DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Mange tak :)

Jeps jeg vaskede lige håret og så i med dem

OK sejt nok! Hvor har du købt herlighederne henne? :biggrin:

Det er simpelthen et Ebay køb. 3 pakker med 18 curler i hver til i alt ca. 125kr incl. fragt....

.... Ebay kan godt gå hen og blive en farlig dyrt bekendskab :blink:

Ebay ER et dyrt, men godt, bekendskab.

Har ikke turde gå derind i lang tid da jeg vitterligt ikke har nogen penge efter brylluppet (godt det snart er den 1.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God check liste...

Må indrømme at jeg kom til at trække på smile båndet da jeg kom ned til posterne tjekket med troel skal være kreativ..

Hvor er l et godt par..

Ihh tak skal du have :)

Hehe men han skal være kreativ...

Da vores planlægning begyndte overraskede han mig jo med, at han gerne ville lave invitationerne :blink: WHAT? Det troede jeg godt nok ikke... Havde en idé om han kun gad at gå op i de store ting som feststed og menuen :)

Så han skal da have lov til at være kreativ endnu engang

0

Del dette indlæg

Mange tak :)

Jeps jeg vaskede lige håret og så i med dem

OK sejt nok! Hvor har du købt herlighederne henne? :biggrin:

Det er simpelthen et Ebay køb. 3 pakker med 18 curler i hver til i alt ca. 125kr incl. fragt....

.... Ebay kan godt gå hen og blive en farlig dyrt bekendskab :blink:

Ebay ER et dyrt, men godt, bekendskab.

Har ikke turde gå derind i lang tid da jeg vitterligt ikke har nogen penge efter brylluppet (godt det snart er den 1.)

Forsøger virkelig også at holde indkøbene på et minimum, men puha... Jeg holder mig også væk (i hvert fald frem til d. 1 :wink: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha en lang liste, man bliver da helt svedt. Men der var da lige et par ting jeg ik havde tænkt på. Det ser da smadder godt ud med de krøller, masser af lak og måske toupere håret, så skal det nok holde. ;-)

0

Del dette indlæg

SIkken nogle flotte rkøller du har fået lavet der. Imponerende hvad nogle curlere kan gøre :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have :)

Ja det er alligevel utroligt der ikke skal mere til for at lave krøller i mit (til tider umulige) hår

0

Del dette indlæg

Puha en lang liste, man bliver da helt svedt. Men der var da lige et par ting jeg ik havde tænkt på. Det ser da smadder godt ud med de krøller, masser af lak og måske toupere håret, så skal det nok holde. ;-)

Hehe ja den er lang... men jeg advarede også i starten af indlæget :wink: men dejligt at du kunne bruge det til noget

Jeg stoler på at min kære søster kan få det til at holde hele dagen og natten, uanset hvilken frisure det ender med :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Happy vibes

:goodluck

Jaaa jeg skal til jobsamtale imorge kl. 13.00, så send endelig "happy vibes" og masser af god karma

Det er jo helt utroligt, jeg blev ringet op igår af en dame fra vikarbureauet Adecco. Hun havde fundet mit cv på Jobnet

:o ( de siger godt nok at arbejdsgiverne også bruger den side, men jeg var noget skeptisk over hvor meget det lige kunne være.... men jeg er da blevet klogere ) og hun fortalte om den stilling hun søgte en til og spurgte om det havde interesse ..... JA, du kan bande på det har interesse

:biggrin: Det lød bare virkelig interessant for en kontormus som mig.

Jeg dansede og hoppede rundt i stuen ... Tænk jeg skal til samtale og så endda vedr. en stilling jeg ikke engang har søgt

:cheerleader3:

Jeg havde sådan lyst til at skrive og ringe til Troels med det samme, men nej jeg ville heller fortælle ham det face-to-face. Så istedet for tog jeg sko og jakke på, og gik hen på politistationen og fik min straffeattest og derefter hen til den butik vi havde aftalt at mødes ved efter han fik fri.

Så nu er der bare at krydse fingre XXXX

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor fedt med den opringning. Sender MASSER af karma og gode vibes i din retning :loveshower:

Tusind tak skal du have :) Blev godt nok noget overrasket over at blive ringet op omkring en stilling, jeg slet ikke havde søgt.

0

Del dette indlæg

Uuuh hvor dejligt!!!

Jeg sender god karma og vibes i din retning!

Hvordan reagerede han??????

Dejligt med masser af god karma og vibes :)

Tak..

Han blev rigtig glad og bliver ved med at spørge om jeg glæder mig :) men han blev også noget overrasket (lige som mig) at hun ringede vedr. en stilling jeg ikke havde søgt på.. og at hun havde fundet mig på jobnet :blink: troede godt nok ikke at arbejdsgiverne brugte jobnet og da slet ikke vikarbureauerne

0

Del dette indlæg

Årh hvor fedt med den opringning. Sender MASSER af karma og gode vibes i din retning :loveshower:

Tusind tak skal du have :) Blev godt nok noget overrasket over at blive ringet op omkring en stilling, jeg slet ikke havde søgt.

hehe kan jeg godt forstå, men er jo mega fedt at de så har overvejet om du er den rette for stillingen :) hepper på dig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe kan jeg godt forstå, men er jo mega fedt at de så har overvejet om du er den rette for stillingen :) hepper på dig :cheerleader3:

Ja det giver da lige lidt til selvtilliden :)

Håber de krydsede fingre, god karma og happy vibes virker :) og jeg ikke bliver for nervøs

0

Del dette indlæg

Så er jeg hjemvendt fra samtalen hos Adecco og jeg tror at alle jeres happy vibes og god karma, har hjulpet lidt :) har i hvert fald en fornemmelse af at det gik godt.

Nu er det bare at vente på svar ( forhåbentlig positiv ) i næste uge om jeg skal videre til samtale hos virksomheden... Uhh hvor jeg håber meget, for det lød som en stilling for mig.

0

Del dette indlæg

Så er jeg hjemvendt fra samtalen hos Adecco og jeg tror at alle jeres happy vibes og god karma, har hjulpet lidt :) har i hvert fald en fornemmelse af at det gik godt.

Nu er det bare at vente på svar ( forhåbentlig positiv ) i næste uge om jeg skal videre til samtale hos virksomheden... Uhh hvor jeg håber meget, for det lød som en stilling for mig.

Krydser alt jeg har til du har fået svar :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk :loveshower:

0

Del dette indlæg

Krydser alt jeg har til du har fået svar :)

Mange tak :) håber det gør underværker

0

Del dette indlæg

Fantastisk :loveshower:

Ja det er skønt :) men Puha jeg synes der er lang tid til næste uge :blink: og håber jeg får svar inden Troels tager på drengerøvs tur til Frankrig natten til onsdag

0

Del dette indlæg

Årh hvor fedt, jeg krydser alt for dig, det kunne da være skønt et spændende job :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Årh hvor fedt, jeg krydser alt for dig, det kunne da være skønt et spændende job :thumbsupsmileyanim:

Tak Mette :)

Det ville være såå dejligt med det job, det lyder spændende, jeg kommer ud og møder nogle mennesker, i stedet for bare at gå hjemme, får indhold i hverdagen, og løn i stedet for dagpenge

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer