DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smukke dig med krøller, Ditte :) Ih, sådanne krøller kan bare tage SÅ lang tid at lave!

Tak skal du have :)

Jaa men disse krøller tog kun 2 minutter om aftenen, en nats søvn og så lige 2 minutter om morgenen :wink:

Så nu er der ingen undskyldninger for ikke at have store flotte krøller mere :) Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Jaa men disse krøller tog kun 2 minutter om aftenen, en nats søvn og så lige 2 minutter om morgenen :wink:

Så nu er der ingen undskyldninger for ikke at have store flotte krøller mere :) Hehe

Det er jo lige dét! Whats not to love! :heart:

Nemlig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvor var det lige der stod henne, hvordan du gjorde det, Miss Red Carpet? :toot:

Det lyder lidt for godt til at være sandt.. 2 min. og en nats søvn :blink:

Her er linket til Lenas blog hvor jeg så videoen, så kan du se hvordan man gør .... Dejlig nemt :thumbsupsmileyanim:

men det er også 4 min. for du skal også lige bruge 2 min om morgenen :wink:

0

Del dette indlæg

Her er linket til Lenas blog hvor jeg så videoen, så kan du se hvordan man gør .... Dejlig nemt :thumbsupsmileyanim:

men det er også 4 min. for du skal også lige bruge 2 min om morgenen :wink:

Haha, narj, 4 minutter!? Det har jeg virkelig ikke tid til! :rolleyes::lol:

Nå for søren da, det er ikke sådan at være en travl kvinde :wink:

0

Del dette indlæg

Endnu en stor update

DIY

Til vores takkekort har jeg ladet mig inspirere af disse billeder

wedding_thank_yous.jpgthank-you-01-copy-e1317037127391.jpgThank-You-Letters4.jpgthank-you-joyful-joyful.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1282161062686

Vi skulle da helt sikkert også have sådan et banner

:biggrin:

Så jeg fik købt materialer og var det bare at gå igang

og her er resultatet så

post-55165-0-66296400-1340915788.jpg

Jeg har også fået sat bånd og hjerter på alle de bloklys der skal står på bordene

post-55165-0-20700500-1340915815.jpg

Jeg har også fået købt de sidste ting til bordpynten, så nu mangler vi bare dugene og blomsterne

Pyntesten til vaserne

Ståltråd og jutegarn til servietter og bordkortene

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kunne jeg også få leget med servietfoldningen

og vi fandt en vinder

post-55165-0-27379900-1340975799.jpg

Jeg har også fået købt the til de the-glade-drikker

Bryllupskagen

Så har vi endelig besluttet os for indholdet af bryllupskage :cheerleader3:

Det bliver: to banankagebunde og en chokoladekagebund i hvert lag, et lag jordbær/mascarpone mousse, chokolade mousse og friske jordbær, overtrukket med fondant

Nam nam :metteholm

den bliver i 3 lag på 18, 24 og 30 cm og den kommer til at se nogenlunde sådan ud

post-55165-0-55395100-1340975809.jpg

Nåååj hvor jeg glæder mig til at skulle lave den og især til at sætte tænderne i den

Så er vi også komme over sidste frist for SU og vi bliver 44 til fest :balloon: desværre 6 afbud :td:

0

Del dette indlæg

Narj, hvor er du bare go´! At kunne få noget så flot ud af det! Brugte du skabeloner til bogstaverne, eller?

Super flot altså :)

Tak skal du have :hug:

Ja jeg fandt en skrifttype jeg kunne lide i Word og så printede jeg bare STORE bogstaver ud, klippede dem ud og brugte dem som skabelon

0

Del dette indlæg

Så kunne jeg også få leget med servietfoldningen

og vi fandt en vinder

post-55165-0-40783100-1340974359.jpg

Jeg har også fået købt the til de the-glade-drikker

Bryllupskagen

Så har vi endelig besluttet os for indholdet af bryllupskage :cheerleader3:

Det bliver: to banankagebunde og en chokoladekagebund i hvert lag, et lag jordbær/mascarpone mousse, chokolade mousse og friske jordbær, overtrukket med fondant

Nam nam :metteholm

den bliver i 3 lag på 18, 24 og 30 cm og den kommer til at se nogenlunde sådan ud

post-55165-0-34770100-1340974341.jpg

Nåååj hvor jeg glæder mig til at skulle lave den og især til at sætte tænderne i den

Så er vi også komme over sidste frist for SU og vi bliver 44 til fest :balloon: desværre 6 afbud :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mums mums mums... Hørte jeg nogen snakke om prøve smagning??? (jeg er frisk)

Er hel vild med dit første inspirations billede til takke kort.. Den er hugget og gemt til vi kommer der til..

Men må squ indrømme at du godt har været kreativ og HOLD KÆFT hvor er det SMUKT...

0

Del dette indlæg

Mums mums mums... Hørte jeg nogen snakke om prøve smagning??? (jeg er frisk)

Er hel vild med dit første inspirations billede til takke kort.. Den er hugget og gemt til vi kommer der til..

Men må squ indrømme at du godt har været kreativ og HOLD KÆFT hvor er det SMUKT...

Ihh tak skal du have :kiss: oh jeg har flere DIY projekter igang og jeg glæder mig til at vise det hele, især vores gæstebog, som jeg allerede nu er meget stolt af, kan næsten ikke vente med at vise den, men det bliver først når den er helt færdig, som den forhåbentlig snart

og stjæl du bare alt hvad du kan bruge

hehe jeg skal da på et tidspunkt have lavet en sidste prøve kage med alle elementerne samlet :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha du har da fået styr på en masse, genial ide med den tegning over kagen! Og den kage :metteholm MUMS.

Jaa det er dejligt at få styr på en masse ting :)

Tja den kære Troels har flere gange sagt han gerne vil se lister/billeder når jeg har forsøgt år snakke med ham om noget vedr. brylluppet, han er visuel... Så inden jeg overhovedet spurgte mere ind til udseendet af kagen, tegnede jeg to forslag, som jeg viste ham, spurgte ham om hvilken han bedst kunne lide, så om han havde forslag til kagen og da han ikke havde det, om vi så kunne blive enige om at det så skulle være som på tegningen :wink: Det kunne vi så heldigvis godt ... Og heldigvis kunne han også bedst lide den jeg selv bedst kunne lide :)

Mums er også min tanke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer