DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

UH jaaahh.. Den beretning skal helt sikkert læses, med en god skål slik ved siden af (og ja, det skal være det usunde :tunge: )!! Glæder mig til at se flere billeder af super smukke dig :loveshower: .. og selvfølgelig også din mand :lol: :lol:

Ihh hvor er du sød :) og hvor er jeg da bare glad for at høre det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsrejse

Hawaii, Dubai ....??

Vi fandt lige ud af at Troels har ca. 10000 kr. i feriepenge til at stå :cheerleader3:

Så nu er vi ved at kigge på rejser.

Vi har fået anbefalet Dubai af en jeg arbejder sammen med, de var der nede sidste år på deres bryllupsrejse, og det var bare godt. Jeg kunne også godt tænke mig at komme lidt længere væk og mere eksotisk, et sted hvor vi ellers nok ikke ville komme hen, hvis det ikke blev nu. Så vi tænker også Hawaii.

Uhh hvor kunne det være fedt at komme til Hawaii på bryllupsrejse.

Vi har fået et tilbud for en uge med afrejse d. 12/11, hjemrejse d. 19/11 på 19790kr til Oahu Waikiki Beach, men det er desværre uden morgenmad. - er det dyrt??

Det er jo selvfølgelig dyrt at komme til Hawaii - I know, men

Er der nogen af jer der har erfaringer med Hawaii??

og er der mon nogen er er gode til det der sammel-selv-ferie? - For så må I MEGET MEGET gerne hjælpe!!

Jeg har forsøgt selv at finde billige flybilletter og et billigt godt hotel (gerne med morgenmad), men hold nu k**t en jungle :o

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejse

Hawaii

:loveshower: :loveshower:

Jaaa !!! Så har vi simpelthen bestilt bryllupsrejse.

Vi skal 1 uge til Hawaii, nærmere bestemt Oahu, Waikiki Beach

Hvor jeg bare glæder mig.

Det bliver også den første rejse vi skal på, hvor det kun er mig og Troels.

Så jeg har bestemt mig for, at jeg vil ud og svømme med delfiner og så skal vi sikkert også se Pearl Harbor

Waikiki-stranden,-oahu.jpg

4319988896_09890a5e04.jpg

506_fit588x588.jpg

uss_arizona.jpg

Og her skal vi så bo

queen_kapiolani_hotel_vertical.jpgqueen_kapiolani_hotel_pool.jpgqueen_kapiolani_hotel_city_view.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk valg!! Det ser da bare for skønt ud!! Det bliver da bare en drøm at komme til Hawaii på bryllupsrejse - de billeder altså!! Vil gerne se flere (o;

Ja hvem drømmer ikke om at komme til Hawaii :7himmel: Og jeg er så glad for at vi kan komme afsted nu, for ellers tror jeg aldrig vi ville komme der over.

Det bliver vores livs rejse er jeg sikker på. En kæmpe oplevelse, som bare skal nydes i fylde drag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser der bare skønt ud :) Skal nok blive en fantastisk oplevelse :) ihh, vil også gerne svømme med delfiner :)

Ja det bliver en fantastisk oplevelse :) jeg er også spændt på at møde befolkningen, for jeg har sådan en lille sød og romantisk idé om at de alle sammen bare er søde, smilende og går rundt og nynner den der typiske og velkendte hula hula melodi :wink: Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor fedt med Hawaii. Flotte billeder - det bliver da helt sikkert fantastisk :loveshower:

Det bliver bare sååå fantastisk :) og det er lidt uvirkeligt at vi altså skal til Hawaii og det er vores bryllupsrejse.... Og vores første rejse, bare os 2 :blink: Det går nok op for mig på et tidspunkt, måske når vi står i lufthavnen :wink:

Og så har jeg endnu en ting jeg kan fortælle om i min beretning :)

1

Del dette indlæg

Ej, hvor ser det skønt ud!! :loveshower: Er sikker på, at det bliver ubeskrivelig fantastisk! :)

Jaa det ser bare så fantastisk ud med dejlig bløde bounty sandstrande, palmer, klar blå vand, eksotiske blomster, spændende dyr som delfiner og havskildpadder.... jamen altså, jeg kommer til at svæve rundt på skyerne lang tid efter den rejse :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhhh hvor ser det bare vildt lækkert ud!!! Shit mand en flyvetur I skal ud på .... phew, hehe. Husk MANGE gode bøger osv :lol: Jeg syns jo de 10 timer det tog til JFK var laaaaaang tid :P Anyway ... lige et råd ... smut i Matas og køb nogen støttestrømper/flystrømper til flyveturen. Det er nogen strømper, der sørger for blodgennemstrømning og der gør, at der ikke ophober sig vand i benene og forhindrer blodpropper i benene under flyveturen. Ved godt at det er meget praktisk osv, haha .... men de er guld værd siger jeg dig ... specielt fordi I skal sidde i flyveren i så mange timer :)

Men tillykke med rejsen .... ser altså helt vildt dejligt ud!! :)

0

Del dette indlæg

ihhhh hvor ser det bare vildt lækkert ud!!! Shit mand en flyvetur I skal ud på .... phew, hehe. Husk MANGE gode bøger osv :lol: Jeg syns jo de 10 timer det tog til JFK var laaaaaang tid :P Anyway ... lige et råd ... smut i Matas og køb nogen støttestrømper/flystrømper til flyveturen. Det er nogen strømper, der sørger for blodgennemstrømning og der gør, at der ikke ophober sig vand i benene og forhindrer blodpropper i benene under flyveturen. Ved godt at det er meget praktisk osv, haha .... men de er guld værd siger jeg dig ... specielt fordi I skal sidde i flyveren i så mange timer :)

Men tillykke med rejsen .... ser altså helt vildt dejligt ud!! :)

Det ser fantastisk ud og jeg glæder mig som et lille barn :) men ja det bliver en lang rejse, så håndbagagen bliver stoppet til med læsestof, små rejse spil, Sudoku, musik og snack :wink: Håber også lidt at jeg måske kan sove bare lidt af tiden mellem Amsterdam og LA som tager 11 timer, men jeg er bare så dårlig til at sove i fly.

Praktisk er godt, og det er da nok en meget godt idé til sådan en lang tur.

0

Del dette indlæg

Hvis det er noget for jer så overvej at tage dykkercertifikat, det er helt fantastisk livet under vand, og klart sjovere at tage det blandt delfiner og skildpadder, end torsk og hornfisk!

Hehe ja det har du helt sikkert ret i, delfiner og havskildpadder er meget sjovere og meget mere spændende end torsk og hornfisk :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert med en ferie kun jer 2, og så til Hawaii. Vi er lige kommet hjem fra Honolulu i går.

Vi har svømmet med sildpadder, matarays osv. Delfiner prøvede vi i Mexico, så det syntes vi ikke at vi behøvede igen.

Pearl Habor er et MUST, det skal i tage ud at se. Vi brugte næsten 6 timer derude. Så også ALT hvad der var.

Waikiki beach er lækkert. Uhmmm en god strand. Min mand lærte at surfe og jeg tog billeder :biggrin:

Det er meget dyrt at shoppe der. Hawaii er den dyreste stat i USA, så tage rigeligt med lommepenge med, for der er rigtig mange fede butikker. Det er jo en storby i kommer til. Priserne siges at være så høje, fordi det vrimler med japanere som åbenbart har råd til det.

Hvis du vil have det, så har jeg navne på nogle super lækre spisesteder, hvor maden var fantastisk og serveringen rigtig god :thumbsupsmileyanim:

Men glæd jer, det er en oplevelse for livet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja det bliver skønt at komme afsted bare ham og mig. Det er da også utroligt at vi på snart 8 år sammen ikke har været på ferie kun ham og mig.

Det lyder jo bare skønt det hele. Vi skal helt sikkert også til Pearl harbor og måske også til det tempel hvor der blev filmet noget til serien Lost.:)

Ja kom endelig med alle de tips og gode råd, du har.

0

Del dette indlæg

Hold nu op hvor ser det bare lækkert ud :loveshower:

Hawaii er virkelig også på min liste over steder i verden, der bare SKAL opleves (når jeg engang vinder i Lotto :blush:).

Og det er en meget god stil I lægger for dagen - den første alene-rejse er til Hawaii. Hvad skal det næste så ikke blive? :biggrin::kiss:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer