DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor er de smukke :loveshower: Jeg synes nr. 5 og 6 klæder dig rigtig godt :thumbsupsmileyanim: Og så synes jeg ikke du kan være bekendt at trække den længere med at afsløre vinderen :tunge:

Hihi trækker lige pinen lidt længere :) hvis jeg er rigtig ond, venter jeg helt til onsdag, hvor jeg skal hente det hos Lena :wink:

Men 2 gode bud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså du kan da ikke ligge bilederne ud og så ikke afsløre det, hehehe.. :biggrin::lol:

Kan jo ikke holde til spændingen :unsure: - især ikke, hvis vi først får svar på onsdag.. :angry:

så please sig det før onsdag :)

Hehe ok ok skal nok lade vær med at være så ond og vente helt til onsdag :lol:

Det er bare sjovt at se hvad I tøser gætter på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SoBridelicious

på besøg hos skønne og sindsyg dygtige Lena

Vinderen

Nå tøser nu vil jeg ikke trække pinen for jer ud mere

:lol:

I er kommet med mange gode bud og de fleste ramte da også rigtig.

Vinderen blev den skønne Hermione

post-55165-0-88886800-1340973595.jpg

Jeg glæder mig sådan til at hente den på onsdag og måske kommer min søster torsdag, hvor vi så skal lege med hår og make up, så det er jo bare helt perfekt at Lena kan nå at have den færdig allerede på onsdag

:cheerleader3:

Jeg har også bestilt et strømpebånd hos Lena, som passer til. Det bliver spændende og se det endelige resultat.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Uhhhhhhhhhh et fint hårbånd - du bliver da endnu mere smuk nu! MissLena laver bare så flotte ting!

Mht PA for din mand, så kontakt nogle af hans venner, jeg har gjort de tmed minkærestes kamerater, for jeg syntes bare at han fortjænte en PA, så nu tog de sig sammen og fik arrangeret en :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Småååk hårdims! :loveshower:

Jeg håber, det løser sig med PA. Jeg synes sagtens, du kan hive fat i din mands venner - og måske kan du bede ham gøre det samme for dig? Min vennekreds er ret spredt, så jeg bad selv min søster om at stå for min PA. Havde jeg ikke gjort det, kunne jeg nok godt have fundet på at bede min H2B om at snakke med en af veninderne. :)

0

Del dette indlæg

Jaa jeg gættede rigtigt.. :loveshower:

Dejligt med det hele er klar til på onsdag, glæder mig til, at se flere billeder :)

Måske også et lille et af strømpebåndet :fløjt:

Ja det er dejligt og lover der kommer billeder ad både prøve hår og make up og af strømpebåndet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhhhhhhhh et fint hårbånd - du bliver da endnu mere smuk nu! MissLena laver bare så flotte ting!

Mht PA for din mand, så kontakt nogle af hans venner, jeg har gjort de tmed minkærestes kamerater, for jeg syntes bare at han fortjænte en PA, så nu tog de sig sammen og fik arrangeret en :)

Tak skal du have :) hun laver nogle rigtig flotte ting

Der er prikket til en af Troels' venner og jeg har nu lidt mere ro i maven omkring PA til ham

0

Del dette indlæg

Småååk hårdims! :loveshower:

Jeg håber, det løser sig med PA. Jeg synes sagtens, du kan hive fat i din mands venner - og måske kan du bede ham gøre det samme for dig? Min vennekreds er ret spredt, så jeg bad selv min søster om at stå for min PA. Havde jeg ikke gjort det, kunne jeg nok godt have fundet på at bede min H2B om at snakke med en af veninderne. :)

Tak :)

Jeg har tidligere snakket bryllup og PA med min søster, hvor jeg også gav udtryk for, hvor skuffet jeg ville blive hvis ikke der blev en PA for mig. Og jeg har fået lidt ro i maven igen vedr. PA til Troels. "Stilhed før stormen" var beskeden fra hans ven :wink:

0

Del dette indlæg

Haha, hyggelig konkurrence! Og smuk vinder :)

Ja, jeg synes også lige det kunne være sjov at høre andres meninger, før jeg afslørede hvilken jeg havde valgt. Og tak :)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev der prikket til en af Troels' venner vedr. PA ....

Der kom bare tilbage

"Stilhed før stormen"

Det tager jeg som et godt tegn :wink:

Haha fed kommentar! Godt du fik prikket til dem og fik ro i sjælen

Hehe ja jeg tænkte også bare godt så ... Ikke mere snak om det :)

Og ro til mig, dejligt

0

Del dette indlæg

Godt du fik prikket, så du kunne få lidt mere ro i maven - og flot hårsmykke, du har valgt :loveshower:

Tak :) glæder mig til at få det

Ja det var dejligt jeg fik det gjort.. nu ved jeg der sker noget for ham, bare ikke hvornår :) og det er sååå dejligt

0

Del dette indlæg

Det var vel nok godt at du kan få lidt ro i maven, godt prikket :)

Det er dejligt at vide at Troels får en PA på et tidspunkt... Så er det bare min egen jeg kan går og tænke over :blink: for min søster kom ikke med kommentaren "Stilhed før stormen" da jeg nævnte PA :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer