DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg tror at knolden kunne blive super fin til dig med lidt fin pudsning... men krøllerne er også superskønne...

og smuk naturlig make up du har fået på..

men forresten hvorfor ikke bare lade de farvede curlere (eler hvad man kalder dem) sidde i, det ville da være en frisure gæsterne sent vil glemme.. :tunge: :tunge: :tunge:-HAHA- -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare godt ud. Piiiift. Jeg er mest til knolden. Hvis nu I brugte en elastik nogle lange hårnåle og et "franskbrød" til at hjælpe med at holde på det og masser af lak, så tror jeg helt sikkert det nok skal holde.

Men den anden frisure er også rigtig pæn, men kan de krøller holde hele dagen uden at falde sammen? Og det er helt sikkert at det hairpiece lige sætter prikken over i'et. Wow.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er synd, der ikke er mere bue på dine vipper - det synes jeg giver et rigtig flot og mere eksklusivt look. Og det er bare at bruge en øjenvippebukker - som Mikkel så troede det et torturredskab - men det virker !! Og jeg synes det er helt uundværligt.

post-52556-0-11102400-1339755978.png

Men kan godt lide øjenskyggen, flot farve. :a1221:

Med hensyn til håret, synes jeg knold er det flotteste. Og rigtig flot headpiece. Glæder mig til at se det samlede look !

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg

Tænkte faktisk lige på det med vipperne... Og at der måske lige skal en anelse mørkt helt nede ved vippekanten på det øverste øjenlåg, så øjet bliver mere defineret. Det behøver ikke være en hårdt optegnet eyeliner, men bare en tynd streg med mørkebrun øjenskygge, der er udtonet lidt. Men ellers er det en super smuk make-up, der passer flot til dig og dine farver

nude-bridal-makeup-e1338621896425.jpg

Din øjenform er i øvrigt nok det der hedder Down Turned Eyes, hvilket betyder at du med fordel kan få en lidt mørkere skygge liggende yderst til at løfte dem

eyes_lots.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Makeup Tips for Down Turned Eyes

Down turned eyes can make a person look sad even when they’re smiling so you really want to focus on trying to make the eyes look more balanced and leveled. To start, you’re going to apply a small amount of light colored eye shadow in an oval on your eyelid and the corner of your inner eye. Next, you’re going to sweep on a medium shade so it stops just before the edge of your brow. Follow that up by taking a medium-dark shade (not too dark), and sweep it just about the outer crease of your eye, carrying it up to the brow. Blend. Finish up the look by using a little eyeliner on your lower lash line but don’t extend the liner to the outer corner and make sure you don’t use much. A light line is enough.

0

Del dette indlæg

Jeg synes begge er flot, men er mest til knolden. Kan den ikke bygges op over en hestehale med en stram elastik? Det blev min knold. Det er ikke alt håret der skal i hestehalen, så den kan stadig opbygges løst over den faste base

Jeg havde set en DIY video, som jeg prøvede at forklare min søster :blink: netop hvor det nederste hår er i elastisk og bliver rullet op og sat fast med hårnåle og det øverste hår bliver fordelt ud over. Men det kan godt være at der måske skal mere hår i elastikket.

Jeg går i dag selv prøvet at lave en knold, hvor jeg tager det meste af håret i elastik og i stedet for at rulle det op unde og sætte det fast med hårnåle, så stikker jeg håret ned i sig selv og fordeler resten af håret ud over. Den blev ikke så pæn som den min søster lavede igår :) kan jo ikke se hvad jeg laver der omme.... Men jeg kan mærke år den holder meget bedre og jeg har ikke engang fyldt den med hårlak.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes håropsætning nummer et er pænest ti dig, den gør virkelig bare noget for dit smukke hår... Du har simpelthen sådan en smuk hårfarve, åh suk altså :lol:

Åhh tak skal du have :)

Jeg har ellers altid sukket efter chokolade farvet hår

0

Del dette indlæg

jeg tror at knolden kunne blive super fin til dig med lidt fin pudsning... men krøllerne er også superskønne...

og smuk naturlig make up du har fået på..

men forresten hvorfor ikke bare lade de farvede curlere (eler hvad man kalder dem) sidde i, det ville da være en frisure gæsterne sent vil glemme.. :tunge: :tunge: :tunge:-HAHA- -HAHA-

Tak tak :) Jeg kan lide begge frisure

Ja det kunne være et kønt syn -HAHA- et festligt indslag og farvestrålende på bryllupsbillederne

0

Del dette indlæg

Synes begge dele er rigtig pænt til dig, men er nok også mest til knolden (hvis i kan få den til at holde :wink: ).. Virkelig flot headpiece og stømpebånd du har købt :a1221:

Tak elsker også begge dele

Ja hvis vi kan få knolden til at holde, tror jeg også at jeg hælder mest til den :)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare godt ud. Piiiift. Jeg er mest til knolden. Hvis nu I brugte en elastik nogle lange hårnåle og et "franskbrød" til at hjælpe med at holde på det og masser af lak, så tror jeg helt sikkert det nok skal holde.

Men den anden frisure er også rigtig pæn, men kan de krøller holde hele dagen uden at falde sammen? Og det er helt sikkert at det hairpiece lige sætter prikken over i'et. Wow.

Vi brugte også et elastisk, men måske der skal mere hår i elastikket.

Vi havde kommet en smule mousse i håret og her til morgen da jeg stod op var der stadig MASSER af krøller :) så med både lidt mousse og hårlak i, så er jeg sikker på de kan holde.

Skal da vist også luge kigge på et franskbrød :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fint. Jeg er vil med det lidt løse, krøllede hår. :loveshower: Det andet er også fint, men hvis du kan holde ud at have løst hår i sommervarmen, så ville jeg vælge det første :cheerleader3:

Tak :)

Jeg vil sagtens kunne holde det ud i sommervarmen, det er mere om det hænger ned og kommer ivejen, når vi skal spise... Gider ikke have sovs eller dressing i håret :)

Men kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg helst vil :blink: jeg tror måske jeg hælder mest til knolden, men uhh jeg synes også det løse er pænt.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er synd, der ikke er mere bue på dine vipper - det synes jeg giver et rigtig flot og mere eksklusivt look. Og det er bare at bruge en øjenvippebukker - som Mikkel så troede det et torturredskab - men det virker !! Og jeg synes det er helt uundværligt.

post-52556-0-11102400-1339755978.png

Men kan godt lide øjenskyggen, flot farve. :a1221:

Med hensyn til håret, synes jeg knold er det flotteste. Og rigtig flot headpiece. Glæder mig til at se det samlede look !

Åhh jeg glæder mig også til se det hele samlet.. håber bryllups-følelsen kommer, så det ikke bare er en stor fest hvor jeg er MEGET fint klædt på, nu når vi jo er gift :blink:

Og du har helt ret med mine vipper, jeg ejer ikke sådan et torturredskab, som din Mikkel kalder det :wink: og min søster havde desværre ikke fået hendes med.

0

Del dette indlæg

Tænkte faktisk lige på det med vipperne... Og at der måske lige skal en anelse mørkt helt nede ved vippekanten på det øverste øjenlåg, så øjet bliver mere defineret. Det behøver ikke være en hårdt optegnet eyeliner, men bare en tynd streg med mørkebrun øjenskygge, der er udtonet lidt. Men ellers er det en super smuk make-up, der passer flot til dig og dine farver

nude-bridal-makeup-e1338621896425.jpg

Din øjenform er i øvrigt nok det der hedder Down Turned Eyes, hvilket betyder at du med fordel kan få en lidt mørkere skygge liggende yderst til at løfte dem

eyes_lots.gif

Tak for råd og guide :)

Min søster ville lige forbi hendes veninde,csom hun siger bare er super god til at ligge den make up hun prøvede på, og lige lære at ligge den perfekt. Og da mine vipper er MEGET lyse og jeg kan ikke få mascaren helt ind uden at ramme øjnlåget (og jeg har ikke nerver til at min søster skal forsøge at få det helt ind :blink: Hun gjorde et forsøg igår, men hverken hun eller jeg brød os om det) så planen er at jeg får farvet mine vipper.

Så med lidt fin pudsninger, så kommer make uppen til at være WAUW :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow.. hun er da dygtig din søster :rolleyes:

Jeg er helt klart også mest til knolden... det ser super smukt ud - og jeg ville ikke kunne klare en hel dag med nedslået hår, som kunne kilde på skuldrene!

Hun er nemlig rigtig god :)

Hehe kilde, jeg tænker mere på hvad jeg måske ville få i håret i løbet af dagen, som sovs eller dressing :)

0

Del dette indlæg

Jeg er helt klart også mest til knolden... det ser super smukt ud - og jeg ville ikke kunne klare en hel dag med nedslået hår, som kunne kilde på skuldrene!

Hehe kilde, jeg tænker mere på hvad jeg måske ville få i håret i løbet af dagen, som sovs eller dressing :)

Haha... ja man skulle da nok kunne få raget lidt mad til sig i langt løst hår :wink: Måske ikk videre charmerende!!!

0

Del dette indlæg

Haha... ja man skulle da nok kunne få raget lidt mad til sig i langt løst hår :wink: Måske ikk videre charmerende!!!

Nej selv om det ikke er sådan et fis fornemt bryllup vi holder, så synes jeg ikke at sovs og dressing passer i frisuren :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer