DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

Fiiiiine sneak peeks :loveshower: Hår, kjole, make up og hair piece.....det spiller bare og du er SÅ flot. Og jeg kan rigtigt godt lidt de orange callaer :cheerleader3:

Tak tak tak :)

Jeg synes og bare det hele var godt sammen :)

Elsker også bare calla og orange er bare en dejlig frisk farve synes jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor smukt!! :loveshower: - dig, din kjole, din mand, blomsterne... det hele passer bare så godt sammen! :7himmel:

Endnu engang hjertelig tillykke! Det er dejligt at høre, i havde en god dag - trods vejret. :kiss:

Ihh tak skal du have :) .... Kan jo kun give dig ret hehe :wink:

Det var en skøn dag. Det var selvfølgelig træls at vi blev nødt til at droppe/udskyde billederne i Rebild Bakker, men ellers bemærkede vi slet ikke at det regnede til sent ud på aftenen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået kæmpet mig igennem det hele helt tilbage fra der hvor jeg slap... Og hold nu op, hvor er der sket meget... Både trist og fantatisk. Først og fremmest er jeg ked af at høre om dine familiemedlemmer... Sender dig alle mine tanker, omend det er sent nu.

Dernæst kæmpe tillykke med jeres bryllup i lørdags... At dømme efter billederne, ser I helt igennem fantastiske ud, rørte og lykkelige! :) :) :) Glæder mig til at læse beretningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået kæmpet mig igennem det hele helt tilbage fra der hvor jeg slap... Og hold nu op, hvor er der sket meget... Både trist og fantatisk. Først og fremmest er jeg ked af at høre om dine familiemedlemmer... Sender dig alle mine tanker, omend det er sent nu.

Dernæst kæmpe tillykke med jeres bryllup i lørdags... At dømme efter billederne, ser I helt igennem fantastiske ud, rørte og lykkelige! :) :) :) Glæder mig til at læse beretningen :)

Hold da op, du har været mange sider igennem :blink:

Sent eller ej, så varmer dine tanker alligevel :) og tager meget gerne imod dem

Tak tak og tak :) vi havde den mest fantastiske dag EVER! Og vil meget gerne opleve det hele igen..

Håber også snart vi få en masse billeder fra vores gæster, så jeg kan fortælle og vise jer vores dejlige dag.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Jubiiii... sneakpeaks af det lykkelige brudepar :thumbsupsmileyanim:

Hvor er I bare super smukke og ser helt fantastisk lykkelige ud :a1221: Jeg er glad for at høre at det trods vejr var den mest poerfekte dag :biggrin:

Tak skal du have :)

Vi var bare så lykkelige og glade... Bemærkede overhovedet ikke det MEGET dårlige vejr, bortset fra at vi ikke fik taget billeder i Rebild Bakker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser i bare dejlig glade ud!!!

Smil med smil på ;)

Hvor er i flotte

Tusind tak Carina :)

Ja nemlig, smil med smil på! Vi kunne slet ikke lade vær med at smile. Det var bare en så dejlig og glad dag.

0

Del dette indlæg

ÅH nogle dejlige billeder! :7himmel:

:loveshower::loveflag::loveshower: KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP!! :loveshower::loveflag::loveshower:

Og hvor ser i bare fantastisk smukke ud! og din kjole..nøøøj hvor er den altså bare fiiin! :a1221: Skønt i havde en helt fantastisk dag - i ser altså bare så lykkelige ud :heart: Tillykke tillykke tillykke :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh nogle dejlige billeder :loveshower: Hvor er i smukke og hvor ser i glade og lykkelige ud :kiss:

Ihh tusind tak Mette :)

Imorgen er det din tur til at være ekstra smuk, glad og lykkelig. Gælder mig til at se billeder og høre om din dag

0

Del dette indlæg

ÅH nogle dejlige billeder! :7himmel:

:loveshower::loveflag::loveshower: KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUP!! :loveshower::loveflag::loveshower:

Og hvor ser i bare fantastisk smukke ud! og din kjole..nøøøj hvor er den altså bare fiiin! :a1221: Skønt i havde en helt fantastisk dag - i ser altså bare så lykkelige ud :heart: Tillykke tillykke tillykke :heart:

Åhh mange mange tak :)

Ja min kjole var bare fantastisk efter de sidste tilretninger og den sad super godt.

Det var den bedste dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så smuk!!!! Eeejjjj hvor er du bare gennemført smuk med hår og det hele :c166::loveshower: Det er jo helt vildt!

Det overgår alligevel alle forventninger.

Dejligt at se jer lykkeligt gift ()():heart:

Ihh tusind tak Lene Maj :)

Hvor er jeg glad for at du kan lide hvad du ser og at det overgår forventningerne :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer