DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Hvor er jeg glad for, hun fik en smuk afsked, kære Ditte. :hug:

I har vel nok været stærke, sådan at planlægge hele begravelsen og virkelig sørge for, at hun kom godt afsted.

Det er simpelthen så flot klaret, særligt når I selvfølgelig selv er berørte.

Jeg synes virkelig, I har bevist, I kan være der for hinanden og for alle andre, selv i en meget svær tid!

Håber I er klar over dette selv - I bør virkelig være stolte.

Jeg er sikker på, der sidder én på en stjerne i det fjerne

Og takker jer for alt hvad I har gjort :heart:

Tusind tak..

Ja sådan en situation bringer nogle evner og personligheder frem i folk, og vi har virkelig skullet være stærke, støtte hinanden og tænke med hjertet. Det synes jeg vi alle i familien har formået at gøre.

Jeg er stolt af at være af sådan en støbning og jeg er vildt stolt af at være gift ind i en famile af sådan en støbning.

Men tusind tak fordi du siger det, for der har ikke været meget tid til, at være stole af det vi nåede og har gjort, eller til at nyde at vi er blevet gift. Og det bliver der nok heller ikke tid til før vi er flyttet i næste uge.

Jeg er sikker på svigermor er rigtig glad for de ting vi har gjort for hende. Alle de valg der skulle træffes i forbindelse med bisættelsen, har vi også forsøgt at tage i hendes ånd. Vi har valgt en frem i plæne, for hun ville ikke have i gravsted, som skulle passes. Hun elskede naturen, så på stenen kommer der en due og de salmer vi valgte, omhandler alle naturen og kærligheden. Blomsterne på kisten og kransen fra os alle var med røde og hvide roser, som hun havde i hendes brudebuket. Det foregik i Kristrup Kirke hvor de i sin tid blev gift. Præsten var også valgt ud fra at hun rigtig godt kunne lide han og synes han var så dygtig.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det lyder jo fantastisk smukt og som om det er meget gennemført i hendes ånd.. synes i gør det fantastisk og virker som om i er gode til at være der for hinanden... :):bearhug:

Tusind tak Alexandra

Dejligt at høre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er glad for I fik sagt på gensyn og trods alt havde en god dag. Det er altid hårdt, og kan godt forstå at din far havde tankerne hos din faster :heart:

:bearhug: :bearhug:

Trods omstændighederne kunne det ikke være en bedre dag og vi hyggede hjemme hos svigerfar efter det hele med familiepizza :hug:

Ja jeg kan også godt forstå ham, han blev simpelthen så ked af det da min faster og onkel kørte hjem efter kaffen, så jeg er sikker på tankerne løb af med ham der, for han siger jo ingen ting. Men hvor jeg synes det var synd for ham - kan ikke lide at se min far ked af det, han har jo altid været den hårde og stærke mand, lige ind til han selv blev meget syg sidste år og lægerne har ikke kunnet finde ud af hvad han fejler :blink: ( det kunne de heller ikke for 7 år siden da han blev syg første gang og på samme måde)

0

Del dette indlæg

Er glaf for i fik sagt ordentligt farvel og på gensyn. Det lyder til at have været en smuk dag lige i hendes ånd. Det er altid en hård dag at skulle igennem. Kan godt forstå din far, det må ikke være nemt :(

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Er glaf for i fik sagt ordentligt farvel og på gensyn. Det lyder til at have været en smuk dag lige i hendes ånd. Det er altid en hård dag at skulle igennem. Kan godt forstå din far, det må ikke være nemt :(

:bearhug:

Det var lige i hendes ånd og det var vigtigt for os alle at det blev på den måde.

0

Del dette indlæg

Beretning

30/3-2012

Nå tøser, jeg har jo lovet jer en lille beretning om vores bryllup d. 30/3-2012.

Jeg har fået lidt billeder, de er ikke alle lige gode, men jeg kan ikke vente længere. Jeg ville ellers også rigtig gerne bruge de billeder min søster tog, da alle de billeder hun tog på hende mobil utrolig nok var gode, men fjolset er kommet til at slette dem, da hun ville flytte dem over i en mappe

:boohoo: :angry: - håber at min venindes kæreste kan finde dem, men det kan desværre først blive i næste uge.

Det startede jo søndag d 25/3, hvor vi spurgte svigermor, om hun ville være med til, at vi blev viet hos hende på sygehuset.

Der efter var det bare på med løbeskoene...

Jeg snakkede frem og tilbage med Vesthimmerlands Kommune, og de ville meget gerne hjælp med at få vielsen på plads hurtigst mulig. De ville tage kontakt til Mariagerfjord Kommune og få det arrangeret så de kunne lave prøvelsesattesten istedet for at den skulle igennem Mariagerfjord Kommune....

:thanks:

Vi fik udfyldt papirene og tirsdag hoppede jeg på bussen til Aars for at få afleveret dem og aftalt en dato og tid for vielsen med det samme. Vi aftale at det kunne blive mandag d. 2/4 kl. 10.00.

Jeg skulle lige have noget frokost inden jeg skulle med bussen videre til Farsø, hvor jeg havde aftalt med Troels at mødes. Så jeg købte en sandwich hos bageren (den tørreste sandwich jeg kunne opstøve

:td: ) og så gik jeg hen i en lille park og spiste den.

476272_10150668280117045_733922044_9561707_78819552_o.jpg473160_10150668281207045_733922044_9561710_354402134_o.jpg

Da jeg kommer til Farsø og er på vej til sygehuset, bliver jeg ringet op af Troels' lillebror, der har snakket med sygeplejerskerne om vielsen. De har kunnet trække i nogle tråde, så vielsen allerede kunne blive enten torsdag d. 29/3 eller fredag d. 30/3, kommunen ville ringe tilbage onsdag med hvornår det kunne blive.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beretning

30/3-2012

Kjolen

Min svigermor glædede sig sådan til vores bryllup og til at se mig i min kjole. Hun skulle have været med mig ude at prøve kjoler, men det blev desværre ikke til noget, da hun blev syg

:(

Så jeg håbede virkelig at en af kjolerne var kommet hjem, så jeg kunne have den på til vielsen, det betød ikke noget at de så ikke ville kunne nå at rette den til, jeg SKULLE bare have den på.

Den ene kjole var heldigvis kommet hjem og Jonna fra Askepot & Valentino insisterede på at den skulle rettes til ...Jeg skulle jo se ordenlig ud

Onsdag gik turen så til Tønder og min mor var så sød at tage med og bruge hele dagen i tønder sammen med mig.

Vi var der kl. 12.00. Jeg kom i kjolen og fik sat nåle i

post-55165-0-79485200-1334145352.jpg

post-55165-0-44548200-1334145834.jpg

post-55165-0-49252900-1334145491.jpg

post-55165-0-32328300-1334145592.jpg

1

Del dette indlæg

Beretning

30/3-2012

Så skulle vi bare have tiden til at gå, indtil de ringede at kjolen vare færdig.

Vi fik noget frokost, kiggede på tøj og sko, jeg fik da købt mine blå brudesko, købt make up, kiggede efter små hoptimister til kagen, fik varm kakao .....

post-55165-0-34689600-1340971517.jpg

Jeg fik også snakket med Vesthimmerlands Kommune og vielsen blev aftale til fredag d. 30/3 kl. 11.00

Kl. 17.20 havde de stadig ikke ringet

:o og de lukker 17.30!

Vi gik hen i butikken .. de var tæt på at blive færdig, så vi fik kaffe og saltstænger mens vi ventede

post-55165-0-46705000-1334146541.jpg

Så kom den og jeg skulle lige prøve den igen

post-55165-0-64396300-1334146681.jpg

Den sad god, kan ikke lige ses på billedet :blush:

Nøj hvor var jeg lettet da vi kørte hjem

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt at du har overskud til alt det her Ditte - for sikke en omgang. Jeg er glad på jeres vegne over at I nåede det inden svigermor desværre måtte forlade denne verden.

Jeg venter spændt på reste naf beretningen :)

0

Del dette indlæg

Beretning

30/3-2012

Torsdag .... dagen før dagen!

Puha alle de ting der skulle nåes

Troels havde da heldigvis 2 lækre jakkesæt, så vi skulle ikke have fat i et nyt, et af den skulle bare vaskes.

Jeg havde jo bestemt mig for at jeg ville lave vores bryllupskage selv ... og det ville jeg stadig, selvom det var noget presset

:blink: men jeg VILLE lave den selv og jeg skulle nok nå det!

Så jeg stod tidligt op for at komme ud at handle.

Jeg skal have bagt 2 kager for at der er nok til alle + et stykke til fryseren. Og selvfølgelig skulle der gå noget galt ....

:angry: For at kunne nå det hele, blev jeg nødt til at have gang i kagerne og mousserne på samme tid, hvilket resulterede i at jeg glemte den første kage i ovnen.

Nå ud med den og ind med den næste, og så må jeg igang en en nu dej. Min søde mor ringede til mig og sagde at hun havde fundet de hoptimister jeg ledte efter, om hun skulle købe dem? - Ja tak!

Jeg får de 2 mousser færdige og chokoladekage, i køleskabet med det og så går turen til Aalborg. Arghhh stress!!

:pokey:

Jeg skulle til cv- og vejlednings samtale i A-kassen

:shooter:(Det kunne jeg virkelig godt have undværet)

Bagefter skulle vi uf i Aalborg Storcenter, for at kigge efter en ring til Troels, noget hårpynt til mig og evt. en ny skjorte til Troels.

Vi fandt ikke en ny skjorte.

Og hold da op hvor er guldsmedenes udvalg i herreringe bare lille

:td:

men vi fandt da en midlertidig ring, som bliver skiftet ud til festen d. 14/7 - den er fra H&M til 20kr og er for stor. og jeg fandt et perlehårbånd i Glitter til 64kr

post-55165-0-36317900-1340968213.jpg

Så var det bare hjem og få sat den sidste kage i ovnen.

Da kl. er ca. 23.30 er de 2 kager samlet og pyntet med fondant

:metteholm

- og så er det på hovedet i seng!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay glæder mig til at se mere :lol:

Yay... Beretning..

( danser næsten af glæden )

Skønt at du har overskud til alt det her Ditte - for sikke en omgang. Jeg er glad på jeres vegne over at I nåede det inden svigermor desværre måtte forlade denne verden.

Jeg venter spændt på reste naf beretningen :)

Hvor er det dejligt i vil følge med :)

Kunne ikke vente mere med at fortælle jer om dagen og havde brug for et afbræk fra flytterodet

0

Del dette indlæg

sikke en fin beretning.. godt at kjolen nåede det og hvor er du smuk i den :loveshower:

Synes at det er fantastisk at i nåede det hele :)

Tak :biggrin:

og der kommer mere, men tror lige jeg tager opvasken og pakker et par flyttekasser først :fløjt:

0

Del dette indlæg

ihhh beretning.... :thumbsupsmileyanim: Er imponeret over at I nåede det hele.

tsk tsk... Opvask og flyttekasser???? kan du så komme tilbage og skrive videre herinde, der er da meget vigtigere :sm::tunge::wink:

0

Del dette indlæg

sikke en fin beretning.. godt at kjolen nåede det og hvor er du smuk i den :loveshower:

Synes at det er fantastisk at i nåede det hele :)

Tak :biggrin:

og der kommer mere, men tror lige jeg tager opvasken og pakker et par flyttekasser først :fløjt:

Haha det er bare iorden.. vil glæde mig til at læse mere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer