DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,744 indlæg i dette emne

Wauw, hvor er du bare god, hvor er de blomster flotte - hold da op Ditte! :loveflag: Skønt at kjolen er færdig :cheerleader3: Nå, ja og Troels´ tøj også! :biggrin:

Sange - ui - det er jo så forskelligt fra person til person men her er lidt jeg har tænkt;

Yndlings sang? - Jeg har simpelthen så mange - her kan ikke vælge!

God stille sang? Josh Groban - You Raise Me Up / Josh Groban - You´re Still You

God party sang? Flashdance - What A Feeling

God dansk sang? Lizzie - Ramt I Natten

God udenlandsk sang? Lou Bega - Mambo No. 5 (Haha, ah, 90´erne! :loveflag: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sej, Ditte :loveshower:

Ihh tusind tak Gry :) .... Hehe hvorfor?

Jamen dit blomsterprojekt (både de kunstige og kallaerne) er da super godt gået.....og så er du vel også sej sådan i al almindelighed :wink:

Hehe jamen mange tak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Wauw, hvor er du bare god, hvor er de blomster flotte - hold da op Ditte! :loveflag: Skønt at kjolen er færdig :cheerleader3: Nå, ja og Troels´ tøj også! :biggrin:

Sange - ui - det er jo så forskelligt fra person til person men her er lidt jeg har tænkt;

Yndlings sang? - Jeg har simpelthen så mange - her kan ikke vælge!

God stille sang? Josh Groban - You Raise Me Up / Josh Groban - You´re Still You

God party sang? Flashdance - What A Feeling

God dansk sang? Lizzie - Ramt I Natten

God udenlandsk sang? Lou Bega - Mambo No. 5 (Haha, ah, 90´erne! :loveflag: )

Mange tak :biggrin:

Ja det er såå dejligt det er færdig.... men hvornår hulan skal jeg få presset ind at jeg kan hente det?? :blink: Der er så meget at se til og så lidt tid, især nu efter jeg er startet i løntilskud

Tak for bud på sange :thanks: men du må da gerne komme med maaange yndlings sange :lol:

0

Del dette indlæg

Ja det er såå dejligt det er færdig.... men hvornår hulan skal jeg få presset ind at jeg kan hente det?? :blink: Der er så meget at se til og så lidt tid, især nu efter jeg er startet i løntilskud

Tak for bud på sange :thanks: men du må da gerne komme med maaange yndlings sange :lol:

Aw jeg ville tilbyde at hente, hvis det var en lidt mindre tur!

Mange yndlingssange - check! Tænke tænke, vender tilbage :)

Hvordan går det i løntilskuddet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aw jeg ville tilbyde at hente, hvis det var en lidt mindre tur!

Mange yndlingssange - check! Tænke tænke, vender tilbage :)

Hvordan går det i løntilskuddet?

Hehe tak hvor er du sød :) men jeg vil skåne dig for den dagsrejse, det vil være for dig. Det tager trods alt kun mig 1 time hver vej.

Joo det går såmændt fint i løntilskuddet. Det er rigtig søde alle sammen og det er dejligt at få lidt indhold i hverdagen, men ind i mellem kan jeg godt mærke at jeg ikke rigtig gider det, også fordi at jeg ved der ikke er et reelt job efter de 4 måneder. Der er bare andre til lige nu, som jeg hellere vil bruge tid på (..... Bryllupsforberedelser!!!) Der er ikke meget tid tilovers til det mere.

Ja vend endelig tilbage med sange :) det kan jo være nogle som vi har glemt

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor er dine fondant-blomster altså bare smukke :thumbsupsmileyanim: Du skriver at du har fået lavet dem... Er det så dig selv der har kreeret eller har du fået dem lavet ude i byen? De er helt fantastiske :)

Dejligt at I er ved at have styr på de sidste ting, der er helle ikke længe til! Er nerverne begyndt at melde sig? :rolleyes:

Desuden super outfit til manden, han skal nok blive lækker :wink:

Tak skal du have :)

Blomsterne er hjemmelavet. Jeg har simpelhen siddet med min lille rose udstikker, silikoneform og formet blomsterne. Lagt dem til at tøre i toffifee bakkerne. Malet med pulverfarve og til sidst limet en lille sukker kugle på med vand. 4 dage tog det at lave de 504 blomster.

Uha nej det er godt nok lige om lidt.. jeg gælder mig helt vildt :) kan godt ind i mellem stresse lidt over musikken og tænker også "mon vi når det hele??" :blink: men nerverne holder sig lidt på afstand endnu :)

Ja jeg er også sikker på at min dejlige mand bliver lækker :wink: har faktisk ikke set ham i det hele samlet.

Uha, det har taget tid så! Men når resultatet er så smukt er tiden jo godt givet ud! Håber og tror på at der er nok :-)

Dejligt at nerverne holder sig væk og du bare har det cool

0

Del dette indlæg

Hvor er dine fondant-blomster altså bare smukke :thumbsupsmileyanim: Du skriver at du har fået lavet dem... Er det så dig selv der har kreeret eller har du fået dem lavet ude i byen? De er helt fantastiske :)

Dejligt at I er ved at have styr på de sidste ting, der er helle ikke længe til! Er nerverne begyndt at melde sig? :rolleyes:

Desuden super outfit til manden, han skal nok blive lækker :wink:

Tak skal du have :)

Blomsterne er hjemmelavet. Jeg har simpelhen siddet med min lille rose udstikker, silikoneform og formet blomsterne. Lagt dem til at tøre i toffifee bakkerne. Malet med pulverfarve og til sidst limet en lille sukker kugle på med vand. 4 dage tog det at lave de 504 blomster.

Uha nej det er godt nok lige om lidt.. jeg gælder mig helt vildt :) kan godt ind i mellem stresse lidt over musikken og tænker også "mon vi når det hele??" :blink: men nerverne holder sig lidt på afstand endnu :)

Ja jeg er også sikker på at min dejlige mand bliver lækker :wink: har faktisk ikke set ham i det hele samlet.

Uha, det har taget tid så! Men når resultatet er så smukt er tiden jo godt givet ud! Håber og tror på at der er nok :-)

Dejligt at nerverne holder sig væk og du bare har det cool

Ja nogle timer hver dag i 4 dage :) det var godt jeg havde så mange toffifee bakker så jeg kunne lave 126 blomster ad gangen.

Jeg det er dejligt de har holdt sig på afstand ind til nu, men jeg synes jeg begynder at kunne fornemme lidt bryllupsstress ... Men der er jo også kun 10 dage til :blink:

0

Del dette indlæg

10 dage! Uuuuuha ja, ka godt forstå at der lige skal lidt til for at kunne overskue det, der er bare mange ting man først kan lave lige op til! Man ka ha styr på nok så meget i riiiiiigtig go tid, men der er altså også bare ting der må vente! Glæder mig til at følge dig her i den sidste tid op til jeres store dag og se hvordan det hele kommer til at gå!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er forresten vild med dine blomster inspirationsbilleder,de er super smukke. Er helt vild med den varme farve!

Ja ikke :biggrin: Jeg er også bare helt vild med callaer, og så er orange bare en flot farve.

Callaer og solsikker, det er noget mine yndlings blomster

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med det kommende bryllup.. det er jo lige om hjørnet :a1221:

Blomsterne.. WOW... altså :heart:

Og så kiggede jeg jo lige rundt og synes at din Kjole er super smuk til dig. :thumbsupsmileyanim:

glæder mig til at fløge med her i dagene op til den store dag.

0

Del dette indlæg

Så lidt tid og så meget at lave

:blink:

Puha hvor jeg dog bare synes tiden flyver afsted lige nu og jeg har bare så mange ting jeg skal nå og så meget jeg gerne vil fortælle jer tøser om....

Min tidsplan for tiden frem til brylluppet d. 14/7

Fredag 6/7: Arbejde kl. 8.00-15.00, Shoppe tøj med mor og købe fødselsdagsgave til lille Nikolaj på (snart) 4 år, hjem til mor og far og bage bryllupskage og printe diverse skilte og indhold til gæstebogen.

Lørdag 7/7: Øve brudevals, ca. kl. 13.00-14.00 hente brudekjole og Troels' bukser ved svigerindes faster, kl. 14.30 til 4 års fødselsdag (husk at få flamingo kasse, harddisk med musik, lyskæder og halskæde med hjem), ca. 18.00 besøge svigerfar (husk at få medaljon med hjem), kl. 21.30 i biografen

Søndag 8/7: evt. øve brudevals, lave skilte og gæstebog færdig

Mandag 9/7: Arbejde kl. 8.00-15.00, Frisør kl. 15.30

Tirsdag 10/7: Arbejde kl. 8.00-15.00, lave mousserne til bryllupskagen (husk at købe friske jordbær)

Onsdag 11/7: Arbejde kl. 8.00-12.40, møde i A-kasse kl. 13.00-??, hjem til mor og far for at samle kagen og smøre den op, have lavet negle og måske farvet øjnvipper

Torsdag 12/7: Arbejde kl. 8.00-17.00, pakke taske til overnatning fredag og lørdag og ellers bare pakke til brylluppet

Fredag 13/7: inden 12 skal der pakkes bil og hentes is på Mc D, kl. 12.00 hente nøglen til skovpavillonen ..... og så skal der dækkes op og pyntes op, fyldes køleskabe, sættes musikanlæg op, bryllupskagen skal pyntes, natmaden skal smøres

og sikkert meget meget mere

Lørdag 14/7: have ordnet hår og make up, lavet brudebuket og knaphulsblomst inden vi skal have taget billeder i Rebild Bakker inden vi skal være i Bælum Skovpavillon kl. 15.30, kl. 16.00 GÅR DET LØS :cheerleader3:

og i løbet af disse dag skal vi også lige forbi Troels' lillebror og se om han har noget til at ligge som kan bruges til fotoscenen.

Jeg bliver helt forpustet....

og jeg vil også bare så gerne fortælle om hvad der skete i weekenden... Planen var at vi skulle øve brudevals i søndags, men den plan blev ødelagt lørdag morgen, da vores lille lejlighed, der var fyldt op med ting til brylluppet og vasketøj, blev indvaderet af ca. 16 mennesker...

VI FIK VORES POLTERARBEND I LØRDAGS :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Hvor blev vi bare glade, og vi havde bare en super god dag begge 2.

og jeg vil sååå gerne fortælle jer om det, men jeg har ikke tid og jeg vil også gerne vise jer billeder, men har ikke lige så mange. Så jeg er ked af at sige det, men jeg tror desværre at det må vente til efter brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup.. det er jo lige om hjørnet :a1221:

Blomsterne.. WOW... altså :heart:

Og så kiggede jeg jo lige rundt og synes at din Kjole er super smuk til dig. :thumbsupsmileyanim:

glæder mig til at fløge med her i dagene op til den store dag.

Ja det er lige om lidt... puha hvor kan jeg bare godt mærke det :biggrin: tiden er knap...

Tak for rosen om blomsterne og min kjole :kiss: Glæder mig til at se min kjole igen i morgen, der har været så underligt tomt på skabslågen, hvor den hang før.

0

Del dette indlæg

Uh ja, du har da et godt tæt pakket program foran dig søde :blink::lol: Men hvor er det vildt, at det er lige om lidt du skal giftes!! :loveshower: Super fedt med jeres polterabend - og du skal ikke stresse over, at du ikke når at fortælle os om den før efter brylluppet... selvom vi er MEGET nysgerrige!!! :tunge:

Men det virker til du har godt styr på det hele - sender dig lige et :bearhug: og et :kiss: til at "dulme" nerverne :wink:

0

Del dette indlæg

Uh ja, du har da et godt tæt pakket program foran dig søde :blink::lol: Men hvor er det vildt, at det er lige om lidt du skal giftes!! :loveshower: Super fedt med jeres polterabend - og du skal ikke stresse over, at du ikke når at fortælle os om den før efter brylluppet... selvom vi er MEGET nysgerrige!!! :tunge:

Men det virker til du har godt styr på det hele - sender dig lige et :bearhug: og et :kiss: til at "dulme" nerverne :wink:

Ja det er meget tæt pakket... Og jeg glemte endda at jeg skal også skal have handlet til natmad og morgenmad torsdag :blink:

... Og jeg havde også en plan om at jeg ville skrive en lille tale til Troels også selvom jeg ikke er sikker på at jeg har nerverne til at stille mig op og holde den.

Åhhh jeg er glad for at høre, jeg ikke skal stresse over PA beretningen :)

Tusind tak for kram til nerverne :kiss:

0

Del dette indlæg

Åh ja søde! Jeg synes også snart at tid er noget man skal lede længe efter. Jeg er super bagud.

Men hva' - man skal jo nå det! Så det gør man også!!!

Og om bare en uge skal du giftes. Hvor er det vildt :loveshower:

Ja der er langt mellem afslapning hos os lige for tiden... :) godt vi har en uges ferie efter festen

Ja man får ekstra krafter og når på magisk vis det hele.

Ja en uge, det er vildt, at der ikke er længere tid til :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja søde! Jeg synes også snart at tid er noget man skal lede længe efter. Jeg er super bagud.

Men hva' - man skal jo nå det! Så det gør man også!!!

Og om bare en uge skal du giftes. Hvor er det vildt :loveshower:

Ja der er langt mellem afslapning hos os lige for tiden... :) godt vi har en uges ferie efter festen

Ja man får ekstra krafter og når på magisk vis det hele.

Ja en uge, det er vildt, at der ikke er længere tid til :blink:

0

Del dette indlæg

6 dage tilbage

:blink:

Så er der kun 6 dage tilbage, til det største fest i vores liv. Hvor er det bare vildt at tænke på

Så jeg synes det er tid til en laaaaang og detaljeret status igen

Vielsen - Tjek, 30/3-12 på Farsø Sygehys

Budget - 35.000 kr.

Gæsteliste -Tjek, 50 inviteret incl. os selv, vi bliver 40

Ønskeliste -Tjek

Bestem farvetema -Tjek, Orange, grøn og creme

Bruden

Brudekjole -Tjek

Tilretning af brudekjole -Tjek

Ring -Tjek

Sko -Tjek

Undertøj -Tjek

Headpiece -Tjek, Hermione

Strømpebånd -Tjek, et der passer til Hermione

Blåt -Tjek, mine sko

Lånt -Tjek, svigermor's safir halskæde

Gammelt -Tjek, svigermor's medaljon, som hun fik af svigerfar i morgengave

Hår -Tjek

Curler -Tjek

Hårnåle -Tjek

Ekstra hold til håret -Tjek

Klippes -Mandag d. 9/7 kl. 15.30

Negle -Min mor skal lave mine negle, Fransk manicure. D. 11/7

Strømpebukser - Tjek

Make up - Tjek

Foundation - Tjek

Pudder - Tjek

Øjenskygge - Tjek

Mascara -Tjek, og den er vandfast

:thumbsupsmileyanim:

Primer -Tjek

Øjenvippebukker -Tjek

Buket -Tjek, er bestilt. Orange calla, laver den selv

Gommen

Jakkesæt -Tjek

Skjorte -Tjek

Slips -Tjek

Sko -Tjek

Ring -Tjek

Tilretning af bukser -Tjek

Knaphulsblomst - Tjek, er bestilt. Orange calla, laver den selv

Fest

Bestil festlokale -Tjek, Bælum Skovpavillon

Betal festlokale - Tjek

Musik - Dinner playliste og Party playliste er igang med at hente musik

Fotograf -Tjek, Troels' lillebror

"Samtale" med fotograf -Tjek

Arrangere kok -Tjek, Henrik fra Henrik's køkken

Arrangere serveringspersonale -Tjek, min søster har skaffet 2 veninder

Transport -Tjek, vores lille sølvgrå VW Lupo

Overnatning til gæsterne -Tjek, den lille sal i Skovpavillonen, telt, campingvogn eller bil, hvad de lige har lyst til

Overnatning til brudeparret -Tjek, brudesuiten i Skovpavillonen

Menu -Tjek:

Hjemmelavet bryllupskage med bananbunde, chokoladebund, chokolade mousse, jordbær/mascarpone mousse og friske jordbær

Forret: Fiskeanretning med laks, rejer og torsk på små salater og urtecreme, hertil sprød baguette og smør

Hovedret: Helstegt ungkvægsfilet, grillet unghanebryst, små nye kartofler med smør og urter, rødvinssauce og årstidernes mixede salater

Dessert: 70% chokoladekage med honningmarinerede jordbær, vaniliecreme, samt skovbærcoulis

Natmad: Trekantssandwich med skinke og ost, kylling eller frikadelle

Kaffe: Småkager og chokolader

Morgenmad: Rundstykker

Indkøb til bryllupskage -30cm rund springform, natur silikoneform, mel, æg, smør, sukker, mælk, frosne jordbær, friske jordbær, chokolade, mascarpone, husblas, fløde, banan

Indkøb til natmad -salat, agurk, tomat, Miracel wip, sandwichbrød, ost, skinke, kylling, hakket svinekød, Frikalet, mælk

Indkøb til kaffen -the, kaffe, sukker, småkager, chokolader (evt. Quality street)

Indkøb til morgenmad -rundstykker, smør, ost, marmelade, nutella, kaffe, juice

Indkøb til drikkevare -12 flasker Asti, verdi, sodavand (cola, appelsin, rød, sport), øl, rødvin, hvidvin, cider, kaffe, fløde, brun farin, whiskey, Bailey el. ligende, Captain Morgan, energidrik, jägermeister, vodka, appelsinjuice, banan likør, isterninger

Tysklandstur -Tjek

Dug -Tjek

Servietter -Tjek

Grøn ståltråd -Tjek

Jutegarn -Tjek

Bordkort -Tjek

Bloklys -Tjek

Pyntesten -Tjek

Vaser -Tjek

Blomster til vaser -Orange gerbera

Madolie uden farve -Tjek

Flydelys -Tjek

Lyskæder -Tjek

Bordplan -Tjek

Gæstebog -Tjek

Kuglepen til gæstebog -Tjek

Tuscher til gæstebog -Tjek

Sugerør -Tjek

4-6 havefakler -Tjek

Kamera til fotoscene -Tjek

Stativ til kamera -Tjek

Toiletpapir -Tjek

Viskestykker -Tjek

Små håndklæder -Tjek

Alt-mulig-klude -Tjek

Skilt til gæstebog -Tjek

Skilt til buffet -Tjek

Skilt til gavebord -Tjek

Skilt til fotoscene -Tjek

2-3 drinkskort -Troels skal være kreativ, har lavet 2 udkast

Rekvisitter til fotoscene -Tjek. Cowboyhat, fess, hula blomsterkæde, boksehandsker, lyssværd, økse, briller med næse og skæg, grønne briller, 2x vest, cowboyvest, 2x mexicanerhatte, sikkerhedshjelm, bladkrone, 2x grimme slips, tyrolerhat, sort hat, briller med blå pels, gevær

Billed til gæstebog -Tjek

Indledning til gæstebog -Tjek

"Gæstebog" til gæstebog -Tjek

Monogram til gæstebog -Tjek

"Troels & Ditte's bryllup 14/7-12" til gæstebog -Tjek

Computer -Tjek

Højtaler -Tjek

"Thank You" til takkekort -Tjek

Topkagefigur -Hoptimister, skal pyntes med slør og butterfly

Hvid løber -Tjek

Tyl til bilernes antenner -Nope

Håndsæbe - Tjek

Sorte sække - Nope

Øve brudevals - går igang i dag

Flamingo kasse - Tjek

Ahhh hvor er der bare dejlig mange grønne TJEK :cheerleader3: Bliver så dejlig rolig af at se dem :lol:

Nu vil jeg gå i seng, men der kommer snart mere og med billeder

0

Del dette indlæg

DIY Gæstebog

Så blev vores gæstebog endelig færdig

:cheerleader3: Benyttede lige muligheden i fredags, da jeg var hjemme ved mine forældre, til at få printet de sidste ting vi skulle have i gæstebogen :) Det er ikke så nemt med DIY projekter, når vores egen printer ikke vil snakke sammen med vores computer :pokey:

Men jeg fik den samlet igår og her er billeder og det endelige resultat .... Som jeg er lidt stolt af

:biggrin:

Bogen, inden jeg går i krig

post-55165-0-61853900-1341757144.jpgpost-55165-0-31916700-1341757167.jpg

Forsiden, hvor Troels har været kreativ

:biggrin: og lavet vores eget monogram, som jeg synes er rigtig fedt. og han overvejer faktisk hvor han vil have det tatoveret :a1221:

post-55165-0-81273800-1341757299.jpgpost-55165-0-20246300-1341757362.jpg

Forord: "Troels og Ditte

Bryllup 30-03-2012

Bryllupsfest 14-07-2012"

post-55165-0-31960700-1341757428.jpg

Billedcollage af Troels og mig (lavet af mig) og tekst

" Kære gæst

Vi er glade for du kom til vores bryllupsfest

Hjælp os med at mindes denne glade dag og skriv en hilsen i bogen her.

Hvis kreativiteten virkelig har brug for at skylde ud af én, er der også mere end rigelig plads på de blanke sider til en tegning eller to.

Så slå dig endelig løs.

På forhånd tak." - skrevet af Troels

post-55165-0-30870800-1341757532.jpgpost-55165-0-24148200-1341757661.jpg

Forskellige sider som gæsterne kan udfylde

post-55165-0-04779300-1341757699.jpgpost-55165-0-10895600-1341757757.jpgpost-55165-0-82464100-1341757789.jpg

0

Del dette indlæg

Flere eksempler på sider gæsterne kan udfylde

post-55165-0-66499000-1341757862.jpgpost-55165-0-28092300-1341757878.jpg

Så har jeg skrevet alle børnecitaterne fra bordkortene ind i bogen også, det blev 8 sider

post-55165-0-67756900-1341757891.jpg

Og her har jeg så været kreativ med de tuscher, jeg har købt, som gæsterne forhåbentlig bruger i bogen. Og jeg har prøvet at tegne vores hoptimist topkagefigur :lol:

Der står:

"De kreative sider

Her er der plads til at I kan udfolde jeres kreative evner.

På de følgende blanke sider er I meget velkommen til f.eks. at tegne en sjov, flot, sød eller kunstnerisk tegning.

I kunne også skrive et lille digt.

Det er kun fantasien, der sætter grænser, så slå jer bare løs."

post-55165-0-76014200-1341757904.jpg

Efter brylluppet, skriver vi så på en blank side, hvad vi har fået i gave og af hvem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig godt lavet :wink:

Hvor har du købt bogen henne?

Og de ting som du har printet og kommet i, hvordan har du sat dem fast?

Knus Karina

Mange tak Karina :hug:

Bogen er købt i Tiger til 50kr.

De ting der er printet, er limet i med trælim (det var lige hvad vi havde), så bare smurt et tyndt lag i kanterne.

0

Del dette indlæg

DIY skilte

Troels har været kreativ og lavet skilte til gavebord, gæstebog, menu og fotoscenen.

post-55165-0-19072600-1341767590.jpg

Gavebord

post-55165-0-98331300-1341767779.jpg

Gæstebog

post-55165-0-82068000-1341767807.jpg

Menu

post-55165-0-18601700-1341767841.jpg

Fotoscene, Det skat sættes på kamerastativet med grøn satin bånd

post-55165-0-36562400-1341767874.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer