DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Måske du kan bruge den ide jeg selv vil bruge (jaja, har købt alt til det, men har ikke liiiige... :blush: ) til vores forlovelsesringe..

Købe en dyb billedramme - de har nogle i IKEA til 59 kr, men fåes også tit i Bilka osv osv.. Og så sætte et sødt kærestebillede ind af dig og din mand - og så ligge ringen INDE i rammen.. :heart:

Kan ikke finde nogle billeder af min ide - så måske den er unik! :lol: (sikkert ikke :lol: ) Men jeg synes det er en sød måde at "vise" ringen på, selvom man ikke kan/vil gå med ringen... :)

41TI0Rn6x9L._SL500_AA300_.jpg4750867.jpg

Det er da en super god idé .... Det havde jeg ikke lige tænkt på

Tak, du er en skat :)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske du kan bruge den ide jeg selv vil bruge (jaja, har købt alt til det, men har ikke liiiige... :blush: ) til vores forlovelsesringe..

Købe en dyb billedramme - de har nogle i IKEA til 59 kr, men fåes også tit i Bilka osv osv.. Og så sætte et sødt kærestebillede ind af dig og din mand - og så ligge ringen INDE i rammen.. :heart:

Kan ikke finde nogle billeder af min ide - så måske den er unik! :lol: (sikkert ikke :lol: ) Men jeg synes det er en sød måde at "vise" ringen på, selvom man ikke kan/vil gå med ringen... :)

Hvor er "synes godt om" knappen henne når man skal bruge den!

Ideen er jo intet mindre end GENIAL

Nu ved jeg da hvad et af mine nye efter-bryllups projekter skal være

0

Del dette indlæg

Hvor er "synes godt om" knappen henne når man skal bruge den!

Ideen er jo intet mindre end GENIAL

Nu ved jeg da hvad et af mine nye efter-bryllups projekter skal være

Hehe ja hun er ikke helt dum :)

0

Del dette indlæg

Hvor sødt, at Troels fik lov til at vælge. :heart:

Hvordan ser hans ring så ud?

Og tillykke med den overståede flytning! Jeg håber, i falder godt til i Aalborg. :)

Jeg tror aldrig, jeg fik skrevet til dig, da din svigermor døde (for uh, hvad skriver man?), selvom i tit har været i mine tanker. Jeg er imponeret over, så hjælpsomme folk har været, og det har været skønt og meget rørende at læse din beretning. :heart:

Og så ser du jo bare supersmuk ud i den kjole!! :loveshower: Hvilken en af dem var det egentlig, der var kommet hjem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sødt, at Troels fik lov til at vælge. :heart:

Hvordan ser hans ring så ud?

Og tillykke med den overståede flytning! Jeg håber, i falder godt til i Aalborg. :)

Jeg tror aldrig, jeg fik skrevet til dig, da din svigermor døde (for uh, hvad skriver man?), selvom i tit har været i mine tanker. Jeg er imponeret over, så hjælpsomme folk har været, og det har været skønt og meget rørende at læse din beretning. :heart:

Og så ser du jo bare supersmuk ud i den kjole!! :loveshower: Hvilken en af dem var det egentlig, der var kommet hjem?

Tusind tak for din besked :)

Jeg synes det var vigtigt at Troels valgte ringen, da den jo ligesom skulle gøre det ud for min forlovelses/vielsesring, som han havde valgt.

Jeg kan godt forstå at du ikke har skrevet noget, da det hele stod på .... For ja hvad skriver man lige :blink: sådan har jeg det også nogen gange selv. Men jeg er da glad for at høre at vi har været i dine tanker :) og dejligt at min beretning var god og rørende

Tak for rosen om min kjole. Det er Tamara fra White One og det var den jeg prøvede.

0

Del dette indlæg

OK - var lige nysgerrig. :wink: Jeg kan jo ikke lade være med at tænke på dit kjoledilemma, men jeg tænker, at selvom denne kjole måske ikke heeelt var drømmekjolen dengang, er den det vel nu, hvor den har fået en historie? Skægt, så ubetydeligt sådan et problem pludselig kan blive...

Såe... tak, fordi du lige fik mindet min om, hvad et bryllup egentlig handler om - nemlig kærligheden mellem to mennesker. :kiss:

0

Del dette indlæg

OK - var lige nysgerrig. :wink: Jeg kan jo ikke lade være med at tænke på dit kjoledilemma, men jeg tænker, at selvom denne kjole måske ikke heeelt var drømmekjolen dengang, er den det vel nu, hvor den har fået en historie? Skægt, så ubetydeligt sådan et problem pludselig kan blive...

Såe... tak, fordi du lige fik mindet min om, hvad et bryllup egentlig handler om - nemlig kærligheden mellem to mennesker. :kiss:

Er glad for jeg kunne hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot ring han har valgt :heart: Kan godt forstå du glæder dig til at få den på d. 14/7 :)

Tak :) ja den har han valgt godt, det var den ring jeg lage mærke til først

- endnu en grund til at glæde sig til d. 14/7 :)

0

Del dette indlæg

Drømme

:blink:

Der sker ikke lige det helt stor i forhold til vores store fest, men jeg drømt en drøm.... eller nærmere et mareridt og jeg bliver nødt til at fortælle jer om det.

.... og hvis der sidder en der ude, som kan tyde drømme, så endelig med dit bud på hvad det betyder

Jeg blundede lige ca. en halv times tid i morges efter Troels var kørt på arbejde

Det startede med at Troels og jeg kommer glade op af trappen til vores nye lejlighed i Aalborg. Vi kommer slæbende på diverse rengøringsudstyr så som støvsuger, moppe og spand m.m. Vi stiller det på trappen, låser op og går ind lejligheden med spand og moppe.

Det mærkelige er så at jeg har min smukke brudekjole på, Troels har hverdagstøj på

:blink: - Jeg ved ikke hvor vi har været henne inden vi kommer op ad trappen og hvorfor vi slæber på alt det... og hvorfor i alverden har jeg brudekjole :blink:

Hurtigt smutter Troels ud af døren igen, han skal lave et eller anden sammen med hans kammerater.

Jeg går så ud på trappen efter det sidste rengøringsudstyr. Idet samme kommer vores nabo ud og vi hilser på hinanden. Jeg går ind i lejligheden og sætter tingene fra mig, og da vender mig om for at lukke døren kommer tre klamme, klamme mænd ind. Den forreste lille spinkle mand, med meget tydelige kindben og hage, holder mig op mod muren med en lommekniv for min hals og siger at nu skal jeg dø, for vi har vist hvad kærligheden er og gør

:o Jeg begynder at tude og siger at de må tage hvad de vil i lejligheden ...

... og så vågner jeg

Arghhh hvad sker der lige for den drøm ???

:blink: - eller mareridt

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den med drømme har jeg også været igennem, og min veninde har endda også haft mareridt over mit bryllup... -HAHA- Synes heldigvis ikke at jeg har haft så mange drømme på det sidste, men de kommer da engang imellem, synes lidt det er i perioder. Men Puha kan da godt forstå at ens hjerne skal have bearbejdet ens indre bridezilla engang imellem :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den med drømme har jeg også været igennem, og min veninde har endda også haft mareridt over mit bryllup... -HAHA- Synes heldigvis ikke at jeg har haft så mange drømme på det sidste, men de kommer da engang imellem, synes lidt det er i perioder. Men Puha kan da godt forstå at ens hjerne skal have bearbejdet ens indre bridezilla engang imellem :lol:

Hvad har du drømt?

Det eneste bryllups noget der var i min drøm, var jo min kjole :blink: plus jeg har da heller ikke noget at være zilla over, jeg er jo en gift kvinde ;) Hehe

0

Del dette indlæg

Hvad har du drømt?

Det eneste bryllups noget der var i min drøm, var jo min kjole :blink: plus jeg har da heller ikke noget at være zilla over, jeg er jo en gift kvinde ;) Hehe

Har bl.a. drømt at jeg havde glemt min kjole og det opdagede jeg først da jeg stod i kirken, og i en anden drøm havde jeg glemt datoen, så jeg glemte at møde op i kirken og kunne ikke forstå at alle folk ringede efter mig, når jeg sad på uni og arbejde -HAHA-

Min veninde drømte noget om at der var sand på gulvet i kirken og hun havde glemt sine sko, så hun legede brudepige i bare tæer (det skal lige siges hun selv har opgraderet sig til brudepige i drømmen, for har ingen brudepiger i virkeligheden :griner:- )

0

Del dette indlæg

Kæreste Ditte...

Har da vist været noget fraværende i den sidste tid! Har slet ikke læst om brylluppet og din kære svigermor før nu! Hvor er det dejligt, at hun nåede at brylluppet med...!!! Men så trist, at hun så hurtigt skulle herfra... :( Det er en hård tid, I skal igennem, - vores forældre er bare så svære at undvære.... :( Jeg håber, at I har god støtte omkring jer!!!

Tusindevis af knus og tanker til jer herfra! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

P.s.: Hvor ser du da bare fantastisk ud i din kjole!!!

Redigeret af newdoc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Ditte...

Har da vist været noget fraværende i den sidste tid! Har slet ikke læst om brylluppet og din kære svigermor før nu! Hvor er det dejligt, at hun nåede at brylluppet med...!!! Men så trist, at hun så hurtigt skulle herfra... :( Det er en hård tid, I skal igennem, - vores forældre er bare så svære at undvære.... :( Jeg håber, at I har god støtte omkring jer!!!

Så har der da været noget at læse op på

Det var så dejligt at vi nåede at blive vie og hun kunne samle kræfter til opleve hele vielsen inden hun desværre skulle alt for tidligt fra denne verden.

Det er rigtig hårdt, tankerne flyver rundt i hvovedet og følelserne sidder uden på tøjet HUUG så det er godt at vi har hinanden og vores familie, som vi kan støtte os til.

Så mange tak for dine tanker og kram, det varmer så dejligt :kiss: (apropos følelser ude på tøjet ... her sidder jeg med våd øjenkrog og sviende øjne. Sådan er det for mig når jeg læser alle jeres søde bedskeder i forbindelse med min svigermor og vores bryllup)

Idag skal vi så til urnenedsættelse :(

Tak for rosen :)

0

Del dette indlæg

Aw, sikke dog en drøm at vågne op fra. Nogle gange spiller vores sind os et puds, jeg har ikke noget godt bud på, hvad den mon betyder :)

Ja den var mystisk.

For det meste drømmer jeg bare at jeg falder ud over et eller anden, ikke noget før og ikke noget efter, jeg falder bare :huh: - nogen gange bliver jeg jagtet før jeg falder

0

Del dette indlæg

Kæreste Ditte...

Det var så dejligt at vi nåede at blive vie og hun kunne samle kræfter til opleve hele vielsen inden hun desværre skulle alt for tidligt fra denne verden.

Det er rigtig hårdt, tankerne flyver rundt i hvovedet og følelserne sidder uden på tøjet HUUG så det er godt at vi har hinanden og vores familie, som vi kan støtte os til.

Så mange tak for dine tanker og kram, det varmer så dejligt :kiss: (apropos følelser ude på tøjet ... her sidder jeg med våd øjenkrog og sviende øjne. Sådan er det for mig når jeg læser alle jeres søde bedskeder i forbindelse med min svigermor og vores bryllup)

Det er også en svær dag, men bare husk på kærligheden - til hinanden og ikke mindst til hende.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Kæreste Ditte...

Tusinde tanker til jer i dag... Håber, at dagen forløber nogenlunde, - men det er jo endnu en rigtig hård dag... :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer