DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Hvor er de krøller bare for flotte, du er vildt smuk :a1221:

Flot banner, jeg skal da vist også en tur i Tiger, virkelig flot papir :thumbsupsmileyanim:

Ihh mange tak.. dejligt at høre :)

Ja det er rigtig flot og det giver dejligt liv... Også til 20kr (tror jeg nok) for en blok med 40 ark i 10 forskellige mønstre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tak visuel er godt, det bruger jeg også meget, bare overfor mig selv hehe. Men den sammensætning af kagen MUMMENUMS hhæ

Ja det er meget godt :) meeen kan da ikke forstå hvorfor han ikke kan forstå de ideer jeg har i hovedet og prøver at fortælle ham om :wink:

Den bliver god...rigtig god

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have :hug:

Ja jeg fandt en skrifttype jeg kunne lide i Word og så printede jeg bare STORE bogstaver ud, klippede dem ud og brugte dem som skabelon

Ah, det er da genialt, tak for idéen! :)

Velbekomme :)

0

Del dette indlæg

Rebild Bakker ... Aflyst

:(

Nu er beslutningen taget vedr. hvad der skal ske i Rebild Bakker d. 14/7... og for gæsternes vedkomende er dagens program i Rebild Bakker aflyst.

Jeg fortalte Troels om alle jeres gode forslag med reception med kage og bobler, lille "amerikansk agtig" ceremoni, picnic, overfald af røvere og skattejagt, men der var slet ikke noget af det der faldt i god jord

:angry:

Jeg synes jo at det ville være en god idé med en lille ceremoni, hvor vi selv sagde løfterne og vi gav hinanden vores nye ring, hvorefter jeg gerne vil have tage et stort kongebillede og parbillede af af os alle... men men nej det synes han ikke.

Han kunne godt lide idéen med billederne, men ikke den med ceremonien. Han synes at hvis vi skulle lave en lille ceremoni i Rebild Bakke, forsvandt ideén med at vi blev gift hos hans mor

:o Tjaa oki der blev jeg da lige mundlam og alle mine gode idéer og argumenter forsvandt.

Så nu er planen at vi tager i Rebild Bakker sammen med Troels' lillebror (vores fotograf) kl. 14.00 og får taget en hel masse skønne billeder og så er gæsterne nu inviteret til kl. 16.00 i Bælum Skovpavillon, hvor vi starter med kage og bobler

:metteholm og så skulle der også gerne være til til at få taget kongebilledet og parbillederne i de skønne omgivelser ved Skovpavillonen inden vi skal spise.

Jeg tænker så at vi kan få taget kongebilledet her, så kan vi stå på de der trappe-siddepladser

post-55165-0-16653500-1340975704.jpg

og håber så at Troels' lillebrors kamera kan indstilles til automatisk at tage billedet, så han også kan være med på det

:wink: ellers så kunne man måske overtale en af serveringstøserne til at trykke på knappen

Det er også officielt aflyst i Rebild Bakker med Rebild Kommune nu, har lige snakket med den søde dame fra Borgmesterkontoret.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Øv, Øv med Øv på!

Så surt han ikke synes om det!

Ved ikke hvad jeg ellers sådan skal sige andet end IIIIIIIIHJ på dine vegne

:bearhug:

Ja jeg synes sq også det var lidt surt, men nu er beslutningen om at vi bare skal have taget billeder der ude og så resten forgår i Skovpavillonen og det skal også nok blive godt.

Det gode er at vi ikke behøver at bekymre os Såå meget igen om der bliver godt vejr (hvilket der jo selvfølgelig bliver), men billederne i Rebild Bakker kan vi få taget på et andet tidspunkt hvis det regner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor ærgerligt. Det er jo umuligt at argumentere imod sådan et argument uden at føle, at man er hjerteløs, så jeg kan godt forstå, at du opgav den kamp. Er sikker på, det nok skal blive godt alligevel :hug:

0

Del dette indlæg

Ih, hvor ærgerligt. Det er jo umuligt at argumentere imod sådan et argument uden at føle, at man er hjerteløs, så jeg kan godt forstå, at du opgav den kamp. Er sikker på, det nok skal blive godt alligevel :hug:

Nej jeg kunne heller ikke lige se hvordan jeg skulle få ham overtalt efter den besked :blink: og ja det andet skal også nok blive rigtig godt og vi skal da heldigvis stadig i Rebild Bakker, glæder mig helt vildt til at vi skal have taget billeder der :)

Man skal også vælge sine kampe med omhu

0

Del dette indlæg

Øv også, men kan godt se det er svært at argumentere imod den kommentar - kan godt forstå hvis du er lidt skuffet...

Jo jeg var skuffet lige da han ikke synes om forslagene og kom med det med hans mor og slaget var tabt, men nu er der gået nogle dage og skuffelsen har lagt sig. så nu glæder jeg mig bare til vi skal have taget billeder i bakkerne og til fest bagefter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv også, men kan godt se det er svært at argumentere imod den kommentar - kan godt forstå hvis du er lidt skuffet...

Jo jeg var skuffet lige da han ikke synes om forslagene og kom med det med hans mor og slaget var tabt, men nu er der gået nogle dage og skuffelsen har lagt sig. så nu glæder jeg mig bare til vi skal have taget billeder i bakkerne og til fest bagefter :)

Det er dejligt at høre at det er blevet vendt sådan - I skal nok få en dejlig fest :)

0

Del dette indlæg

Det er dejligt at høre at det er blevet vendt sådan - I skal nok få en dejlig fest :)

Tak, det er jeg også sikker på at vi nok skal :)

0

Del dette indlæg

Jeg forstår faktisk godt Troels.

Kan I ikke i stedet fortælle eller skrive et sted, om jeres smukke vielse med Troels' mors tilstedeværelse? På den måde bliver gæsterne også indviet i selve "bryllupsritualet".

Det bliver nogle skønne billeder! Og er helt sikker på at det bliver en fantastisk dag!

Ja det gør jeg også nu, men jeg havde slet ikke tænkt sådan på det, med at det så "ødelagde" ideen med at blive viet hos hans mor :blink: så jeg blev da noget skuffet da han skød det ned, men også noget forbløffet over hans kommentar til det.

Men nu er skuffelsen er væk nu og glæden er tilbage og jeg kan slet ikke vente til vi skal ud i Rebild Bakker og have taget billeder og bagefter feste til den lyse morgen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vigtigste er jo trods alt at I også får fejret jeres kærlighed sammen med alle dem, der ikke var til stede ved vielsen.

Er sikker på at I får en helt fantastisk dag, og du har fuldstændig ret i at det ikke skal regne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vigtigste er jo trods alt at I også får fejret jeres kærlighed sammen med alle dem, der ikke var til stede ved vielsen.

Er sikker på at I får en helt fantastisk dag, og du har fuldstændig ret i at det ikke skal regne :)

Det er det nemlig og det bliver den skønneste, bedste dag og årets fest :)

.... med høj solskin hele dagen :wink:

0

Del dette indlæg

Det lyder som en god beslutning, trods skuffelsen, så lyder det godt. I får en kanon fest!!!

Tak :) dejligt du kan se det gode i beslutningen og det blive årets fest... for os :)

0

Del dette indlæg

Det er ikke altid lige nemt, når planlægningen tager sådan et drej, men kan godt forstå beslutningen. Håber det gør, at det bliver mere "enkelt" på den gode måde :)

Nej det er sq hårdt når ens drømme er så tæt på at blive til virkelighed og så sker der noget, som ændre på drømmen... Der skal lige lidt tilvending til.

Men jo beslutningen gør det da noget enklere og bekymringerne omkring vejret er blevet mindre.

0

Del dette indlæg

Troels' ring

I søndags pressede jeg Troels en lille bitte :fløjt: smule til at find og bestille den ring han gerne vil have i stedet for den ALT for store ring fra H&M til 20 kr, som vi lige hurtigt kunne finde til vielsen.

Han fandt rimelig hurtigt en ring, bestilte den og sørme om ikke den kom med posten idag :cheerleader3:

Det blev en super flot tungstensring fra Trendhim til den nette sum af 599kr.

Her er vidunderet

post-55165-0-88002000-1340968338.jpg

I får også lige sælgers billede af den

exodus6mm.jpg

Jeg synes bare den er så fed og passer så godt til Troels, den er bare ham. Glæder mig til at skulle sætte den på hans finger d. 14/7, og så håber jeg stadig at han måske ændre mening, så den bliver på fingeren og ikke kommer i en kæde om halsen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer