DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,744 indlæg i dette emne

Jubii, brudekjoleprøvning! :loveshower:

Kan godt forstå, du glæder dig... :)

Det er nok en meget god idé at have lidt ideer med hjemmefra, men samtidigt være åben for (andre) ideer. Jeg endte med en kjole, der var i nogenlunde det snit, jeg havde forestillet mig, men i en helt anden stil. Og det er jeg så glad for! :loveshower:

Helt sikkert Anke, jeg vil printe billeder ud af nogle af de kjoler jeg drømmer om.

Og åben for andre ideer, det er jeg også. Har jo læst om flere herinde der er endt med en helt anden kjole en det de havde i tankerne og jeg har jo overraskede mig selv en gang med hensyn til kjolen. Til at starte med var det i hvert fald IKKE blonder jeg kiggede efter, men men men nu er det BARE blonder jeg har fundet og har forelsket mig i :blink: det havde jeg ikke lige set komme :lol:

Dejligt at du har fået styr på negle, hår og makeup :) :)

Det er virkelig nogle lækre inspirationsbilleder! :) og arhh, hvor er MissLenas hårpynt bare såå smukt :loveshower:

Ja det er skønt at det er på plads.

Jeg er også bare faldet fuldstændig pladask for Miss Lena's hårpynt, så ingen tvivl om at jeg skal have et, så er problemet bare at vælge et :fløjt: men har det snævret det ned til 2, som valget står mellem.

Skal så også lige finde ud af hvilken frisure Miss Lena's hårpynt vil passe bedst i.

Alle kom endelig med jeres meninger :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wup wup. Tror der kommer en rigtig flot julibrud ud af dig. Er jeg ikke et øjeblik i tvivl om :tunge:

Og hvor dejligt din søster og mor hjælper. :lol:

Glæder mig til at se de kjoler du prøver!

Tak Maria, hvor er du sød :biggrin:

og der kommer helt sikkert billeder, lige med det samme jeg kommer hjem fra kjoleprøvningen, jeg får bare min mor til at tage billederne med mit kamera eller min telefon. Hvis de skal tages med hendes kamera, så er jeg nemlig hoppet i næste kjole, før hendes kamera reagere og tager et billede :tunge: (Det er såååå langsomt)

Ja det er skønt de gider hjælpe, så kan vi også spare de penge :thumbsupsmileyanim: , når det nu godt kan blive lidt stramt økonomisk, hvis jeg ikke finder et andet job efter februar.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvid løber

Jeg drømmer om en hvid løber :a1221:

1611_1_resizeImage_280x210_8.jpg

Der hvor vi gerne vil have vielsen skal foregå i Rebild Bakker, går det noget skråt ned/op med en fantastisk udsig ud over Rebils Bakker (har desværre ikke en billed lige der fra), så det vil nok tikke være så praktisk at stillen en pavillon op, men jeg synes da at der skal være en form for markering af at det er her det skal foregå :rolleyes: Men også fordi det jo nok ikke kommer til at tage mere en 5 min før det er overstået, så synes jeg heller ikke at det er det værd at stille en helt masse op, som f.eks. pavillon og stole til gæsterne.

Derfor drømmer jeg om at vi ligger en løber ud og fixer noget med nogle blomster. Vi var meget tæt på at købe en rød løber i Bilka. men det fik vi ikke lige gjort alligevel ...

Og det er jeg egentlig glad for, jeg vil nemlig meget heller have hvid løber. Jeg synes det vil være rigtig fedt til bryllup, plus jeg og så synes det vil se meget bedre ud med en hvid løber i naturen :thumbsupsmileyanim: og H2B er enig :biggrin:

Så er det bare lige at finde en der ikke koster en formue (måske der er en google-dronning der kan hjælpe :fløjt: )

Jeg fandt denne 53026%20%282%29.jpg til 339kr for 30,5 m, som jeg synes er billigt, men men men den er selvfølgelig udsolgt :(

Ellers har jeg kun fundet en til 1000kr :blink: - og det synes jeg er lige lidt for meget

.... Øv øv

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber at du finder en hvid løber til en fornuftig pris, for det kan da simpelthen kun blive for skønt :a1221: Jeg synes ligesom dig og din H2B at en hvid løber passer bedre ind i naturen end en rød.

Jeg glæder mig også til at se billeder fra kjoleprøvningen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Nu spørger jeg muligvis bare som jeg har forstand til - meeeen - kunne man ikke "bare" købe et 30 meter langt stykke hvidt stof/gulvtæppe som var ca. 1 meter bred? :) Hvad med Ikea, Jysk og lignende?? :) Desværre er der ikke så meget tæppe på Ebay - tror fragten blir lidt for voldsom.. Og den eneste jeg kunne finde på google var den udsolgte til 399kr.. Måske du kan skrive og spørge dem om de får på lager igen!? :)

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer jo selv en hvid løber - se mit inspirationsbillede her

Jeg havde egentlig tilføjet en sælger til min watch-liste, som gerne sendte til DK, og i alt ville det blive noget i retning af 30 pund, men nu kan jeg se, at de ikke har flere på lager. Æv bæv. Men har fundet en party supplier fra UK, der har det på lager til omkring 15 pund var det vist - man kan dog kun få fragt til UK. De skriver dog, at man kan henvende sig hos dem vedr. fragt udenfor UK, så jeg har skrevet til dem. Hvis de har en nogenlunde porto, så bestiller jeg nok - så kunne jeg evt. bestille to, og så kan du købe den ene af mig, når jeg har den? Men der er kke noget svar fra dem endnu.....

0

Del dette indlæg

Jeg håber at du finder en hvid løber til en fornuftig pris, for det kan da simpelthen kun blive for skønt :a1221: Jeg synes ligesom dig og din H2B at en hvid løber passer bedre ind i naturen end en rød.

Jeg glæder mig også til at se billeder fra kjoleprøvningen :thumbsupsmileyanim:

Ja det håber jeg godt nok også, det vil bare se så godt ud og jeg synes der skal være et eller andet der hvor det skal være også så gæsterne kan se hvor de skal være.

Glæder mig også til at vise billeder fra på fredag :loveshower:

0

Del dette indlæg

Elsker ideen med en hvid løber og så en masse smukke blomster! :)

Ja, først forstod jeg ikke du ikke helst ville have en rød løber, men ude i naturen vil det self se meget bedre ud med den hvide :thumbsupsmileyanim:

Tanken med rød løber var der også kun lige indtil den hvide blev opdaget :)

Jeg synes også ellers at den røde løber er rigtig fin til så mange andre begivenheder, men det blegner bare ved siden af den hvide til at bryllup i naturen :a1221:

Jeg kan forstille mig hvor fint det vil være med en hvid løber og en masse blomster, gæsterne i siderne, H2B forenden af den hvide løber og mig der kommer ned af den med min far ved min side.

Jeg er da fuldstændig forelsket i det billed :a1221: - sådan skal det være...

Rød løber er NO GO! Hvid løber er GO GO! :biggrin:

Dejligt at andre også elsker ideen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud falder man ikke i sådan en.....?? Hvis hælene går ned i løberen.....men det ville da se mega flot ud :loveshower:

Uhh det håber jeg ikke :blink: men igen, så kunne jeg også ricikere at hælen forsvinder ned i græsset.

Tror jeg tager chancen... :17: til mig :wink:

0

Del dette indlæg

Hmm.. Nu spørger jeg muligvis bare som jeg har forstand til - meeeen - kunne man ikke "bare" købe et 30 meter langt stykke hvidt stof/gulvtæppe som var ca. 1 meter bred? :) Hvad med Ikea, Jysk og lignende?? :) Desværre er der ikke så meget tæppe på Ebay - tror fragten blir lidt for voldsom.. Og den eneste jeg kunne finde på google var den udsolgte til 399kr.. Måske du kan skrive og spørge dem om de får på lager igen!? :)

Tjo det er da helt sikkert også en mulighed, de må da have noget der ikke er vildt tyndt.

Tror også jeg vil prøver at skrive til dem med en til 339kr og håber at du får den hjem igen :) - det er da et forsøg værd.

0

Del dette indlæg

Jeg havde egentlig tilføjet en sælger til min watch-liste, som gerne sendte til DK, og i alt ville det blive noget i retning af 30 pund, men nu kan jeg se, at de ikke har flere på lager. Æv bæv. Men har fundet en party supplier fra UK, der har det på lager til omkring 15 pund var det vist - man kan dog kun få fragt til UK. De skriver dog, at man kan henvende sig hos dem vedr. fragt udenfor UK, så jeg har skrevet til dem. Hvis de har en nogenlunde porto, så bestiller jeg nok - så kunne jeg evt. bestille to, og så kan du købe den ene af mig, når jeg har den? Men der er kke noget svar fra dem endnu.....

Ja dit inspirationsbilled er bare SÅ fint, elsker det :a1221:

Uhh ja super ide, hvis fragten ikke er fuldstændig vanvittig, håber snart du får svar.

Hvilken str. har den egentlig?

Jeg prøver at skrive til dem hvor der desværre var udsolgt om de får den hjem igen.

0

Del dette indlæg

Uhh ja super ide, hvis fragten ikke er fuldstændig vanvittig, håber snart du får svar.

Jeg prøver at skrive til dem hvor der desværre var udsolgt om de får den hjem igen.

Det var samme størrelse og mærke, kunne jeg se. Mener det var 21 meter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oki, så er det jo super :thumbsupsmileyanim:

Sig endelig til når du får svar tilbage

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer jo selv en hvid løber - se mit inspirationsbillede her Jeg havde egentlig tilføjet en sælger til min watch-liste, som gerne sendte til DK, og i alt ville det blive noget i retning af 30 pund, men nu kan jeg se, at de ikke har flere på lager. Æv bæv. Men har fundet en party supplier fra UK, der har det på lager til omkring 15 pund var det vist - man kan dog kun få fragt til UK. De skriver dog, at man kan henvende sig hos dem vedr. fragt udenfor UK, så jeg har skrevet til dem. Hvis de har en nogenlunde porto, så bestiller jeg nok - så kunne jeg evt. bestille to, og så kan du købe den ene af mig, når jeg har den? Men der er kke noget svar fra dem endnu.....
Ja dit inspirationsbilled er bare SÅ fint, elsker det :a1221: Uhh ja super ide, hvis fragten ikke er fuldstændig vanvittig, håber snart du får svar. Hvilken str. har den egentlig? Jeg prøver at skrive til dem hvor der desværre var udsolgt om de får den hjem igen.
Oki, så er det jo super :thumbsupsmileyanim: Sig endelig til når du får svar tilbage

Nå, jeg har lige fået svar, og de skriver, at de desværre ikke sender til DK. Lidt mystisk, når de opfodrer til at man henvender sig, hvis man vil have sendt noget internationalt - men det er nok fordi det er så stort. Nå, men jeg tror på, at det nok skal dukke op på ebay igen - det har jo været der før til en okay pris! :)

0

Del dette indlæg

Nå, jeg har lige fået svar, og de skriver, at de desværre ikke sender til DK. Lidt mystisk, når de opfodrer til at man henvender sig, hvis man vil have sendt noget internationalt - men det er nok fordi det er så stort. Nå, men jeg tror på, at det nok skal dukke op på ebay igen - det har jo været der før til en okay pris! :)

Nå det var da en skam :td: . men det skal nok dukke op et andet sted

Kan jo håbe på et positiv svar fra den danske side jeg fandt.. krydser fingere

0

Del dette indlæg

Til bordet

Ud over materialer til invitationerne, har bryllups-relateret indkøb været ikke eksisterende...

Men igår var jeg så et smut i Kvickly, havde set de havde billige bloklys til 5kr stykket.. lige noget efter mit hoved

og de havde heldigvis masser lys tilbage og i den rigtig farve.

De havde sørme også servietter på tilbud, så de er nu også købt :thumbsupsmileyanim:

post-55165-0-14803900-1340912837.jpg

Hold nu op det er et dårligt mobil-billed... Servietterne er mørkegrønne og lysegrønne, det er ikke helt nemt at se at de lysegrønne servietter også er pæne på dette billed :huh:

Så skal jeg bare have bundet bånd om lysene og sat et hjerte eller 2 på..

Det bliver så fiiint :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer