DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er også et pænt headpiece du har valgt. Og det er da gode tegn at I forhåbentlig begge to får en PA. Vi blev poltet i lørdags og jeg lider stadig under det. Jeg lover at skrive en beretning senere når jeg har været i skole.

0

Del dette indlæg

Skønt valg med ML-kreationen, den er bare super smuk på dig :loveshower: :loveshower:

Håber det bedste i forhold til jobbet :cheerleader3:

Og selvfølgelig at I begge får en skøn PA :cheerleader3:

Mange tak, jeg glæder mig også helt vildt til at få den og prøveopsætning på torsdag

det bliver spændende om jeg kommer videre til samtalen hos virksomheden... xxx

Jeg er i hvert fald nu sikker på at Troels får en god PA :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh så mange fine ting altså .... super flot een, du har valgt! Du kunne også liiiiige ha vovet at snuppe Penelopen for den er MIIIIIINNN!!!! :lol: haha

Taaak :) er også vild med den. Hehe jaa men skulle da lige prøve den, det er jo den og så den store jeg fald for til at starte med :a1221: kunne bare ikke lige bestemme mig

0

Del dette indlæg

Det er også et pænt headpiece du har valgt. Og det er da gode tegn at I forhåbentlig begge to får en PA. Vi blev poltet i lørdags og jeg lider stadig under det. Jeg lover at skrive en beretning senere når jeg har været i skole.

Tak skal du have :)

Jeg tager i hvert fald den skønne kommentar "Stilhed før stormen" som et godt tegn, så det bliver spændende at se hvad de for arrangeret.

Det er da også et rigtig godt tegn på en god PA, at du stadig kan mærken den i kroppen :wink: Den skal jeg da læse om

0

Del dette indlæg

Jeg håber sådan for dig, at det vil gå ligesom du ønsker, både med hans PA, og at din eksisterer, samt samtalen hos virksomheden. Så meget oppe i luften :)

Tak skal du have :)

Håber virkelig også at alt bliver som ønsket, ellers så er jeg jo med på fælles BK PA d. 25/8 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aargghhhh F>@K L¤R!

Jeg bliver sq snart sindsyg

og går total ned med flaget

:boohoo:

For de flestes vedkommende er planlægningen og tiden frem til deres drømme bryllup en lykkelig, hyggelig og glædelig tid .... og gid det også var sådan for vores vedkommende

Men lige fra få dage efter vi havde afleveret de første invitationer, har tiden bare været fyldt med frustrationer økonomisk og personligt, sygdom, angst, frygt og sorg, og de små glæder der dog har været, har været meget kort varige.

Først bliver jeg opsagt 3 dage efter vi har afleveret de første invitationer i november. Dagen efter kommer beskeden om at svigermor har uhelbredelig kræft. I februar får vi så beskeden om at min faster også har uhelbredelig kræft. I marts går det meget ned ad bakke med svigermor og hun dør i april, 3 dage efter vielsen på sygehuset.

Igår blev jeg så ringet op af min mor, at det nu ser meget skidt ud med min faster.

Vi skyndte os at køre ned til hende. Hun er meget svag, kan næsten ikke bevæge sig, kan næsten heller ikke tale mere og hun kan heller ikke spise noget.

Det er bare lige pludselig gået stærkt, med at hun næsten ingen ting kan. Jeg ved ikke hvor længe vi har hende endnu, og selv om det gør så forbandet ondt, så håber jeg for hendes skyld, at hun snart får fred, for der er nu desværre ingen vej tilbage.

:boohoo:

Jeg kommer sådan til at savne den kvinde, jeg elsker hende så højt. Hun og min onkel har nærmest været som et ekstra sæt forældre for mig og min søster.

og jeg sidder også med ærgelsen over, at hun og min onkel ikke var med til vielsen på sygehuset

Jeg beklager endnu et trist indlæg, men jeg havde lige brug for at komme ud med det, også fordi at jeg fra imorgen skal være alene hjemme i en uge, da Troels skal til Le Mans sammen med hans 2 brødre og den ene brors svoger.

Og Troels var så sød igår, da vi kørte hjem, spurgte han mig om han skulle tage afsted eller om han skulle blive hjemme. og selvom jeg virkelig gerne vil have han hos mig, så skal han da selvfølgelig tage afsted.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender dig lige et kæmpe kram :bearhug: Forstår virkelig godt du er frustreret og ked, det er simpelthen noget af det værste at opleve. Jeg mistede min morfar til kræften i september, og det var skrækkeligt at se hvordan han bare blev mere o gmere syg, samtidig med han blev mere og mere deprimeret.. Håber ikke det lyder forkert og hårdt, men jeg håber for din faster og jer, at hun snart får fred, for det er simpelthen skrækkeligt og ikke værdigt, når de ligger i lang tid og lider, det gjorde min morfar desværre det sidste ½ år af hans liv. Sender de varmeste tanker afsted til dig og din familie :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender dig lige et kæmpe kram :bearhug: Forstår virkelig godt du er frustreret og ked, det er simpelthen noget af det værste at opleve. Jeg mistede min morfar til kræften i september, og det var skrækkeligt at se hvordan han bare blev mere o gmere syg, samtidig med han blev mere og mere deprimeret.. Håber ikke det lyder forkert og hårdt, men jeg håber for din faster og jer, at hun snart får fred, for det er simpelthen skrækkeligt og ikke værdigt, når de ligger i lang tid og lider, det gjorde min morfar desværre det sidste ½ år af hans liv. Sender de varmeste tanker afsted til dig og din familie :heart:

Tusind tak ... Kram er også bare lige hvad jeg har brug for.

Jeg håber virkelig ikke at min faster kommer til at lide i et halvt år, som din morfar. Det lyder ikke forkert, jeg tænker selv, at jeg håber at hun snart får fred, selv om det gør så umådelig ondt helt ind i hjertet, så er det de tanker jeg gør mig. Jeg ønsker ikke at hun skal lide, for at vi kan have hende hos os længere tid.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare super, super hårdt ... Kan godt forstå, at I ikke orker mere ulykke, sygdom og sorg. Håber snart at jeres sky for en silver lining

447049168_af6b50b390.jpg

Tusind tak Lena

Håber virkelig også snart at lykke og glæde overtager i vores liv, kan snart ikke klare andet.

0

Del dette indlæg

Tusind tak ... Kram er også bare lige hvad jeg har brug for.

Jeg håber virkelig ikke at min faster kommer til at lide i et halvt år, som din morfar. Det lyder ikke forkert, jeg tænker selv, at jeg håber at hun snart får fred, selv om det gør så umådelig ondt helt ind i hjertet, så er det de tanker jeg gør mig. Jeg ønsker ikke at hun skal lide, for at vi kan have hende hos os længere tid.

Jeg kan fuldt ud forstå dine tanker, det var præcis sådan vi også tænkte da min morfar var syg.. Han røg ind og ud af hosptalet det sidste 1 år. Da han så endelig kom på hospice, nåede han at være der en uge inden han endelig fik fred.. Man er så ked af det og vil ikke miste personen, men alligevel håber man at de får fred så de ikke skal lide mere.. Da min mor ringede tidligt en morgen, vidste jeg godt hvad hun ville sige, jeg havde været derude dagen før med min mormor, og vidste godt det nok var sidste gang jeg så ham.. Det er stadig hårdt og underligt, jeg husker stadig alt der blev sagt den sidste tid, mine sidste ord til ham var : Farvel morfar, vi ses i morgen... Det var ikke bevidste ord,men det var første gag jeg sagde farvel, og ikke , "vi ses" .. Jeg så ham også dagen efter, men der have han jo fået fred..

I går en rigtig hård tid i møde, og det bliver ikke sjovt.. Men et godt råd er at huske på at det var for hendes eget bedste ( når hun har fået fred) , og så husk på alle de gode stunder og tider i har haft sammen.. Og HUSK at fortælle hende alt det du ønsker, så du ikke sidder bagefter og fortryder... Jeg er SÅ glad for jeg fik fortalt min morfar hvor meget han betød for mig og mine små brødre og hvor meget vi elskede ham ( han var ikke vores biologiske morfar, men mine brødre har haft ham hele deres liv).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aw Ditte. Først - du skal ikke undskylde "endnu et trist indlæg". Alle herinde læser af deres egen frie vilje, og dem der vil, de engagerer sig oprigtigt i andre - og med det følger både de gode og dårlige dage, glade og knapt så glade posts.

Det er en hård tid for jer - og ikke mindst en hård planlægningstid. Vi vil alle ønske, at denne tid er fantastisk, og ikke præget af tab, frustration, arbejdsløshed og andet trist. Desværre er det også en tid, som enhver anden - det er bare utrolig hårdt, at så mange svære ting skal dominere de sidste mange måneder.Jeg kan godt forstå, hvad du mener, bærgeret er ligesom ved at være fuldt nu, og nu vil I gerne have lidt glæde med på vejen.

Jeg tror, at mange indser, efter planlægningen er gået i gang, at det slet ikke er så rosenrødt som man havde gået og drømt om. Ak, sådan er det med det meste. Det bedste man kan gøre er ikke at slippe drømmene, selvom de nogle gange er anledning til skuffelse.

Når det er sagt, så er jeg virkelig ked af at høre om din faster. Sikke nogle tab I skal lide, og så på så kort tid. Jeg har ingen forklaring, døden virker så ubarmhjertig for de efterladte, når den kommer for tidligt. Virtuelle knus betyder selvfølgelig noget, men ikke så meget som et virkeligt ét. Er der ikke en veninde, eller en anden du er tryg ved, der kan være hos dig nogle dage, nu Troels ikke er hjemme?

Jeg håber sådan, at det hele snart vender. Jeg ved det er svært, men se også denne tid - ikke som planlægningstiden - men som endnu et vidnesbyrd om, at du og Troels kan klare alt sammen.

Masser af knus herfra - boede jeg tættere på, så stod jeg på dit dørtrin!

hug_cats_fine.jpg

Redigeret af Felinity
1

Del dette indlæg

Jamen for den da, Ditte. Hvor er det noget møg. Jeg har selv været inde i nogle onde år med tabet af min mor og to onkler på kort tid, så jeg kan kun sætte mig ind i hvordan du har det. Håber at alt det triste er ved at være fortid og at I kan se frem til en masse glade år med blandt andet et dejligt ægteskab og forhåbentlig det nye job. Stor knuser bliver lige sendt i din retning.

0

Del dette indlæg

Det er da også unfair at den slags triste ting kommer i stimer :unsure: Det kommer selvfølgelig til at præge planlægningstiden, men måske er det alligevel godt, at I har noget dejligt at se frem til midt i alt det andet? Under alle omstændigheder synes jeg i hvert fald, at det er godt, at du l giver dig selv lov til at lukke din frustration og tristhed ud en gang i mellem. Bare det at sige det højt kan nogle gange tage lidt af toppen. Masser af kram til dig

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer