DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er du smuk, Ditte, wauw, altså. Dejligt at læse, at du har haft sådan en skøn dag :)

Tak til Miss-Lena for makeup-tips, jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal ligge makeup :(

Så tak for det :)

Tusind tak skal du have :rolleyes: Det var en rigtig hyggelig dag, det var skønt bare at kunne tøsehygge igennem med min søster

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inden jeg går i seng vil jeg da lige fortælle jer lidt om min weekend.

Starter med det gode

Troels er jo ikke hjemme, da han har været til Le Mans, sammen med hans 2 brødre og hans storebrors svoger. Så jeg tog på weekendophold nede hos mine forældre.

Fredag kørte vi ud til min søster til aftenkaffe.

Lørdag startede vi med ny bagte boller til morgenmad og så tog vi ind til Randers for at shoppe lidt. Da vi havde shoppet, kørte vi et lille smut op til min moster. Der efter tog vi i Føtex og handlede ind til aftensmad og til at kunne bage.

Søndag stod på store bagedag!

Vi fik bage en banankage jeg skulle afprøve og se om den kunne bruges som bund i kagen d. 14/7 .... og det kan den, mums den smagte godt

:smiley-eatdrink026: så fik vi også bagt en potion chokolade cokkies, en potion marcipanstænger og en potion appelsinkager. Så nu er mine forældres fryser fyldt med småkager til brylluppet

post-55165-0-37067400-1340972982.jpgpost-55165-0-66776300-1340973004.jpg

Vil da også lige vise jer vores lille dreng på 4 år. Desværre blev han nødt til at flytte hjem til min forældre for et par år siden da vores ældste lille dreng døde, han ikke kan lide at være alene hjemme, han hyler hele dagen.

Han er så dejlig glad og livlig (over for dem han kender) og han kan altid for smilet frem hos mig.

Han hedder Foxi

Han blinker til mig

:wink:

post-55165-0-77624200-1340973015.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor er det nogle flotte frisurer - jeg er mest til den løse (det er jeg generelt altid...). 'Knolden' er dog også flot, kan godt li' at den er lidt blød i det.

Tak :)

Tror også det ender med det løse, mit tunge hår er bedre i en løs frisure.

0

Del dette indlæg

Og nu til det dårlige

Lørdag da vi var på vej hjem, efter vore hyggetur ind til Randers, ringer min far til min mor, at min faster er død :boohoo:

Hun tabte også kampen mod kræften HUUG

Jeg er lettet over at det gik så stærkt fra vi var ude ved hende sidste søndag, men hvor gør det dog bare så forfærdelig ondt at hun nu også er væk. Det er slet ikke til at forstå, så hårdt og uretfærdigt livet er ind i mellem, og specielt lige i tiden.

Jeg har endnu ikke fortalt det til Troels. Jeg vil ikke ødelægge hans tur, den skulle han have lov til at nyde i fulde drag og især oven på alt det vi jo lige har været igennem med hans mors sygdom og død. Men hvor er det svært ikke at sige noget og virke glad når han skriver en sms.

F.eks. så er de jo på vej hjem nu og da de nåede Paris var det bare kø kø og atter kø. Han keder sig naturligt og skriver så til mig og spørger om jeg ikke har noget interessant at fortælle :blink: Åhh for fanden (undskyld mit sprog) hvor bliver det hårdt at skulle fortælle ham det imorgen når han kommer hjem, men det bliver samtidig også dejligt at han så ved det.

:boohoo::boohoo::boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:

0

Del dette indlæg

Kæmpe kram..

Det bliver desværre aldrig lettere at miste nogen. I 2005 mistede jeg først min mormor og da vi lidt under en uge efter havde sunget hende ud fra kapellet på sygehuset ringede min farmor at nu var min farfar død på samme sygehus, så jeg kan udemærket følge dig.

Jeg håber dit humør bliver lidt bedre når Troels kommer hjem..

Indtil da får du en masse kæmpe kram i tankerne fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh ha da, ja det er uretfærdigt, men heldigvis lider hun ikke mere! Håber alt det bedste for jer fremover og der nu går LANG tid før I igen mister en.

Da min far, min bedste venindes far og min onkel døde indenfor 2 måneder i 2010, sagde jeg at nu gad jeg fanme ikke til flere begravelser de næste 30 år! at jeg så måtte afsted til min farfars sidste år, er tilgiveligt, da han har ville "afsted" siden 1999.

Tror at det jeg vil sige er at vi desværre ikke selv bestemmer hvornår vi vil herfra, eller hvornår andre tager afsted.

og at vi altid vil være ladt tilbage med sorg i sindet.

Det gælder om at holde hovedet højt og komme videre! og det ved jeg at I kan, for i har hinanden og et fantastisk bryllup i ser frem til som jo er lige om lidt!

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kære Ditte - Masser af tanker herfra og styrke til dig og familien i denne svære tid, det er simpelthen så hårdt. Jeg kan godt forstå, at du er "lettet" en smule over det, nu I vidste, at hun havde begrænset tid.

(Hvor er din hund bedårende, og god til det med at blinke. :loveflag: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe kram..

Det bliver desværre aldrig lettere at miste nogen. I 2005 mistede jeg først min mormor og da vi lidt under en uge efter havde sunget hende ud fra kapellet på sygehuset ringede min farmor at nu var min farfar død på samme sygehus, så jeg kan udemærket følge dig.

Jeg håber dit humør bliver lidt bedre når Troels kommer hjem..

Indtil da får du en masse kæmpe kram i tankerne fra mig

Tusind tak for kram :)

Nej det bliver nok aldrig nemt, det var desværre alt for tidligt at vi skulle tage afsked med svigermor og min faster.

Jeg synes allerede, jeg kan mærke at humøret er lidt bedre, nu hvor Troels er hjemme.

0

Del dette indlæg

Øv, det er jeg virkelig ked af, Ditte. Men man jo trøste sig med at nu lider hun ikke mere. Men kan sagtens forstå det er hårdt. Sender lige en kæmpe krammer.

Det er virkelig også en stor trøst for mig lige nu. For til sidst havde hun desværre så mange smerter, at de havde svært ved at smerredække hende og hun måtte af flere omgange have 3 dobbelt smertestillende.

Tusind tak for krammer.

0

Del dette indlæg

:bearhug: Forstår godt at du er trist og gerne vil dele det med h2b. Jeg vil bare sige nogle få ting. 1 at du fortjener en krammer, det er super trist, men lyder til at være ok når hun nu var så syg. og at det er super gjort af dig, selvom det er svært, at vente med at fortælle det til h2b. Der er jo ikke noget at gøre ved det alligevel, så det er super at han kan nyde sin tur lidt endnu..

:bearhug: :bearhug:

Det er sådan en lettelse nu når han er kommet hjem, at han ved det. Og han er så sød og god til at give de dejligste og varmeste kram :)

Han sagde godt nok, at jeg da bare skulle have ringet, men selvom det var hårdt ikke at sige noget til ham, så er jeg glad for, at jeg ikke sagde noget, og lod ham nyde turen.

Og tusind tak for de søde ord :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh ha da, ja det er uretfærdigt, men heldigvis lider hun ikke mere! Håber alt det bedste for jer fremover og der nu går LANG tid før I igen mister en.

Da min far, min bedste venindes far og min onkel døde indenfor 2 måneder i 2010, sagde jeg at nu gad jeg fanme ikke til flere begravelser de næste 30 år! at jeg så måtte afsted til min farfars sidste år, er tilgiveligt, da han har ville "afsted" siden 1999.

Tror at det jeg vil sige er at vi desværre ikke selv bestemmer hvornår vi vil herfra, eller hvornår andre tager afsted.

og at vi altid vil være ladt tilbage med sorg i sindet.

Det gælder om at holde hovedet højt og komme videre! og det ved jeg at I kan, for i har hinanden og et fantastisk bryllup i ser frem til som jo er lige om lidt!

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Mange mange tak for alle dine kram og de søde ord :)

Det er MEGET uretfærdigt, hun var alt for ung til at skulle her fra. Min trøst i alt dette er også, at nu lider hun ikke mere. Hun havde til sidst mange kraftige smerter, så det var helt uhyggeligt.

Puha sikke en tid du også skulle igennem. :bearhug:

Jeg glæder mig til begravelsen er ovre på torsdag, det bliver endnu en hård dag.

0

Del dette indlæg

Kære Ditte - Masser af tanker herfra og styrke til dig og familien i denne svære tid, det er simpelthen så hårdt. Jeg kan godt forstå, at du er "lettet" en smule over det, nu I vidste, at hun havde begrænset tid.

(Hvor er din hund bedårende, og god til det med at blinke. :loveflag: )

Ja jeg er meget lettet over at hendes lidelser er ovre. Det var bare slet ikke værdigt for hende til sidst.

Tak for dine kram og tanker :)

Og tak for komplimentet om vores lille dreng :) Han er en lille charmetrold, med fut i røven :) og det er så dejligt, når vi besøger mine forældre, at han så kan kende og og er fuldstændig overstadig og glad for at se os

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak

Tusind tak alle i skønne kvinder

:hug:

Det var jo helt overvældende at komme her ind i formiddags, til at jeres søde og trøstende ord, varme tanker og dejlige kram.

Kl. 12 kunne jeg heldigvis hente Troels i Hobro

:cheerleader3: Hvor var det dog bare fantastisk at se ham igen :a1221: vi gav hinanden et dejligt langt kram ...

så spurgte han til hvordan ugen var gået

:boohoo: og så kom tårene igen, med bævende stemme og tåre i øjnene, fik jeg fortalt at min faster tabte kampen mod kræften i lørdags. Allerede inden jeg var færdig med at sige det, gav han mig det dejligste kram, som jeg virkelig trængte til.

Jeg fik samlet mig og vi gik over til hans 2 brødre, der var ved at tømme bilen, og sagde hej og farvel igen. Det var mig der kørte hjem, da Troels og hans lillebror, naturligt var meget meget trætte, men Troels blev nødt til at overtage efter et stykke tid, da tårene blev for meget for mig.

Da vi kom hjem og Troels var ved at pakke alle hans ting ud, ringede min telefon ......

................. Det var fra Adecco, at jeg skal til den endelige samtale på onsdag kl. 13.00

Så hvis det ikke er for meget at bede om, så må I meget gerne sende masser af Happy vibes og god karma i min retning på onsdag

:rolleyes: :thanks:

Hvis vi så lige ser bort fra torsdag, hvor min faster skal begraves, så bliver det en god ferieuge. I morgen skal vi på shopping og forhåbentlig finde et lækkert jakkesæt til Troels og om aftenen skal vi i biografen. Onsdag står på samtale

:goodluck. Trosdag, begravelse :boohoo: Fredag håber jeg at Troels' lillebror har tid til at tage med i Rebild Bakker, så vi kan finde ud af noget med billederne d. 14/7. Weekenden er fri til hvad vi nu lige finder på.

Og jeg har fået lavet en aftale med min svigerindes faster, om at jeg skal ned til hende på mandag med min kjole. Hun vil gerne hjælpe med at lave en anordning, så min kjole kan hægtes op bagpå, og sy satinbåndet fast under barmen og måske skal den også ligges lidt ind

:blink: Jeg synes i hvert fald at den faldt lidt ned, da jeg lige prøvede den igen for noget tid siden.

0

Del dette indlæg

Kære kære Ditte

For fa.... hvor er det bare uretfærdigt at i skal igennem endnu et tab, endnu en begravelse og forholde jer til endnu en sorg :boohoo:

Hvor er jeg glad for at læse at du nu har Troels hjemme hos dig, så han kan holde om dig, trøste dig og være der for dig :kiss:

Du skal vide at du er i mine tanker rigtig tit i øjeblikket, jeg ville sådan ønske at jeg boede tættere på dig, og på en eller anden måde kunne gøre noget for dig, om ikke andet så bare en skulder, en kop varm kakao, bare et eller andet :hug:

Jeg sender dig de bedste vibes og god karma på onsdag, det skal bare lykkes for dig at få det job :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer