DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

En herlig sommerdag med solskin

Ahhh hvor er det bare en skøn dag, med solskin og varme

:thumbsupsmileyanim: og hvordan bedre at fejre sommeren er kommet end med hjemmelavet koldskål

Så jeg satte lige min dejlige køkkenven KitchenAid på let arbejde og trylle rylle wupti så var der en stor skål fyldt med dejlig hjemmelavet kærnemælkskoldskål med jordbær i .... mmm mums mums

:smiley-eatdrink026:

Se se se

576524_10150832900732045_733922044_9840645_1540852596_n.jpg

Udover at Troels' nye ring kom med posten i dag, så kom der sørme også en fragtmand med den rulle med 25m Buttermilk Dunicel dug, jeg bestilte i går

:cheerleader3: Så nu er der også styr på det, dejligt, dejligt

post-55165-0-68488400-1340968389.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeej hvor er Troldes ring fiin! Håber da også han (det meste af tiden) vil bære den på fingeren. :a1221:

lækkert med Home-made-koldskål, alt smager bare bedre når det er hjemmelavet :heart:

og kom til at grine lidt - læste forkert, så det var min egen fejl: Læste at der var kommet en frUgtmand med din dug - ikke en fragtmand. Tænkte hva faaan en frugtmand er, og hvorfor det var ham som kom med din dug! :help:

0

Del dette indlæg

Neeej hvor er Troldes ring fiin! Håber da også han (det meste af tiden) vil bære den på fingeren. :a1221:

lækkert med Home-made-koldskål, alt smager bare bedre når det er hjemmelavet :heart:

og kom til at grine lidt - læste forkert, så det var min egen fejl: Læste at der var kommet en frUgtmand med din dug - ikke en fragtmand. Tænkte hva faaan en frugtmand er, og hvorfor det var ham som kom med din dug! :help:

Ja jeg synes virkelig også den er fed, håber også han synes det når han kommer hjem og ser den i real life :) Han har godt nok sagt hele tiden at han vil have sin ring i en kæde, men kunne jo være at han kunne vænne sig til at have den på i løbet af d. 14/7

Hehe en frugtmand :) nej jeg kan heller ikke lige så hvad en frugtmand skulle lave med min dug :) men en frugtmand må da være sådan en der står på torvet og skriger og skåler "KOM OG KØB, KOM OG KØB! 10 STORE ÆBLER FOR EN TYVER" :)

0

Del dette indlæg

Smukt nyt profil billede du har fået dig :)

Og hvor lækkert med hans ring! Og mmm hjemmelavet koldskål, arj kommer du ikke lige forbi med en skål til mig! :)

Jeg er kun lidt misundelig på, at du har en KitchenAid! Er de lige så fantastiske som de siger i reklamerne? (Arg, den skulle jeg da have skrevet på vores ønskeseddel!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukt nyt profil billede du har fået dig :)

Og hvor lækkert med hans ring! Og mmm hjemmelavet koldskål, arj kommer du ikke lige forbi med en skål til mig! :)

Jeg er kun lidt misundelig på, at du har en KitchenAid! Er de lige så fantastiske som de siger i reklamerne? (Arg, den skulle jeg da have skrevet på vores ønskeseddel!)

Tak skal du have :)

Det er rigtig dejligt med hans ring og da han kom hjem og så den, synes også selv at den er super fed i real life, så fed at den kunne han da nok godt finde på at gå med på fingeren, i stedet for i en kæde om halsen, som ellers var planen :) jaaa tænkte jeg bare

Uhh jeg er rigtig glad for min ven KitchenAid :) Jeg havde ønsket mig den længe og så fik vi sørme en køkkenmaskine i julegave af mine forældre, men øv det var en Kenwood...ikke for det, for en Kenwood er også en super god maskine, men den er ikke så pæn, og vores SKULLE altså stå fremme (vores køkken er ikke så stort) og jeg havde forlængst forelsket mig i en KitchenAid, så skidt pyt med at der ikke kan være så meget i den, men den kan jo rører, Nice og piske og den gør det godt :) og jeg har også ismaskinen til den nam nam :) og ønsker mig råkostjern til den, så den kan komme til at hjælpe mig med at snitte grønsager i strimler eller skiver.

Du må bare komme med en sidebemærkning, når du snakker med nogle af jeres gæster, at i ønsker jer sådan en køkkenven

0

Del dette indlæg

Mmmmmmmm.. koldskål :metteholm

Det er en smuk ring, som Troels har valgt sig... den skal han da helt sikkert nok beslutte sig for at gå med på ringfingeren i stedet for om halsen :wink:

Du har virkelig nået en masse fine DIY-ting siden sidst jeg har været på BK... dejligt og super flot :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til billeder af gæstebogen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Mmmmmmmm.. koldskål :metteholm

Det er en smuk ring, som Troels har valgt sig... den skal han da helt sikkert nok beslutte sig for at gå med på ringfingeren i stedet for om halsen :wink:

Du har virkelig nået en masse fine DIY-ting siden sidst jeg har været på BK... dejligt og super flot :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til billeder af gæstebogen :biggrin:

Ja det krydser jeg også fingre for at han gør :)

Der sker da lidt på DIY siden, det er så dejligt. Vi skal lige have lavet de sidste tekster til gæstebogen og have dem sat i og så skal jeg fluks få taget billeder af den, så i kan se hvad jeg har brugt mange timer på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW en flot ring. Har fluks sendt kæresten ind p den side og kigge efter ringe, for der er godt nok mange flotte!

Ja der er mange flotte og billige ringe :) og så har jeg læst at tungsten, som Troels' ring er i er vildt slidstærkt ... Så 599 kr for en ring der holder evigt , dejligt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes at hans ring er virkelig flot :) Og koldskål lyder jo for lækkert.. har du en opskrift man kan få ? :)

Ja den er super flot, det bliver dejligt at give ham den på d. 14/7

Hmm jaa en opskrift, den er lavet på slum :fløjt: (det har jeg vist desværre alligevel arvet lidt fra min mor, mig som hader, når min mor har lavet noget virkelig lækkert og man spørger efter en opskrift "jamen der er ikke nogen opskrift, jeg har bare lavet det på slum" :angry: ihhh altså mor), men jeg brugte:

1L kærnemælk

1L ymer

8 æggeblommer (pasteuriserede)

8 spsk. sukker

vaniliesukker

1 bakke jordbær

Så pisker du bare æg og sukker til æggesnaps og tilsætter kærnemælk og ymer og smager til med vaniliesukker. Når det smager som du gerne vil have det, så i med jordbær, rør lidt rundt, så det hele får en fin lyserød farve og smag af jordbær.

mmm mums :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Navneændring

Jaaa så har vi endlig fået afleveret navneændringspapirene til kirkekontoret.

Vi havde egentlig udfyldt papirene til navneændring på bryllupsdagen, men vi afleverede dem ikke fordi de jo alligevel ikke vil kunne nå at få det i orden til dagen, da de har en behandlings tid på 15 arbejdsdage og vi have 4 dagen til vielsen på sygehuset, men det var også helt fint, for vi kunne nå at få det ændret uden gebyr i op til 3 måneder efter bryllupsdagen.

Jeg troede så at når det var efter bryllupsdagen, så var det andre papir vi skulle udfylde, så jeg ville vente med at undersøge det til efter vi var flyttet til Aalborg og lige havde fået lidt ro på.

Så tager jeg mig endelig sammen til at få det undersøgt og besøger Vor Frue Kirke kirkekontor i Aalborg, som er den vi høre til nu, om sørme så... det er de samme papir "navneændring på bryllupsdagen" vi skulle udfylde, så vi kunne lige så godt have afleveret papirene i første omgang

:huh:

Nå men skidt pyt

Nu er de afleveret, så om ca. 3 uger hedder vi:

Ditte Schou Bygballe

&

Troels Schou Bygballe

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt der er styr på papirene :thumbsupsmileyanim: Og hvor bliver det spændende med jeres "nye" navne :wink:

Det var så dejligt endelig at få afleveret papirene, men der skal nok lige noget tilvænning til at skrive under med Ditte Schou Bygballe eller når jeg skal ringe steder hen :) men det kommer nok på et tidspunkt

0

Del dette indlæg

Ih, dejligt at få afleveret det, vores ligger herhjemme og venter på, at jeg tager det med mig også :)

Ja dejligt, gik mig lige en tur ned i byen i det gode vejr og kirkekontoret ligger lige på vejen :)

Du må se at få dem med dig en dag, det er så dejligt at få dem afleveret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Navneændring

Nøøj hvor er de dog bare utroligt effektive på kirkekontoret ved Vor Frue Kirke i Aalborg

:o ... eller også har de bare INGEN ting at lave, så da bare kastede jeg over vores papir og tænkte "ENDELIG noget at lave" :wink:

Men jeg var jo henne med papirene i går middag og i dag kom posten så med 2 stk. attestation af navneændring og 2 stk. fødsels- og dåbsattest

:cheerleader3:

Og her er beviserne på at vi nu hedder:

Troels Schou Bygballe

&

Ditte Schou Bygballe

:toot:

post-55165-0-07940400-1340974090.jpg

Så skal jeg bare have fundet ud af at få ændret mit navn på facebook .... er der måske nogen der ved hvordan man gør det???

:help:

0

Del dette indlæg

Skønt der er styr på navnene. Det kræver nok noget tilvænning med et andet navn, jeg ved at jeg nok skal få skrevet forkert under de første 1000 gange efter jeg har fået nyt navn.

Når du skal ændre navn på fjæsen, skal du gå op til højre i skærmen der hvor der er en pil - ved siden af dit "navn" og "startside". Den trykker du på og så er det den hvor der står "kontoindstillinger" og så skulle resten vist være i ligetil. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Skønt der er styr på navnene. Det kræver nok noget tilvænning med et andet navn, jeg ved at jeg nok skal få skrevet forkert under de første 1000 gange efter jeg har fået nyt navn.

Når du skal ændre navn på fjæsen, skal du gå op til højre i skærmen der hvor der er en pil - ved siden af dit "navn" og "startside". Den trykker du på og så er det den hvor der står "kontoindstillinger" og så skulle resten vist være i ligetil. :cheerleader3:

Ja jeg kommer nok også til at både skrive og sige Nielsen istedet for Bygballe en million gange før det er sevet ind at jeg altså hedder Bygballe nu :lol:

Ahh ja det var meget nemt, det er bare lige det der med at finde det :thanks: tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer