DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,786 posts in this topic

Flot tråd :D..

Er helt vild med din opsætning af hår. Mht til knolden, kan du ikke bruge vildt mange hårnåle? jeg snakkede med en stylist og hun sagde at når man sat brudehår brugte hun i hvert fald 100 hårnåle. Jeg måbede helt. haha. For jeg synes det var mange, men hun sagde at det var det bedste..

Det er så ærgeligt, jeg kan ikke se alle dine billeder :( . var især ærgelig over jeg ikke kan se dine bordkort invitationer og takkekort :(. men heldigvis ku jeg se kjolen :cheerleader3: som bare er SÅ flot.

Tak skal du have :)

Ihh øv altså, jeg kan se det er de billeder jeg har taget med telefonen, der er forsvundet :( og dem har jeg jo slettet igen efter jeg har lagt dem i min tråd.... Øv øv hmm jeg må se om jeg kan få rettet op på min tråd igen, så du kan se hvad jeg skriver om

Edited by DitteSchouNielsen
0

Annonce ♥

Tænkte du lige skulle have sådan et, bare fordi :kiss:

free-hugs.jpg

Åhh tusind tak skal I have tøser, hvor er det bare super sødt af jer :hug:

Ud over alle de bryllupsting der sker i øjeblikket, så arbejder jeg på at få rettet op på min skræntende tråd :( Alle de billeder jeg har taget med mobil og lagt her ind er forsvundet igen :boohoo: og jeg har desværre slettet dem efterhånden som jeg har lagt dem ind... men alt jeg kan genskabe og tage nye billeder af kæmper jeg med lige nu.

og så snart jeg er færdig med det, har jeg bare SÅÅÅÅ meget at fortælle, stort og småt :biggrin:

0

Annonce ♥

Nå, det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg har opdateret her.

Desværre fik jeg ikke jobbet :( men hende fra OW Bunker havde dog spurgt Annette fra Adecco, om hun måtte ringe til Annette og spørge om jeg stadig var ledig, hvis der skulle komme en anden stilling der ude. Det er da bedre end bare et nej.

og fra på mandag bliver der lidt mindre tid til bryllupsplanlægningen og BK. Jeg skal starte i job med løntilskud hos Jobcenter Centrum Aalborg, hvor jeg skal være i 4 måneder, desværre kan der ikke blive tale om noget efterfølgende, hvis jeg nu kunne lide jobbet.

0

Annonce ♥

Aw, det var vel nok ærgerligt Ditte - hvor er det bare en hård tid for arbejdsløse.

Håber sådan, at du vil få en god tid i løntilskuddet så. Har du været til samtale der - virkede de søde og imødekommende? Hvad skal du lave?

0

Stor update

Siden sidst, er der da sket lidt på bryllups-fronten

:thumbsupsmileyanim: det skulle der nu også helst, da der nu kun er 2 uger tilbage :blink:

I mandags var jeg nede ved min svigerindes faster, som gerne ville hjælpe med at rette de sidste ting på min kjole.

og hold nu fast... den skal ligges hele 4cm ind ved barmen og livet

:o Det svare jo til en helt størrelse. Og vi har bestemt ikke levet sundt på det sidste. Overskuddet til at stå i køkkenet har været på et meget lavt niveau, så vi har tit fået take a way eller ligende, og lysten til slik og sodavand har også tit vundet over rygraden :fløjt:

Så laver hun en anordning, med en perle, en knap eller hvad hun nu lige finder på, så min kjole kan hægtes op. Skal jo kunne danse hele natten. Som det sidste syr hun også satinbåndet fast på kjolen lige under barmen og laver en færdig sløjfe.

Uhh hvor jeg glæder mig til, hun ringer og siger at den er færdig.

Onsdag i sidste uge, gik jakkesæt og sko til Troels.

Vi fandt et rigtig flot gråt sæt i Marcus, samt en flot mørke blå skjorte. 1800 kr. kom han af med for jakkesæt og skjorte

:) dejlig billigt. Vi fandt også et fint smalt blåt slip i Bilka til hele 49 kr. Skoene blev til et fint mørke brunt par fra Deichman til kun 229 kr.

Bukserne var dog lidt for lange, men det klare svigerindens faster også lige

:thumbsupsmileyanim:

post-55165-0-37175400-1340994453.jpgpost-55165-0-66629700-1340994543.jpg

Jeg har fået handlet kød til de sandwich vi skal have til natmad, fået stegt kylling og frikadeller til den store guldmedale, så fryseren er fyldt.

post-55165-0-12087700-1340994746.jpg

Vi har fået bestilt rødvin i Rema1000, så på mandag skulle vi gerne kunne hente 36 flasker Eagle Creek. Så skuller der også være styr på drikkevarene, da min mor og jeg har været et smut i Tyskland, i hendes nye Citroen C1... utroligt hvad der egentlig kan være i små biler.

Jeg købte:

30 flasker 1,5L Pepsi Max

18 flasker 1,5L Mirinda

12 flasker 1,5L 7Up

9 rammer Royal Export

18 flasker Black Tower

1 ramme Redic æble cider

1 ramme Rekorderlig jordbær/lime cider

1 ramme Rekorderlig sommer 2012 cider

1 ramme Tempt hyldeblomst/blåbær cider

1 ramme Cult energidrik

2 flasker whiskey

1 flaske mørk Captain Morgan

2 flasker lys Captain Morgan

1 flaske Irish Creme

1 flaske vodka

1 flaske Bols banan likør

1 pakke engangs tallerkener

2 stk. Toblerone 400g

2 poser overtræksknapper 250g mørk chokolade

2 glas Miracel Wip 500ml

2,9kg Quality Street

1 glas Nutella 400g

1 flaske Fairy Expert

1 stor pakke Toffifee

= 2411,24 kr.

post-55165-0-70416700-1340996509.jpgpost-55165-0-69977100-1340996524.jpg

Fortsættelse følger .... nu skal vi se film

0

Annonce ♥

Ej søde Ditte jeg har slet ikke fået kigget ind i din tråd her de seneste dage :( Hvor er jeg ked af at læse, at du ikke fik jobbet, øv øv øv, vi var ellers mange der krydsede både fingre, arme og ben :kiss:

Sikken en indkøbstur, det er alligevel imponerende at i kunne have alt det i en C1 :thumbsupsmileyanim:

0

Øv, det var ærgerligt med jobbet, men det kan være guld værd, når de giver udtryk for, at de måske vil kunne bruge én til et job senere. Så har du gjort godt indtryk - så hold fast i den lille sejr!

Wow, sikke en indkøbsliste - og ja, det er sgu imponerende hvor meget man kan fylde ind i små biler! Og hvor har du i det hele taget nået meget :thumbsupsmileyanim:

Edited by sommer2012
0

Hi hi, jeg skal da lige love for der har været læs på den stakkels bil. Hold da fast I har handlet. Vi skal også et smut til Tyskland om et par uger og handle ind til receptionen. Dejligt. :thumbsupsmileyanim:

Øv bøv, at du ikke fik jobbet. :td: Jeg vil da håbe der snart kommer et til dig. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

hold op for en indkøbstur... jeg er imponeret :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

Hehe ja vi fik købt lidt og det var jo kun det jeg købte :fløjt: Min mor fyldte et stort indkøbsnet med småting, plus vi også lige købte 2 rammer cider til min søster.

0

Ej søde Ditte jeg har slet ikke fået kigget ind i din tråd her de seneste dage :( Hvor er jeg ked af at læse, at du ikke fik jobbet, øv øv øv, vi var ellers mange der krydsede både fingre, arme og ben :kiss:

Sikken en indkøbstur, det er alligevel imponerende at i kunne have alt det i en C1 :thumbsupsmileyanim:

Ja det var ærgerligt at det desværre ikke gav pote.

Ja det er utroligt hvad der egentlig er plads til ... og der kunne være meget mere :biggrin:

0

hold op for en indkøbstur... jeg er imponeret :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

Hehe ja vi fik købt lidt og det var jo kun det jeg købte :fløjt: Min mor fyldte et stort indkøbsnet med småting, plus vi også lige købte 2 rammer cider til min søster.

Haha fedt.. vi skal også ud her i ferien og købe det drikkelse vi mangler :)

0

Annonce ♥

Øv, det var ærgerligt med jobbet, men det kan være guld værd, når de giver udtryk for, at de måske vil kunne bruge én til et job senere. Så har du gjort godt indtryk - så hold fast i den lille sejr!

Wow, sikke en indkøbsliste - og ja, det er sgu imponerende hvor meget man kan fylde ind i små biler! Og hvor har du i det hele taget nået meget :thumbsupsmileyanim:

Holder helt sikkert også ved den lille sejr, det var da bedre med den besked end bare et NEJ!.

Hehe der skal også nåes meget lige i tiden jo ( der er kun 1 uge og 4 dage :blink: ) og har da stadig meget at fortælle om og noget jeg virkelig virkelig glæder mig til at fortælle jer

0

Hi hi, jeg skal da lige love for der har været læs på den stakkels bil. Hold da fast I har handlet. Vi skal også et smut til Tyskland om et par uger og handle ind til receptionen. Dejligt. :thumbsupsmileyanim:

Øv bøv, at du ikke fik jobbet. :td: Jeg vil da håbe der snart kommer et til dig. :cheerleader3:

Hehe ja min kære mor var også helt nervøs for hendes bitte ny bil, om ophænget ville holde, det var jo også under 1 uge siden hun havde fået den :)

Håber også snart der kommer et job til mig

0

Narj, hvor er det altså rart sådan at kende nogle der kan sy :)

Tillykke med de gode indkøb!

Tænk, at der kun er 2 uger tilbage nu, iiih :cheerleader3:

Det er rigtig dejligt at hun lige kunne lokkes med :)

Glæder mig sådan til at skulle hente min kjole

Uhh ja det er lige om lidt

0

Stor update fortsættelse

Så er rødvinen hentet idag, 36 flasker til 1320kr, fik de 3 af dem gratis.

post-55165-0-89102500-1341333246.jpg

Jeg har også fået en sms idag om at min kjole og Troels' bukser er færdig

:cheerleader3:

Vi har fået købt Juice til drinks og til morgenmaden.

Så har jeg også været i Føtex efter 6 Citronella havefakler i blå, grøn og gul (der var desværre ikke i orange) De skal stå ved indgangen til skovpavillonen

post-55165-0-04152500-1341334149.jpg

Til bryllupskagen har jeg fået købt en rund springform på 30cm .... Nøj hvor er den KÆMPE!! og så har jeg fået lavet 504 blomster i fondant til at dække den nederste kage på 30cm ... Håber der er nok

:wink:

277231_10150899360862045_1127410132_o.jpg

Vi har fået lavet:

drinkskort

forside til gæstebogen

forord til gæstebogen

en tekst til gæstebogen

en billedcollage af mig og Troels til gæstebogen

skilt gæstebogen

skilt til gavebord

skilt til fotoscene

skilt til menu

Så nu skal det hele bare printes, så det kan blive helt klar og så jeg kan vise jer det

:lol:

Så arbejder vi jo også på højtryk med at få stablet en dinnerplayliste og en partyplayliste

:blink:Kom gerne med forslag til sange.

I kunne jo evt. svare på følgende:

Yndlings sang?

God stille sang?

God party sang?

God dansk sang?

God udenlandsk sang?

Jeg har også lige så lige bestilt 16 stk. orange callaer hos Taarnly Blomster i Randers, som min dejlige mor har lovet hun gerne vil hente for mig om fredagen.

15 stk. til min buket og 1 stk. til Troels' knaphulsblomst.... som jeg selv laver

:blink:

Lidt inspirationsbilleder

Bouquet1.jpgBurntOrangeMIXCallaBridalBouquetSide.jpgstock-photo-11342822-orange-calla-lily-corsage-on-groom-in-tuxedo.jpgfall-orange-calla-lily-boutonniere.jpg

0

Hvor er dine fondant-blomster altså bare smukke :thumbsupsmileyanim: Du skriver at du har fået lavet dem... Er det så dig selv der har kreeret eller har du fået dem lavet ude i byen? De er helt fantastiske :)

Dejligt at I er ved at have styr på de sidste ting, der er helle ikke længe til! Er nerverne begyndt at melde sig? :rolleyes:

Desuden super outfit til manden, han skal nok blive lækker :wink:

0