DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Hjertelig tillykke kære Ditte.. Hvor er det dejligt, at din svigermor var vågen, og at I trods alt det triste, havde en rigtig god dag.

Det er svært, når mennesker man holder af, kæmper mod en dødelig sygdom. Man vil så gerne gøre noget for dem, og det I har gjort, det I har givet hende, det er det smukkeste, I nogensinde kunne give hende! Jeg bliver glad og rørt af at læse det..

Tusinde gange tillykke med, at du nu er FRU :) Tillykke med kærligheden..

Jeg håber, at I får en så god som mulig, sidste tid med din svigermor.

Knus fra Kamilla

Mange tak for din hilsen.

Det var så dejligt at svigermor havde kræfter til at holde sig vågen og at vi kunne give hende denne oplevelse/gave med på vejen.

Vi vil nyde den sidste tid vi har med hende, men samtidig håber vi for hendes skyld at det nu kommer til at gå stærkt nu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Ditte.

Jeg har siddet hér og læst hele den rørende og svære beretning om svigermors sygdom og bryllup på sygehuset osv. Og jeg må sige at jeg beundrer dig - hvor er du bare et stort og fantastisk menneske med et kæmpe hjerte lige på rette sted.... :heart:

Jeg kan ikke sætte en masse ord på, alt hvad jeg føler med jer og den smerte I gennemlever..... men en masse andre herinde har sagt det så smukt. Og jeg er enig med dem. Midt i en kæmpe livskrise, så finder du alligevel styrken og overskuddet, du ser mulighederne fremfor begrænsningerne. Hvor må du være et vidunderligt menneske at kende og hvor er din familie og din mand dog heldige!

Et stort og varmt tillykke med brylluppet - skønt at I fik en god dag, trods alt.

Ønsker jer alt det bedste fremover :bearhug:

De kærligste hilsner Ditte

Tusind tak for din hilsen Ditte.

Det er rigtig sødt af dig at skrive, og det varmer.

0

Del dette indlæg

Sødeste Ditte!

Stort tillykke med jeres bryllup, det lyder til, at det var en rigtig fantastisk dag, og det er jeg bare super glad for at høre! :hug: Jeres bryllup er beviset på kærligheden og at "sige ja til hinanden" er det vigtigste i en vielse, og ikke alt muligt andet! Jeg glæder mig til at høre endnu mere om jeres dag og så glæder jeg mig også til at følge din planlægning til jeres næste bryllup! Jeg synes det er smukt, at I også holder fast i den :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg

Sødeste Ditte!

Stort tillykke med jeres bryllup, det lyder til, at det var en rigtig fantastisk dag, og det er jeg bare super glad for at høre! :hug: Jeres bryllup er beviset på kærligheden og at "sige ja til hinanden" er det vigtigste i en vielse, og ikke alt muligt andet! Jeg glæder mig til at høre endnu mere om jeres dag og så glæder jeg mig også til at følge din planlægning til jeres næste bryllup! Jeg synes det er smukt, at I også holder fast i den :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tak for din søde hilsen.

Det var helt sikkert en dejlig dag, som jeg også ser frem til at fortælle om, det bliver dog nok først når svigermor har fået fred.

Lige nu tilbringer vi alt vores tid på sygehuset, så overskudet er kun lige til at kommentere på alle jeres søde og dejlige hilsner og lige følge en lille smule med i trådene.

Er glad for at alle de store ting er på plads til festen, så vi ikke behøver stresse over det, så stresser jeg så bare lidt over flytningen her midt i april, men vi skal nok nå det hele alligevel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde, kæreste Ditte.

Hvor gør det mig ondt at høre, hvad I må gå igennem i denne tid som ellers skulle være fyldt med lykke.

Jeg har desværre ingen ord, som kan give dig trøst.

Én ting vil jeg alligevel sige dig. Jeg er helt overbevist om, at svigermor vil følge jer helt indtil I en dag er ved hendes side igen.

Hun vil se og opleve jeres børn, selvom hun ikke kan røre dem og på den måde have kontakt med dem og jer.

Men hvor er det dog smukt, at I vælger at gifte jer, mens hun endnu har mulighed for at tage del i glæden og "festen". Det synes jeg er så fantastisk.

Det er jo lige netop essensen af et bryllup - kærligheden! Selvfølgelig kan I gifte jer nu og her foran dem som I begge har aller kærest. I elsker jo hinanden lige meget hvor, hvornår og hvordan.

Det er for mig en enormt livsbekræftende beslutning og handling.

Jeg er sikker på svigermor vil elske at se dig i din smukke kjole og at hun vil give jer sin velsignelse med på vejen :heart:

Det bliver en fantastisk dag i morgen.

Jeg vil ønske jer alt det bedste i jeres liv som mand og kone :hug:

Sødeste Lene Maj

Det kan godt være du ikke mener du kan skrive nogle ord, der kan give mig trøst, men din hilsen betyder nu meget for mig alligevel og varmer meget.

Jeg blev så rørt og glad da jeg læste det du har skrevet med at svigermor altid vil følge os og stadig vil komme til at opleve hendes børnebørn, selvom hun ikke vil kunne være her fysisk. Det bragte tårerne frem og samtidig glæde første gang jeg læste det og gør det nu når jeg læser det igen og skriver dette. Tusind tak.

Og du har helt ret i at det er kærligheden der betyder noget. Derfor var det også den nemmeste beslutning at vi da skulle vies på sygehuset, da det betød meget mere at svigermor kunne få lov til at oplevet det sammen med den nærmeste familie, end at vi skulle vies i Rebild Bakker omgivet af smuk natur. Hun har sådan glædet sig til vores bryllup, så det skulle hun bestemt ikke snydes for, pga. den forfærdelige sygdom lige skulle komme i vejen.

Vi har haft en dejlig dag i selskab med vores nærmest.

Kære Ditte

Dejligt, det kunne varme lidt :heart:

Hjertelig tillykke med jeres ægteskab!

Jeg håber, I havde en dejlig dag fyldt med masser af følelser og kærlighed. Det er vel egentlig alt hvad man kan bede om..

Den var helt sikkert ikke som i havde drømt om, men jeg vil tro, den blev så god som den kunne blive under disse omstændigheder.

Jeg kan forestille mig, at det måske har været en endnu mere intens og følelsesladet vielse end så mange andres.

Jeg tager virkelig hatten af for jeres beslutning. Sikke en stor gave, I netop har givet din svigermor. Det må være det bedste hun kunne ønske sig netop nu.

Så kæreste Ditte.

Jeg håber, I kommer styrket igennem på den anden side, sammen, du og din ægtemand! :loveflag:

Før eller siden må man sige farvel. Det vil altid være svært. Men det bliver desværre nok ikke den sidste gang. Men hvor er I heldige, I har hinanden. Hold fast I det og se så at få jer nogle dejlige børn! :loveshower:

Mange tak Lene Maj

Vi havde bestemt en dejlig dag, fyldt med mange følelser (hos alle) og kærlighed.

Det var bestemt ikke det vi havde drømt om, men når nu tingene ser ud som de gør, kunne vi ikke have ønsket os den på nogen anden måde.

Ja intenst.. tror ikke der ville have været så mange tåre hvis det var det bryllup vi havde drømt om og planlagt.

Tak tak, jeg er sikker på vi kommer styrket ud på den anden side, som mand og kone/familie.

Jeg håber også den står på projekt baby efter festen ;)

0

Del dette indlæg

Flot at du har et så positivt syn på tingene, trods alt Ditte! :hug::heart:

Har du mon et par billeder af jer fra vielsen? :blush:

Nej jeg har desværre ingen billeder, men jeg har bedt om de billeder min søster og min mor tog.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov jeg har da helt glemt at få skrevet tillykke med vielsen. Hvor er det dejligt at I nåede at få oplevelsen med svigermor.. Og så fantastisk betjening med kjolen.. Håber at denne afskedsord kommer til at gå godt Uden for mange smerter. Sad selv sammen med min Mor i hendes sidste tid med kræften og føler virkelig med jer lige nu. Både trist (med sygdom og at gå bort) men også positivt - I har tid til at sige farvel, hun kan sige sidste ønsker og tanker og at I nåede at blive gift hos hende. Kan kun forestille mig at det må være den smukkeste måde at afslutte og sige farvel - ved at være med i starten på jeres nye liv.

Mange knus, kram og tanker

Mange tak, det var rigtig dejligt at hun nåede at få den oplevelse med.

Jeg synes det var utrolig flot service fra Askepot & Valentino's side endnu en gang, jeg er imponeret over hvor langt de er villige til at gå for deres kunder. og det betød virkelig meget for mig, at svigermor også fik set mig i kjolen, for det havde hun snakket rigtig meget om at hun glædede sig sådan til.

0

Del dette indlæg

Svigermor har fået fred

Vi blev jo viet i fredags, hvor svigermor heldigvis var vågen og fik noget ud af vielsen.

Hun var jo meget dårlig og afkræftet, hvilket også betød at hun sov rigtig meget af tiden, nærmest 24/7 og hun kunne ikke bevæge sig ret meget eller tale.

Men fredag magtede hun alligevel at holde sig vågen under hele ceremonien og var faktisk rimelig meget vågen i de par timer gæsterne var på sygehuset.

Efter vielsen gav hun slip.

- hun sov stille ind mandag morgen kl. 5.30 med svigerfar i hånden.

Det er simpelthen så hårdt og det var den værste dag i mit, min mands og svigerfamiliens liv, men vi er allesammen samtidig glade for at hun nu har fået fred og ikke skal lide mere.

Det er bare så underligt og uvirkeligt at hun ikke er hos os mere.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Kæmpe kram og masser af varme tanker sender jeg jeres vej...

Jeg kondolere men det viser hvor meget i betød for hende at hun sådan kunne holde sig vågen..

Endnu engang kram til jer

Tusind tak

Hendes mål var også at hun skulle nå at opleve vores bryllup. Det ville hun bare have med. Synes bare hun var så sej og hun kæmpede virkelig for at få det med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mig frygtelig ondt. Hold da op, hvor gik det hurtigt.

Ingen ord kan trøste, men hvor er det livsbekræftende, at hun nåede at få vielsen med. I har givet hende den bedst mulige sidste tid.

Kæmpe kram

0

Del dette indlæg

Kæmpe cyber krammer til jer begge. Hvor er det bare så dejligt at høre I havde en god dag sammen med hende og at hun, plus I fik delt denne vidunderlige dag sammen.

Tusind tak.

Det var rigtig dejligt vi nåede at få givet hende den dag.

0

Del dette indlæg

Det gør mig frygtelig ondt. Hold da op, hvor gik det hurtigt.

Ingen ord kan trøste, men hvor er det livsbekræftende, at hun nåede at få vielsen med. I har givet hende den bedst mulige sidste tid.

Kæmpe kram

Ja det gik meget stærkt, men det er godt at hun nu har fået fred.

Det betyder rigtig meget at hun fik vielsen med.

Tak for dit kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kondolerer og knus.. Lyder som en smuk afsked og død... Dejligt at hun fik lov at sove ind og slippe for flere smerter

Tak

Ja det er dejlig at hun ikke har flere smerter, men hold op hvor det hårdt at hun er væk.

0

Del dette indlæg

Først et kæmpe kram :bearhug:

Dernæst så vil jeg sige, at jeg er ked af det på jeres vegne, fordi det er en svær tid for jer nu, men på din svigermors vegne er jeg glad for at hun, når nu det var definitivt, at hun ikke blev rask, har fået fred for smerter og sygdom. Hvor var det godt, at I handlede så hurtigt, at I ikke efterfølgende skal sidde og fortryde. I gav hende den bedste afslutning, hun kunne få med masser af kærlighed :loveshower:

0

Del dette indlæg

Åååh en masse blandede kæmpe følelser I skal igennem... kan slet ikke forestille mig at miste en forældre, så det er svært at sige noget til... det er så trist for jer :(

Jeg er stadig så rørt af at I nåede at blive viet hos hende, alle landsbykirker i landet kunne ikke gøre det smukkere :heart:

0

Del dette indlæg

Åh ha så trist og uretfærdigt......men dejligt og bevægende at i nåede at gifte jer så hun kunne være med..... :boohoo: Det er så hård en tid i skal igennem.....dejligt i har hinanden og kan støtte jer til.... :( I må sige smukt farvel til hende og så vide at hun på jeres dag til sommer er med jer fra himlen...... :( Kæmpe tanker og knus fra Nordjylland :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først et kæmpe kram :bearhug:

Dernæst så vil jeg sige, at jeg er ked af det på jeres vegne, fordi det er en svær tid for jer nu, men på din svigermors vegne er jeg glad for at hun, når nu det var definitivt, at hun ikke blev rask, har fået fred for smerter og sygdom. Hvor var det godt, at I handlede så hurtigt, at I ikke efterfølgende skal sidde og fortryde. I gav hende den bedste afslutning, hun kunne få med masser af kærlighed :loveshower:

Tusind tak.

Det er også sådan vi har det, men for hulan det det er hårdt og underligt at hun ikke er hos os mere, så er glad for vi har så mange fantastiske mennesker omkring os, som vi kan søge støtte hos.

1

Del dette indlæg

Åååh en masse blandede kæmpe følelser I skal igennem... kan slet ikke forestille mig at miste en forældre, så det er svært at sige noget til... det er så trist for jer :(

Jeg er stadig så rørt af at I nåede at blive viet hos hende, alle landsbykirker i landet kunne ikke gøre det smukkere :heart:

Tak.

Der er rigtig mange blandede følelser

Nej jeg tror heller ikke det kunne have været smukkere i en kirke

0

Del dette indlæg

Åh ha så trist og uretfærdigt......men dejligt og bevægende at i nåede at gifte jer så hun kunne være med..... :boohoo: Det er så hård en tid i skal igennem.....dejligt i har hinanden og kan støtte jer til.... :( I må sige smukt farvel til hende og så vide at hun på jeres dag til sommer er med jer fra himlen...... :( Kæmpe tanker og knus fra Nordjylland :bearhug:

Det er så dejligt vi nåede at blive viet hos hende, ville ikke have kunnet bære hvis vi var kommet forsent.

Ja vi har heldigvis hinanden og alle min mands søskende, de er 4 søskende. Så de er mange og rigtig gode til at snakke og støtte hinanden.

Hun vil altid være med os i vores hjerter og jeg håber vi kan give hende et lille rødhåret barnebarn til april/maj næste år, som hun har snakket så meget om.

0

Del dette indlæg

Kære Ditte.

Sender de varmeste og største tanker til dig og din familie! :heart: det må være frygtelig hårdt at skulle igennem kommende tid, jeg håber at jeres tanker og minder om jeres bryllup i fredags kan holde jer oppe. Jeg er sikker på at hun tænker på jer og er taknemmelig for det I har gjort for hende den seneste tid og at hendes mand holdt hende i hånden :heart:

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Søde ven ! Har lige læst jeres "historie" igennem, jeg har desværre været meget fraværende herinde, så jeg har slet ikke fulgt med...men hold da op hvor har I truffet en fantastisk beslutning som I trods minderne om en hård tid, vil kunne se tilbage på og være 100% tilfredse med at have gjort som I gjorde. Hvor er det dog vigtig i den slags situationer at man gør det "unormale" og følger sin egen intuition.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne at have mistet hende allerede nu...døden er virkelig vores værste fjende og det er slet ikke til at se fremtiden i møde uden ens kære...og lige i jeres situation, med planlægning af så mange skønne og livsbekræftende begivenheder !

Jeg står selv med en mor der er blevet alvorlig syg af kræft her en måned før vores bryllup - tanken om vielse på sygehuset er absolut blevet vendt hos os mange gange og jeg er på en måde "glad" for at høre det kan lade sig gøre. Selvfølgelig kan det lade sig gøre rent praktisk, men man skal også selv have energien og modet til det.

Det er virkelig virkelig en smuk ting I har gjort for hende...men jeg tuder egentlig mere over at hun døde med sin kære mands hånd i sin....så er cirklen på en eller anden måde sluttet : I har startet jeres eget kærlighedsliv ved hendes dødsleje og hun har afsluttet sit.

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer