DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Ønskeliste

Vil lige ligge vores ønskeliste her ind, hvis nu nogen skulle få en sygelig trang til at give os en gave

-HAHA- Ej, men det kunne være nogen kunne lade sig inspirere af den.

Ønskeliste:

Tilskud til bryllupsrejse

Tilskud til chaiselong sofa

Tilskud til computer

Rejsegavekort til Spies

Oplevelsesgavekort til f.eks.: Tivoli KBH, Stand up (f.eks Anden, Thomas Hartmann el. Jan Gintberg), Hotelophold, biotur, Fårup/Djurs Sommerland

1 stk. Uglepude blå dyrerige 24x28cm (www.kindbynature.dk)

1 stk. Uglepude blå uglefamilie 24x28cm (www.kindbynature.dk)

1 stk. MALM sengestel 140x200cm i egetræsfiner (IKEA)

1 stk. MALM kommode 3 skuffer i egetræsfiner (IKEA)

1 stk. MALM kommode 6 skuffer i egetræsfiner (IKEA)

1 stk. NAGA glastavle magnetisk i lys grøn (Bilka)

2 stk. dyne+pude i alm. str.

Sengetøj m. lynlås alm. str. i friske farver (f.eks.: Södahl el. Night Dreams)

5 stk. Maison luksus håndklæde 50x100cm i aqua (Bilka)

5 stk. Maison luksus håndklæde 50x100cm i grøn (Bilka)

5 stk. Maison luksus håndklæde 70x140cm i aqua (Bilka)

5 stk. Maison luksus håndklæde 70x140cm i grøn (Bilka)

1 stk. KitchenAid råkostjern m. 3 tromler

12 stk. Rosendahl Grand Cru champagneglas 24cl

12 stk. Rosendahl Grand Cru hvidvinsglas 32cl

6 stk. Rosendahl Grand Cru rødvinsglas 45cl

12 stk. Rosendahl Grand Cru porcelæn tallerken 27cm

12 stk. Rosendahl Grand Cru porcelæn tallerken 19cm

12 stk. Rosendahl Grand Cru porcelæn pastatallerken 25cm

1 stk. Rosendahl Grand Cru porcelæn serverings fad oval

1 stk. Rosendahl Grand Cru porcelæn saucekande 0,7l

1 stk. Rosendahl Grand Cru glas ovnfast fad rund 28cm

1 stk. Rosendahl Grand Cru glas ovnfast skål 19cm

1 stk. Rosendahl Grand Cru glas ovnfast skål 24cm

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det med underskriften bliver ikke nemt, nu var jeg lige begyndt at synes om min egen. Hø hø. Men det kan være at om nye 30 år, at den anden bliver ligeså god. :blink: Og der er sgu forskel på at skulle skrive Nielsen, som du selv, og så Anthoni. Men det er da noget flottere. Anytime. Her kunne jeg jo hjælpe dig med noget. Du har også hjulpet mig. :bearhug: Og det tror jeg faktisk du kan igen. (Tumben det er mig!! :shooter: ) Hvordan får du min tekst med dig? (Fuck, det lyder dumt!!) Jeg er stadig meget grøn og meget dum til det her - tilsyneladende.... :oops:

0

Del dette indlæg

Ja, det med underskriften bliver ikke nemt, nu var jeg lige begyndt at synes om min egen. Hø hø. Men det kan være at om nye 30 år, at den anden bliver ligeså god. :blink: Og der er sgu forskel på at skulle skrive Nielsen, som du selv, og så Anthoni. Men det er da noget flottere. Anytime. Her kunne jeg jo hjælpe dig med noget. Du har også hjulpet mig. :bearhug: Og det tror jeg faktisk du kan igen. (Tumben det er mig!! :shooter: ) Hvordan får du min tekst med dig? (Fuck, det lyder dumt!!) Jeg er stadig meget grøn og meget dum til det her - tilsyneladende.... :oops:

Det lyder da ikke dumt :lol:

men på indlægne er der i højre hjørne 2 knapper: Multi quote og Quote

Multi quote kan du bruge hvis du vil besvare flere indlæg i en, så trykker du bare på den knap på de indlæg du vis skrive noget til, og når du har trykket ved alle, trykker du på "Svar på X quotede besvarelser" som kommer op i nederste højre hjørne af skærmen.

Quote kan du bruge hvis det kun er det ene indlæg du vil skrive noget til.

Håber det er til at forstå, det jeg skriver :biggrin:

0

Del dette indlæg

WOW Det var ellers hurtigt I fik de navneændringer - fedt at nogle steder kan være hurtige ind imellem LOL

Sidst jeg ændreden navn, tog det mig godt nok også lang tid at vænne mig til at bruge det nye navn, men det kommer. Nu frygter jeg samme problem, når jeg skal ha mit pigenavn tilbage. Det er ikk enemt at være os - hva hæhæhæ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW Det var ellers hurtigt I fik de navneændringer - fedt at nogle steder kan være hurtige ind imellem LOL

Sidst jeg ændreden navn, tog det mig godt nok også lang tid at vænne mig til at bruge det nye navn, men det kommer. Nu frygter jeg samme problem, når jeg skal ha mit pigenavn tilbage. Det er ikk enemt at være os - hva hæhæhæ

Ja det er jo helt vildt så hurtigt de fik ordnet det :blink:

Nej det BARE ikke nemt :wink: at være os

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ikke helt fået det ind i hovedet at jeg nu er Fru og så har fået Hjortholm med som mellemnavn. Heldigvis bruger jeg kun Maria Nielsen når jeg skriver under, og det hedder jeg stadig, så ikke ny underskrift til mig!

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ikke helt fået det ind i hovedet at jeg nu er Fru og så har fået Hjortholm med som mellemnavn. Heldigvis bruger jeg kun Maria Nielsen når jeg skriver under, og det hedder jeg stadig, så ikke ny underskrift til mig!

Jamen det er jo bare snyd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er det når man finder en som hedder det samme til efternavn.

0

Del dette indlæg

Det er så fedt at kunne ønske sig alle mulige fine og dyre :fløjt: ting... elsker at lave ønskelister :) synes jeres ser god ud :biggrin:

Tak, jeg håber aller mest på tilskud til sofa og rejse ... Ja det gør Troels også :)

Da vi flyttede smed vi vores store sofa ud, for den havde det ikke særlig god, så nu har vi kun en lille 2 pers. sofa, og den kan 2 mennesker altså ikke slænge sig i :blink:

Og så kunne vi virkelig også godt tænke os at komme ud at rejse, hvor det bare er os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe nåå det var også et kriterie :wink:

0

Del dette indlæg

Tror mere det var en tilfældighed!

Der er jo så mange der hedder Nielsen :tunge:

0

Del dette indlæg

Tror mere det var en tilfældighed!

Der er jo så mange der hedder Nielsen :tunge:

Ja dem skal man ikke lede længe efter, men nu er der en mindre :)

0

Del dette indlæg

Hår

Jeg aftalte igår med min søster, at vi skal lage med hår og make up d. 1/6, så vil lige ligge nogle inspirations billeder op af hvad jeg har i tankerne til håret.

8116657_1.jpg270638258827337942_ZIqFPpwA_b.jpg61c1d_modern-wedding-hairstyle.jpg861614-11-1283169766842.jpgwedding-hairstyles-side-curls.jpg

og så overvejer jeg lidt, om jeg inden brylluppet skal få klippet pandehår igen, men jeg ved ikke rigtig

231113_10150170226384523_607901_n.jpg275625_733922044_1400865236_n.jpg

Men det jeg går efter er i hvert fald krøller, halv løst sat op til den ende side eller løst sat op i en rodet knold til den ene side og så med et Miss Lena headpiece i

en af disse 2

il_570xN.287473058.jpgil_570xN.286290491.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hår

Inden Miss Lena lagde videoen op om hvordan man let og hurtigt laver krøller uden varme, havde jeg bestilt en masse curler på Ebay.

De kom hjem igår, så hvad bedre end at afprøve dem idag.

post-55165-0-56480200-1340973943.jpgpost-55165-0-27910400-1340973955.jpg

Jeg prøvede lige hurtigt at lave en halv opsat frisure til den ene side

Hehe det er ikke helt nemt at tage billeder af sig selv, beklager kvaliteten

:)Øv billedet virker ikke

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine frisurer :thumbsupsmileyanim: Hvor er det nogle sjove curlere. Er de nemme at bruge? De ser sjove ud i håret. Og laver fine krøller :cheerleader3:

Tak

Ja de er rigtig nemme at bruge. Man tager bare en tot hår og trækker den igennem curleren med den med følgende plastikpind og swupti, så sad den der. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer