DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kæreste Ditte...

Har da vist været noget fraværende i den sidste tid! Har slet ikke læst om brylluppet og din kære svigermor før nu! Hvor er det dejligt, at hun nåede at brylluppet med...!!! Men så trist, at hun så hurtigt skulle herfra... :( Det er en hård tid, I skal igennem, - vores forældre er bare så svære at undvære.... :( Jeg håber, at I har god støtte omkring jer!!!

Tusindevis af knus og tanker til jer herfra! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

P.s.: Hvor ser du da bare fantastisk ud i din kjole!!!

Så har der da været noget at læse op på

Det var så dejligt at vi nåede at blive vie og hun kunne samle kræfter til opleve hele vielsen inden hun desværre skulle alt for tidligt fra denne verden.

Det er rigtig hårdt, tankerne flyver rundt i hvovedet og følelserne sidder uden på tøjet HUUG så det er godt at vi har hinanden og vores familie, som vi kan støtte os til.

Så mange tak for dine tanker og kram, det varmer så dejligt :kiss: (apropos følelser ude på tøjet ... her sidder jeg med våd øjenkrog og sviende øjne. Sådan er det for mig når jeg læser alle jeres søde bedskeder i forbindelse med min svigermor og vores bryllup)

Idag skal vi så til urnenedsættelse :(

Tak for rosen :)

Tusinde tanker til jer i dag... Håber, at dagen forløber nogenlunde, - men det er jo endnu en rigtig hård dag... :(

Tusind tak :kiss:

Dagen gik ok..

Jeg har aldrig været til urnenedsættelse før, så jeg viste ikke lige hvad jeg skulle forvente.

Da alle var kommet blev vi lukket ind i en lille rum, hvor der var et lille bord med hvid dug på, der var tændt et lys og urnen stor der.

:unsure: ej hvor var det dog bar underligt at der "bare" stod en urne og tænke på at der var svigemors rester, men det var nu på en eller anden måde rart at se urnen... også fordi vi havde valgt en fin hvid urne med en flot hvid due på blå baggrund.

Og den sten til plænen var bare så fin og der havde vi jo også valgt at der skulle en due på .... Det er bare ærgerligt at de ikke må tegne bogstaverne op, så man bedre kan se hvad der står, det ville også se pænere ud, men det må stenhuggeren ikke.

Bagefter kørte vi alle sammen hjem til svigerfar, der gerne vil give en kop kaffe og et stykke jordbærtærte :metteholm(mums jeg elsker jordbærtærte)

Så dagen sluttede på en dejlig måde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber, at dagen i går, var som I ønskede. Det er ikke en nem dag, men kan være en lettelse bagefter, at få sagt rigtigt farvel.

Masser af støtte herfra.

Den gik godt, jeg har aldrig været til en urnenedsættelse, så jeg havde ingen forventninger til hvad der skulle ske.

Ja jeg synes da det var en lidt træls ting at vente på, der er det nemmere og hurtigere at for en afslutning ved en begravelse

Men vi fik en afslutning og fik sagt på gensyn og så må vi ned med nogle blomster og se det når stenene er blevet lagt pænt.

Tak for din støtte :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre, at dagen forløb fint, Ditte, det lyder som en meget sød afsked. Men også svært, netop som du skriver, at se svigermor i en urne nu.

Jeg håber, at det var lige som det skulle være, og har givet mere ro.

Det kunne vist ikke være gået bedre og det var dejligt at få taget afsked

0

Del dette indlæg

Godt at høre, at dagen forløb fint, Ditte, det lyder som en meget sød afsked. Men også svært, netop som du skriver, at se svigermor i en urne nu.

Jeg håber, at det var lige som det skulle være, og har givet mere ro.

Det kunne vist ikke være gået bedre og det var dejligt at få taget afsked

er glad for at det gik ok.. og selvom det stadig gør ondt så er det også lidt en lettelse på en måde at man ved at hun nu ligger godt og trygt i sin urne :)

0

Del dette indlæg

er glad for at det gik ok.. og selvom det stadig gør ondt så er det også lidt en lettelse på en måde at man ved at hun nu ligger godt og trygt i sin urne :)

Ja det er dejligt at de triste ting, som sygdom, bisættelse og urnenedsættelse nu er overstået, det giver ro til at sørge over hende og tænke tilbage på alle de oplevelser man havde sammen med hende.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er nemlig det, nu kan i stille og roligt begynde at sørge i jeres eget tempo, og langsomt få jeres hverdage op at køre igen..

Ja det bliver dejligt.. vi er stort set også på plads i vores nye lejlighed, så der er plads til hverdagen igen og til bryllupsplanlægningen

0

Del dette indlæg

Er nemlig det, nu kan i stille og roligt begynde at sørge i jeres eget tempo, og langsomt få jeres hverdage op at køre igen..

Ja det bliver dejligt.. vi er stort set også på plads i vores nye lejlighed, så der er plads til hverdagen igen og til bryllupsplanlægningen

Det lyder godt.. er altid fedt når det nye hjem er ved at være på plads :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre I havde en god dag, og at I fik sendt svigermor pænt på vej!

Tak skal du have :)

Det var dejligt endelig at få en afslutning, så vi nu rigtig kan begynde at sørge over hende, tænke tilbage på alle de dejlige og glæde oplevelser vi havde med hende og begynde at se frem ad og tænke lidt bryllup igen.

0

Del dette indlæg

Det lyder godt.. er altid fedt når det nye hjem er ved at være på plads :)

Ja det er skønt :)

Det giver også ro i sindet, når hjemmet er i orden.

0

Del dette indlæg

Nå tøser, tusind tak alle sammen for jeres dejlige beskeder i forbindelse med min svigermor. Det har betydet så uendelig meget for mig at læse alle jeres trøstende og varmende ord :thanks:

Jeg vil lige vise jer et maleri vi fik af svigermor i julegave for nogle år siden. Det er et hun selv har malet og vi elsker bare det maleri

post-55165-0-90520900-1340977424.jpg

Kan i mon gætte hvem det er hun har malet :biggrin:

Der er også sket lidt bryllupsrelateret :cheerleader3: Vi har taget hul på indkøb af drikkelse til brylluppet

I Kvickly havde de tilbud på den lækreste Asti 3 flasker for 109 kr., så vi købte lige 12 stk. :smiley-eatdrink026: mmm jeg glæder mig til at drikke den, men må lige vente 2 måneder og 2 uger endnu

post-55165-0-82248200-1340977434.jpg

0

Del dette indlæg

Fint maleri, dejligt at have et minde hængende :)

Har selv et maleri hængende, som min farmor havde til at hænge i sin lejlighed indtil hun døde. Det passer slet ikke ind i vores normale stil, men elsker det overalt, fordi det har betydet noget for min farmor :7himmel:

Og mmmm ASTI... :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det et dejligt billede smukt og eventyr.. lidt á la Brødrende Løvehjerte synes jeg :)

Wauw for et tilbud er det i denne uge ? Kunne være jeg skulle tage et smut i kvickly :)

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Fint maleri, dejligt at have et minde hængende :)

Har selv et maleri hængende, som min farmor havde til at hænge i sin lejlighed indtil hun døde. Det passer slet ikke ind i vores normale stil, men elsker det overalt, fordi det har betydet noget for min farmor :7himmel:

Og mmmm ASTI... :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026:

Tak, det er så dejligt at kigge på det maleri.

Det er nemlig betydningen og minderne, så skidt pyt med at det måske bare slet ikke passer ind ... Det gør vores maleri, så er jo bare bonus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor er det et dejligt billede smukt og eventyr.. lidt á la Brødrende Løvehjerte synes jeg :)

Wauw for et tilbud er det i denne uge ? Kunne være jeg skulle tage et smut i kvickly :)

Ja det er i denne uge, så tag du et smut i Kvickly ... jeg troede kun det var et søndagstilbud, men tjekkede lige tilbudsavisen og det skulle gælde hele ugen :thumbsupsmileyanim: ... overvejer lidt om man skulle købe en kasse mere :fløjt: det smager jo godt

Tak for rosen om vores maleri :)

0

Del dette indlæg

Ja det er i denne uge, så tag du et smut i Kvickly ... jeg troede kun det var et søndagstilbud, men tjekkede lige tilbudsavisen og det skulle gælde hele ugen :thumbsupsmileyanim: ... overvejer lidt om man skulle købe en kasse mere :fløjt: det smager jo godt

Tak for rosen om vores maleri :)

Var da så lidt.. synes det er et dejligt billede :)

Skal helt sikkert i kvickly så :) Æææælllsker Asti :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer