DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Kære Ditte

Jeg ved slet ikke, hvordan jeg kan udtrykke mig bedst. Havde lyst og tid i dag til at snuse en masse i et utal af tråde herinde, fordi jeg det sidste stykke tid kun har haft tid og energi til endelig at komme igang med min egen.....og selvfølgelig ville jeg forbi din som noget af det første, fordi du har taget rigtig godt imod mig herinde :loveboard:

Jeg er bare så ked af det på jeres vegne :( Jeg bliver så berørt af dine ord og situation, og jeg kan kun starte med at forestille mig, hvad I går igennem. Hvor er det bare så trist, når der sker noget så uretfærdigt! Det er virkelig beundringsværdigt, hvordan I har håndteret det hele, og jeg synes det er umådeligt stor-hjertet af jer kun at have tanke for din svigermors ønske. Det siger rigtig meget om, hvem I er som mennesker. Håber at I trods alt havde en smuk og dejlig dag - du ser henrivende smuk ud i den kjole! Jeg forstår slet ikke, hvordan du har haft overskud til at følge med herinde - dit hjerterum er virkelig beundringsværdigt. De færreste ville have overskud til at have tanke for andre.

Håber I stadig har mod på festen til sommer til trods for en virkelig svær tid :(

Igen - ord er fattige, men I har min dybeste medfølelse.

Mange tanker og :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhh beretning.... :thumbsupsmileyanim: Er imponeret over at I nåede det hele.

tsk tsk... Opvask og flyttekasser???? kan du så komme tilbage og skrive videre herinde, der er da meget vigtigere :sm::tunge::wink:

Hehe tja jeg vil også hellere skrive her inde, men det skal jo til hvis vi skal blive klar til at flytte på mandag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er du fin!

Sikke en dejlig begyndelse på beretningen :loveshower:

Hvor har du været flittig, effektiv og SEJ!!!! Wauw sikke en kvinde ham din mand har fået sig! :bed:

Tak :)

Og sikke et kompliment, det er da rigtig dejligt at høre at jeg er flittig, effektiv og sej :)

Jeg tror også Troels er godt tilfreds ;)

0

Del dette indlæg

Ihh hvor fint at du kommer med en lille beretning - glæder mig til at læse mere. Fiin kjole :) Endnu engang må jeg sige at det er rigtig god service og dejligt at de har ville tilrette den så hurtigt.

Jeg må jo heller holde ord :)

Ja jeg er imponeret over den service jeg har fået hos dem, det et ikke hver dag man oplever det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sej, at du skriver beretning allerede. SMUK SMUK SMUK kjole og hvor var det godt, at kjole og papirarbejde blev ordnet så hurtigt :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at læse mere :cheerleader3:

Tusind tak :)

Det var rigtig dejligt det kunne ordnes så hurtigt.

0

Del dette indlæg

Kære Ditte!

Jeg har været på påskeferie, så har derfor ikke været herinde i noget tid... der er meget at skulle følge op på, når man er væk.

Hjerteligt tillykke med vielsen :) Det glæder mig meget, at I havde en god dag og at I kunne indfri svigermors ønske om at se Jeres vielse. Flot og smult at hun var med :heart:

Og til dette skal også siges at jeg virkelig er ked af Jeres store tab. Det gør så ufatteligt ondt at miste en kær. Godt at I har hinanden at støtte Jer til i denne svære tid.

Din brudekjole er SUPER smuk - svigermor har været stolt af at se sin søn sammen med sådan en smuk brud :loveflag:

Kram herfra

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået skrevet til dig, at det gør mig utroligt ondt at i måtte sige farvel til din kære svigermor, så kort efter jeres vielse :hug: Jeg har læst med herinde fra mobilen og derfor ikke fået skrevet :td:

Men hvor er jeg dog glad for at i nåede det hele, at i kunne give jeres svigermor den oplevelse med :a1221:

Hvor ser du smuk ud i din brudekjole, jeg glæder mig meget til at læse resten af beretningen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Ditte

Jeg ved slet ikke, hvordan jeg kan udtrykke mig bedst. Havde lyst og tid i dag til at snuse en masse i et utal af tråde herinde, fordi jeg det sidste stykke tid kun har haft tid og energi til endelig at komme igang med min egen.....og selvfølgelig ville jeg forbi din som noget af det første, fordi du har taget rigtig godt imod mig herinde :loveboard:

Jeg er bare så ked af det på jeres vegne :( Jeg bliver så berørt af dine ord og situation, og jeg kan kun starte med at forestille mig, hvad I går igennem. Hvor er det bare så trist, når der sker noget så uretfærdigt! Det er virkelig beundringsværdigt, hvordan I har håndteret det hele, og jeg synes det er umådeligt stor-hjertet af jer kun at have tanke for din svigermors ønske. Det siger rigtig meget om, hvem I er som mennesker. Håber at I trods alt havde en smuk og dejlig dag - du ser henrivende smuk ud i den kjole! Jeg forstår slet ikke, hvordan du har haft overskud til at følge med herinde - dit hjerterum er virkelig beundringsværdigt. De færreste ville have overskud til at have tanke for andre.

Håber I stadig har mod på festen til sommer til trods for en virkelig svær tid :(

Igen - ord er fattige, men I har min dybeste medfølelse.

Mange tanker og :bearhug:

Tusind tak for din besked. Dejligt at du ville forbi min tråd også :)

Dine ord varmer virkelig meget og jeg bliver glad for så flotte ord om os.

Vi havde en smuk og god dag. Det var jo ikke det bryllup vi drømte om og var i fuld gang med at planlægge, men kunne ikke forstille mig at blive gift uden at min svigermor var med.

Vi fortsætter med planerne for d. 14/7, med den lille ændring, at vi ikke bliver viet i Rebild Bakker, men bare får taget nogle flotte billeder der ude og så fester som planlagt :)

0

Del dette indlæg

F5 F5 F5 F5

Tusind mange gange tillykke igen. Og hvor er det dejligt at læse det hele samlet. Hold da op jeg havde fået mega stress, men det klarede du bare til UG kryds og bolle!!!

Hehe der kommer mere imorgen :)

Der var da også en smule stress om torsdagen.

0

Del dette indlæg

tager hatten af for de beslutninger i fik taget i en fart :thumbsupsmileyanim: og hvor er det stort af jer at blive gift før tid for svigermors skyld... overskudsagtig og stor hjertet!!!

tillykke med det brylluppet

er ked af at høre med svigermor!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Ditte!

Jeg har været på påskeferie, så har derfor ikke været herinde i noget tid... der er meget at skulle følge op på, når man er væk.

Hjerteligt tillykke med vielsen :) Det glæder mig meget, at I havde en god dag og at I kunne indfri svigermors ønske om at se Jeres vielse. Flot og smult at hun var med :heart:

Og til dette skal også siges at jeg virkelig er ked af Jeres store tab. Det gør så ufatteligt ondt at miste en kær. Godt at I har hinanden at støtte Jer til i denne svære tid.

Din brudekjole er SUPER smuk - svigermor har været stolt af at se sin søn sammen med sådan en smuk brud :loveflag:

Kram herfra

Tusind tak..

Ja så er der noget at indhente.

Det var dejligt at vi på trods af sygdom og tidspres kunne have svigermor med til vielsen.

Det gør virkelig ondt at miste, så jeg er dybt taknemmelig over at have alle de skønne mennesker omkring mig som jeg kan støtte mig til.

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået skrevet til dig, at det gør mig utroligt ondt at i måtte sige farvel til din kære svigermor, så kort efter jeres vielse :hug: Jeg har læst med herinde fra mobilen og derfor ikke fået skrevet :td:

Men hvor er jeg dog glad for at i nåede det hele, at i kunne give jeres svigermor den oplevelse med :a1221:

Hvor ser du smuk ud i din brudekjole, jeg glæder mig meget til at læse resten af beretningen :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak.. og jeg lover der kommer mere imorgen, når jeg igen får brug for en pause fra rengøring og flyttekasser :)

Det var rigtig dejligt at vi nåede at give hende vores vielse med.

0

Del dette indlæg

tager hatten af for de beslutninger i fik taget i en fart :thumbsupsmileyanim: og hvor er det stort af jer at blive gift før tid for svigermors skyld... overskudsagtig og stor hjertet!!!

tillykke med det brylluppet

er ked af at høre med svigermor!!!

Tak Carina.

Det var også nærmest som at få superkrafter :) Selv om det skulle foregå på sygehuset, skulle det være rigtigt for os, så alt SKULLE bare nåes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tusind gang tillyke med brylluppet Ditte.

Du ser forrygende ud og tar hatten af for at du nåede det hel.

Krammer Sanne;-D

Tak Susanne...

Det skulle bare nåes, der var ikke noget at rafle om :) Det skulle være rigtigt for os også, også selvom det ikke ville blive det bryllup vi drømte om.

0

Del dette indlæg

Beretning

30/3-2012

Fredag d. 30/3-2012

Dagen hvor vi skulle gå fra at være forlovede, til at være mand og kone!

Vi stod tidligt op, pakkede bilen med alle vores ting og gjorde os klar til at køre til Farsø kl. 8.00.

Det hele foregik i et stille og roligt tempo, ingen stress og jag .... og heller ingen nervøsitet

:)

Jeg glædede mig bare til at vi skulle blive mand og kone og dele oplevelsen med vores søskende og forældre og særligt med svigermor.

Jeg glædede mig til at min far skulle følge mig hen ad gangen og til at se Troels' reaktion , når jeg kom ind i opholdsstuen, hvor vielsen skulle ske.

Vi ankom til Farsø Sygehus lidt i 9. Da vi havde slæbt alle vores ting ind, tog vi os lige lidt tid til at snakke og hygge med svigerfar og svigermor.

Så gik vi i opholdsstuen og fik møbleret lidt rundt, så der var plads til sengen og fik stillet stole op til de andre gæster.

Lidt i 10 forsvandt jeg ud på toilettet for at ligge make up og lave lidt krøller. Hmmm mine evner og tålmodighed duede bare slet ikke til at lave krøller med et krøljern selv

:pokey: Så det blev bare mit naturlige fald i håret og perlehårbåndet.

Ca. 10.30 var jeg færdig og blev overrasket uden for toilettet af Troels, Troels's lillebror, søster, svoger og moster, der allerede var kommet

:o Inde på stuen var sygeplejerskerne ved at give svigermor den trøje på hun havde udvalgt til dagen.

Et billede af min søster inde på den stue svigermor lå på.

post-55165-0-69700200-1334229349.jpg

Lidt i 11 kom Vesthimmerlands Kommunes borgmester

:o Uhhh der fik jeg et sug i maven, det er lige om lidt. Samtidig fik jeg også lidt stress, da de først lige var ved at køre sengen ud fra stuen og ned i opholdsstuen, så jeg kunne ikke komme ind og få min kjole på.

Men det lykkedes at komme i kjolen uden de skulle vente alt for længe

:biggrin:

Min mor og søster gik ned i opholdsstuen og sendte min far op til mig, for han skulle da selvfølgelig følge mig op ad gangen. Han var så sød, min bløde far, han havde røde øjne og tåre, da han kom ind til mig

:kiss:

Det var godt nok lidt mystisk at komme ud fra stuen i min brudekjole, men da vi var kommet forbi alle sygeplejerskerne, forsvandt den mystiske følelse og blev skiftet ud med glæde og nervøsitet.

post-55165-0-14802000-1334229792.jpg

Her står den dejlige og meget spændte Troels og venter på mig sammen med borgmesteren.

post-55165-0-64909900-1334229964.jpg

Det hele gik meget stærkt.

Borgmesteren spurgte bare om vi ville tage hinanden som ægtemand og ægtehustru - Ja - så erklærede han os for ægtefolk at være (eller hvordan han nu fik det sagt

:wink: )

post-55165-0-45650900-1334230323.jpg

Så er vi mand og kone

:loveshower:

post-55165-0-55189200-1334230431.jpg

Hehe, hvor holder Troels egentlig godt fast om min arm

:biggrin:

Vi kommer til at hedde Ditte og Troels Schou Bygballe

:loveshower: Da det hele skulle gå så stærkt, kunne vi ikke nå at få det ændret til bryllupsdagen, men det bliver ændret når vi er flyttet til Aalborg.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

iiiihh hvor lyder det som en god dag, på trods af det hele... hvor er i søde sammen og hvor er du (igen :) ) smuk i den kjole :loveshower:

er navnet en kombi af begge jeres navne eller er det han navn du har taget? :)

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

iiiihh hvor lyder det som en god dag, på trods af det hele... hvor er i søde sammen og hvor er du (igen :) ) smuk i den kjole :loveshower:

er navnet en kombi af begge jeres navne eller er det han navn du har taget? :)

Tak :) det var en god dag.

Det er en kombi, mit mellemnavn og Troels' efternavn.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer