte!

Jeg synes, de er rigtig gode! :loveshower:

Tak Lene Maj :kiss:

Er også selv rigtig glad for resultatet (ja H2B er også :wink: )

Han kom ned til mig da jeg sad og lavede dem, og sagde "Hvor er du produktiv og kreativ" :loveshower: dejligt, dejligt.

Det er skønt at mærke at han synes det er dejligt at jeg går op i sådan nogle ting og at jeg gider klippe/klistre

Uhmmm lækker menu :metteholm

Rigtig fine bordkort! Kan rigtig godt lide idéen med citaterne bagpå :cheerleader3:

Tak Louise :kiss:

Er også glad for jeg kom på idéen med børnecitaterne bagpå, ellers synes jeg der ville mangle noget.

og børnecitater er bare for skønne, om det så er om bryllup eller noget helt andet, så er det bare så sjovt det de for sagt nogen gange, de kære små :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bordkort blevet super fine, og hvor har du været kreativ i weekenden :thumbsupsmileyanim:

Og de børnecitater, hvor er de søde :a1221: Hvor finder man sådan nogle henne? For overvejer lige om vi skal have et lille citat i hver favourboks, således at folk har lidt at snakke om :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, de er rigtig gode! :loveshower:

Han kom ned til mig da jeg sad og lavede dem, og sagde "Hvor er du produktiv og kreativ" :loveshower: dejligt, dejligt.

Det er skønt at mærke at han synes det er dejligt at jeg går op i sådan nogle ting og at jeg gider klippe/klistre

Uhmmm lækker menu :metteholm

Rigtig fine bordkort! Kan rigtig godt lide idéen med citaterne bagpå :cheerleader3:

Tak Louise :kiss:

Er også glad for jeg kom på idéen med børnecitaterne bagpå, ellers synes jeg der ville mangle noget.

og børnecitater er bare for skønne, om det så er om bryllup eller noget helt andet, så er det bare så sjovt det de for sagt nogen gange, de kære små :biggrin:

Selvfølgelig bliver han glad for det, søde Ditte! :hug:

Du er så dygtig til det. :thumbsupsmileyanim:

Ikke alle mænd går ligeså meget op i den slags - men jeg er sikker på, de godt kan se det gode ved det, når det er fint og færdigt! :super:

Tak tak tak søde Lene Maj

Jeg troede heller ikke at H2B ville interessere sig for alle detaljerne, men bare gerne ville have en super god fest.

Men der tog jeg fejl :blink: Han vil gerne med indover designet af invitationerne, bordkortene... Han er kommet med ideér til hvordan vores bryllupskage skal se ud og han vil prøve at lave vores topkagefigure :respekt:

Det er bare fedt at han vil være med i overvejelserne :cheerleader3: Tingene bliver godt nok ikke som jeg først havde forstillet mig det, men til gengæld meget bedre, fordi det ikke kun er mig, men os der har lavet/planlagt det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bordkort blevet super fine, og hvor har du været kreativ i weekenden :thumbsupsmileyanim:

Og de børnecitater, hvor er de søde :a1221: Hvor finder man sådan nogle henne? For overvejer lige om vi skal have et lille citat i hver favourboks, således at folk har lidt at snakke om :biggrin:

Tak :hug:

Jeg har bare googlet "børnecitater om bryllup og ægteskab"

Der er en hel masse her, og her og her

Der er nok mange der går igen, men nu er det bare at gå i krig og vælge hvilke der skal bruges :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, de er rigtig gode!

Uhmmm lækker menu

Rigtig fine bordkort! Kan rigtig godt lide idéen med citaterne bagpå

Tak Louise

og børnecitater er bare for skønne, om det så er om bryllup eller noget helt andet, så er det bare så sjovt det de for sagt nogen gange, de kære små

Selvfølgelig bliver han glad for det, søde Ditte!

Du er så dygtig til det. :thumbsupsmileyanim:

Ikke alle mænd går ligeså meget op i den slags - men jeg er sikker på, de godt kan se det gode ved det, når det er fint og færdigt! :super:

Tak tak tak søde Lene Maj

Jeg troede heller ikke at H2B ville interessere sig for alle detaljerne, men bare gerne ville have en super god fest.

Men der tog jeg fejl :blink: Han vil gerne med indover designet af invitationerne, bordkortene... Han er kommet med ideér til hvordan vores bryllupskage skal se ud og han vil prøve at lave vores topkagefigure :respekt:

Det er bare fedt at han vil være med i overvejelserne :cheerleader3: Tingene bliver godt nok ikke som jeg først havde forstillet mig det, men til gengæld meget bedre, fordi det ikke kun er mig, men os der har lavet/planlagt det :thumbsupsmileyanim:

Årh det er bare lige sådan det skal være :a1221:

Såååå dejligt, at mænderne også har lyst til at være en del af det - det er trods alt også deres bryllup! :loveshower:

Jeg synes egentlig også, man lærer hinanden endnu bedre at kende, når man går igennem hele planlægningsprocessen sammen. Forestiller mig man vil have endnu mere at tænke tilbage på, end blot den ene dag, man blev gift. Jeg håber ihvertfald vores planlægningsproces også vil fylde meget i vores minder :loveboard:

Jeps det er lige sådan det skal være :) er glad for han lige overraskede mig der..

Bryllupsplanlægningen er også en del som jeg gerne vil tænke tilbage på med glæde, noget vi var fælles om og det bliver det også:)

0

Del dette indlæg

Du er da godt nok i god tid med bordkortene. Men de er fine og lidt anderledes - I like :thumbsupsmileyanim:

Hehe ja dejlig god tid :) men nu går jeg jo også hjemme og vi havde alle materialerne, så kunne jeg lige så godt lave dem :)

0

Del dette indlæg

Hvad fandt du forresten ud af med olien til de usynlige flydelys? :rolleyes:

Kan den blive gennemsigtig eller ligger den som en gullig væske på toppen?

Jeg har læst at hvis man stiller olien frem i sollys (skal også være i gennemsigtig plastik beholder) så mister det farven.

Jeg havde faktisk helt glemt det igen :) men så er det godt jeg har dig til at minde mig om det :)

Køber hurtigst mulig en flaske til at stille i vinduet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad fandt du forresten ud af med olien til de usynlige flydelys? :rolleyes:

Kan den blive gennemsigtig eller ligger den som en gullig væske på toppen?

Jeg har læst at hvis man stiller olien frem i sollys (skal også være i gennemsigtig plastik beholder) så mister det farven.

Jeg havde faktisk helt glemt det igen :) men så er det godt jeg har dig til at minde mig om det :)

Køber hurtigst mulig en flaske til at stille i vinduet.

Hihi OK så!

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig hvad angår lys... Synes der er uendeligt mange muligheder!

Kan man ellers ikke få en olie, der er farveløs? Hvad med tidselolie... :rolleyes: Måske nok et dyrt alternativ..

Det kunne da være fint med noget farveløs madolie, hvis set brænder lige så godt som olivenolie.

Jeg kender ikke lige tidselolie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer