DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Synes det er mega synd for jer.. I fortjener, at kunne nyde jeres bryllups planlægning og bryllup, unden flere sørgelige indslag.. Godt i har hinanden..

:kiss::bearhug::hug:

post-55793-0-49808500-1339503490.jpg

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Årh hvor gør det mig ondt, at i skal igennem alt det her, uanset om det er midt i planlægningsfasen eller ej :kiss:

Jeg kan ikke meget andet end at sende dig en virtuel :bearhug: Jeg håber at du har en masse skønne mennesker omkring dig, der giver dig en masse rigtige kram og som passer lidt på jer :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ditte, jeg har pløjet mig igennem hele din fine beretning - og når jeg siger fine mener jeg bare WAUW. Det er uden tvivl den smukkeste beretning jeg har læst herinde! Og du må være et meget særligt menneske med en helt særlig empatisk evne, der i den grad har overskud til, og kan rumme andre :heart: Det er godt nok helt vildt, al den modgang I skal udsættes for, det virker bare så meningsløst. Det eneste jeg tænker er, at det er med til at knytte jer endnu tættere sammen, selvom det jo er en ringe trøst. Jeg glæder mig til at følge resten af din beretning.

Ps. SMUK kjole!

0

Del dette indlæg

Sender dig lige et kæmpe kram :bearhug: Forstår virkelig godt du er frustreret og ked, det er simpelthen noget af det værste at opleve. Jeg mistede min morfar til kræften i september, og det var skrækkeligt at se hvordan han bare blev mere o gmere syg, samtidig med han blev mere og mere deprimeret.. Håber ikke det lyder forkert og hårdt, men jeg håber for din faster og jer, at hun snart får fred, for det er simpelthen skrækkeligt og ikke værdigt, når de ligger i lang tid og lider, det gjorde min morfar desværre det sidste ½ år af hans liv. Sender de varmeste tanker afsted til dig og din familie :heart:

Tusind tak ... Kram er også bare lige hvad jeg har brug for.

Jeg håber virkelig ikke at min faster kommer til at lide i et halvt år, som din morfar. Det lyder ikke forkert, jeg tænker selv, at jeg håber at hun snart får fred, selv om det gør så umådelig ondt helt ind i hjertet, så er det de tanker jeg gør mig. Jeg ønsker ikke at hun skal lide, for at vi kan have hende hos os længere tid.

Jeg kan fuldt ud forstå dine tanker, det var præcis sådan vi også tænkte da min morfar var syg.. Han røg ind og ud af hosptalet det sidste 1 år. Da han så endelig kom på hospice, nåede han at være der en uge inden han endelig fik fred.. Man er så ked af det og vil ikke miste personen, men alligevel håber man at de får fred så de ikke skal lide mere.. Da min mor ringede tidligt en morgen, vidste jeg godt hvad hun ville sige, jeg havde været derude dagen før med min mormor, og vidste godt det nok var sidste gang jeg så ham.. Det er stadig hårdt og underligt, jeg husker stadig alt der blev sagt den sidste tid, mine sidste ord til ham var : Farvel morfar, vi ses i morgen... Det var ikke bevidste ord,men det var første gag jeg sagde farvel, og ikke , "vi ses" .. Jeg så ham også dagen efter, men der have han jo fået fred..

I går en rigtig hård tid i møde, og det bliver ikke sjovt.. Men et godt råd er at huske på at det var for hendes eget bedste ( når hun har fået fred) , og så husk på alle de gode stunder og tider i har haft sammen.. Og HUSK at fortælle hende alt det du ønsker, så du ikke sidder bagefter og fortryder... Jeg er SÅ glad for jeg fik fortalt min morfar hvor meget han betød for mig og mine små brødre og hvor meget vi elskede ham ( han var ikke vores biologiske morfar, men mine brødre har haft ham hele deres liv).

Tusind tak :kiss:

Det bliver rigtig hårdt, det er allerede rigtig hårdt og jeg ser bestemt ikke frem til at skulle igennem alt dette igen.. Jeg vil bare gerne have det overstået.

Min faster fortjener heller ikke at skule ligge og lide som hun gør nu.

0

Del dette indlæg

Aw Ditte. Først - du skal ikke undskylde "endnu et trist indlæg". Alle herinde læser af deres egen frie vilje, og dem der vil, de engagerer sig oprigtigt i andre - og med det følger både de gode og dårlige dage, glade og knapt så glade posts.

Det er en hård tid for jer - og ikke mindst en hård planlægningstid. Vi vil alle ønske, at denne tid er fantastisk, og ikke præget af tab, frustration, arbejdsløshed og andet trist. Desværre er det også en tid, som enhver anden - det er bare utrolig hårdt, at så mange svære ting skal dominere de sidste mange måneder.Jeg kan godt forstå, hvad du mener, bærgeret er ligesom ved at være fuldt nu, og nu vil I gerne have lidt glæde med på vejen.

Jeg tror, at mange indser, efter planlægningen er gået i gang, at det slet ikke er så rosenrødt som man havde gået og drømt om. Ak, sådan er det med det meste. Det bedste man kan gøre er ikke at slippe drømmene, selvom de nogle gange er anledning til skuffelse.

Når det er sagt, så er jeg virkelig ked af at høre om din faster. Sikke nogle tab I skal lide, og så på så kort tid. Jeg har ingen forklaring, døden virker så ubarmhjertig for de efterladte, når den kommer for tidligt. Virtuelle knus betyder selvfølgelig noget, men ikke så meget som et virkeligt ét. Er der ikke en veninde, eller en anden du er tryg ved, der kan være hos dig nogle dage, nu Troels ikke er hjemme?

Jeg håber sådan, at det hele snart vender. Jeg ved det er svært, men se også denne tid - ikke som planlægningstiden - men som endnu et vidnesbyrd om, at du og Troels kan klare alt sammen.

Masser af knus herfra - boede jeg tættere på, så stod jeg på dit dørtrin!

hug_cats_fine.jpg

Tak skal du have for de vise ord og kram. :hug:

og du har da ret, der ville nok komme bump på vejen, men jeg ville ønske at vi ikke skulle over alle de kratere. Det er så skide hårdt og det slider en op og det hele virker så uoverskueligt og uretfærdigt.

og lige nu er der bare så uendelig lang tid til mandag hvor Troels kommer hjem.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen for den da, Ditte. Hvor er det noget møg. Jeg har selv været inde i nogle onde år med tabet af min mor og to onkler på kort tid, så jeg kan kun sætte mig ind i hvordan du har det. Håber at alt det triste er ved at være fortid og at I kan se frem til en masse glade år med blandt andet et dejligt ægteskab og forhåbentlig det nye job. Stor knuser bliver lige sendt i din retning.

Tusind tak :hug:

Jeg håber sådan, for min fasters skyld, at hun snart får fred. Det bliver så pisse hårdt at skulle sige farvel til hende, den eneste trøst er, at hun så ikke længere lider. Efter dette håber jeg bare vi går en masse gode år i møde uden store tab.

0

Del dette indlæg

Det er da også unfair at den slags triste ting kommer i stimer :unsure: Det kommer selvfølgelig til at præge planlægningstiden, men måske er det alligevel godt, at I har noget dejligt at se frem til midt i alt det andet? Under alle omstændigheder synes jeg i hvert fald, at det er godt, at du l giver dig selv lov til at lukke din frustration og tristhed ud en gang i mellem. Bare det at sige det højt kan nogle gange tage lidt af toppen. Masser af kram til dig

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Tak tak tak

Det er såå dejligt, bare at kunne åbne for posen og hælde alt ud... og i er bare så søde alle sammen. Det er overvældende med alle de kram og varme tanker i sender.

Jeg fortryder bare lige nu at min faster og onkel ikke var med til vielsen på sygehuset, for jeg kan se nu at hun enten ikke er her mere, eller også er hun ikke i stand til at komme med til bryllupsfesten :boohoo: Hun virkede bare så frisk og næsten upåvirket af kræften, så troede virkelig at hun selvfølgelig ville være frisk til festen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er mega synd for jer.. I fortjener, at kunne nyde jeres bryllups planlægning og bryllup, unden flere sørgelige indslag.. Godt i har hinanden..

Tak søde Alexandra :hug:

Det er så godt vi har hinanden. Jeg ved da virkelig ikke, hvad jeg skulle have gjort af mig selv, hvis Troels ikke var i mit liv ..... Puha jeg savner ham allerede (der er laaaang tid til mandag)

0

Del dette indlæg

Årh hvor gør det mig ondt, at i skal igennem alt det her, uanset om det er midt i planlægningsfasen eller ej :kiss:

Jeg kan ikke meget andet end at sende dig en virtuel :bearhug: Jeg håber at du har en masse skønne mennesker omkring dig, der giver dig en masse rigtige kram og som passer lidt på jer :hug:

Tak Mette, selv en virtuel krammer varmer også :hug:

Desværre kender jeg ingen endnu her oppe i Aalborg, men jeg regner med at tage ned til mine forældre i weekenden, og forhåbentlig kommer min søster på besøg imorgen.

0

Del dette indlæg

Hej Ditte, jeg har pløjet mig igennem hele din fine beretning - og når jeg siger fine mener jeg bare WAUW. Det er uden tvivl den smukkeste beretning jeg har læst herinde! Og du må være et meget særligt menneske med en helt særlig empatisk evne, der i den grad har overskud til, og kan rumme andre :heart: Det er godt nok helt vildt, al den modgang I skal udsættes for, det virker bare så meningsløst. Det eneste jeg tænker er, at det er med til at knytte jer endnu tættere sammen, selvom det jo er en ringe trøst. Jeg glæder mig til at følge resten af din beretning.

Ps. SMUK kjole!

Hold da fast, det må jeg sige, at du har pløjet dig igennem min beretning :o men hvor er jeg dog glad og rørt over dine søde ord om den og om mig (og min kjole).

Ja lige nu virker det hele meget uretfærdigt og meningsløst.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Ditte.... Hvor er I bare hårdt ramt...

Føler sådan med dig og ønsker for jer at der snart kommer lysere tider... sender dig en kæmpe :bearhug:

Mange tanker fra Ditte

Tusind tak Ditte :hug:

Håber også snart at de lysere tider er på vej og at de bliver hængende i mange år.

0

Del dette indlæg

Tusind tusind tak tøser, det er virkelig alt hvad jeg kan sige.

Det er virkelig overvældende med alle jeres søde og trøstende ord, kram og varme tanker. Selvom det er cyber-kram og tanker, så labber jeg det i mig.

Det er så skønt og befriende at jeg bare kan åbne op for posen med lort, og så er i bare klar med det samme, til at trøste mig.

og det har jeg virkelig brug for lige nu...

Jeg sendte jeg min kære mand afsted til Le Mans igår og jeg savner ham allerede, så der er bare vildt lang tid til på mandag, hvor han kommer hjem.

Følelserne sidder helt udenpå tøjet for tiden. Jeg skulle til samtale i Jobcenteret om at komme i job med løntilskud i 4 måneder. Jeg går der hen og alt er fint, men mens jeg sidder og venter på hende jeg skulle snakke med, begynder tankerne bare og rulle, tårene begynder at trille og da jeg kommer ind til samtalen, bryder jeg sammen

:boohoo:

Jeg håber virkelig den uges ferie jeg har i næste uge, kan hjælpe på tankerne og følelserne og så prøver vi samtalen i Jobcenteret igen d. 26/6.

En lille god nyhed

Jeg blev ringet op igår at jeg skal videre i processen ved Adecco vedr. den faste stilling i Nørresundby

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er så godt vi har hinanden. Jeg ved da virkelig ikke, hvad jeg skulle have gjort af mig selv, hvis Troels ikke var i mit liv ..... Puha jeg savner ham allerede (der er laaaang tid til mandag)

Kan jeg godt forså... kender du trikket med, at tage en af hans t-shirt putte lidt af hans parfume elle deo på og lægge en pude ind i.. :rolleyes:

Er en oki putte klud :)

og hurra for at du skal videre processen :loveshower::cheerleader3::balloons::denmarkflag:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg godt forså... kender du trikket med, at tage en af hans t-shirt putte lidt af hans parfume elle deo på og lægge en pude ind i.. :rolleyes:

og hurra for at du skal videre processen :loveshower::cheerleader3::balloons::denmarkflag:

Den havde jeg ikke tænkt på.

Tilgengæld så da jeg skulle i seng i går, lagde jeg mig ovenpå hans dyne og med hans hovedpude.

Ja det er dejligt at jeg er kommet vidre i processen :)

0

Del dette indlæg

Tilgengæld så da jeg skulle i seng i går, lagde jeg mig ovenpå hans dyne og med hans hovedpude.

hehe det virker.. bruger det når min H2B er ude at rejse :)

0

Del dette indlæg

hehe det virker.. bruger det når min H2B er ude at rejse :)

Det skal bruges så :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer