DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Åh hvor er det godt at læse, at det hele falder på Plads. Det er dejligt!!

Jeg glæder mig til at høre om det hele, og se billeder af dig i din helt sikkert smukke kjole!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Ditte. Hvor er det bare en trist historie, men dejligt at i ser ud til at nå det hele så din svigermor kan nå at være med. Jeg bliver sgu helt rørt af at læse din historie :boohoo:

Jeg kan vist ikke sige så meget, udover at ønske jer en rigtig god dag imorgen, uden for meget stress, men bare en dag fuld af kærlighed :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg glad for at høre Ditte det bliver i morgen i skal giftes og skønt alt kunne lade sig gøre.......det bedste er at din kære svigermor får lov at opleve at i bliver gift.....hvor må alligvel glæde sig til det trods situationene......men py ha jeg får helt vand i øjene ved tanken om hvor rørende det bliver..... :boohoo: Håber i får en dejlig dag sammen med familie/svigermor - glæder mig til at høre om jeres dag sammen :loveflag:

Ikke fordi jeg altid skal komme med egne oplevelser....men jeg fortalte dig om mit livs veninde der desvære mistede livet til kræften.....hun fik kræft i Januar for 8 år siden.....samme sommer bliver hun gift og den tale som hendes mand holdt for hende - vi vidst alle til bryllupet at hun var dødelig syg af kræft....og at lægerne intet kunne gøre.....jeg har aldrig været til et bryllup med så mange tåre..... :boohoo:

Stort tillykke med i morgen - jeg vil sende jer mange tanker...... :loveflag::boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre, at der er så mange, der har gjort alt hvad de kan for, at I kan få holdt jeres bryllup hurtigst muligt. Rigtig god service fra både kommune og skrædder. Og så er det sørme i morgen. Jeg sender tanker din vej kl.11. Håber I alle får en god, glad og hjertevarm ceremoni :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt at læse, at alle gør hvad de kan for at i skal få den bedste dag i morgen, når nu tingene ser ud som de gør. Det er så dejligt at høre, at der ikke er nogen der "står i vejen" for jer, at det hele trods alt kommer til at gå let.

Jeg ønsker jer den allerbedste dag i morgen, jeg vil tænke på jer, og jeg håber, at i får en dejlig dag, hvor kærligheden kommer til at overskygge alt det triste :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det tankevækkende og sørgelig - livet er så dyrebart og vi ved aldrig hvor længe vi har glæden af hinanden.

Jeg syntes det er en meget fin beslutning I har truffet, og dejligt at læse, at så mange mennesker er parate til at gøre en indsats for at få at hjælpe jer med at give din svigermor den oplevelse - sender mange tanker til dig i morgen.

0

Del dette indlæg

Hvor er det godt at høre at det hele har kunnet lade sig at gøre, både med papirerne og at kjolen er nået at komme :) og at i får jeres dejlige dag i morgen ()()

Håber I får en helt fantastisk dag i morgen, og er sikker på at du nok skal nå det hele inden :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at der kunne trækkes i tråde og at både papir og kjole kunne ordnes. Jeg er bare så glad for at det lykkes for jer (kæmpe krammer)

Det har bare været så dejligt at alle, sygehuspersonalet, kommunen og Askepot & Valentino, har være klar med hjælp så det hele har kunnet lykkes.

Tak for krammer

Skønt at det hele lykkes så hun kan nå at være med til brylluppet:)

Ja det var bare dejligt det hele faldt på plads.

Hold op hvor er det dejligt at høre at der er så mange mennesker der gør alt hvad de kan for at hjælpe, så det kan gøres hurtigst muligt. Når situationen ikke kan være anderledes. Desværre.

Håber i får en rigtig dejlig dag med din svigermor.

Folk har bare været så søde og virkelig gjort deres for at det kunne lykkes. Kan ikke takke dem nok.

Det har været en rigtig dejlig dag, men det skal der nok komme mere om senere, når der lige er lidt mere ro på og vi får nogle af de billeder der er blevet taget.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Ih hvor dejligt at det hele lykkedes for jer! Og helt fantstisk service at de kunne få kjolen klar! :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber at i, under omstændighederne, får en helt fantastisk dag i morgen! :loveshower:()()

Tak, vi har haft en god dag.

Det var virkelig fantastik at de var parate til at knokle på for at kjolen kunne være klar, var så lykkelig over det (er det stadig) og selv om jeg ikke regnede med at de kunne nå at gøre noget ved den og derfor havde forberedt mig på at skulle have en kjole på som ikke passede, så er jeg bare så lykkelig og lettet over at den kom til at sidde perfekt.

Åh hvor er det godt at læse, at det hele falder på Plads. Det er dejligt!!

Jeg glæder mig til at høre om det hele, og se billeder af dig i din helt sikkert smukke kjole!

Jeg glæder mig også til at fortælle jer om det hele, men det må lige vente lidt til vi har fået slappet af, der er kommet lidt mere ro på og til at vi får nogle af de billeder folk så ivrigt har taget i dag (håber der er nogle gode imellem)

Søde, kæreste Ditte.

Hvor gør det mig ondt at høre, hvad I må gå igennem i denne tid som ellers skulle være fyldt med lykke.

Jeg har desværre ingen ord, som kan give dig trøst.

Én ting vil jeg alligevel sige dig. Jeg er helt overbevist om, at svigermor vil følge jer helt indtil I en dag er ved hendes side igen.

Hun vil se og opleve jeres børn, selvom hun ikke kan røre dem og på den måde have kontakt med dem og jer.

Men hvor er det dog smukt, at I vælger at gifte jer, mens hun endnu har mulighed for at tage del i glæden og "festen". Det synes jeg er så fantastisk.

Det er jo lige netop essensen af et bryllup - kærligheden! Selvfølgelig kan I gifte jer nu og her foran dem som I begge har aller kærest. I elsker jo hinanden lige meget hvor, hvornår og hvordan.

Det er for mig en enormt livsbekræftende beslutning og handling.

Jeg er sikker på svigermor vil elske at se dig i din smukke kjole og at hun vil give jer sin velsignelse med på vejen :heart:

Det bliver en fantastisk dag i morgen.

Jeg vil ønske jer alt det bedste i jeres liv som mand og kone :hug:

Sødeste Lene Maj

Det kan godt være du ikke mener du kan skrive nogle ord, der kan give mig trøst, men din hilsen betyder nu meget for mig alligevel og varmer meget.

Jeg blev så rørt og glad da jeg læste det du har skrevet med at svigermor altid vil følge os og stadig vil komme til at opleve hendes børnebørn, selvom hun ikke vil kunne være her fysisk. Det bragte tårerne frem og samtidig glæde første gang jeg læste det og gør det nu når jeg læser det igen og skriver dette. Tusind tak.

Og du har helt ret i at det er kærligheden der betyder noget. Derfor var det også den nemmeste beslutning at vi da skulle vies på sygehuset, da det betød meget mere at svigermor kunne få lov til at oplevet det sammen med den nærmeste familie, end at vi skulle vies i Rebild Bakker omgivet af smuk natur. Hun har sådan glædet sig til vores bryllup, så det skulle hun bestemt ikke snydes for, pga. den forfærdelige sygdom lige skulle komme i vejen.

Vi har haft en dejlig dag i selskab med vores nærmest.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Ditte. Hvor er det bare en trist historie, men dejligt at i ser ud til at nå det hele så din svigermor kan nå at være med. Jeg bliver sgu helt rørt af at læse din historie :boohoo:

Jeg kan vist ikke sige så meget, udover at ønske jer en rigtig god dag imorgen, uden for meget stress, men bare en dag fuld af kærlighed :loveflag:

Tusind tak for din hilsen.

Ja det er ikke helt sjovt, det er bare med at få det bedste ud af alt og få sagt og gjort de ting man ønsker inden det er forsent.

Det er bare så dejligt at hun nåede at opleve vores bryllup inden hun skal her fra.

Hvor er jeg glad for at høre Ditte det bliver i morgen i skal giftes og skønt alt kunne lade sig gøre.......det bedste er at din kære svigermor får lov at opleve at i bliver gift.....hvor må alligvel glæde sig til det trods situationene......men py ha jeg får helt vand i øjene ved tanken om hvor rørende det bliver..... :boohoo: Håber i får en dejlig dag sammen med familie/svigermor - glæder mig til at høre om jeres dag sammen :loveflag:

Ikke fordi jeg altid skal komme med egne oplevelser....men jeg fortalte dig om mit livs veninde der desvære mistede livet til kræften.....hun fik kræft i Januar for 8 år siden.....samme sommer bliver hun gift og den tale som hendes mand holdt for hende - vi vidst alle til bryllupet at hun var dødelig syg af kræft....og at lægerne intet kunne gøre.....jeg har aldrig været til et bryllup med så mange tåre..... :boohoo:

Stort tillykke med i morgen - jeg vil sende jer mange tanker...... :loveflag::boohoo:

Tusind tak

Du må gerne komme med din egen historie også. og det var da rigtig smukt at din veninde blev gift på trods af hendes desværre dystre udsigter.

Til trods for situationen, havde vi en god dag sammen vores nærmeste. - mange tak for tankerne

- og jeg skal nok hurtigst mulig fortælle alt om vores dag - skal det være en beretning eller bare i min tråd??

hvor er det godt at høre at folk har være så hjælpsomme.. og at din kjole nåede det :)

Håber alt går godt for jer imorgen... mine tanker vil være med jer.. :)

Mange tak for dine tanker, det har været en dejlig dag

Folk har været fantastisk hjælpsomme.

0

Del dette indlæg

Puha, så er det jo i morgen. Håber det på trods af alt den sygdom bliver en smuk og mindeværdig dag for jer. :hug: Ønsker jer alt det bedste Ditte... Hav nu en smuk smuk dag i morgen. :kiss:

Mange tak Maria

På trods af sygdom har vi haft en dejlig dag, som vi vil tænke på med glæde. og svigermor var heldigvis vågen under ceremonien, så hun fik noget ud af det.

Hun er meget meget sløv og sover rigtig meget, så vores største frygt var at hun ville være så træt at hun måske ville gå glip af det - men hun oplevet ceremonien.

Hvor er det godt at høre, at der er så mange, der har gjort alt hvad de kan for, at I kan få holdt jeres bryllup hurtigst muligt. Rigtig god service fra både kommune og skrædder. Og så er det sørme i morgen. Jeg sender tanker din vej kl.11. Håber I alle får en god, glad og hjertevarm ceremoni :loveshower:

Det har været super service og alle har bare været så hjælpsomme og forstående, vi er bare så taknemmelige for alles hjælp - vi kunne ikke have gjort det selv og slet ikke på så kort tid.

Tak for tankerne og vi har haft en dejlig dag.

Hvor er det skønt at læse, at alle gør hvad de kan for at i skal få den bedste dag i morgen, når nu tingene ser ud som de gør. Det er så dejligt at høre, at der ikke er nogen der "står i vejen" for jer, at det hele trods alt kommer til at gå let.

Jeg ønsker jer den allerbedste dag i morgen, jeg vil tænke på jer, og jeg håber, at i får en dejlig dag, hvor kærligheden kommer til at overskygge alt det triste :a1221:

Tusind tak for tankerne. Vi har haft en dejlig dag, hvor det var kærligheden frem for sygdommen der var i fokus.

Nej der var heldigvis ingen der stod i vejen, tvært imod var alle parate til at smide alt de havde i hænderne for at hjælpe med hvad de kunne.

0

Del dette indlæg

stort tillykke med dagen i morgen.. jeg håber i får en hyggelig og stilleog rolig dag, som i vil kunne tænke tilbage på i lang tid frem over.

Mange tak, det har været en dejlig dag, som vi kan tænke tilbage på med glæde.

Hvor er det tankevækkende og sørgelig - livet er så dyrebart og vi ved aldrig hvor længe vi har glæden af hinanden.

Jeg syntes det er en meget fin beslutning I har truffet, og dejligt at læse, at så mange mennesker er parate til at gøre en indsats for at få at hjælpe jer med at give din svigermor den oplevelse - sender mange tanker til dig i morgen.

Nej man skal huske at nyde den tid man har med hinanden, det kan desværre meget hurtigt ændre sig.

Tak for tankerne.

Hvor er det godt at høre at det hele har kunnet lade sig at gøre, både med papirerne og at kjolen er nået at komme :) og at i får jeres dejlige dag i morgen ()()

Håber I får en helt fantastisk dag i morgen, og er sikker på at du nok skal nå det hele inden :wink:

Tak, vi nåede det hele og havde en dejlig dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkeligheden gør ondt! - Tusind tak

Jeg har godt nok quotet hver af jeres beskeder, men jeg vil bare endnu en gang takke jer alle sammen for alle jeres søde, trøstende, betænksomme hilsner, alle jeres varmende kram og tanker, kærkomne råd, alle jeres lykønskninger og ønsket om at vi måtte få en dejlig dag med kærligheden i fokus.

Alt dette varmer utrolig meget og betyder mere end i aner.

Selv om vi vidste at at det var den rigtig beslutning og det var den nemmeste beslutning at tage, så er det bare så dejligt at blive bekræftet i at det vi gør er det rigtige og at i synes det er så smukt.

I bare de bedste!

Jeg tror jeg har sagt det før, men det er bare så dejligt at kunne komme herind, med alle sine tanker, følelser, frustrationer, historier, gode og dårlige, læsse det hele af og så er i bare klar med det samme med trøstende ord, søde ord, gode råd, egne erfaringer og bekræftende ord.

Det betyder så meget og jeg er så glad for alle jeres hilsner i denne tid, som ellers skulle være fyldt med glæde, men som desværre er trist og hård og at i har ville bruge tid og energi på det.

Mange mange tak!

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig til at høre om jeres bryllup - det må være op til dig, om det bliver her i din tråd eller en egentlig beretning - jeg har sendt mange tanker jeres vej :loveshower:

Tak :)

Jeg glæder mig også til at fortælle om det, det har jo været en dejlig dag, som jeg også gerne vil dele med jer.

Tror bare det bliver i min tråd for denne gang og så en beretning efter d. 14/7. Vi har nemlig besluttet at holde fast ved planerne om festen, med få ændringer for først på dagen, da vi tænker at vi har brug for at holde fast i det glædelige ved livet og fejre det og vi mener godt vi vil kunne nyde dagen. Selvfølgelig vil savnet til svigermor være der, men vi mener vi vil kunne mindes hende med glæde frem for sorg.

1

Del dette indlæg

kære Ditte:-)

Jeg har sådan tænkt på jer. Og det glæder mig at at har haft en bevægende dag, i alle ordets betydninger.

Jeg har ingen kloge og bevingede ord, udover at sige at det vil altid være noget i mindes m glæde og hun nok skal være m til festen alligevel.

jeg sender mange varme tanker, en lille smule blanke øjne og en masse taknemlighed på jeres vegne over at der er så mange, der har arbejdet sammen på bedste vis, for at få denne dag til at lykkes for jers familie.

møs møs og go nat :kiss::bearhug:

0

Del dette indlæg

kære Ditte:-)

Jeg har sådan tænkt på jer. Og det glæder mig at at har haft en bevægende dag, i alle ordets betydninger.

Jeg har ingen kloge og bevingede ord, udover at sige at det vil altid være noget i mindes m glæde og hun nok skal være m til festen alligevel.

jeg sender mange varme tanker, en lille smule blanke øjne og en masse taknemlighed på jeres vegne over at der er så mange, der har arbejdet sammen på bedste vis, for at få denne dag til at lykkes for jers familie.

møs møs og go nat :kiss::bearhug:

Mange tak Susanne :kiss:

og med hjælp fra mange fantastiske mennesker blev den en god dag idag.

og når festen kommer vil det også blive en god dag med svigermor i tankerne.

God nat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at høre om jeres bryllup - det må være op til dig, om det bliver her i din tråd eller en egentlig beretning - jeg har sendt mange tanker jeres vej :loveshower:

Tak :)

Jeg glæder mig også til at fortælle om det, det har jo været en dejlig dag, som jeg også gerne vil dele med jer.

Tror bare det bliver i min tråd for denne gang og så en beretning efter d. 14/7. Vi har nemlig besluttet at holde fast ved planerne om festen, med få ændringer for først på dagen, da vi tænker at vi har brug for at holde fast i det glædelige ved livet og fejre det og vi mener godt vi vil kunne nyde dagen. Selvfølgelig vil savnet til svigermor være der, men vi mener vi vil kunne mindes hende med glæde frem for sorg.

Det lyder som en rigtig god beslutning at holde fast i glæden :loveshower: Jeg venter spændt på en lille beretning her i tråden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har været så optaget af mig selv om min forestående rejse, at jeg slet ikke har været på BK den sidste uges tid...

Mange mange gange tillykke med at du er blevet fru :cheerleader3: Jeg bliver helt rørt over at læse, at alle har været så utrolig hjælpsomme! Hvor må det dog have været en fantastisk dag med masser af tårer! Tillykke, Ditte! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hjertelig tillykke kære Ditte.. Hvor er det dejligt, at din svigermor var vågen, og at I trods alt det triste, havde en rigtig god dag.

Det er svært, når mennesker man holder af, kæmper mod en dødelig sygdom. Man vil så gerne gøre noget for dem, og det I har gjort, det I har givet hende, det er det smukkeste, I nogensinde kunne give hende! Jeg bliver glad og rørt af at læse det..

Tusinde gange tillykke med, at du nu er FRU :) Tillykke med kærligheden..

Jeg håber, at I får en så god som mulig, sidste tid med din svigermor.

Knus fra Kamilla

0

Del dette indlæg

Jeg har været så optaget af mig selv om min forestående rejse, at jeg slet ikke har været på BK den sidste uges tid...

Mange mange gange tillykke med at du er blevet fru :cheerleader3: Jeg bliver helt rørt over at læse, at alle har været så utrolig hjælpsomme! Hvor må det dog have været en fantastisk dag med masser af tårer! Tillykke, Ditte! :cheerleader3:

Tusind tak :)

Det har været rigtig dejligt at alle bare har været så hjælpsomme. Og det var en dejlig dag, min søster tudede mere end jeg gjorde :) men jo en dejlig dag med tåre.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer