DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,736 indlæg i dette emne

Narj, hvor er det altså rart sådan at kende nogle der kan sy :)

Tillykke med de gode indkøb!

Tænk, at der kun er 2 uger tilbage nu, iiih :cheerleader3:

Det er rigtig dejligt at hun lige kunne lokkes med :)

Glæder mig sådan til at skulle hente min kjole

Uhh ja det er lige om lidt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stor update fortsættelse

Så er rødvinen hentet idag, 36 flasker til 1320kr, fik de 3 af dem gratis.

post-55165-0-89102500-1341333246.jpg

Jeg har også fået en sms idag om at min kjole og Troels' bukser er færdig

:cheerleader3:

Vi har fået købt Juice til drinks og til morgenmaden.

Så har jeg også været i Føtex efter 6 Citronella havefakler i blå, grøn og gul (der var desværre ikke i orange) De skal stå ved indgangen til skovpavillonen

post-55165-0-04152500-1341334149.jpg

Til bryllupskagen har jeg fået købt en rund springform på 30cm .... Nøj hvor er den KÆMPE!! og så har jeg fået lavet 504 blomster i fondant til at dække den nederste kage på 30cm ... Håber der er nok

:wink:

277231_10150899360862045_1127410132_o.jpg

Vi har fået lavet:

drinkskort

forside til gæstebogen

forord til gæstebogen

en tekst til gæstebogen

en billedcollage af mig og Troels til gæstebogen

skilt gæstebogen

skilt til gavebord

skilt til fotoscene

skilt til menu

Så nu skal det hele bare printes, så det kan blive helt klar og så jeg kan vise jer det

:lol:

Så arbejder vi jo også på højtryk med at få stablet en dinnerplayliste og en partyplayliste

:blink:Kom gerne med forslag til sange.

I kunne jo evt. svare på følgende:

Yndlings sang?

God stille sang?

God party sang?

God dansk sang?

God udenlandsk sang?

Jeg har også lige så lige bestilt 16 stk. orange callaer hos Taarnly Blomster i Randers, som min dejlige mor har lovet hun gerne vil hente for mig om fredagen.

15 stk. til min buket og 1 stk. til Troels' knaphulsblomst.... som jeg selv laver

:blink:

Lidt inspirationsbilleder

Bouquet1.jpgBurntOrangeMIXCallaBridalBouquetSide.jpgstock-photo-11342822-orange-calla-lily-corsage-on-groom-in-tuxedo.jpgfall-orange-calla-lily-boutonniere.jpg

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor er dine fondant-blomster altså bare smukke :thumbsupsmileyanim: Du skriver at du har fået lavet dem... Er det så dig selv der har kreeret eller har du fået dem lavet ude i byen? De er helt fantastiske :)

Dejligt at I er ved at have styr på de sidste ting, der er helle ikke længe til! Er nerverne begyndt at melde sig? :rolleyes:

Desuden super outfit til manden, han skal nok blive lækker :wink:

0

Del dette indlæg

Yndlings sang? Pas, meget godt, så ikke noget umiddelbart...

God stille sang? Aerosmith, I don't wanna miss a thing

God party sang? Carly Rae Jepsen, Call Me Maybe (så er der da noget helt nyt med gang i den, desuden en ret sød og ligetil sang)

God dansk sang? Kim Larsen, Kvinde Min (hvor smukt har det lov at blive :boohoo: )

God udenlandsk sang? Sko & Torp, On a long lonely Night

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op hvor er der sket meget siden sidst jeg har været forbi her... wauw :rolleyes:

Hvor er det noget fint tøj, som Troels har fået... og hvor fedt at din svigerindes faster kan og vil lægge din brudekjole ind og Troels bukser op :thumbsupsmileyanim: Dejligt at kende nogle, som kan gøre det for én samt have nogen, som man stoler på til at gøre det.

Yndlings sang? "Me and my monkey" Robbie Williams

God stille sang? "Nine million bicycles" Katie Melua eller noget med Norah Jones

God party sang? Skal der virkelig danses, så er "Pas på den knaldrøde gummibåd", "Himmelhunden", "Hvorfor gå Louise til bal?" osv virkelig hits ;)

God dansk sang? "Om hundrede år" Kim Larsen eller diverse sange med Rasmus Seebach, Burhan G. eller Aura

God udenlandsk sang? "I will survive" Gloria Gaynor

0

Del dette indlæg

Hvor er dine fondant-blomster altså bare smukke :thumbsupsmileyanim: Du skriver at du har fået lavet dem... Er det så dig selv der har kreeret eller har du fået dem lavet ude i byen? De er helt fantastiske :)

Dejligt at I er ved at have styr på de sidste ting, der er helle ikke længe til! Er nerverne begyndt at melde sig? :rolleyes:

Tak skal du have :)

Blomsterne er hjemmelavet. Jeg har simpelhen siddet med min lille rose udstikker, silikoneform og formet blomsterne. Lagt dem til at tøre i toffifee bakkerne. Malet med pulverfarve og til sidst limet en lille sukker kugle på med vand. 4 dage tog det at lave de 504 blomster.

Uha nej det er godt nok lige om lidt.. jeg gælder mig helt vildt :) kan godt ind i mellem stresse lidt over musikken og tænker også "mon vi når det hele??" :blink: men nerverne holder sig lidt på afstand endnu :)

Ja jeg er også sikker på at min dejlige mand bliver lækker :wink: har faktisk ikke set ham i det hele samlet.

0

Del dette indlæg

Yndlings sang? Pas, meget godt, så ikke noget umiddelbart...

God stille sang? Aerosmith, I don't wanna miss a thing

God party sang? Carly Rae Jepsen, Call Me Maybe (så er der da noget helt nyt med gang i den, desuden en ret sød og ligetil sang)

God dansk sang? Kim Larsen, Kvinde Min (hvor smukt har det lov at blive :boohoo: )

God udenlandsk sang? Sko & Torp, On a long lonely Night

Ihh mange tak

Der er da nogle imellem, som jeg ikke havde tænkt på :) og de kommer helt sikkert på listen

0

Del dette indlæg

Hold op hvor er der sket meget siden sidst jeg har været forbi her... wauw :rolleyes:

Hvor er det noget fint tøj, som Troels har fået... og hvor fedt at din svigerindes faster kan og vil lægge din brudekjole ind og Troels bukser op :thumbsupsmileyanim: Dejligt at kende nogle, som kan gøre det for én samt have nogen, som man stoler på til at gøre det.

Yndlings sang? "Me and my monkey" Robbie Williams

God stille sang? "Nine million bicycles" Katie Melua eller noget med Norah Jones

God party sang? Skal der virkelig danses, så er "Pas på den knaldrøde gummibåd", "Himmelhunden", "Hvorfor gå Louise til bal?" osv virkelig hits ;)

God dansk sang? "Om hundrede år" Kim Larsen eller diverse sange med Rasmus Seebach, Burhan G. eller Aura

God udenlandsk sang? "I will survive" Gloria Gaynor

Ja der sker en del, og heldigvis for det :) ellers ville jeg da gå ned med stress

Han bliver TOP lækker, er jeg sikker på.

Ja det var dejligt at hun gerne ville hjælpe, så nu skal jeg bare lige have hentet den... :blink: hvornår skal jeg lige få det presset ind??

Mange tak for sangene, der var da også nogle, som jeg ikke selv havde tænkt på :) Så det er jo dejligt, at kunne få dem med også.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stor update fortsættelse

Så har jeg også været i Føtex efter 6 Citronella havefakler i blå, grøn og gul (der var desværre ikke i orange) De skal stå ved indgangen til skovpavillonen

Til bryllupskagen har jeg fået købt en rund springform på 30cm .... Nøj hvor er den KÆMPE!! og så har jeg fået lavet 504 blomster i fondant til at dække den nederste kage på 30cm ... Håber der er nok

Vi har fået lavet:

drinkskort

forside til gæstebogen

forord til gæstebogen

en tekst til gæstebogen

skilt gæstebogen

skilt til gavebord

skilt til fotoscene

skilt til menu

Så nu skal det hele bare printes, så det kan blive helt klar og så jeg kan vise jer det

Så arbejder vi jo også på højtryk med at få stablet en dinnerplayliste og en partyplayliste

:blink: Kom gerne med forslag til sange.

Yndlings sang?

God stille sang?

God party sang?

God dansk sang?

God udenlandsk sang?

Jeg har også lige så lige bestilt 16 stk. orange callaer hos Taarnly Blomster i Randers, som min dejlige mor har lovet hun gerne vil hente for mig om fredagen.

15 stk. til min buket og 1 stk. til Troels' knaphulsblomst.... som jeg selv laver

Bouquet1.jpgBurntOrangeMIXCallaBridalBouquetSide.jpgstock-photo-11342822-orange-calla-lily-corsage-on-groom-in-tuxedo.jpgfall-orange-calla-lily-boutonniere.jpg

Hip hurra for føtex fakler er også dem, de blå, jeg har købt 8 stk. af :)

hvor er du sej med de fondantblomster, de er virkelig blevet flotte :thumbsupsmileyanim:

Du har lige sat et par tanker igang omkring forord til gæstebog, gavebordsskilt og skilt til gæstebogen.. :)

Og her kommer så mit svar på sangene :)

Yndlings sang? øøøhh... der er så mange, den er svær

:)

God stille sang? Savage Rose - run rose

God party sang? Stevie Wonder - part time lover

God dansk sang? Vågner i natten

God udenlandsk sang? Bruno Mars - Marry you

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh, hvor er jeg bare spændt på dine vegne - det er jo lige om lidt :cheerleader3:

Men det virker i den grad til at du er ved at få styr på det hele :loveshower:

Er ret vild med billederne fra jeres indkøbstur -HAHA-

Ja det er lige om lidt :blink: så det er godt at det lyder som om der er ved at være styr på sagerne

Jeg kunne ikke lokke dig til at komme med bud på sange :)

0

Del dette indlæg

Stor update fortsættelse

Vi har fået lavet:

drinkskort

forside til gæstebogen

forord til gæstebogen

en tekst til gæstebogen

skilt gæstebogen

skilt til gavebord

skilt til fotoscene

skilt til menu

:blink:Kom gerne med forslag til sange.

Yndlings sang?

God stille sang?

God party sang?

God dansk sang?

God udenlandsk sang?

Hip hurra for føtex fakler er også dem, de blå, jeg har købt 8 stk. af :)

hvor er du sej med de fondantblomster, de er virkelig blevet flotte :thumbsupsmileyanim:

Du har lige sat et par tanker igang omkring forord til gæstebog, gavebordsskilt og skilt til gæstebogen.. :)

Og her kommer så mit svar på sangene :)

Yndlings sang? øøøhh... der er så mange, den er svær

:)

God stille sang? Savage Rose - run rose

God party sang? Stevie Wonder - part time lover

God dansk sang? Vågner i natten

God udenlandsk sang? Bruno Mars - Marry you

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sej, Ditte :loveshower:

Ihh tusind tak Gry :) .... Hehe hvorfor?

Jamen dit blomsterprojekt (både de kunstige og kallaerne) er da super godt gået.....og så er du vel også sej sådan i al almindelighed :wink:

0

Del dette indlæg

Wauw, hvor er du bare god, hvor er de blomster flotte - hold da op Ditte! :loveflag: Skønt at kjolen er færdig :cheerleader3: Nå, ja og Troels´ tøj også! :biggrin:

Sange - ui - det er jo så forskelligt fra person til person men her er lidt jeg har tænkt;

Yndlings sang? - Jeg har simpelthen så mange - her kan ikke vælge!

God stille sang? Josh Groban - You Raise Me Up / Josh Groban - You´re Still You

God party sang? Flashdance - What A Feeling

God dansk sang? Lizzie - Ramt I Natten

God udenlandsk sang? Lou Bega - Mambo No. 5 (Haha, ah, 90´erne! :loveflag: )

0

Del dette indlæg

Hvor er du sej, Ditte :loveshower:

Ihh tusind tak Gry :) .... Hehe hvorfor?

Jamen dit blomsterprojekt (både de kunstige og kallaerne) er da super godt gået.....og så er du vel også sej sådan i al almindelighed :wink:

Hehe jamen mange tak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Wauw, hvor er du bare god, hvor er de blomster flotte - hold da op Ditte! :loveflag: Skønt at kjolen er færdig :cheerleader3: Nå, ja og Troels´ tøj også! :biggrin:

Sange - ui - det er jo så forskelligt fra person til person men her er lidt jeg har tænkt;

Yndlings sang? - Jeg har simpelthen så mange - her kan ikke vælge!

God stille sang? Josh Groban - You Raise Me Up / Josh Groban - You´re Still You

God party sang? Flashdance - What A Feeling

God dansk sang? Lizzie - Ramt I Natten

God udenlandsk sang? Lou Bega - Mambo No. 5 (Haha, ah, 90´erne! :loveflag: )

Mange tak :biggrin:

Ja det er såå dejligt det er færdig.... men hvornår hulan skal jeg få presset ind at jeg kan hente det?? :blink: Der er så meget at se til og så lidt tid, især nu efter jeg er startet i løntilskud

Tak for bud på sange :thanks: men du må da gerne komme med maaange yndlings sange :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er såå dejligt det er færdig.... men hvornår hulan skal jeg få presset ind at jeg kan hente det?? :blink: Der er så meget at se til og så lidt tid, især nu efter jeg er startet i løntilskud

Tak for bud på sange :thanks: men du må da gerne komme med maaange yndlings sange :lol:

Aw jeg ville tilbyde at hente, hvis det var en lidt mindre tur!

Mange yndlingssange - check! Tænke tænke, vender tilbage :)

Hvordan går det i løntilskuddet?

0

Del dette indlæg

Aw jeg ville tilbyde at hente, hvis det var en lidt mindre tur!

Mange yndlingssange - check! Tænke tænke, vender tilbage :)

Hvordan går det i løntilskuddet?

Hehe tak hvor er du sød :) men jeg vil skåne dig for den dagsrejse, det vil være for dig. Det tager trods alt kun mig 1 time hver vej.

Joo det går såmændt fint i løntilskuddet. Det er rigtig søde alle sammen og det er dejligt at få lidt indhold i hverdagen, men ind i mellem kan jeg godt mærke at jeg ikke rigtig gider det, også fordi at jeg ved der ikke er et reelt job efter de 4 måneder. Der er bare andre til lige nu, som jeg hellere vil bruge tid på (..... Bryllupsforberedelser!!!) Der er ikke meget tid tilovers til det mere.

Ja vend endelig tilbage med sange :) det kan jo være nogle som vi har glemt

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Blomsterne er hjemmelavet. Jeg har simpelhen siddet med min lille rose udstikker, silikoneform og formet blomsterne. Lagt dem til at tøre i toffifee bakkerne. Malet med pulverfarve og til sidst limet en lille sukker kugle på med vand. 4 dage tog det at lave de 504 blomster.

Uha nej det er godt nok lige om lidt.. jeg gælder mig helt vildt :) kan godt ind i mellem stresse lidt over musikken og tænker også "mon vi når det hele??" :blink: men nerverne holder sig lidt på afstand endnu :)

Ja jeg er også sikker på at min dejlige mand bliver lækker :wink: har faktisk ikke set ham i det hele samlet.

Uha, det har taget tid så! Men når resultatet er så smukt er tiden jo godt givet ud! Håber og tror på at der er nok :-)

Dejligt at nerverne holder sig væk og du bare har det cool

0

Del dette indlæg

Uha, det har taget tid så! Men når resultatet er så smukt er tiden jo godt givet ud! Håber og tror på at der er nok :-)

Dejligt at nerverne holder sig væk og du bare har det cool

Ja nogle timer hver dag i 4 dage :) det var godt jeg havde så mange toffifee bakker så jeg kunne lave 126 blomster ad gangen.

Jeg det er dejligt de har holdt sig på afstand ind til nu, men jeg synes jeg begynder at kunne fornemme lidt bryllupsstress ... Men der er jo også kun 10 dage til :blink:

0

Del dette indlæg

10 dage! Uuuuuha ja, ka godt forstå at der lige skal lidt til for at kunne overskue det, der er bare mange ting man først kan lave lige op til! Man ka ha styr på nok så meget i riiiiiigtig go tid, men der er altså også bare ting der må vente! Glæder mig til at følge dig her i den sidste tid op til jeres store dag og se hvordan det hele kommer til at gå!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer