DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Miss Lena krøller uden varme.... Fortsættelse

Nå tøser skal i se resultatet

Jeg fik MASSER af krøller

559997_10150819814667045_733922044_9807224_607123165_n.jpg398358_10150819815707045_733922044_9807226_848432092_n.jpg

Sååå fint, men mit hår var noget filtret efter jeg havde taget hårbåndet ud, jeg havde jo også lige glemt at rede det inden jeg kom det i igår

:blush:

Efter jeg nu har kørt en børst igennem det, ser det nu sådan ud

480243_10150819821922045_733922044_9807232_892456453_n.jpg292295_10150819822952045_733922044_9807233_406300430_n.jpg

De er ikke så fine mere

:td: Øv

Tror da vist også lige jeg skal have fat i sådan noget hende i videoen kommer i håret inden, så det er lidt nemmere at styre.

Redigeret af DitteSchouNielsen
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fint.... Også efter. Jeg gav håret en hurtig omgang hårlak inden jeg tog elastikken ud og har også krøller i dag

Nåå ja det kunne jeg også have gjort ...

Mit hår er kommet op i en hestehale nu, mit tykke hår var jo over alt og ikke til at styre og nu er krøllerne næsten som de var inden der kom en børst igennem :)

Men det skal da helt sikkert prøves igen, for hvor er det bare dejligt nemt og så til mig som ikke har tålmodighed til krøljern :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine. altså krøllerne! synes rigtig godt om!

Tak :)

Troels grinte af mig i går efter jeg havde sat elastikken i håret, han synes jeg lignede en middelalder kvinde

Sjovt! Var faktisk også lidt min første tanke da jeg bare så billedet inden jeg havde læst teksten. Eller en hippie-wanna-be

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Troels grinte af mig i går efter jeg havde sat elastikken i håret, han synes jeg lignede en middelalder kvinde

Sjovt! Var faktisk også lidt min første tanke da jeg bare så billedet inden jeg havde læst teksten. Eller en hippie-wanna-be

Hehe jaaa men der var en mening med galskaben :wink:

0

Del dette indlæg

Hehe jaaa men der var en mening med galskaben :wink:

Ja og sikke et resultat!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt at se nogle billeder af krølle-guiden i aktion :rolleyes: Jeg tænker, at uanset hvad jeg gør, så vil mit lange og meget glatte hår rette sig ud efter 5 minutter dagen efter...

Tja der er ikke andet at gøre end at prøve :) kan man ikke få et eller andet mirakel produkt til glat hår, så det holder?

0

Del dette indlæg

Jeg synes altså det ser super smukt ud! Og hvis du putter lidt voks i efter du har redt det, for ligesom at "samle det", så er det da lige til den røde løber :thumbsupsmileyanim:

Tak :) og så til den røde løber lige frem :blink:

Men jeg må simpelthen prøve mig frem med nogle produkter i håret, for det da for super nemt at lave krøller på den måde til ikke at bruge den metode.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer