DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke en fin påskekage... :metteholm Du må lige smide billeder af dit kagekursus herinde også... er vildt nysgerrig og dybt misundelig over, at du tør bage din egen bryllupskage :o

Tak..

Jeg lover der kommer billeder imorgen, når manden er på arbejde... Og lover det er godt, er så stolt af hvad jeg fik lavet :)

0

Del dette indlæg

Så glæder jeg mig til at se endnu skønnere kager i morger

For den påskekage har du klaret ret godt!

Hehe tak...

Det lykkedes vist meget godt, selv om jeg synes den blev lidt mere rodet end jeg havde forstillet mig, men sådan går det når man spørger manden og han så har en anden ide, som skal sættes sammen ens egen :) Hehe

Gælder mig også til at vise resultatet af kurset og høre jeres dom :)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lidt ny her, og har ikke fuldt med hele vejen, men forsøger - tak for at dele med os, det er så dejligt at læse :) Og stort tillykke selvfølgelig!

Velkommen til i min tråd :)

og tusind tak

Mange tak :loveflag:

Wauw, en fantastisk flot kage, super evner! :blink:

Smart at kombinere hudpleje med pakning, hvem siger, at man ikke kan gøre masser af ting på en gang :)

0

Del dette indlæg

Jeg er lidt ny her, og har ikke fuldt med hele vejen, men forsøger - tak for at dele med os, det er så dejligt at læse :) Og stort tillykke selvfølgelig!

Velkommen til i min tråd :)

og tusind tak

Mange tak :loveflag:

Wauw, en fantastisk flot kage, super evner! :blink:

Smart at kombinere hudpleje med pakning, hvem siger, at man ikke kan gøre masser af ting på en gang :)

Tak :)

Hehe det var en pakke jeg lige fandt og jeg gad ikke pakke den ned, så den blev brugt i stedet, men synd der kun var en pakke, det kunne ellers være sjovt hvis Troels også lige kunne få noget på :)

0

Del dette indlæg

Bryllupskage kursus hos SpecialKøbmanden i Aarhus d. 18/4

Det var så i onsdags jeg var på bryllupskagekursus sammen med min veninde - og Frk. A herinde fra var der også, hyggeligt lige at møde hende

:)

Hvis man har interesse for kager, vil jeg helt klart anbefale at tage på sådan et kursus, det var bare rigtig godt og man fik øjnene op for alt det man kan lave i kageverdenen og at det ikke behøver være VILDT svært og jeg fik da lidt tips til opsmøringen, som jeg synes jeg har haft størst problemer med.

De tilbyder alle mulige kurser, så der er noget for alle på alle niveau, f.eks.: festkager med fondant, bryllupskage, cake pops, chokolade, skæve kager, diverse blomster, modellering af figur og meget meget mere.

Men ikke mere snak ....

her er resultatet af kurset og jeg er SÅÅÅ STOLT

:thumbsupsmileyanim:

459361_10150691314327045_733922044_9623324_970063694_o.jpg466962_10150691314582045_733922044_9623326_495942475_o.jpg581445_10150691314757045_733922044_9623328_1649555890_n.jpg461446_10150691314907045_733922044_9623330_1303929721_o.jpg461932_10150691315432045_733922044_9623334_321119369_o.jpg458865_10150691315682045_733922044_9623337_1711348807_o.jpg411726_10150691315182045_733922044_9623332_341344312_o.jpg

Nååå tøser, hvad synes i så

:lol:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiii... billeder af dit kagekursus :thumbsupsmileyanim:

Du kan i hvert fald tillade dig at være stolt... den kage er da bare sååååååå flot og ser alt for lækker ud :metteholm

Det kunen da godt ske, at jeg for interessens skyld skulle tage sådan et kursus til trods for en anden bager min bryllupskage :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiii... billeder af dit kagekursus :thumbsupsmileyanim:

Du kan i hvert fald tillade dig at være stolt... den kage er da bare sååååååå flot og ser alt for lækker ud :metteholm

Det kunen da godt ske, at jeg for interessens skyld skulle tage sådan et kursus til trods for en anden bager min bryllupskage :wink:

Taaak :)

Jeg synes da helt sikkert du skal tage på kursus, hvis du har interessen :) Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været afsted

0

Del dette indlæg

Shit hvor er den flot!

Tak tak :)

Er også rigtig glad for resultatet også fordi jeg ikke havde en plan og først da vi havde smurt kagerne op og betrukket dem med fondant, fandt jeg ud af alle de muligheder vi havde med pyntningen .... Og SHIT der var mange :blink: så jeg var bange for at den ville blive noget værre rød, for ville jo gerne prøve det hele

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ditte..

Altså sikke noget med låsesmeden, men godt at i forstod at hygge jer mens i ventede..

Æv med din ring blev væk, kørt over og helt krøllet... men godt i fandt den og at du har fået en ny :)

Hvor er det dog en dejlig kage du har fået lavet... den ville jeg godt smage :metteholm

Er det egentligt svært at arbejde med fondant ?

Masser af :bearhug: fra mig til jer i jeres nye hjem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ditte..

Altså sikke noget med låsesmeden, men godt at i forstod at hygge jer mens i ventede..

Æv med din ring blev væk, kørt over og helt krøllet... men godt i fandt den og at du har fået en ny :)

Hvor er det dog en dejlig kage du har fået lavet... den ville jeg godt smage :metteholm

Er det egentligt svært at arbejde med fondant ?

Masser af :bearhug: fra mig til jer i jeres nye hjem :)

Ja det var noget værre noget med den låsesmed :)

Det var rigtig træls med min ring, men jeg har fået en fin ny en, som jeg glæder mig til at få den på d. 14/7 :)

Tak :) det var bare en chokoladekage der var klar da vi kom på kurset, der er ikke noget mousse indeni.

Nej jeg synes ikke det er svært at arbejde med fondant og det bliver lettere og lettere jo flere gange man prøver. Jeg fik det dog ikke rullet så tyndt ud som jeg gerne ville, men jeg havde simpelthen ikke flere armkrafter tilbage efter flytningen :blink:

Og tak for krammer

0

Del dette indlæg

Jamen gud hvor er du da bare for dygtig...... :loveshower: Den er jo bare super flot.....!!!

Ihh tak...

Det er så dejligt med ros ... Troels synes der sker for lidt på den :blink: altså mænd .... de har da heller ikke forstand på sådan noget

0

Del dette indlæg

Kære Ditte

Jeg har lige læst op på din beretning, lad mig kolondere med din svigermor.

jeg er glad for Knud K vores borgmester havde tid til jer, du ser så smuk ud på billederne.

det er et smukt hjerte der gør som du har gjort jeg håber i får en fantastisk dag, når i indtager bakkerne..

og så lige thumbs up for dine smukke kager :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer